نوشته شده توسط : سام سنایی

موسسه دانش ماندگار البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود.
شماره تلفن: 02634235501 , 02634235703
شماره همراه: 09126468507
آدرس: استان البرز، مهر ویلا به سمت درختی، بعد از بانک ملت، مدرسه ماندگاران

کیفیتی بی عیب و نقص تدریس در دبستان ماندگاران

این شعار نیست و کاملا درست است. دبستان ماندگاران معلمان بسیار ماهر را استخدام می‌کند. آنها موفقیت دانش آموزان را در مطالعه موضوعات مختلف تضمین می کنند. ویژگی اصلی دبستان ماندگاران «تدریس حرفه ای» است. در اینجا، موضوعات مختلف مانند زبان انگلیسی و چرتکه نه تنها توسط معلمان، بلکه توسط  افراد حرفه ای در یک زمینه خاص از دانش و فعالیت تدریس می شود.
چرتکه در مدرسه توسط مربیان حرفه ای، خوشنویسی وسفالگری توسط هنرمندان ماهر و زبان انگلیسی توسط مربیان موسسه زبان نصیر به کودکان آموزش داده می شود. افراد حرفه ای که قادر به ایفای نقش معلم هستند برای کار در موسسات آموزشی معتبر ماندگاران استخدام می شوند.
یکی دیگر از ویژگی های دبستان ماندگاران در کرج نگرش معلمان به دانش آموزان است. در اینجا تعامل بین معلمان و دانش آموزان به دقایقی در کلاس ختم نمی شود. معلمان به زندگی فوق برنامه کودکان علاقه مند هستند، زمان زیادی را با آنها می گذرانند. معلمان اطمینان حاصل می کنند که دانش آموزان مهارت های اجتماعی مهمی را کسب می کنند. در مدرسه ماندگاران در شهر کرج ، کودک نه تنها در موضوعات درسی دانش دریافت می کند، بلکه برای زندگی آینده و مستقل آماده میشود و این از شایستگی کادر آموزشی است.
دبستان کرج

مزایای دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

سیستم دبستان ماندگاران بسیار متفاوت از موسسات آموزشی دولتی و خصوصی کشور  است. در این دبستان کودک را به طور همه جانبه رشد میدهند. این تا حد زیادی از طریق فعالیت های فوق برنامه متعدد به دست می آید. دبستان ماندگاران دارای استخر، کارگاه کامپیوتر، آزمایشگاه های خلاق ،کلاس های هنری چون سفالگری و خوشنویسی ،کلاس چرتکه ،کلاس زبان انگلیسی و ... است.


 مدرسه دخترانه کرج | بهترین دبستان غیرانتفاعی مهرویلا کرج | ماندگاران


علاوه بر این مهارت ها در دبستان ماندگاران، به کودکان آموزش داده می شود که مستقل باشند، مسئولیت پذیر باشند، به آنها مهارت های ارزیابی انتقادی از موقعیت ها و رویدادها آموزش داده می شود. دانش آموزان دبستان  ماندگاران از بیان آشکار افکار و دفاع از دیدگاه خود ترسی ندارند. آنها به اندازه کافی با انتقاد به عنوان یک عنصر سازنده در حال توسعه برخورد می کنند. مربیان این دبستان معتقدند که کسب مهارت های اجتماعی به اندازه کسب دانش آکادمیک مهم است.

محیط راحت دبستان ماندگاران

یکی دیگر از مزایای تحصیل در دبستان ماندگاران، امکان تحصیل در محیطی راحت است. کلاس های این دبستان مملو از بچه ها نیست. کلاس ها در گروه های کم برگزار می شود. این به شما امکان می دهد تا روش ارتباطی آموزش را به طور کامل پیاده سازی کنید. در این دبستان ، هر دانش آموز مورد توجه معلمان لازم برای پیشرفت تحصیلی موثر قرار می گیرد.

شیوه آموزش دبستان ماندگاران

آموزش در این دبستان عمدتاً تعاملی است. در کنار درس های کلاسیک، کلاس های خلاقیت و بحث و گفتگو در مدرسه برگزار می شود و کار گروهی روی پروژه ها تمرین می شود.  این به شما امکان می دهد تا کودکان را در زندگی واقعی مشارکت دهید.
بهترین مدرسه کرج
همینطور آزمون های ورزشی ، هنری ،ادبی و علمی در دبستان برگزار می شود که سبب می شود کودکان شنا روی مهارت های خود بیشتر تمرکز کنند و در یک رقابت سالم آنها را پرورش دهند . این دبستان دارای تمام امکانات برای آموزش و برگزاری رقابت ها می باشد ، اگر فرزند شما در شنا مهارت دارد ، می تواند در استخر مجهز و ایمن مدرسه زیر نظر مربی مجرب تمرین کند . علاوه بر استخر باشگاه های ورزشی دیگری نیز بر اساس استاد و علاقه فرزند شما دارد . در دبستان ماندگاران هیچ حرفی شعار نیست همه چیز با تمام امکانات برای کودکان شما وجود دارد.

بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج

فرزندان خود را در بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج به نام ماندگاران ثبت نام کنید ،تا آنها  در کامپیوتر، ورزش، هنر، ادبیات، زبان انگلیسی، ریاضیات ،چرتکه و  بسیاری چیزهای دیگر مهارت کسب کنند.
در این مقاله شما را ۵ مزیت دبستان غیر انتفاعی ماندگاران کرج آشنا خواهیم کرد.


 بهترین مدرسه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا کرج | ماندگاران
بهترین مدرسه مهرویلا کرج

مزایای دبستان غیر انتفاعی ماندگاران

مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران زبان انگلیسی را نیز آموزش می دهد، بنابراین فرزند شما این فرصت را خواهد داشت که زبان دیگری را یاد بگیرد، صحبت کند و حتی تسلط پیدا کند.
در  مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران فرزند شما می‌تواند مهارت‌ها و تجربه‌ای در هنر، ورزش و فناوری کسب کند. دبستان خصوصی ماندگاران به عنوان بخشی از کلاس های فوق برنامه خود، شنا، چرتکه ، کامپیوتر و سایر رشته های هنری و ورزشی را آموزش می‌دهد. این دبستان تمام امکانات همانند استخر ، کارگاه کامپیوتر ، کلاس چرتکه را در محل مدرسه دارد و نیازی نیست به محل دیگری برای این کلاس ها تردد کنید.
مشاوره شخصی بخشی مهم از مدراز غیرانتفاعی ماندگاران کرج است، بنابراین یادگیری و رشد فرزند شما همیشه مورد حمایت قرار می گیرد.
خیالتان راحت باشد زیرا امکانات و کلاس های درس در این دبستان غیر انتفاعی در شرایط خوبی است. علاوه بر این، بسیار محتمل است که کودک شما در نشستن بر صندلی ها، دیدن تخته درس و قسمت های مشترک در شرایط عالی احساس راحتی کند.
در مقایسه با یک مدرسه دولتی و حتی مدارس خصوصی، دبستان ماندگاران دارای خدمات انحصاری مانند کتابخانه ای با ده هزار جلد کتاب ، کارگاه خلاقیت و سالن غذاخوری است.  در این دبستان برای رشد خلاقیت فرزند خود نیاز نیست مدام در تردد و به دنبال بهترین مربیان و موسسه ها باشید ، دبستان غیر انتفاعی ماندگاران بهترین امکانات و مربیان را گرد آوری کرده است و فرزند شما از آموزش آنها در رشته های مختلف بهره مند خواهداشت.
سیستم دبستان غیر انتفاعی ماندگاران انعطاف پذیر و پویا است. این دبستان سنت دیرینه و نوآوری را ترکیب می کند. این دبستان مجهز به سیستم‌های هوشمند می باشد . مزیت این سیستم این است که دانش آموز در صورت غیبت یا یادگیری ناکافی در کلاس درس می تواند با مراجعه به سامانه دبستان درس ها را از نو مرور کند.
علاوه بر این مزیت ها که فرزند شما از آن استفاده خواهد کرد، خواهید دید که با گذشت زمان آنها تحصیلات خود را بهبود می بخشند و رشد شخصی و حرفه ای خواهند داشت.
اکنون که برخی از مزایای مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران  آشنا شدید، فرزندان خود را در مدرسه ای همانند این دبستان ثبت نام کنید که انتظارات و آرزوهای شما را برآورده کند.


 دبستان غیرانتفاعی کرج | مدرسه دخترانه | ماندگاران


به  دبستان دخترانه ما در مهرویلا شهر کرج بیایید و اجازه دهید با شما در میان بگذاریم که ما چه کسی هستیم و چرا مدرسه ما یکی از بهترین ها در استان البرز و حتی کشور است.
چه چیزی دبستان ماندگاران را متفاوت می می کند؟
 علاوه بر امکانات و مزایای گفته شده اگر هنوز به دنبال تفاوت های این دبستان با سایر موسسات آموزشی هستید در زیر شما را با این تفاوت ها آشنا خواهیم کرد:
1.    امنیت داخلی و مدرسه پشت درهای بسته؛
2.    خدمات پزشکی؛
3.    انواع کارگاه های عصرگاهی( چرتکه ، شنا، انواع رشته های ورزشی ، خوشنویسی، سفالگری، زبان انگلیسی و ...)
4.    اتاق ها و مبلمان در شرایط عالی،
5.    کتابخانه با آرشیو ده هزار جلدی کتاب،
6.    ناهارخوری،
7.    اتاق کامپیوتر،
8.    باشگاه ورزشی، 
9.    معلمان با تجربه،
10.    برگزاری رقابت های سالم علمی و فرهنگی بین دانش اموزان،
11.    تجهیزات علوم،
12.    سطح عالی انگلیسی.
شما می توانید ما را در کرج ، مهر ویلا ، خیابان درختی ، میدان مادر،نرسیده به مدرسه معلم به آسانی پیدا کنید.

دبستان کرج

وقتی صحبت از آموزش پایه فرزندانمان می شود، همیشه این سوال مطرح می شود که بهترین مدرسه کدام است؟  در این مقاله ما با دلایلی به شنا بهترین دبستان کرج را معرفی خواهیم کرد. بهترین دبستان کرج دبستان دخترانه ماندگاران نام دارد که به دلیل امکانات رفاهی و آموزشی بالا ازسایر مدارس متمایز شده است. این دبستان دارای تمام امکانات آزمایشگاهی مانند اتاق علوم‌ ، فناوری نوین مانند اتاق کامپیوتر ، ورزشی مانند استخر و باشگاه ورزشی و سایر مهارت هاست . اما امکانات و مزایای این دبستان به همین جا ختم نمی سود، با ما باشید تا با بهترین دبستان کرج یعنی دبستان ماندگاران آشنا شوید.

زیرساخت دبستان ماندگاران کرج

این شاید یکی از مزیت های اصلی موسسه آموزشی ماندگاران باشد. این دبستان تمام تجهیزات را در زیر بنای مدرسه گرد آوری کرده است. فرزند شما هر استعدادی که دارد، یک مکان در مدرسه به آن اختصاص داده شده است. این دبستان برای آموزش هوشمند مجهز به وای فای می باشد و تمام امکانات کلاس های فوق برنامه را دارد.


  دبستان دخترانه کرج | بهترین مدرسه غیرانتفاعی کرج | ماندگاران

فضا دبستان ماندگاران

 طبق قانون، میانگین فاصله بین دانش آموزان باید 1.20 متر مربع باشد، با این حال، این شرط اغلب برای مدارس دولتی یا سایر مدارس خصوصی با فضای کوچک  که از ازدحام بیش از حد رنج می برند صدق نمی کند.

منابع و فناوری مدرسه ماندگاران

دبستان ماندگاران با اتاق کامپیوتر و وسایل الکترونیکی مانند صفحه نمایش های چند رسانه ای، بیشتر روی فناوری سرمایه گذاری می کند. به طور کلی، این مدرسه دارای طیف وسیع تری از منابع و زیرساخت ها، مانند آزمایشگاه های علوم، زمین های ورزشی ، لابراتوار زبان انگلیسی و حتی کتابخانه ها است.

مراقبت و خدمات شخصی مدرسه ماندگاران

دانش آموزان دبستان ماندگاران کلاس های اضافی، گروه های مطالعه و فعالیت های فوق برنامه دارند، خدماتی که همیشه در مدارس دیگر در دسترس نیست. علاوه بر این، خدمات ارائه شده به خانواده ها با جلسات دوره ای و نظارت دقیق بر دانش آموزان و رشد دانش آموزان آنها شخصی تر است.

معلمین دبستان ماندگاران

تیم مدیریت ماندگاران در انتخاب معلمان بسیار سختگیر هستند. بنابراین، آنها سرمایه گذاری می کنند تا دانش آموزان بهترین کادر آموزشی را با بهترین آموزش ها داشته باشند. علاوه بر کلاس های فوق برنامه برای کلاس های اصلی از بهترین مربیان بهره می گیرد.معلمین زبان انگلیسی این دبستان، استادان موسسه زبان انگلیسی نصیر می باشند ، راجع به سایر فعالیت ها همانند ورزش ، چرتکه، هنر و ... نیز به همین اندازه حساسیت دارند و از بهترین مربیان کلانشهر کرج بهره می‌گیرند.
علاوه بر این، مهم است که تأکید شود که در دبستان ماندگاران، معلمان تمایل دارند روش‌های خلاقانه‌تری را برای جلب توجه دانش‌آموزان در کلاس به کار ببرند. با این حال، واضح است که این با مشخصات هر حرفه ای بسیار متفاوت است.

تعداد دانش آموزان در دبستان ماندگاران

مدیران این دبستان به تعداد کم دانش‌آموز در کلاس‌های درس ارزش می‌دهند تا معلمان بتوانند توجه لازم را به همه داشته باشند. به این ترتیب طبق اعلام کمیسیون آموزش، فرهنگ و ورزش، حداکثر تعداد درسی که در کلاس های درس در نظر گرفته شده، 25 دانش آموز برای هر معلم در مقطع ابتدایی است.

آموزش زبان انگلیسی در دبستان ماندگاران

می دانیم که در بازار کار، بسیاری از شرکت ها به افراد حرفه ای نیاز دارند که به زبان انگلیسی تسلط دارند. با توجه به اهمیت زبان انگلیسی، نیم مدیریت مدرسه ماندگاران، از  کلاس هایی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند.
همچنین، یادگیری یک زبان دیگر برای تمرین هوش کودکان مهم است. طبق مطالعه موسسه فناوری ماساچوست (MIT) که در سال 2018 با بیش از 500000 نفر انجام شد، سن ایده آل برای یادگیری آسان انگلیسی تا 18 سالگی است. با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که برای مسلط بودن، سن ایده آل تا 10 سالگی است.

فعالیت های فوق برنامه دبستان ماندگاران کرج

 فعالیت های فوق برنامه به آماده سازی کودکان و نوجوانان برای چالش های زندگی بزرگسالی کمک می کند و یادگیری آنها را بیشتر بهبود می بخشد.
بنابراین، فعالیت های فوق برنامه مانند ورزش، هنر، خوشنویسی، چرتکه، زبان انگلیسی،  کامپیوتر و ... ابزار بسیار خوبی برای تضمین رشد دانش آموزان هستند. کلاس های چرتکه فرزند شما را برای آزمون های بزرگی چون کنکور آماده می کند.



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بهترین دبستان و پیش دبستان غیر انتفاعی کرج

مدرسه غیرانتفاعی چیست؟ مدرسه غیر انتفاعی به غیر از رایگان نبودن ورودی چه تفاوتی با مدارس دولتی دارد؟ اینها سوالاتی است که بسیاری از والدین در زمانی که درک کاملی از مدارس خصوصی ندارند، می پرسند. مدرسه غیرانتفاعی (همچنین به عنوان مدرسه خصوصی یا غیر دولتی شناخته می‌شود) مدرسه‌ای است که اجازه تأسیس و سرمایه‌گذاری توسط افراد ذی‌صلاح را دارد که توسط یک فرد یا سازمان اداره می‌شود.

مدارس خصوصی بدون وابستگی به مدیریت مستقیم سازمان های دولتی به طور مستقل عمل می کنند. با این حال، مدارس غیر انتفاعی نیز بخشی از سیستم آموزش عمومی کشور هستند. بیشتر مسائل مربوط به برنامه های آموزشی، معیارها و اهداف ثبت نام و استانداردهای خروجی باید بر اساس مقررات وزارت آموزش و پرورش باشد.

چرا باید فرزندتان را به مدرسه غیر دولتی بفرستید؟

مدرسه دولتی یا غیردولتی کدام بهتر است؟ آیا برای اطمینان از کیفیت آموزش باید فرزندم را به مدرسه دولتی یا خصوصی بفرستم؟ در واقع هر مدل آموزشی مزایا و معایب خود را دارد. نمی توان پاسخ دقیقی به این موضوع داد که آیا مدارس دولتی بهتر هستند یا مدارس خصوصی بهتر هستند. اینکه فرزند شما در یک مدرسه دولتی یا غیر انتفاعی تحصیل میکند به نیازها، شرایط و جهت گیری هر خانواده بستگی دارد.

با این حال، انصافاً، مدارس غیر انتفاعی هنوز مزایای زیادی نسبت به مدارس دولتی دارند. البته تمام مدارس غیرانتفاعی نیز در یک سطح نیستند، اگر به دنبال یک مدرسه غیر انتفاعی مدرن، با امکانات بالا، شیوه آموزشی جدید و... هستید دبستان غیر انتفاعی ماندگاران را به شما معرفی می‌کنیم. شیوه آموزش و کلاس‌های فوق برنامه در دبستان ماندگاران بر عکس بسیاری از دبستان‌های غیر انتفاعی فقط تبلیغ نیست، بلکه این دبستان تمام زیرساخت ‌های لازم و بهترین مربیان را برای پرورش استعدادهای فرزند شما در اختیار دارد.

بهترین پیش دبستان دخترانه کرج

 

معرفی دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

در دبستان ماندگاران زیر ساخت‌هایی مانند کلاس‌های درس، سالن های ورزشی، غذاخوری، کتابخانه ده هزار جلد کتابی، آزمایشگاه‌، کارگاه کامپیوتر ، استخر شنا و غیره کاملاً کاربردی هستند که همه طبق استانداردهای بین المللی ساخته شده اند.

تعداد دانش آموزان در هر کلاس کم است، معلمان می توانند نقاط ضعف و قوت هر دانش آموز را پیگیری کنند.

برنامه‌های آموزشی متنوع برای دانش‌آموزان مانند کلاس چرتکه، زبان انگلیسی، شنا و ... وجود دارد. در دبستان ماندگاران دانش آموزان بر هر 4 مهارت زبان انگلیسی گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تسلط پیدا میکنند. این مهارت یک فرصت عالی برای آمادگی برای سطح بعدی تحصیل ایجاد می‌کند، هنگام درخواست برای بورسیه تحصیلی، ثبت نام در دانشگاه های معتبر خارج از کشور، آزمون کنکور و... فرزند شما نقاط قوت زیادی را به همراه دارد.

در دبستان ماندگاران برای دانش آموزان تمام شرایط برای کشف و پرورش استعداد و جهت گیری شغلی فراهم شده است.

با این نقاط قوت، والدین می توانند هنگام انتخاب فرستادن فرزندان خود به مدارس غیر انتفاعی ماندگاران کاملاً مطمئن باشند، که فرزندشان از فعالیت های فوق برنامه متنوع، برنامه های مهارتی، فعالیت های هنری، ورزشی و... برای توسعه مهارت و دانش خود بهره مند می‌شود. اگر والدین مشغله کاری زیادی دارند، می توانند فرزند خود را تا ساعت ۴ به این مدرسه بسپرند و محیط مدرسه تمام امکانات لازم را برای نگهداری کودک و خسته نشدن او در اختیار دارد.

در پایان باید گفت که در مدرسه ماندگاران به دانش آموزان یک برنامه آموزشی مدرن و با کیفیت بر اساس برنامه درسی استاندارد وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود که با توجه به جهت گیری مدرسه گسترش می یابد.

دانش آموزان و والدین می توانند کلاس‌های فوق برنامه ای را انتخاب کنند که متناسب با توانایی و جهت گیری آنها باشد.

بهترین دبستان و پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

بهترین دبستان و  پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

بهترین دبستان و پیش دبستان دخترانه کرج

انتخاب بهترین دبستان دخترانه با توجه به روحیات حساس انها گاهی اوقات برای والدین چالش برانگیز است، آنها ممکن است مدام از سایت ها و اطرافیان سوال کنند که بهترین دبستان دخترانه در کرج کدام است؟ اگر به دنبال یک دبستان ایده آل برای فرزند خود هستید ما دبستان دخترانه ماندگاران را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ساختار دبستان و پیش دبستان دخترانه ماندگاران

تمرین آموزشی نیاز به استفاده از زبان‌ها و فضاهای عمل مختلف به عنوان راهی برای درگیر شدن در جهان لودیک کودک دارد . ساختار دبستان ماندگاران به گونه ای طراحی شده امکان کاوش کامل این محیط ها را فراهم کند و مداخلاتی را ایجاد کند که امکان تعاملات سطح بالا بین دانش آموزان و معلمان و زمینه های تجربی را فراهم کند.

 

موسسه دانش ماندگار البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود.

در این راستا با بهره گیری از آموزگاران متعهد و مجرب که در کنار دانشمندی، روشمندی را تعلیم میدهند توانسته است طی زمانی کوتاه شرایط لازم جهت باروری استعداد و شکوفایی روح و اندیشه ی دانش آموزان علاقمند را در مقاطع پیش دبستان و دبستان فراهم نماید.

استقبال و رضایت اولیاء محترم از برنامه های این مجموعه بیانگر شایستگی و اعتبار ماندگاران در زمانی اندک تحقق یافته است.

وبگاه مدرسه تلاشی در جهت معرفی برنامه های این مجموعه آموزشی بوده تا اولیاء محترم با شناخت بهتر نسبت به انتخاب ماندگاران به عنوان محل تحصیل فرزندشان اقدام نمایند.

بهترین مدرسه دخترانه کرج

تردیدی نیست که آموخته ها، اندوخته ها و پیشنهادهای شما عزیزان راهنما و راهگشای مناسبی برای موفقیت روز افزون موسسه دانش ماندگار البرز خواهد بود

اگر فرزند شما قرار است امسال به کلاس اول برود و در میان لیست مدارس مختلف سر در گم شده اید، نمی دانید کدام مدرسه را انتخاب کنید؟ اگر همه دبستان ها انتظارات شما را بر آورده نمیکنند و نمیدانید از کدام هدف خود برای انتخاب مدرسه دست بکشید ؟ ما شما را با بهترین دبستان کرج آشنا خواهیم کرد که تمام انتظارت والدین را از یک مدرسه کامل برآورده می‌کند. این دبستان حتی امکاناتی دارد که والدین هیچ گاه آن را فهرست خواسته هایشان لحاظ نکرده اند!

بهترین مدرسه دخترانه کرج

بهترین دبستان و  پیش دبستان غیرانتفاعی کرج

تعداد کم دانش اموزان در دبستان ماندگاران

نسبت دانش آموزان به معلمان در مدرسه ماندگاران بسیار کمتر از سایر مدارس است. مزیت کلاس کم جمعیت، افرایش سطح تعامل بین معلمان و دانش آموزان خواهد بود، که به معلمان کمک میکند تا هر دانش آموز را به خوبی درک کنند و رویکرد و روشهای تدریس را متناسب با آن تنظیم کنند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بازسازی آپارتمان در کرج: مجموعه ایده سازان برای بازسازی ساختمان های شما عزیزان با توجه به سلیقه خودتان و ایده های جدید و تازه و مدرن فعالیت دارند و با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن طراحان مجموعه ایده ساززان طراحی کرده و تیم اجرا پس از تایید و نوشتن قرار داد با مالک خانه برای مراحل اجرای بازسازی خانه شما عزیزان اقدام میکنند .

بازسازی آپارتمان در کرج | طراحی دکوراسیون داخلی | ایده سازان

همچنین برای کسانی که طراحی دکور و دیزاین داخلی خانه های خود میخواهند تغیراتی به وجود بیاورند

به عنوان مثال آشپزخانه و یا کف خانه خود را پارکت ویا سنگ و . . .  کنند و یا طراحی جذابی برای تی وی روم و نشیمن و یا طراحی برای حمام و سرویس بهداشتی و حتی محوطه و باغ سازی برای محوطه حیاط ساختمان و یا محوطه سازی برای ویلا ها , برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کارشناسان مجموعه ایده سازان شما عزیزان را به صورت رایگان مشاوره میدهند و با مشورت میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .

مجموعه ایده سازان

برای بازسازی آپارتمان و منازل کلنگی خود باید مراحلی را طی کرد , که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد :

کاربرد بازسازی آپارتمان | قیمت طراحی دکوراسیون داخلی | ایده سازان

1_ پیدا کردن مجموعه طراحی و بازسازی خانه معتبر و مطمعن

2_ بازدید متخصصان طراحی و کارشناسان مجموعه از پروژه مورد نظر و بررسی موارد تخصصی وفنی

3_ برگزار کردن جلسه بین مالک و کارشناسان و متخصصان مجموعه جهت مشخص کردن خواسته های کارفرما

4_ انجام دادن طراحی و ارائه دادن نهاییه نقشه خانه و ساختمان بازسازی شده .

5_ ادیت نهایی و تایید نقشه طراحی شده توسط کارفرما یا همان مالک

6_ تعیین نمودن زمانبندی و برآوردن کردن هزینه های لازم

7_ تعیین کردن فاز های مختلف و گوناگون اجرای عملیات بازسازی خانه و اولویت بندی نمودن ان ها

8_ نظارت درست و دقیق بر اجرای طرح بازسازی خانه

اهمیت بازسازی آپارتمان

اکثریت آپارتمان و ساختمان هایی که ساخته میشوند به مرور زمان و با گذشت سال ها قدیمی و کهنه میشوند و اعضای ساکنین آپارتمان به فکر بازسازی خانه های خود میافتند , هر کدام برای دیزاین داخلی خانه های خود ارزش و اهمیت قائل هستند .

وقتی صحبت از بازسازی و تعمیر خانه میشود اولین فکر در ذهن مخاطب خرابی و تخریب خانه میباشد , البته بستگی به میزان تغییر بازسازی داخلی خانه هم دارد.

بعضی افراد میخواهند فقط یک قسمتی از خانه را تعمیر و بازسازی کنند ولی بعضی افراد کل فضاهای خانه را میکوبند و از نو میسازند ولی در نهایت به خانه ای شیک و تازه و ایده آل خود میرسند .

بازسازی آپارتمان ها به دو بخش اساسی تقسیم میشود :

1_ بازسازی بخش هایی از ساختمان که از جنبه ی زیبایی برخوردار میباشد .

2_بازسازی بخش هایی مهم از نظر استحکام و مقاومت آپارتمان موثر میباشد

از اونجایی که آپارتمان های نوساز از قیمت بالایی برخوردار هستند میتوانید با بازسازی ساختمان های کلنگی و کهنه خود نما و ظاهری شیک و مدرن به خانه خود بدهید

و همچنین از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند بنابریان با مدرن ساختن نما و ظاهر اپارتمان و ساختمان های خود میتوانید با مد روز پیش بروید .

بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی

شما عزیزان باید با توجه به نیاز خانه خود اقدام به بازسازی کنید

در خانه های قدیمی و کلنگی به دلیل فرسایش و قدیمی بودن آنان باید بازسازی شوند.

به طور مثال : نوسازی کابینت های آشپزخانه , دکوراسیون داخلی , رنگ زدن دیوار ها

نصب کاغذ دیواری و یا تعویض کاغذ دیواری های قدیمی , تعمیر کردن شیرالات و لوله کشی

تعمیر کردن سرویس بهداشتی و حمام , تعویض درب و پنجره های تک جداره و نصب درب و پنجره های

دوجداره یو پی وی سی و یا ترمال بریک , بازسازی کف خانه و نصب کف پوش مانند پارکت لمینت و غیره .

مهم ترین قسمت خانه قسمت ورودی و نشیمن خانه ما میباشد , وقتی مهمان به خانه ما می آید

در هال و نشیمن تعارف میشود بنابراین برای لذت بردن در آن فضا و داشتن فضایی دلنشین

باید نشیمنی جذاب داشته باشیم و همچنین با تغییر دکور و دیزاین خانه و تبدیل آن به فضایی دلنشین

مانند نصب کتابخانه ای کوچک و مینیمال و همچنین وجود شومینه ای مدرن در داخل فضا و تعویض مبلمان در دکور داخلی خانه بسیار موثر میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بازسازی خانه در کرج: به طور کلی خانه و ساختمان هایی که در آن زندگی میکنیم را نمیتوان تغییر داد , و در مدت زمان ساختمان و خانه ها قدیمی و فرسوده میشوند و زیبایی و جذابیت خود را از دست میدهند که در آن زمان ما باید به فکر تعمیر آن ها باشیم.

بازسازی خانه کرج | طراحی داخلی و نما | ایده سازان

( مجموعه های بازسازی خانه ها و ساختمان ها و نوسازی مانند مجموعه ایده سازان به این دلیل به وجود امده اند تا خانه های قدیمی و کهنه شده شما عزیزان را به خانه های دلنشین و جذاب تبدیل کنند ) البته لازم به ذکر میباشد که بازسازی خانه ها و تعمیرات منزل فقط برای کسانی که خانه خود را میخواهند نو و تازه کنند نمیباشد.

بلکه بسیاری از افراد خانه ای را با قیمت مناسبی میخرند به عنوان مثال خانه و ساختمان های قدیمی که چندین سال خالی بودند و کسی در آن ها زندگی نمیکرده این نوع خانه ها حتما نیاز به بازسازی دارند تا قابلیت سکونت را داشته باشند.

مجموعه ایده سازان

بعد از انجام دادن بازسازی خانه و ملک , قیمت خانه مورد نظر به مرور زمان افزایش میابد که با بازسازی خانه میتوانید سود و مزیت زیادی را نسیب صاحب آن ملک و خانه کنید .

قیمت بازسازی خانه کرج | طراحی داخلی | ایده سازان

مراحل بازسازی خانه های کلنگی

برای بازسازی خانه های کلنگی باید مراحلی را طی نمود , که در ادامه مطلب به ان اشاره میکنیم :

1_ پیدا کردن مجموعه طراحی و بازسازی خانه معتبر و مطمعن

2_ بازدید متخصصان طراحی و کارشناسان مجموعه از پروژه مورد نظر و بررسی موارد تخصصی وفنی

3_ برگزار کردن جلسه بین مالک و کارشناسان و متخصصان مجموعه جهت مشخص کردن خواسته های کارفرما

4_ انجام دادن طراحی و ارائه دادن نهاییه نقشه خانه و ساختمان بازسازی شده

5_ ادیت نهایی و تایید نقشه طراحی شده توسط کارفرما یا همان مالک

6_ تعیین نمودن زمانبندی و برآوردن کردن هزینه های لازم

7_ تعیین کردن فاز های مختلف و گوناگون اجرای عملیات بازسازی خانه و اولویت بندی نمودن ان ها

8_ نظارت درست و دقیق بر اجرای طرح بازسازی خانه

برای خانه هایی با متراژ کم و خانه های کوچک هم امکان بازسازی وجود دارد , لازم به ذکر میباشد

که  وجود دیوار های گچی و آجری برای جداکردن فضا ها مخصوصا اتاق خواب ها و یا آشپزخانه و فضاهای

دیگر فضاهارا کوچیک تر و دلگیر میکند بهتر میباشد که این نوع دیوارها اگر حایل نیستند خراب شوند

و به جاش از اپن و طرح های جدید امروزی استفاده کنید , همچنین استفاده کردن از رنگ های ملایم

و روشن در بازسازی کردن خانه های کوچیک میتواند باعث دلباز تر شدن فضا و بزرگ نشان دادن فضای خانه شود .

مجموعه ایده سازان برای بازسازی خانه های شما عزیزان با توجه به سلیقه خودتان و ایده های جدید

و تازه و مدرن فعالیت دارند و با بهترین کیفیت در کمترین زمان ممکن طراحان مجموعه ایده ساززان طراحی کرده

و تیم اجرا پس از تایید و نوشتن قرار داد با مالک خانه برای مراحل اجرای بازسازی خانه شما عزیزان اقدام میکنند .

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

همچنین کسانی که برای طراحی دکور داخلی خانه های خود میخواهند تغیراتی به وجود بیاورند به عنوان مثال آشپزخانه و یا کف خانه خود را پارکت کنند

و یا سنگ و یا طراحی جذابی برای تی وی روم و نشیمن و یا طراحی برای حمام و سرویس بهداشتی و حتی محوطه و باغ سازی برای محوطه حیاط ساختمان و یا محوطه سازی برای ویلا ها , برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

کارشناسان مجموعه ایده سازان شما عزیزان را به صورت رایگان مشاوره میدهند و با مشورت میتوانید بهترین تصمیم را بگیرید .

دکور و دیزاین داخلی منزل شما تاثیر زیادی بر روی خانه شما دارد و با طراحی و دیزاین دکوراسیون و بازسازی داخلی ساختمان میتوانید خانه ای زیبا و شیک داشته باشید و از مدرن بودن و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید

برای اکثریت سوال پیش می آید که هزینه بازسازی خانه مورد نظرشان چقدر میشود ؟

لازم به ذکر میباشد که بگوییم هزینه بازسازی داخلی  خانه بستگی به متراژ خانه دارد

و مصالحی که میخواهد مصرف شود که کدام دسته باشد اجناس و مصالح درجه یک و یا درجه دو

و همچنین طرح مد نظر و غیره که تمام این موارد در نحوه تعیین قیمت موثر میباشد



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بازسازی ساختمان کرج: اکثریت مردم به دکور داخلی خانه های خود اهمیت زیادی میدهند برای همین کسانی که دکور خانه شان قدیمی شده یا خانه های قدیمی برای دیزاین داخلی خانه تغییراتی در آن به وجود می اورند و از دکور های مدرن و یا سنتی به سبک جدید استفاده میکنند .

بازسازی ساختمان کرج | آپارتمان سازی | مجموعه ایده سازان

این عمل برای خانه های قدیمی تخریب و ساخت خانه و ساختمانی مدرن هم صورت میگیرد.

مجموعه ایده سازان برای بازسازی ساختمان و طراحی صفر تاصد و محوطه سازی و طراحی داخلی و خارجی فعالیت دارد.

و طبق سلیقه ی کارفرما و همچنین ایده های تازه و جدید طراحان مجموعه کار انجام میشود

و در اسرع وقت طراحی برای کارفرما ارسال میگردد و پس از تایید نهایی مدل سازی صورت میگیرد و سپس برای اجرای کار اقدام میشود.

مجموعه ایده سازان

برای اطمینان خاطر مشتریان عزیز برای بازسازی و ساخت و ساز زمین و ساختمان های خود قرار داد بسته میشود تا با خیالی راحت کا را بسپارید و در نهایت از نتیجه ی زیبای آن لذت ببرید

خانه هایی که در آن ها زندگی میکنیم و محیطی امن برای خود میسازیم به مرور زمان و با گذشت زمان کهنه و قدیمی میشوند و در زیبایی و عملکرد آن ها تغییراتی به وجود می آید بنابراین با تعمیر و بازسازی آن ها میتوان از نتیجه ی لذت بخش آن لذت برد.

البته بازسازی همیشه برای خانه های قدیمی نیست , حتی برای کسانی که خانه ای را با قیمتی مناسب خریداری کرده اند ولی داخل خانه قدیمی میباشد.

و باب دلشان نیست ما میتوانیم طبق سلیقه شما عزیزان و همچنین با توجه به بودجه کارفرما دکور داخلی را طراحی کنیم و منزل شما را از مکانی کهنه و قدیمی و از مد افتاده به خانه ای مدرن وشیک و به روز تبدیل کنیم.

تا محیطی قابل سکونت تحویل شما بدهیم , البته ناگفته نماند با بازسازی خانه های قدیمی

و غیر قابل سکونت به افزایش قیمت ملک کمک میکند و صاحب خانه میتواند در آینده با قیمتی بیشتر خانه را بفروشد و سود خوبی نصیب صاحب خانه شود.

قیمت بازسازی ساختمان | آپارتمان سازی در کرج | مجموعه ایده سازان

هزینه بازسازی ساختمان

اولین سوالی که ذهن شما را درگیر میکند این میباشد که هزینه ی بازسازی خانه تان چقدر میشود ؟

اولین قدم این است که کاغذ و خودکار برداشته و فضاهایی که در خانه تان نیاز به تغییر و بازسازی دارد را بنویسید.

به عنوان مثال اتاق خواب و یا نشیمن وتی وی روم و یا آشپزخانه بعد از انتخاب مثلا اگر برای بازسازی آشپزخانه

خود میخواهید اقدام کنید باید به کاشی ها و متریال کف و دیوار ها ( سرامیک و سنگ و لمینت و.. )

شیرآلات و کابینت ها و لوله کشی ها و غیره را متراژش را اندازه گیری کنید و یادداشت کنید .

پس از یادداشت کردن خواسته های خود برای نوسازی و بازسازی خانه های خود اقدام میکنید

در این زمینه باید از متخصصان آن کمک بگیرید مجموعه ایده سازان با تیمی حرفه ای میتواند به راحتی به شما کمک کند .

اگر چه بازسازی فضاهای خانه به نظرتان سخت و پیچیده باشد زیرا برای بازسازی خانه یا بخشی

از محیط داخلی منزل به پلانی دقیق و یک تیم اجرایی موفق و حرفه ای احتیاج دارید اما مطمعن باشید

با تغیراتی که میخواهید مجموعه ایده سازان این کار را با ساده ترین و بهترین روش ممکن انجام خواهند داد.

کارشناسان مجموعه ایده سازان ابتدا رایگان از ملک شما بازدید میکند و بغا توجه به ایده و طرح مورد نظر

شما نظر کارشناسانه خود را هم به شما میگوید و در نتیجه قیمت حدودی کار بازسازی شما را مطرح میکند و در صورت توافق قرارداد نوشته میشود .

بازسازی چیست؟

با آوردن اسم بازسازی اولین موضوعی که به ذهن شما می آید تغییر رنگ دیوار و کاغذ دیواری

و کف سازی و پارکت  و غیره میباشد البته انمجام این کار ها به خانه روح تازه میبخشد.

همچنین برای تغیرات داخلی منزل میتوان از شیشه تزیینی بر روی دیوار ها و سنگ دکوراتیو و کاغذ دیواری و غیره

و حتی برای کف خانه ها از جمله پارکت وسنگ و سرامیک و اپوکسی و لمینت و…

همه این ها انتخاباتی هستند که مجموعه ایده سازان در مرحله ی بازسازی با شما مطرح خواهند کرد .

برای داشتن اطلاعات بیشتر با 09126942637 این شماره تماس بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

ساخت باغ در کرج: طراحی ویلا و محوطه فرایندی میباشد که با داشتن مهارت و دانش های لازم میتوانیم ویلا و محوطه ی باغ را طراحی نمود و به محیطی با آرامش تبدیل ساخت نظر اکثریت افراد و طراحان برای ایجاد محیطی پر انرژی و حیرت انگیز استفاده از گیاهان متنوع و درخت های گوناگون میباشد.

ساخت باغ در کرج | طراحی فضای سبز | ایده سازان

سوال اینجاست که با استفاده از گیاهان متفاوت تنها برای زیباسازی کافی میباشد ؟

برای به وجود آوردن فقضای دلنشین و حیرت آور تنها استفاده از گل و گیاه و درخت های مختلف کارساز نمیباشد , استفاده از گل و گیاهان مختلف برای ایجاد ویو و منظره ای عالی میباشد ولی برای طراحی ویلا کافی نیست  یکی از مهم ترین مورد هایی که باید در طراحی ویلا و باغ و محوطه به آن توجه داشت طراحی و تقسیم بندی محوطه و فضای سبز در ویلا میباشد ,توجه داشتن به ترکیب های رنگی و اندازه و تناسب گل و گیاهان و درختان و مواد و مصالح و متریال های به کار رفته در ویلا نقش خیلی مهم را دارند و در به وجود آمدن یک نمای کلی ویلایی زیبا و شیک و مدرن و با ارامش موثر میباشد.

مجموعه ایده سازان

طراحی باغ و ویلا در کرج

برای طراحی ویلا و باغ هایی با متریال های چوبی باید از گل و گیاه و درختانی که با منظره ی چوبی هماهنگی و متناسب هستند به کار برد , همانطور برای بناها و ویلاهایی که از متریال و مصالح بتنی و یا فلزی استفاده میشود باید از درخت و گل و گیاهان مرتبط با ان ها مورد استفاده قرار داد

یکی از مهم ترین مسائلی که باید به آن توجه داشت ورودی باغ میباشد , ورودی به باغ و ویلا باید لاکچری باشد و جلب توجه کند, هرچه ورودی به باغ ویلا شیک و زیبا و مدرن و دلنشین تر باشد توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب میکند و باعث باشکوهی باغ میشود

بعضی از افراد هستند که علاقه به معماری سنتی دارند و باید از مصالح سنتی و قدیمی و مصالح کلاسیک استفاده نمود تا طراح محوطه و وباغ ویلای آن ها به سبک سنتی و نوستالژی برود.

ساخت و ساز ویلا کرج | محوطه سازی | ایده سازان

چه اصولی را باید در طراحی باغ ویلا رعایت کرد ؟

1_  ثبت نمودن ابعاد زمین مورد نظر

2_  در نظر گرفتن بودجه کارفرما

3_ توجه داشتن به طلوع و غروب خورشید

4_  توجه داشتن به جهت باد های مطلوب و مزاحم

5 _  جانما سازی ویلا و باغچه و فضاهای سبز

6 _ جانماسازی استخر و زمین بازی و آب نما

7 _ طراحی کردن راه ارتباطی بین فضاهای محوطه

8_ انتخاب کردن مصالح در نمای داخلی و خارجی ویلا و ساختمان

نورپردازی در محوطه ی باغ بسیار مهم میباشد , روشنایی کافی برای محوطه و راه ارتباطی بین فضاهای محوطه الزامی میباشد ,نورپردازی برای الاچیق و پرگولا و استخر و زیمن بازی و غیره از الزامات در طراحی و ساخت باغ ویلا میباشد

به خواسته خود کارفرما طراحی استخر روباز و یا استخر سرپوشیده در داخل ویلا و یا در خارج از ویلا در داخل موحطه ویلا صورت میگیرد .ایجاد زمین بازی برای کودکان به عنوان مثال : زمین بازی تنیس , زمین بازی والیبال و غیره

ایجاد آتشکده ویا ساخت پرگولا و الالچیق در کنار استخر رو باز در خارج از ویلا و در محوطه ی باغ

خصوصیات مشترک خانه های قدیمی و معماری سنتی جدید

ویژگی های مشترکی که بین خانه های قدیمی و ویلاهای سنتی پیدا میشود میتوان اشاره داشت به مصالحی همچون :

چوب و سنگ که همه ی آن ها رنگ کرم دارند یا میتوان در محوطه ی باغ ویلا ها از حوضچه و آبنماهایی با نمای سنتی ساخت که تداعی از گذشته شوند , دیوار چینی با سفال  و طراحی باغچه با انواع گل و گیاه استفاده از اکسسوری های سنتی

به عنوان مثال : وجود تخت های چوبی و نورپردازی در نقطه های مناسبی از فضاها و غیره ویژگی ساخت یک محوطه ی باغ ویلای سنتی است

مجموعه ایده سازان در ساخت و ساز ساختمان و بازسازی آپارتمان و ساختمان و ویلاهای مدرن و همچنین ساخت محوطه ویلا و ساخت استخر و طراحی و ساخت طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت دارند

آدرس مجموعه مهندسین طراحی و اجرا ایده سازان کرج_ آزادگان بلوار امام رضا _ ساختمان سیمرغ قرار دارد , برای طراحی و اجرای پروژه خود  ابتدا باید با شماره 09124620473 و 09126942637 تماس بگیرید



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

ساخت و ساز ویلا کرج: در ساختن ویلا و همچنین محوطه اطراف آن باید به خیلی موارد دقت داشت , به عنوان مثال کاشت گل و گیاه طبق شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر و طبق قوانین و ضوابت و همچنین تلفیقی از  سلیقه و ایده طراحان و استفاده از مصالح درجه یک عای و یا درجه سه معقول و کیفیت پایین و بانسبت توجه به بودجه کارفا و غیره مسائلی مهم میباشد که باید به آنها توجه داشت .

ساخت و ساز ویلا کرج | محوطه سازی | ایده سازان

مجموعه ایده سازان در ساخت و ساز ساختمان وبازسازی آپارتمان و ساختمان ها و ویلاهای مدرن

و ویلاهایی با نماسازی های شیک و جدید  و مدرن و همچنین ساخت محوطه ویلا و ساخت استخر

و طراحی و ساخت طراحی داخلی و دکوراسیون فعالیت دارند , ویلا سازی اکثرا در منطقه هایی دور

از فضای شهری ساخته میشود تا برای تعطیلات مردم برای ارامش خود از محیط شهری دور شوند

و چند روزی از هیاهوی فضای شهری و آلودگی های صوتی و آلودگی هوا  به دور باشند .

مجموعه ایده سازان

کاربرد ویلا

کسانی که زمین و اراضی دارند و ساخت و سازی در آن صورت نگرفته است برای گذراندن تعطیلات خود

و تفریحات و استفاده از زمین و امکاناتی که دارند به ساختن ویلا در زمین خود به فکر فرو میروند ,

همچنین شما عزیزان میتوانید با کارشناسان و طراحان مجموعه ایده سازان مشورت کرده

و با مشورت طراحان و کارشناسان مجموعه ایده سازان و طبق سلیقه خودتان و با توجه به بودجه در نظر گرفته

شده ویلایی با کیفیت و در گذر زمان کوتاهی بسازید و از نتیجه آن در کنار خانواده عزیز خود لذت ببرید .

ساخت و ساز ویلا | طراحی محوطه  | ایده سازان

انواع معماری های خانه

نماهای رومی که در ساختمان ها میبینید از نوع معماری کلاسیک میباشند

که بیشتر برای ساختمان ها و آپارتمان ها کاربردی هستند ولی برای ویلا ها معماری مدرن بهتر میباشد ,

برای ساخت و ساز ویلا در زمین مقداری از زمین را برای محوطه سازی آن اختصاص میدهیم

, ویژگی هایی که برای ساخت محوطه در ویلا لازم میباشد عبارت اند از :

استفاده کردن از انواع گیاه ها و درخت های متنوع ,

بکارگیری از آبنما و استخر با اشکال مختلف ,

استفاده از آلاچیق و باربکیو و پرگولا و آتشکده ,

ایجاد فضایی دلنشین و جذاب و . . .

وجود آب نما و ا استخر و محوطه سازی و کاشت گل و گیاه جلوه ای بسیار شیک و مدرنی به باغ میدهد .

هرچه از متریالی با کیفیت های بالا و جنس مرغوب استفاده شود دیرتر فرسوده میشود و به قیمت باغ و ویلا افزوده میشود .

استفاده کردن از مصالح و متریال مرغوب و با کیفیت بالا از مهم ترین مسائل برای طراحان داخلی میباشد ,

تیم طراحی ایده سازان با استفاده کردن از ابزار های هوشمند برای ویلا ,

محیطی آرام و بدون دغدغه برای افراد و ساکنان فراهم میکنند .

خدمات مجموعه ایده سازان

خدماتی که مجموعه ایده سازان انجام میدهند به ترتیب کارها را در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم داشت :

طراحی و اجرای:

معماری ویلا در سبک های مختلف

محوطه باغ و ویلا از جمله : استخر , پرگولا , آتشکده , فضای سبز و فضای بازی در محوطه یباغ

ویلا سازی و استخر روباز و سرپوشیده

فضای داخلی ویلا و ساختمان ها

تی وی روم و فضای نشیمن و سرویس بهداشتی و روف گاردن و . . .

پس از اجراء و ساخت ویلا نصب پارکت وکاغذ دیواری و کابینت به سلیقه ی مشتری .

پس از طراحی کردن محوطه ی باغ و نمای بیرونی ویلا به خواسته و سلیقه ی مشتری عزیز و کارفرما داخل ویلا هم طراحی میشود هم یک طبقه و هم دوبلکس و یا سوبلکس , اقدام میشود .

طراحان مجموعه دلوین پس از کسب اطلاعات زمین مورد نظر , با توجه به سلیقه و خواسته کارفرما

و مشتریان عزیز ویلا و محوطه باغ و زمین را طراحی میکنند و پس از تایید و ادیت نهایی برای مدلسازی

و شبیه سازی آن در برنامه های سه بعدی اقدام میشود و در نهایت به صورت عکس و یا فیلم انیمیشن

خدمت حضورتون ارسال میگردد . سپس برای اجراء آن اقدام میکنیم .

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان و طراحان مجموعه ایده سازان تماس بگیرید و خواسته خود را بیان کنید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

راهنمای نگهداری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی: جذابیت درب‌ها و پنجره‌های دو جداره سبب شده است، که امروزه بسیاری از مردم اقدام به خرید و استفاده از آن‌ها نمایند. اگر چه خرید و استفاده از این پنجره‌ها و درب‌ها بسیار خوشایند است و حس بهتری به انسان می‌دهد. ولی با این حال، باید گفت که تنها خرید و نصب درب‌ها و پنجره‌های دو جداره کفایت نمی‌کند. بلکه آنچه در استفاده از درب و پنجره دو جداری یو پی وی سی مهم و ضروری است، نحوه نگهداری آن‌ها می‌باشد. تنها در صورتی می‌توان از درب و پنجره دو جداره به صورت مفید و موثر استفاده کرد، که نحوه نگهداری آنها را بلد باشیم و بتوانیم به صورت دقیق و احسن از آنها نگهداری کنیم. در این مقاله به بررسی روشهای نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC خواهیم پرداخت.

راهنمای نگهداری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

 

راهنمای نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC

درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی روز به روز با استقبال بیشتر مردم مواجه می‌شود. امروزه دیگر بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند، در ساخت و سازهای خود و یا در نوسازی منازل و ساختمان‌های خود را پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی استفاده کنند. استفاده از این درب‌ها و پنجره‌ها به دلیل زیبایی و سبکی وزن، عدم اشتعال، مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی، انعطاف پذیری، عایق بودن در برابر گرما، سرما، صدا و حرارت و الکتریسیته و همچنین دیگر مزایا و خصوصیاتی که دارد، بسیار مورد توجه و علاقه مردم است.  در صورتی که طراحی، تولید و حتی نصب پنجره و درب دو جداره یو پی وی سی به درستی و با دقت انجام شود، می‌تواند عمر آن را افزایش دهد. ولی با این حال، تمیز کردن و نحوه نگهداری درب و پنجره یو پی وی سی هم نقش بسیار زیاد و مهم در افزایش عمر مفید درب و پنجره یو پی وی سی دارد. از این رو، با توجه به برخی نکات و دقت در نگهداری پنجره و درب پو پی وی سی می‌توان طول عمر آن‌ها را بیشتر نمود.

نگهداری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی

برای این که طول عمر مفید درب و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی را افزایش دهیم و علاوه بر آن، زیبایی و درخشندگی آن را حفظ کنیم، لازم است به برخی نگات و دستورالعمل‌ها در نگهداری درب و پنجره یو پی وی سی توجه و دقت داشته باشیم.

– روغن کاری

اولین و یکی از مهم ترین نکاتی که در نگهداری درب و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی باید به آن دقت و توجه داشت روغن کاری است. روغن کاری کردن در همه نوع از درب‌ها و پنجره‌ها لازم و ضروری است. اما نکته‌ای که در روغن کاری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی باید، به آن توجه و دقت داشت، این است که روغن کاری باید با استفاده از روغن‌های رقیق انجام شود. از جمله روغن‌های رقیقی که برای روغن کاری درب و پنجره دو جداره مناسب است، می‌توان به روغن چرخ خیاطی اشاره کرد. قطعات یراق آلات درب و پنجره دو جداره را در بازه زمانی سه الی شش ماه بر اساس میزان استفاده روغن کاری کنید. این کار موجب حرکت روان و باز و بسته شدن راحت تر و آسان تر درب و پنجره دو جداره خواهد شد.

روغنکاری از نکات مهم در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC است

روغنکاری از نکات مهم در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC است

– شعله آتش، کبریت، جوش و غیره نباید به آن نزدیک کرد

از دیگر نکاتی که در مورد نگهداری درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی باید به آن دقت و توجه داشت، این است، که جنس این پنجره‌ها و درب‌ها با وجود این که بسیار مقاوم هستند، ولی از حساسیت بسیاری برخوردارند. در صورتی که شعله آتش به آنها نزدکی کنید و در محل و نزدیکی آنها جوش کاری داشته باشید، به احتمال زیاد این درب و پنجره‌ها آسیب خواهند دید. بنابراین از انجام چنین کاری‌هایی پرهیز کنید و در این شرایط مراقبت درب و پنجره باشید.

– شستن درب و پنجره

از دیگر مواردی که می‌تواند برای نگهداری و افزایش عمر مفید درب و پنجره دو جداره انجام داد، شستن آنها است. با این حال، باید دقت داشت، که شستن درب و پنجره‌های دو جداره بسیار حساس و کاری دقیق است. بنابراین باید با نحوه شستن و تمیز کردن درب و پنجره دو جداره آشنایی کامل داشت. علاوه بر این با استفاده از آب و صابون به صورت منظم و هر چند ماه یکبار لاستیک‌های درزگیر پنجره را شستشو دهید. به این وسیله موجب افزایش طول عمر لاستیک‌های درزگیر درب و پنجره دو جداره خواهید بود. دقت داشته باشید، که انعطاف پذیری و نرم لاستیک‌های درب و پنجره دو جداره سبب عایق بندی بهتر شده و موجب راحتی باز و بسته شدن آن می‌گردد. در حالی که با گذشت زمان گرد و خاک در درب و پنجره دو جداره می‌نشیند و از این رو، موجب خشک شدن آن می‌گردد.

تمیز کردن مداوم را همواره در برنامه داشته باشید.

تمیز کردن مداوم را همواره در برنامه داشته باشید.

– نکندن برچسب‌های محافظ روی درب و پنجره دو جداره

در بسیاری از مواقع درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی بر روی ساختمان و منزل نصب می‌شود. در حالی که هنوز کارهای ساخت و ساز و دیگر کارها به پایان نرسیده است. در چنین شرایطی نباید، عجله کرد و بر چسب‌های روی درب و پنجره را کند. در این شرایط برای این که درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی آسیب نبیند، بهتر است، از کندن برچسب‌های آن خودداری کنید. باید تا زمانی که تمام کارهای ساختمانی و کارهایی که احتمال آسیب زدن به درب و پنجره وجود دارد، پایان بپذیرد و سپس اقدام به تمیز کردن و کندن بر چسب‌ها نمود.  همچنین اگر ساختمان در حال کار می‌شود، برای این که درب و پنجره آسیب نبیند، بهتر است بر روی آن یک پارچه و پلاستیک و غیره بندازید تا به این صورت مانع از آسیب دیدن درب و پنجره دو جداره شوید.

بیشتر بخوانید: روش تمیز کردن درب و پنجره UPVC

– استفاده از آب و صابون برای تمیز کردن

درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی هم مانند همه انواع درب‌ها و پنجره‌های دیگر، نیاز به تمیز کردن و نظافت دارد. چرا که این گونه از درب‌ها و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی با گذر زمان دچار آلودگی، کثیفی و غیره می‌شوند. ولی با این حال، باید دقت داشت، که برای تمیز کردن و شستن درب و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی بهتر است از صابون و آب ولرم استفاده کنید. به هیچ عنوان از مواد ساینده و شیمیایی مانند شیشه پاک و غیره برای تمیز کردن و شستن درب و پنجره‌های دو جداره استفاده نکنید.

در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC از آب و صابون کمک بگیرید

در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC از آب و صابون کمک بگیرید

– بررسی و تست عملکرد یراق ها

از دیگر نکاتی که در نگهداری و حفظ درب و پنجره‌های دو جداره باید به آن دقت و توجه داشت، بررسی و تست عملکرد یراق‌ها می‌باشد. یک درب و پنجره دو جداره زمانی کارآیی و عملکرد درست و صحیح دارد، که به راحتی و آسانی باز و بسته شود و دستگیره‌های آن را راحتی حرکت کند. از این رو، باید به عملکرد روان یراق درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی توجه داشته باشیم و آن را بارزسی کرده و با روغن کاری و یا رگلاژ عملکرد آن را درست و بهینه کنیم. ولی باید به این نکته دقت داشت، که آچار کشی و ریگلاژ یراق درب و پنجره دو جداره باید حتما توسط افراد آشنا و متخصص انجام شود.

بررسی یراق آلات در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC

بررسی یراق آلات در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC

– بررسی پیچ‌ها و مهره

درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی مانند سایر درب‌ها و پنجره‌ها از انواع اتصالات و پیچ و مهره تشکیل شده است. این اتصالات و پیچ و مهره‌ها در گذر زمان و در اثر استفاده مداوم و مکرر می‌تواند شل شده و یا باز شوند. از این رو، باید به صورت مدارم اتصالات و پیچ و مهره درب‌ها و پنجره‌های یو پی وی سی را بررسی و چک کرد و در صورت مشاهده هر گونه آسیب دیدگی و یا شل شدن پیچ‌ها و غیره اقدام به درست کردن و سفت بستن آن نمود.

یکی از مهمترین نکات در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC بررسی پیچ ها و مهره هاست!

یکی از مهمترین نکات در نگهداری درب و پنجره دوجداره UPVC بررسی پیچ ها و مهره هاست!

– دقت در استفاده

دقت و مراقبت در استفاده بسیار مهم است. این حساسیت در استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی چند برابر می‌شود. در درجه اول باید در استفاده از اهرم دستگیره دقت زیادی داشت. اهرم دستگیره باید در زوایه ۹۰ و یا ۱۸۰ درجه باشد. علاوه بر این بهتر است، به دستگیره و به طور کلی به خود درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی چیزی آویزان نکنیم. آن را در زمانی که باد می‌وزد باز نگذاریم، در زمان باز بودن درب و پنجره از قرار دادن اشیایی ما بین آنها خودداری کنیم. با رعایت این گونه توصیه‌های ساده در استفاده از درب و پنجره می‌توان به نگهداری آن‌ها پرداخت و طول عمر درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی را افزایش داد.

دقت و مراقبت در استفاده بسیار مهم است. این حساسیت در استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی چند برابر می‌شود.

دقت و مراقبت در استفاده بسیار مهم است. این حساسیت در استفاده از درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی چند برابر می‌شود.

– بررسی و چک کردن شیارهای درب و پنجره دو جداره

در اکثر درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی شیارهای تعبیه شده است، که در صورت بارش باران، می‌توان با استفاده از این شیارها آب را به بیرون هدایت کند. از این رو، پنجره‌های دو جداره می‌توانند در صورت بارش باران آب ورودی به داخل پروفیل را به بیرون هدایت کنند. اما اگر این شیارها مسدود شود، در این صورت آب در داخل پروفیل باقی می‌ماند و می‌تواند صدمات زیادی به پروفیل و لاستیک درزگیر بزند. بنابراین اگر در مناطقی که بیشتر باران می‌بارد، زندگی می‌کنید، در این صورت باید هر چند وقت یکبار شیارهای تعبیه شده در درب و پنجره دو جدار یو پی وی سی را بررسی کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کار نماید.

در اکثر درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی شیارهای تعبیه شده است، که در صورت بارش باران، می‌توان با استفاده از این شیارها آب را به بیرون هدایت کند.

در اکثر درب‌ها و پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی شیارهای تعبیه شده است، که در صورت بارش باران، می‌توان با استفاده از این شیارها آب را به بیرون هدایت کند.

– مراقبت در دقت در زمان بازسازی و مرمت

اگر می‌خواهید ساختمان و منزل خود را بازسازی و مراقبت کنید، در این صورت باید خیلی به درب‌ها و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی دقت داشته باشید. در این شرایط بهتر است، از کارهایی که سبب آسیب دیدن دب و پنجره می‌شود خودداری کنید. اگر گچ کاری و یا سیمان کاری در حال انجام است و یا حتی منزل را نقاشی می‌کنید، بهتر است روی درب و پنجره را با پارچه به صورت کامل بپوشانید تا کثیف و آلوده نشود.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست: اگر میخواهید پنجره دوجداره تهیه کنید پیشنهاد می کنیم از برند ویستابست استفاده کنید چرا که یکی از برند های معتبر پنجره های دوجداره می باشد و در صنعت پروفیل پنجره دو جداره استفاده می شود توجه داشته باشید که شرکت های مختلفی هستند که در صنعت درب و پنجره دوجداره و پروفیل های این صنعت فعالیت دارد که برخی شرکت‌ها به صورت حرفه ای فعالیت می کنند و در بازار از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند که یکی از شرکت هایی که در این زمینه دارای محبوبیت بالایی می باشد پنجره دوجداره ویستا بست است که این پنجره های دوجداره توسط شرکت ویستا بست تولید و به بازار عرضه می‌شود یکی از ویژگی‌های برتر پنجره دوجداره ویستا بست قیمت مناسب آن می باشد. بهتر است بدانید که پنجره های دوجداره ویستابست معمولاً در صنعت ساختمان روزبه‌روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

مزیت های پنجره دوجداره ویستا بست

یکی از مزیت های پنجره دوجداره ویستا بست این است که در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می شوند که شما می توانید مدل مناسب و مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

هم چنین یکی دیگر از مزایای پنجره دوجداره ویستا بست رنگ بندی متنوع آن می باشد توجه داشته باشید که پنجره دوجداره ویستا بست در برابر سرما و گرما و هم چنین سر و صدا عایق بسیار مناسبی می باشند که این از برترین ویژگی های پنجره دوجداره ویستا بست است.
شما می توانید در هر شرایط آب و هوایی که هستید از پنجره های دوجداره ویستابست استفاده نمایید چرا که این پنجره ها در شرایط آب و هوایی بسیار مناسب می باشد.
تمامی مواردی که ذکر شد دلایل مناسبی برای تعویض پنجره قدیمی به پنجره دو جداره می باشند.

پنجره دوجداره ویستا بست معمولاً با توجه به ماندگاری و عمر طولانی این پنجره ها از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند که شما می توانید برای اطلاع از قیمت پنجره های ویستا بست با همکاران ما تماس بگیرید و برای شما برآورد قیمت کنند. با توجه به معیار های مختلفی مانند عرض و ارتفاع پنجره و هم چنین نوع یراق آلاتی که برای تولید پنجره مورد استفاده قرار گیرد و پروفیل های مورد استفاده و نوع پنجره و غیره قیمت پنجره دوجداره مشخص می شود.
توجه داشته باشید که شما می توانید از پروفیل وین تک یا پروفیل ویستا بست یا پروفیل هافمن و پروفیل سیندژ در تولید پنجره های دوجداره استفاده نمایید.

محاسبه قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

شما می توانید ارتفاع و عرض پنجره را با استفاده از یک متر اندازه گیری کرده و برای خود یادداشت نمایید برای محاسبه پنجره دوجداره ویستابست با کارشناسان ما تماس بگیرید و اندازه ارتفاع و عرض پنجره خود را به آن ها اطلاع دهید کارشناسان ما با توجه به این اندازه ها و هم چنین محل نصبی که شما مد نظر دارید قیمت پنجره دوجداره ویستا بست را محاسبه کرده و به شما اطلاع می دهند.

تاثیر نوع پروفیل در قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

توجه داشته باشید شما با توجه به پروفیل مورد نظر خود که قرار است در پنجره دوجداره ویستابست استفاده نمایید قیمت پنجرههای دوجداره ویستا بست متفاوت می باشد چرا که پروفیل های مختلفی وجود دارد که شما می توانید در پنجره دوجداره استفاده نمایید که قیمت پنجره های دوجداره با هر پروفیل متفاوت می باشد.

تاثیر نوع دو جداره در قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

توجه داشته باشید که پنجره ها با طول و عرض مشخص به هیچ عنوان از میزان مصرف یکسان از پروفیل برخوردار نیستند مثلا پنجره های یو پی وی سی معمولاً در مدل ثابت معمولا از دو متر پروفیل استفاده می‌شود و در حالت بازشو ۴ متر پروفیل نیاز دارد توجه داشته باشید که نوع پنجره دوجداره قیمت پنجره دوجداره ویستا بست تاثیر دارد.

تاثیر نوع یراق آلات در قیمت پنجره دوجداره ویستا بست

یراق آلاتی که در پنجره دوجداره ویستابست استفاده می شوند معمولاً دارای نمونه های داخلی و نمونه‌های خارجی می‌باشد که نمونه‌های داخلی از قیمت بیشتری برخوردار هستند و برای نصب نیز معمولاً نصاب پنجره دوجداره انواع یراق آلات را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید انتخاب نمایید انتخاب نوع یراق آلات پنجره در قیمت پنجره دوجداره ویستا بست تاثیر دارد.

شما می توانید جهت تهیه پنجره های دوجداره ویستابست با کارشناسان ما تماش گرفته تا بهترین پنجره ها را با گارنتی معتبر و هم چنین خدمات پس از فروش عالی به شما معرفی کنند.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره وین تک: در دنیای مدرن پنجره‌های قدیمی آهنی دیگر جایی ندارند، ابتدا پنجره‌های پی وی سی به جای آن ها به کار گرفته شد

و امروزه پنجره یو پی وی سی جانشین پنجره پی وی سی شده است. با خرید نسل جدید پنجره‌های دو جداره با پروفیل یو پی وی سی برند آبایان

از مزایای چون عایق صوتی ، مصرف کم انرژی، عایق دمایی و… بهره مند می‌شوید.

در این مقاله شما را با یکی از برندهای پروفیل پنجره دو جداره به نام ابایان که

در ساخت محصولات شرکت الماس وین به کارگرفته می‌شود، آشنا می‌کنیم .

پنجره دوجداره وین تک | قیمت درب upvc | گروه صنعتی الماس

آشنایی با پروفیل UPVC  آبایان

پروفیل UPVC گونه ای پلاستیک است که در صنعت ساخت و ساز بسیار به کار گرفته می شود.

این گونه پروفیل خاصیت عایق صوتی و دمایی بالایی دارد، مقاوم و انعطاف پذیر است؛

از این رو برای ساخت چهارچوب پنجره‌های دو جداره استفاده می‌شود.

پروفیل یکی از اجزای اصلی پنجره‌های دو جداره است که توسط شرکت ابایان در کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید می شود.

تمام محصولات تولید شده در این شرکت تحت آزمایش فرمولاسیون و ترکیب متریال، مقاومت در برابر ضربه،

مقاومت در برابر اسید و باز و ابعاد و ضخامت بررسی می‌شوند تا از کیفیت فنی تک تک محصولات با خبر شوند.

شرکت تولید کننده درب و پنجره دو جداره الماس وین برای ساخت محصولات خود از پروفیل این برند باکیفیت استفاده می کند.

نسل جدید پروفیل ها در مقایسه با  با پروفیل پی وی سی مقاوم تر و ارزان تر هستند و خاصیت عایقی بالاتری دارند.

پنجره دوجداره وین تک | قیمت درب upvc | گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس

نصب و راه اندازی پنجره‌های دوجداره با پروفیل های UPVC برند آبایان به علت قالب های آماده و استاندارد با سرعت بیشتری انجام می ‌گیرد. مزایای دیگر این پروفیل مقاومت بالا در برابر ضربه و رطوبت است.

این پروفیل در برابر شرایط آب و هوایی دچار زنگ زدگی یا فرسایش نمی شود،

در نهایت این پروفیل ها را می توان به سادگی تمیز کرد.

چرا پنجره‌های دو جداره الماس وین را انتخاب کنیم ؟

دلایل زیادی برای خرید پنجره دو جداره ازاین شرکت وجود دارد.علاوه بر مزایایی که در بخش مهرفی

پروفیل آبایان گفته شد، هنوز مزایای زیادی برای این محصول وجود دارد که در ادامه مطلب ذکر می کنیم.

پنجره‌های دو جداره با پروفیل یو پی وی سی یک مداخله ساده، سریع و ضروری بدون نیاز به مراقبت خاصی هستند.

در پنجره‌های دو جداره شرکت الماس وین عایق حرارتی چند برابر شده است( در مقایسه با پنجره‌هایی با پروفیل پی وی سی).

عملکرد این پنجره‌ها با گذشت زمان کاهش نمی یابد و هیچ محدودیتی برای طول عمر آنها وجود ندارد.

آنها مطلقاً به تعمیر و نگهداری خاصی فراتر از تمیز کردن استاندارد نیاز ندارند.

آنها یک راه حل کاملاً زیست محیطی هستند (محصول کاملاً قابل بازیافت که به کاهش انتشار CO2 کمک می کند)‌.

بازپرداخت آنها معمولاً در عرض دو سال انجام می شود (البته بسته به مصرف انرژی ما دارد،

اما برای یک خانه متوسط ​​۱۰۰ متر مربع این زمان تقریباً محاسبه شده است).

صرفه جویی در انرژی که آنها ارائه می دهند با کاهش کلی “هزینه انرژی” تأثیر مثبتی دارد‌.

تعویض آنها هزینه کمی دارد.

قیمت پنجره دو جداره

اگر قصد خرید پنجره‌های دو جداره با پروفیل برند ابایان را دارید، حتما قیمت نهایی این محصول برایتان اهمیت دارد. قیمت پنجره دو جداره به عوامل مختلفی بستگی دارد و تنها ابعاد و متریال پنجره قیمت نهایی آن را تعیین نمی کند.

قیمت پنجره‌های دو جداره را عواملی چون جنس پروفیل ، درجه عایق صوتی و دمایی،

جنس شیشه، کیفیت درزگیر، یراق آلات و گاز پرکننده تعیین می کند.

شرکت پنجره دو جداره الماس وین این محصول را از متریال باکیفیت درجه یک و ارزان مانند پروفیل یو پی وی سی برند آبایان

تولید می کند و در نهایت تمام محصولات را به صورت کلی و جزیی با قیمت تولید در فروشگاه آنلاین خود عرضه می‌کند‌.

البته با توجه به شرایط امروز بازار قیمت ثابتی را نمی توان برای این محصول بیان کرد. برای آگاهی از  قیمت پنجره دو جداره با تیم پشتیبانی شرکت الماس وین تماس بگیرید.

در پایان

در این مقاله با ویژگی های پنجره دو جداره شرکت الماس وین که با پروفیل یو پی وی سی آبایان ساخته می‌شوند، آشنا شدید.

این شرکت با حضور چند سال در بازار تولید و توزیع این محصول، توانسته اعتماد مشتریان

را با ارایه محصولات با کیفیت و درجه یک به خود جلب کند.

هدف این شرکت حفط اعتبار خود ‌و رضایت مشتری است و هر روز برای بهتر شدن تلاش بیشتری می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره: پنجره‌ دو جداره ویستابست از برندهای محبوب و معتبر پنجره دو جداره در ایران است که توسط شرکت الماس وین در شهر قم عرضه می‌شود. شرکت الماس وین پروفیل ویستا بست را به قیمت مناسب عرضه ، در تمام مراحل سفارش، نصب و خدمات پس از فروش در کنار خریداران می‌باشد. بیایید با این برند محبوب و شرکت عرضه کننده آن بیشتر آشنا شویم.

قیمت پنجره دوجداره | قیمت پروفیل upvc | گروه صنعتی الماس

ویژگی ‌های پنجره‌های دو جداره ویستا بست

برند ویستا بست به دلیل متریال باکیفیت آن مشهور شده است. پنجره‌های دو جداره ویستا بست از مواد خام درجه یک، متریال با کیفیت و بر طبق آخرین فناوری ها و روندهای روز دنیا تولید می‌شود. این برند پنجره‌های خود را با توجه به  شرایط آب و هوایی متفاوت تولید می‌کند

که در هر جای ایران که باشید، می توانید این پنجره را متناسب با اقلیم خود خریداری کنید تا کارامدتر و بادوام تر باشد.

پنجره دوجداره ویستابست

طبق استانداردهای روز دنیا تولید و پس از پایان تولید در بخش کنترل کیفیت فنی کارخانه مورد آزمایش قرار می‌گیرد

تا از به کارگیری تمام الزامات در ساخت هر پنجره مطمین باشند. از این رو محصول تولیدی که به دست مشتری می‌رسد عاری از هرگونه نقص و کاملا کاربردی و با کیفیت است.

 ویژگی پنجره‌های ویستابست

در مقابل باد شدید و رطوبت مقاومت بالایی دارد. اجزا این پنجره به گونه ای طراحی شده است که از نفوذ آب و باد به داخل خانه جلوگیری می کنند

و این ویژگی این برند را از سایر برندها متمایز می کند.

قیمت پنجره دوجداره | قیمت پروفیل upvc | گروه صنعتی الماس

عایق دمایی آن است که سبب کاهش مصرف انرژی می شود.  این ویژگی سبب شده که بسیاری از مالکین خانه ها پنجره های قدیمی خود را با پنجره دوجداره برند ویستا بست تعویض کنند‌.

گروه صنعتی الماس

پنجره‌های ویستا بست ارایه شده در شرکت الماس وین در برابر خوردگی و فرسایش مقاومت بالایی دارند

و حتی در طول زمان نیز در اثر رطوبت، عوامل شیمیایی، اشعه ماورای بنفش این پنجره ها

دچار استهلاک و فرسودگی نمی شوند، به بیان ساده دوام بالایی دارند.

پنجره‌های دوجداره ویستابست

همگی با شیشه سکوریت مجهز شده اند که در برابر ضربه و هر گونه فشاری مقاوم بالایی دارند و امنیت ساکنین را حفظ  می کنند.

یکی از دلایل جایگزینی پنجره‌های سنتی با دو جداره عایق صوتی بالای این پنجره های مدرن است

که برند ویستابست فضای خالی شیشه ها را با گازهای با کیفیت پر می کند

که سبب شده تمام محصولات تولید شده، عایق صوتی بالایی داشته باشند و با نصب این پنجره‌های دیگر شکایتی از صداهای مزاحم پیرامون خود ندارید.

برای بهره گیری از تمامی مزایای پنجره دو جداره ویستا بست با قیمت مناسب،

به سایت الماس وین مراجعه کرده و محصول اورجینال را با قیمت شرکتی خریداری کنید.

قیمت پنجره ویستابست

در تعیین قیمت پنجره دو جداره عوامل مهمی نقش دارند اما این مهم است

که قیمتی که پرداخت می کنیم با کیفیت آن همخوانی داشته باشد.

همانگونه که در بالا توضیح دادیم برند ویستا بست پنجره های خود را با کیفیت بالایی تولید می کند.

تمام محصولات ویستابست طبق استانداردهای بین المللی و ملی ساخته شده اند. یراق آلات این برند از متریال درجه یک و مقاوم است.

شیشه های به کار رفته در پنجره دو جداره بسیار با کیفیت بوده تا بتواند از پس ویژگی عایق بودن بر بیاید.

پروفیل های این برند از مواد مرغوبی تولید شده است که در عایق بودن محصول تاثیر زیادی دارد.

در ساخت محصولات این برند درزگیر نیز از لاستیک با کیفیت و مقاوم در برابر اشعه خورشید و باز و بسته شدن ساخته شده است

که مجموعه این عوامل همگی بر قیمت نهایی محصول تاثیر دارد.

در زمان خرید هر محصولی این را به یاد داشته باشید که هر چه محصول

از مواد با کیفیت کمتری ساخته شده باشد، قیمت کمتری دارد!

قیمت پنجره‌های دو جداره عرضه شده شرکت الماس وین با توجه به کیفیت بالای تولید و متریال آن بسیار مناسب و به صرفه است،

این شرکت تمام محصولات ویستابست را با قیمت مصوبی کارخانه عرضه می کند.

در حال حاضر برای این محصول با توجه به شرایط دلار، تحریم ها و نوسان بازار نمی توان قیمت نهایی را قید کرد. برای آگاهی از قیمت پنجره دو جداره ویستا بست با تیم پشتیبانی شرکت الماس وین تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پروفیل آبایان: پنجره های دو جداره آبایان با سه مزیت بهبود آسایش حرارتی، عملکرد بالای عایق صوتی و ویژگی ایمنی بالا شناخته می‌شوند . در ادامه گروه مهندسی پنجره دوجداره الماس وین شما را با ویژگی‌های این پنجره بیشتر آشنا می‌کند.

قیمت پروفیل آبایان | پنجره دوجداره ویستابست | الماس وین

پنجره‌ها، شیشه های ساده ای بودند که به آسانی می شکستند و به مرور تکامل پیدا کردند و امروزه شرکت ها، فروشگاه های بزرگ و خانه های شخصی عموما دارای پنجره های دو جداره هستند.

دلیل انتخاب پنجره دوجداره از یک سو مطابقت ان با استانداردهای قانونی وضع شده در ساختمان های جدید و مقررات حرارتی است. از سوی دیگر این پنجره با عملکرد حرارتی، صوتی و ایمنی خود، راحتی داخلی یک خانه را متحول کرده است و باعث صرفه جویی زیادی در انرژی می شود که افراد زیادی آن را به پنجره‌های قدیمی ترجیح می‌دهند.

بنابراین امروزه طبیعی است که ساخت و سازها و بازسازی های جدید پنجره های دوجداره آبایان را در پروژه های خود انتخاب می‌کنند.

نحوه ساخت پنجره دو جداره آبایان

بر خلاف پنجره های تک جداره معمولی و همانطور که از نامش پیداست، پنجره های دو جداره از دو لایه شیشه ای تشکیل شده اند. شیشه های هر لایه در ضخامت های مختلفی با توجه به کارکرد عایقی ساخته می‌شوند، اما عموماً در قالب استاندارد ۴ میلی متری تولید می شوند.

یک فضای توخالی بین این دو لایه باقی می‌ماند که لامینا نامیده می‌شود. این فضا معمولاً با هوا یا گاز آرگون یا کریپتون پر می شود. گاز آرگون که بین شیشه ها وارد می شود، ویژگی‌های ان را ۱۰ درصد کارآمدتر می کند‌.

پنجره دوجداره

این گازها دارای خاصیت رسانای گرمایی کمتری نسبت به هوا هستند و در نتیجه از نظر عایق حرارتی موثرتر هستند، اما قیمت بیشتری نیز دارند. قاب پنجره‌ها نیز با پروفیل های آلومینیومی، پی وی سی یا یو پی وی ساخته می‌شود. یکی از بهترین پروفیل های پنجره دو جداره توسط برند آبایان تولید می‌شود.

مزایای نصب پنجره دوجداره آبایان چست؟

با خرید پنجره های دو جداره آبایان از شرکت الماس وین از مزایای زیر بهره خواهید گرفت:

حفظ تعادل حرارتی در خانه ما؛

کاهش سر و صدا؛

از ورود سارقان جلوگیری می کنید، زیرا شکستن شیشه دشوارتر می‌شود.

بیاید بیشتر با این سه مزیت پنجره دو جداره آبایان آشنا شویم.

عایق حرارتی: پنجره‌های دوجداره علاوه بر حفظ دمای محیطی مطبوع در هر فصل در خانه شما، صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی و در نتیجه هزینه‌های کمتری دارند. بنابراین، پنجره‌های دو جداره آبایان مانعی در برابر سرما هستند، زیرا اجازه نمی‌دهند گرمای داخل از آن عبور کند، این پنجره ‌ها در مقابل گرما نیز سپر هستند و پرتوهای خورشید را دفع می‌کنند.

قیمت پروفیل آبایان | پنجره دوجداره ویستابست | الماس وین

عایق صوتی: زندگی در کنار خیابانی که در آن سر و صدای زیادی وجود دارد، مانند نزدیکی فرودگاه یا مرکز شهر، می تواند به یک معضل واقعی تبدیل شود. بنابراین، انتخاب پنجره دو جداره برای ارتقای رفاه شما ضروری است. ایده این است که ضخامت بیشتری از شیشه را به سمت بیرون قرار دهید (مثلاً ۱۰ میلی متر) و یک فیلتر خاص را با آن نصب کنید، با این کار کاهش آلودگی صوتی از ۲۵ تا ۵۰ دسی بل خواهد شد . طبیعتاً عایق صوتی بودن پنجره دو جداره، هیچ منافاتی با عملکرد حرارتی آن ندارد‌.

پنجره دوجداره ویستابست

ضد سرقت: شیشه های پنجره دو جداره آبایان در برابر سرقت مقاوم هستند، زیرا از دو شیشه لمینت به ضخامت ۴ میلی متر ساخته شده اند که در کنار هم و رو به بیرون قرار گرفته اند. بنابراین، در صورت ضربه، ارادی یا غیر ارادی، شیشه شکسته نمی شود. طبق آمار، ممکن است یک سارق ۵ تا ۶ دقیقه طول بکشد تا یک پنجره را بشکند، در مقابل ۳۰ ثانیه برای یک شکستن یک شیشه ساده وقت دارد.

مفهوم علایم اختصاری پنجره‌های دو جداره آبایان

در هر یک از حوزه ها، چهار شاخص انرژی وجود دارد که امکان تخمین عملکرد پنجره‌ها را فراهم می کند و با علایم اختصاری زیر نشان داده می‌شوند:

Ug : ضریب خاص برای پنجره دو جداره است که اتلاف حرارت را بین عایق و سرما مرتبط می کند. هرچه عدد کوچکتر باشد، عملکرد بهتری دارد.

Uw: ضریب انتقال حرارتی است که مربوط به پنجره های دوجداره با قاب یو پی وی سی است. هرچه نتیجه کمتر باشد، پنجره بیشتر ایزوله می شود.

Sw: این علامت ضریب خورشیدی است. هر چه بیشتر باشد، گرمای منتقل شده بیشتر است. Sw برای زمستان و دیگری برای تابستان وجود دارد.

 

TLw : این علامت بیانگر انتقال نور  بین ۰ و ۱ است ، هر چه ضریب به ۱ نزدیکتر باشد، نور بیشتری را عبور می‌دهد‌



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره‌ دوجداره وین تک در کرج: پنجره‌ های وین تک ، یکی از پنجره های خیلی پر متقاضی می باشند ، که به واسطه متقاضی هایی که در پی یک ساختار مقاوم و مستحکم می باشند و محافظت آن‌ ها ماندگار و راحت می باشد ، برتری داده می ‌شود . یک گزینش پهن از پنجره ‌های دوجداره امروزی می باشد . و بی شک خوب می باشد . هزینه پنجره دوجداره وین تک ، در شرکت های گوناگون با هم دیگر فرق می کند پیش از تهیه چک کردن و اطلاعات مورد نیاز را صورت گیرد تا سفارش درستی بدهید .به جهت تماس با فروشگاه زارع با شماره ۰۹۱۹۲۶۶۹۳۸۶ تماس حاصل نمایید.

پنجره‌ دوجداره وین تک در کرج | پنجره upvc | زارع

برترین هزینه پنجره دوجداره وین تک : حد میان هزینه پنجره دوجداره وین تک در هر متر مربع می باشد . این هزینه بر حسب مقر ، قیمت های راه اندازی و تعداد پنجره ‌هایی که راه اندازی می‌ نمایید متفاوت می باشد . در هنگامی که این امکان دارد هزینه زیادی دارا باشد ، خوبی های زیادی بیش تر از ضرر های آن می باشد . به این خاطر که در طولانی مدت ، شما می بایست قیمت ‌های انرژی زیاد تری به قدر قیمت پنجره داشته باشید .

پنجره زارع

کارخانه های متفاوت نوع های پنجره دوجداره با کم ترین هزینه و بیش ترین ، مرغوبیت شامل می باشد برای اگاهی از هزینه پنجره دوجداره وین تک این مطلب را دنبال کنید و بخوانید تا مشورت ما شما را کمک کنند .

قیمت پنجره‌ دوجداره وین تک در کرج | خرید پنجره upvc | زارع

مدل های هزینه پنجره دوجداره وین تک :

هزینه پنجره دوجداره وین تک بیش تر از پنجره ‌های توری می باشد . ولی آن ‌ها قیمت ‌های انرژی پایین تر و اثر مثبت زیست‌ محیطی را جهت خودشان می پردازند . با تمام این ، پنجره‌ ها برترین گزینش جهت منزل شما می باشند .

قیمت پنجره دوجداره وین تک گوناگون و ذره ای بیش تر از پنجره های دیگر هستند . هزینه پنجره دوجداره وین تک امکان دارد زیاد باشد ، ولی قادر می باشند سبب کم شدن قیمت ‌های سرمایش و گرمایش شما بشوند . پنجره ‌های دو جداره هم دمای بالا سرمایش و گرمایش را کم می‌دهند ، و اندازه مکانیزم عوض کردن هوا را ، تا ۱۵ / ۹۹ درصد پایین می اورد .

نیاز به بیان می باشد که به خاطر زیاد بودن هزینه پنجره دوجداره وین تک در مقایسه با بقیه پنجره ها مزیت های زیاد آن می باشد که در پی این مطلب به آن می پردازیم ، در هنگام دارا بودن هر مدل پرسش در عرصه هزینه پنجره دوجداره وین تک با ما در ارتباط باشید .

عامل های اثر گذار بر هزینه پنجره دوجداره وین تک :

چه عامل هایی در هزینه پنجره دوجداره وین تک اثر می‌ گذارند که شما برای پنجره دوجداره خود هزینه پرداخت می کنید ؟ مقداری از عامل های گوناگونی موجود می باشند که حاوی ابعاد پنجره‌ هایی که شما بر گزیدید ، مقدار پنجره ‌ها ، مدل پنجره‌ ها ، و مواد مورد به کار بردن جهت فریم ‌ها ، کارخانه ای که شما گزینش می ‌کنید عمل را صورت بگیرد  و مکان زندگی تان در کشور است . جیب تان ، برتری ‌های مختص شما و ساختمانی که در آن می زیستین .

مزیت های به کار بردن از پنجره های دوجداره وین تک :

از مزیت های به کار بردن از پنجره دوجداره وین تک زیاد شدن عمل کرد حرارتی می باشد . این به مفهوم ان می باشد که محافظت دمای درون منزل اسان ‌تر می باشد . این اهمیت دارد که از دستگاه‌ های تصویه هوا و یا مکانیزم ‌های سرد کننده به کار ببرید .

از دیگر مزیت های وین تک از جمله : شیشه با کاربری اثر گذار و سازنده با محیط ‌زیست کم شدن صدا در محیط بیرون را پایین می‌ اورد و  اهمیت منزل شما را بالا می برد . پنجره دو جداره خیلی به درد می خورد ، هر گرمایی که در طی ماه ‌های گرم‌ سال داخل منزل تان  می ‌شود به اسانی سیو می ‌شود .

این به این مفهوم می باشد که شما باید کارهای زیاد تری جهت کم شدن دشواری در تابستان انجام می گیرد . دو مورد حاوی به کار بردن ، از کاور حفاظ یو وی یا به کار بردن از فیلم‌ های پنجره می باشد . یادتان باشد که این بخش ‌های محافظ بیش تر قیمت راه اندازی شما را زیاد می کند .



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره کرج: قیمت پنجره دو جداره فکر کاربران را مشغول می کند که متری چند است . در این مقاله قیمت پنجره یو پی وی سی را حدودی بر حسب قیمت متر مربعی پنجره یو پی وی سی محاسبه می کنیم .

قیمت پنجره دوجداره کرج | در و پنجره upvc | زارع

  • جنس پروفیل پنجره دو جداره یو پی وی سی : در عرصه فروش پنجره دو جداره ، شرکت های متعددی فعالیت می کنند . هر شرکتی قیمت و جنس مختلفی دارند . به جز شرکت ها کارگاه هایی در این زمینه فعالیت و پنجره تولید می کنند .
  • شیشه ی پنجره های دو جداره : بنا به شیشه ای که بر می گزینید ، دو جداره و یا سه جداره و این که ضخامت جدار هر شیشه چه اندازه باشد ، در اخر فرق می کند . جز موارد گفته شده رنگ شیشه هم در قیمت ان تاثیر گذار می باشد .
  • متراژ پنجره : متراژ در بالا پایین کردن قیمت بسیار مهم است . ولی نکته این است که پنجره های دو جداره ، به علاوه متراژ بر مقدار متریال مورد استفاده ، بر تعداد یراق الات ، زیر ساخت ها و حتی روی انتخاب نوع سبک پنجره هم تاثیر می گذارد . این طور بگوییم تاثیر متراژ در قیمت اخر پنجره نه فقط به طور مستقیم بلکه به طور غیر مستقیم هم نمایان می شود . بنا بر این برای متریال شیشه هم نمی توان قیمت متری معین کرد .
  • تعداد لنگه پنجره دو جداره : هزینه اخر پنجره بر حسب تعداد لنگه فرق می کند .
  • وجود کتبی : اصولا بودن کتیبه در پنجره دو جداره و نوع سبک ان در هزینه اخر تاثیر می گذارد .
  • باز شوی پنجره دو جداره : تعداد باز شو ها هم از معیار های در قیمت می باشد . در رابطه با باز شو ها گزینه های زیر تاثیر دارد :
  • تعداد باز شو
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن باز شو
  • باز شوی کشویی
  • برند و جنس یراق الات
  • اندازه باز شو ها

محاسبه قیمت :

با این همه در هم بودن و تنوع پنجره ها راهی برای محاسبه قیمت ان وجود دارد . در قدم اول فروشندگان باید پنجره مشتری را با دقت اندازه گیری کنند .

قیمت پنجره دوجداره کرج | در و پنجره upvc | زارع

و پس از ان با سلیقه خود طرح پنجره ، تعداد باز شو ها و ابعاد هر لنگه باید تعیین شود .

پنجره زارع

حال برایتان سوال پیش می اید که اطلاعت و دست اورد ها ، چطوری فروشنگان قیمت را از روی ان ها محاسبه میکنند ؟

در جواب می گوییم که محاسبه قیمت اخر پنجره ی دو جداره ، ثابت نبوده و دایم در تغییر می باشد و به این دلیل محاسبه قیمت سخت می شود . به خاطر همین ، بیش تر فروشنده ها و نصاب های پنجره های دو جداره ، با نرم افزار هایی برای محاسبه قیمت اخر پنجره محاسبه می کنند .

طبق گفته هایمان ، حساب کردن قیمت اخر پنجره دو جداره به پارامتر های مختلفی بستگی دارد . به همین علت همانند انواع کابینت ، نرده و یا حتی سقف کاذب برای ان جدول قیمتی ترتیب داد .

برای اگاهی بیش تر شما ، با چند مثال برای تان شرح می دهیم . این قیمت ها حدودی و تقریبی می باشد و هیچ قیمت قطعی ندارد .

و قیمت ان ها بسته به برند استفاده شده تغییر می کند .

یک نکته بسیار در این مورد ، این می باشد که برند های گوناگونی در بازار هست که هر کدام قیمت و جنس متفاوتی دارند .

  • پنجره ی دو جداره با یک باز شوی یک طرفه – دو لنگه :

همانند مورد بالا قیمت حدودی دارد و بسته به جنس و برند قیمت متفاوت دارند .

  • پنجره ی دو جداره با باز شوی دو طرفه – دو لنگه
  • پنجره ی دو جداره فیکس کتیبه دار – سه لنگه
  • پنجره ی دو جداره با یک باز شو و کتیبه دار – سه لنگه
  • پنجره ی دو جداره با دو باز شو و کتیبه دار – سه لنگه

نکات قابل توجه در خرید پنجره دو جداره :

  • گالوانیزه
  • گاز ارگون بین جدار ها
  • رطوبت گیر
  • فرایند نصب پنجره دو جداره
  • گارانتی
  • دقت در ابعاد پنجره


:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره آلومینیومی کرج: امروزه از مواد مختلفی برای ساخت پنجره ها استفاده می شود. بسته به متریال انتخابی، پنجره ها با فرم ها و عملکردهای مختلفی طراحی می شوند. در این میان پنجره های آلومینیومی به دلیل استحکام مکانیکی بالا و نیاز به نگهداری کم جایگاه بالایی را به خود اختصاص می دهند.

پنجره آلومینیومی کرج | فروش پنجره ترمال بریک | زارع

وقتی به طراحی شیک و عملکرد صرفه جویی در انرژی فکر می کنید، جایگزین بهتری برای پنجره های آلومینیومی وجود ندارد . عملکرد آن تقریباً تحت تأثیر عدم نگهداری است. در نتیجه، پنجره های آلومینیومی می توانند در برابر سایش و پارگی روزانه دوام بیشتری داشته باشند و آن را به یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه تبدیل کنند. علاوه بر این، در دراز مدت، نصب پنجره های آلومینیومی می تواند به کاهش نرخ مصرف انرژی کمک کند. کارشناسان فروش شرکت پنجره دو جداره الماس وین شما را با این پنجره‌ها آشنا می‌کنند.

فضای داخلی ایمن تر و روشن تر با پنجره آلومینیومی

بسیاری از پنجره های شیشه ای به دلیل تغییر قاب ترک خورده اند. با این حال، پنجره های آلومینیومی در برابر نوسانات دمای بالا موثر هستند. از آنجایی که ابعاد پنجره آلومینیومی در اثر نیروهای کششی منقبض یا منبسط نمی شود، حتی در شرایط آب و هوایی شدید تاب نمی خورد. این امر خطر شکستگی ناشی از فشار در پنجره های آلومینیومی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

پنجره زارع

پنجزه آلومینیومی انواع مدل های سازگار را ارائه می دهد

پنجره های آلومینیومی انعطاف پذیری را در انتخاب طراحی ارائه می دهند. می‌توان آن را با انواع شیشه‌ها و سبک‌های پنجره ترکیب کرد بدون اینکه دوام آن کاهش یابد. می توان انوع پنجره های آلومینیومی کشویی، چرخشی، آکاردئونی و … را با این پروفیل اجرا کرد. پرداخت صیقلی پنجره های آلومینیومی ترکیبی عالی از زیبایی شناسی و عملکرد با کیفیت است. به خصوص در روند طراحی مدرن، پنجره های قاب آلومینیومی ترکیبی عالی از مواد قاب سبک تر و عملکرد پیشرفته را ارائه می دهند.

امنیت پیشرفته در برابر نفوذ با پنجره‌های آلومینیومی

نفوذ پنجره یک اتفاق رایج و یک نگرانی ایمنی برای بسیاری از صاحبان خانه است. اما با پنجره های آلومینیومی می توانید امنیت را تا حد زیادی افزایش دهید. استحکام مکانیکی بالا و مقاومت طبیعی پنجره های آلومینیومی می تواند ایمنی صاحبان خانه را تضمین کند. از همه مهمتر، پنجره های آلومینیومی را می توان با مکانیزم های ایمنی و لوازم جانبی اضافی برای افزایش بیشتر امنیت مجهز کرد.

عایق صوتی خوب با پنجره‌های آلومینیومی

فضاهای شهری به سختی فضایی آرام را برای ساکنان فراهم می کند، در حالی که قرار گرفتن بیش از حد در معرض صدای بلند نیز می تواند بر سلامت ما تأثیر منفی بگذارد. بنابراین توصیه می شود از پروفیل های عایق مانند پنجره های آلومینیومی برای عایق صدا استفاده شود. پنجره های آلومینیومی شرکت الماس وین این قابلیت را دارند که به طور موثر صدا را مسدود کرده و فضای زندگی راحت و آرامی را فراهم کنند. شرکت ما پنجره های آلومینیومی را در طرح های مختلف ارائه می دهد که از مکانیزم دو جداره برای حذف صدا استفاده می کنند.

قیمت پنجره آلومینیومی کرج | خرید پنجره ترمال بریک | زارع

نگهداری آسان پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی حتی با نگهداری کم نیز جذابیت بصری خود را از دست نمی دهند. پنجره های آلومینیومی شرکت الماس وین به راحتی زنگ نمی زنند یا خورده نمی شوند بنابراین نیاز به نگهداری بسیار کمی دارند. علاوه بر این، پنجره های آلومینیومی در برابر گرد و غبار و دود مقاوم هستند که آن را به گزینه ای مناسب برای ساکنان شهر تبدیل می کند. فقط یک دستمال مرطوب ساده می تواند آن را تمیز کند. به دلیل این ویژگی، پنجره های آلومینیومی گزینه ای بادوام و در عین حال آسان برای نگهداری هستند.

ویژگی عایقی پنجره آلومینیومی

نصب پنجره های آلومینیومی می تواند به کاهش افزایش گرما و اتلاف حرارت در فضای داخلی کمک کند. در ترکیب با واشرهای قوی و شیشه های کم مصرف، پنجره های آلومینیومی می توانند به راحتی در برابر دماهای شدید مقاومت کنند. انعکاس پذیری بالای آن از تابش بیش از حد خورشید جلوگیری می کند و در زمان تابش مستقیم نور خورشید گرما را جذب می کند. با پنجره های آلومینیومی، عایق باکیفیتی دریافت می کنید که به حفظ فضای راحت در خانه شما کمک می کند.

دوام بالا پنجره آلومینیومی

پنجره های آلومینیومی به دلیل استحکام مکانیکی بالا، مستحکم و با دوام هستند. بنابراین، می تواند بیشتر از سایر مواد پنجره دوام بیاورد. پنجره های آلومینیومی ۱۰۰٪ قابل بازیافت و غیر سمی هستند که آن را به یک راه حل ضد آب بسیار پایدار تبدیل می کند. به دلیل خواص عایق بسیار کارآمد آن، می توانید هزینه های سرمایش و گرمایش خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. با توجه به چنین ویژگی هایی، پنجره های آلومینیومی الماس وین گزینه ای سازگار با محیط زیست و ماندگاری طولانی هستند.

در پایان

اگر به دنبال تعویض پنجره یا بازسازی خانه خود هستید، استفاده از پنجره های آلومینیومی ساده ترین راه برای بهینه سازی استحکام شماست. طراحی شیک و مینیمالیستی آنها را به انتخابی عالی برای روندهای دکوراسیون معاصر تبدیل می کند. علاوه بر این، پنجره های قاب آلومینیومی گزینه ای بسیار قابل تنظیم است که می تواند با انواع سبک های دکوراسیون مطابقت داشته باشد.

در شرکت الماس وین ، ما راه حل های پردازشی را در انواع سبک ها و عملکردها برای پنجره های آلومینیومی ارائه می دهیم . نیازهای دکوراسیون شما هر چه باشد، محصولات و خدمات قابل تنظیم ما می توانند همه آن را پوشش دهند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پله پیچ در کرج: پله‌های پیچ یا مارپیچ یکی از سبکهای طراحی پله هستند که امروزه در سازه های مدرن بسیار محبوب شده‌اند. اگر فضای کوچکی دارید و نیاز به طراحی کارآمد و جمع و جور دارید، بهترین گزینه پله پیچ است. ظاهر این پلکان نیز بسیار چشمگیر و زیبا است‌.

پله پیچ در کرج | ساخت انواع محصولات فرفورژه | زارع

یکی از مزایای پله پیچ این است که می توان آنها را در هر قسمتی از خانه یا محل کار نصب کرد. نسبت به طرح های دیگر، نصب چنین پله ها آسان تر است.

ویژگی های ساخت چنین پله هایی انتخاب گسترده ای از مواد را برای ساخت پایه پله ها فراهم می کند.

این پله‌ها از متریال فلزی، چوبی، شیشه‌ای، سنگی یا بتنی ساخته می‌شوند، هر ایده ای با این متریال  قابل اجراست.

پله‌های پیچ را از کجا سفارش دهیم

طرح‌های پله پیچ متنوع است و می توانید طرح نرده دار یا بدون نرده را به شرکت ما سفارش دهید.

هر پروژه در یک مدل سه بعدی شکل گرفته و پیش از اجرا به شما نشان داده می‌شود.متخصصان ما دوام و قابلیت اطمینان پله های شما را تضمین می کنند.

پنجره زارع

متخصصان ما با در نظر گرفتن مقاومت مکانیکی همه  مواد آنها را انتخاب می کنند و دوام پله های شما را تضمین می کنند.

قیمت پله پیچ در کرج | تولید انواع محصولات فرفورژه | زارع

مراحل اجرای پله پیچ

پس از مراجعه به شرکت ما به صورت حضوری یا آنلاین مراحل زیر طی می‌شود.

نخست: پس از ثبت سفارش، متخصص ما به محل مورد نظر می‌آید و بدون دریافت هیچ هزطنه‌ای فضای مورد نظر را اندازه گیری می کند.

دوم تجسم سه بعدی: ما یک مدل سه بعدی از پله های شما را در فضای داخلی ایجاد می کنیم.

سوم برآورد و قرارداد: با توجه به فضای شما یک هزینه برآورد کرده و با توافق شما، یک قرار داد تنظیم می‌کنیم. ‌

چهارم ساخت: سپس پله پیچ را با توجه به‌ نیاز و خواسته شما طراحی و تولید می کنیم.

پنجم نصب و تحویل: پس از یاخت پله پیچ، نوبت به تحویل و نصب ان می‌رسد، تمام مراحل نصب و اجرا را متخصصین ما انجام می‌دهند.

قیمت پله پیچ در کرج

هر راه پله درست مانند هر خانه و آپارتمان فردی است، پله های پیچ در ارتفاع سقف، دیوار و متریال پایه، فاصله در نظر گرفته شده برای پله ها و …

باهم فرق دارند و شما نمی توانید یک راه پله چوبی اماه بخرید و آن را کوتاه یا بلند کنید، بلکه پله باید دقیق متناسب با فضای شما ساخته شود.

همین امر سبب اختلاف قیمت این سازه‌ها با یکدیگر شده است.

سفارش این پله‌ها از شرکت ما سبب ارزان تمام شدن ساخت این سازه خواهد شد، ما از متریال با کیفیت استفاده می کنیم که از هزینه های اضافی و پرداخت اضافی بدون کاهش کیفیت و سرعت جلوگیری می کنید.

برای آگاهی از قیمت پله پیچ با ما تماس بگیرید تا متناسب با ملک  خود ازهزینه پله مطلع شوید.

مشاوره با تیم ما کاملا رایگان است، ما به طور کامل به شما کمک می‌کنیم که چه نوع پله ای برای شما مناسب است ، از چه موادی بهتر است استفاده کنید، متخصصین ما محل نصب پله را رایگان اندازه گیری می کنند و یک مدل سه بعدی تهیه ، تخمین دقیقی از هزینه را با مواد و اجرا را برای شما تهیه می کنند.

چرا با شرکت ما تماس بگیرید؟

شرکت ها، تولید کنندگان و طراحان زیادی در پیرامون شما وجود دارند!

چرا شرکت ما را انتخاب کنید، ما پله ها را زیر نظر تیم حرفه‌ای خود تولید می کنیم،

در پول شما صرفه جویی می کنیم و محصولی با کیفیت تحویل شما خواهیم داد.در شرکت ما هیچ سازه از پیش ساخته اس وجود ندارد.

متخصصین ما با دقت فراوان تمام ویژگی ها را در مرحله اندازه گیری، در نظر می‌گیرند. در زمان اندازه گیری نه فقط یک فرد با متر فضا را اندازه گیری می‌کند، بلکه یک مهندس طراح نیزارتفاع و عرض را محاسبه می‌کند، در زمان طراحی، سبک فضای مد نظر شما، متریال، ارتفاع و… نیز در نظر گرفته می شود.

علاوه بر بحث زیبایی شناسی مل به دو اصل مهم یعنی امنیت و کیفیت سازه نیز اهمیت می‌دهیم. ما بهینه ترین راه حل ها را برای راحتی، ایمنی، زیبایی شناسی و ارگونومی پله های آینده شما ارائه می دهیم.شرکت ما محصولات با کیفیت و ایمن ایجاد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره کرج: پنجره های دو جداره پنجره هایی با ۲ جداره شیشه در یک قاب پلاستیکی یا فلزی هستند. این دو تکه شیشه توسط یک اسپیسر از هم جدا می شوند و یک شکاف پر از هوا درون انها ایجاد می کنند.این شکاف برای ایجاد شکاف عایق بین قطعات شیشه داخلی و خارجی مهر و موم شده است.

پنجره دوجداره کرج | قیمت انواع پنجره upvc | زارع

هوای بین دو صفحه شیشه مانند عایق عمل می کند.هواها عایق های بسیار خوبی هستند زیرا گرما را به خوبی هدایت نمی کنند و از انتقال گرما از بیرون پنجره به داخل و بالعکس جلوگیری می کنند. این کار خانه شما را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد.

مزیت معایب پنجره های دوجداره

همانگونه که بیان شد، پنجره‌های دوجداره دارای ۲ جداره شیشه با یک لایه گاز بی اثر هستند که دو جداره را از هم جدا می کند. در مقایسه با پنجره های معمولی، آنها دو برابر ظرفیت عایق دارند که مزایای  زیادی به آنها می‌بخشد. این مزایا شامل موارد زیر می‌شوند.

پنجره زارع

کاهش صدا : پنجره های دو جداره صدای بیرون را از بین می برند و در نتیجه اتاق را عایق صدا می کنند.

کاهش قبوض برق : پنجره های دوجداره هزینه انرژی را کاهش می دهد. خواص عایق برتر آنها فضا را در تابستان خنک و در زمستان گرم نگه می دارد و در نتیجه هزینه های انرژی را کاهش می دهد.

بدون تراکم : این پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که ضد آب باشند، از یخ زدن قطرات آب بر روی سطح جلوگیری کرده و فضا را در زمستان سرد نگه می دارند.

معایب پنجره های دوجداره عبارتند از:

پنجره های دوجداره کمی گران تر از پنجره های معمولی هستند

خاصیت حفظ گرما آنها می تواند منجر به گرفتگی در خانه در تابستان شود.

در صورت شکستگی شیشه یا خرابی واشر آب بندی امکان تعمیر وجود ندارد و تمام شیشه باید تعویض شود.

قیمت پنجره دوجداره کرج | خرید انواع پنجره upvc | زارع

چرا باید از در و پنجره‌‌های دوجداره استفاده کنم؟

قابلیت عایق بودن پنجره دوجداره چیزی است که آن را بسیار محبوب کرده است.

عایق به معنای گرمایش و سرمایش کارآمدتر است و در نتیجه بهره وری انرژی خانه شما را افزایش می دهد. به عنوان یک قاعده، پنجره های دو جداره حدود ۲۰ برابر بیشتر از پنجره های تک جداره کارآمد هستند.

پنجره‌های دوجداره معمولاً گران‌تر از پنجره‌های تک جداره هستند. با این حال، افزایش بهره وری انرژی آنها باعث صرفه جویی قابل توجهی در قبض برق شما در طول عمر پنجره های شما می شود و در دراز مدت آنها را مقرون به صرفه تر می کند.

پنجره های دوجداره نیز صدا را به حداقل می رسانند. آنها یک انتخاب عالی برای هر خانه ای هستند. این حریم خصوصی شما را حفظ می‌کند و صداهای بیرون را مسدود می کند.

چه چیزی بین ۲ لایه شیشه پنجره وجود دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شد، فضای خالی با هوا یا گاز مهر و موم شده با خلاء پر می شود.

هوا خواص عایق بهتری را فراهم می کند و عملکرد پنجره را تا حد زیادی بهبود می بخشد. بیشتر مورد گاز آرگون مورد استفاده قرار می گیرد زیرا رسانای خوبی برای گرما یا صدا نیست.

استفاده از گاز در فضای بین شیشه‌ها نیز رایج‌تر است، زیرا رطوبت هوا اغلب می‌تواند منجر به تشکیل تراکم در داخل صفحات شیشه‌ای در طول زمان شود. انتخاب گاز بین سلول ها به شما کمک می کند تا از این وضعیت جلوگیری کنید.

فاصله بین شیشه های دو جداره چقدر است؟

فاصله بین شیشه ها بر اثربخشی پنجره در عایق حرارتی و محافظت در برابر صدا تأثیر می گذارد. این فاصله معمولاً بین ۶ تا ۲۰ میلی متر است که معمولاً فاصله ۱۲ میلی متری بهترین فاصله برای عایق بندی است.

اگر نگران کنترل صدا هستید، پنجره های آلومینیومی و شیشه ای با دهانه نزدیک به ۱۵۰ میلی متر را برای خانه خود انتخاب کنید. این در کاهش سر و صدا بسیار عالی خواهد بود اما به این معنی است که پنجره های شما به عنوان یک عایق کارایی کمتری خواهند داشت.

در پنجره دو جداره از چه شیشه ای استفاده می شود؟

انواع مختلفی از شیشه را می توان برای شیشه های پنجره دو جداره استفاده کرد. لازم به ذکر است که می توانید پوشش ها، رنگ ها و طلق های اضافی را برای افزایش بازده حرارتی پنجره های خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، می توانید یک طلق خورشیدی را در قسمت بیرونی پنجره خود بچسبانید که اشعه UV را تا 22٪ کاهش می دهد. لمینت ها و طلق ها همچنین عایق صدا و عملکرد آکوستیک را افزایش می دهند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبلمان نیلپر: انتخاب مبل همیشه یک رویداد شاد برای کل خانواده است. نه تنها دوام مبلمان  خریداری شده و ظاهر آنها به ظاهر و کیفیت آن بستگی دارد، بلکه به راحتی شما در هنگام استفاده از آن نیز بستگی دارد.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

شرکت تولید مبلمان  مدرن نیلپر طیف گسترده ای از مبل های مختلف را تولید می کنند که از نظر کیفیت، ساخت، طراحی، دسته بندی پارچه های مورد استفاده متفاوت است.

گاهی اوقات انتخاب خود بسیار دشوار است. برای اینکه بفهمید کدام مبل را بهتر انتخاب کنید، که تا حد امکان نیازهای شما را برآورده می کند، و برای جلوگیری از اشتباهات، اول از همه، باید هدف آن را به وضوح تصور کنید. برای هر فضایی که مد نظرتان است می توانید یک مبل از شرکت نیلپر با رضایت کامل انتخاب کنید.‌

فروشگاه رابو

مجموعه ای از مبل های نیلپر برای آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا اتاق نشیمن

مبلمان ه برای آشپزخانه، اتاق ناهار خوری یا نشیمن باید فشرده و دارای روکش ضخیم باشد که بتوان آن را مرتباً تمیز و پاک کرد (از جمله تمیز کردن مرطوب) .

بسته به فضای داخلی خانه، می توانید مبل راحتی، مدرن یا کلاسیک بخرید. این بستگی به ترجیحات شخصی، ابعاد و هندسه اتاق دارد. مبل های گوشه ای کاربردی تر هستند، زیرا کمترین تقاضا را در اتاق اشغال می کنند و حداکثر فرصت ها را فراهم می کنند.

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

نحوه انتخاب مبل نیلپر برای اتاق نشیمن

در اینجا همه چیز به سلیقه و تخیل شما بستگی دارد. یک مبل گوشه بزرگ با صندلی های عمیق، دسته های نرم عظیم و پشتی را می توان در اتاق نشیمن جادار نصب کرد. اگر اغلب از مهمانان پذیرایی می کنید، باید حداکثر صندلی (5.6 یا بیشتر) وجود داشته باشد. یک مبل کوچک روشن یک اتاق نشیمن کوچک را تزئین می کند که توجه را از اندازه اتاق منحرف می کند و بر روی خود تأکید می کند. به احتمال زیاد مبلمان وبهلسترد سالن تاشو می شود و به ندرت برای خواب استفاده می شود ، بنابراین مدل هایی با هر مکانیزم تاشو مناسب هستند.

عملکرد اصلی مبلمان برای اتاق نشیمن این است که اتاق را تزئین کنید، به شما اجازه استراحت کامل را می دهد. بالش های روشن و راحت افزودنی خوبی برای مبلمان راحتی خواهند بود.

مطابقت مبل نیلپر با طراحی داخلی

هنگام انتخاب مبلمان ، باید ابعاد کلی و فضای داخلی اتاق را در نظر بگیرید. البته لازم نیست مبلمان را فقط بر اساس «روکش» انتخاب کنید، بلکه طرح ان نقش جدی ایفا می کند. رنگ و طرح پارچه مبلی باید با رنگ بندی و سبک کلی اتاق هماهنگ باشد.

رنگ های روشن و خطوط  مدرن یا اشکال گرد و رنگ های خنثی – هماهنگی بیشتری با کلاسیک دارند. اما توصیه نمی شود که رنگ اثاثه یا لوازم داخلی را برای مطابقت با دیوارها انتخاب کنید، بنابراین خطر “از دست دادن” آن را در برابر پس زمینه کلی دارید.

و اگر این اتفاق افتاد که مبل با فضای داخلی ترکیب شد، آن را با کوسن های روشن  هماهنگ برجسته کنید. همچنین ابعاد را مقایسه کنید، تصور کنید که آیا مدل انتخاب شده در یک اتاق بسیار بزرگ یا برعکس، بسیار کوچک هماهنگ به نظر می رسد.

هنگام خرید مبل نبشی به تنظیمات آن (چپ، راست)، جهت تا شدن و ابعاد آن در هنگام تا شدن دقت کنید. و البته باید به کیفیت مبل و متریال استفاده شده توجه ویژه ای داشته باشید.

چگونه کیفیت مبل را بررسی کنیم

اگر در صنعت مبلمان متخصص نیستید، نگران نباشید. مبلمان با کیفیت بالا همانند مبلمان نیلپر را می توان با تعدادی ویژگی تعیین کرد.

ظاهر

یک پارچه متراکم مقاوم در برابر سایش که اجازه نمی دهد کثیفی به عمق الیاف نفوذ کند، به عنوان روکش مناسب است (رنگ و بافت در کاتالوگ پارچه انتخاب شده است).

یک گزینه خوب گله، ملیله، شنل، جیر مصنوعی، میکروفیبر خواهد بود. برخی از مواد با آغشته‌سازی‌های خاصی تولید می‌شوند که اجازه عبور رطوبت را نمی‌دهند (تفلون، اسکاچ‌گارد) یا ساختار مانعی دارند (گله، گاباردین). در هر نوع روکشی ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی در متریال بهینه در نظر گرفته می شود. در مدل های گران قیمت، هزینه پارچه می تواند به 75 درصد قیمت مبل برسد.

استفاده از پارچه های روکش فنی در قسمت پشتی پشتی فقط در مدل های ارزان قیمت مجاز است.

درزهای روی پارچه مبلی باید یکدست و بدون نخ های بیرون زده باشد و دوخت ها هم اندازه باشند.

اتصالات بین عناصر مبلمان نباید خیلی بزرگ باشد (در حالت ایده آل – حدود 5 میلی متر).

همه عناصر چفت و بست از همان رنگ، قابل اعتماد، محکم ثابت، مکانیسم – نرم کار می کنند.

عملکرد سازنده

قاب

قوی ترین و قابل اطمینان ترین سازه های فلزی و چوبی (بلوط، راش، چوب ماهون)، از مقرون به صرفه تر – تخته نئوپان است، اما چنین قاب هایی لزوماً باید با مواد محافظ درمان شوند و با پیچ و مهره یا اتصال “خوشه ای” محکم شوند.

پرکننده

اگر برای خواب روزانه به مبل ارتوپدی نیاز دارید – بهتر است مدلی را با تشک فنری یا روی پایه لاتکس انتخاب کنید، در مدل هایی برای استراحت و پذیرایی از مهمان – PU با چگالی بالا کاملا مناسب است.

عملکرد اضافی

کشوها و جعبه ها برای ذخیره اشیا، تحت خواب شو یا  میز باید به راحتی باز و بسته شوند

(سعی کنید خودتان چندین بار این کار را انجام دهید)، جادار و به راحتی قرار بگیرید.

و آخرین توصیه، حتی اگر محدودیت مالی دارید، هرگز مبل های خیلی ارزان نخرید،

زیرا بیهوده نیست که عبارت معروف بارون روچیلد “من آنقدر ثروتمند نیستم که چیزهای ارزان بخرم” اینقدر محبوب شده است.

مرتبط در همه زمان ها یک مبل ارزان برای شما دوام زیادی نخواهد داشت، زیرا از مواد بی کیفیت ساخته شده است و پس از یک یا دو سال دوباره باید برای خرید مبلمان جدید هزینه کنید.

مبلمان نیلپر در طرح ها و رنگ‌های مدرن طراحی شده و از مواد باکیفیت ساخته شده است. با مراجعه به نمایندگی نیلپر می توانید  یک مبل با کیفیت از تولید کننده انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبل راحتی نیلپر: هنگامی که روز کاری بسیار شلوغ بوده است، بهترین راه برای استراحت و آرامش یک مبل راحتی است.

با این حال، بسیاری نمی دانند که چگونه یک مورد مناسب را در فروشگاه انتخاب کنند تا استفاده از آن راحت باشد.

خرید مبل راحتی، ارزش در نظر گرفتن بسیاری از تفاوت های ظریف مانند  شکل، طراحی، ابعاد و سایر ویژگی های سبکی را دارد. با این حال، اگر با چند توصیه خرید مبل راحتی نیلپر آشنا شوید، انتخاب آن برای شما راحت تر خواهد شد.

مبل راحتی نیلپر | خرید اکسسوری منزل در کرج | رابو

برای اتاق های بزرگ، مبل های گوشه ای و راسته مناسب هستند که کاملا به عنوان محل خواب

مهمانان عمل می کنند. در صورت تا شدن، فضای کافی برای تعداد زیادی از افراد وجود خواهد داشت.

چنین مبل هایی حتی  دارای کشوهای جداگانه برای نگهداری وسایل مختلف هستند.

در زمانی که با فضای کوچک اتاق روبرو هستید، ارزش انتخاب سازه های مدولار را دارد

که چندین قسمت متصل برای باز شدن دارند. قابل استفاده برای خواب و نشستن هستند.

مبل راحتی نیلپر در انواع ساده ،باکس دار، تخت خواب شو و … وجود دارد.

مبل راحتی نیلپر | خرید اکسسوری منزل در کرج | رابو

فروشگاه رابو

عمق مبل راحتی نیلپر

شامل کوسن ها و تکیه گاه است. عمق نشیمنگاه فاصله صندلی تا پشتی مبل است.

همه چیز به ترجیحات بستگی دارد: اگر دوست دارید جلو بنشینید،

باید یک عمق کوچک برای صندلی انتخاب کنید، اگر صندلی آزاد برای شما مهمتر است، فاصله باید بیشتر باشد.

 مکانیسم های مبل راحتی

مکانیسم ها از فردی به فرد دیگرمتفاوت هستند و دارای  طبقه بندی مختلفی هستند.

هر کس با توجه به ترجیحات خود انتخاب می کند. اما در اکثریت مواقع گزینه ای که برای خواب نیز مناسب است، ازسایر گزینه ها محبوب تر است.‌

مواد پر کننده و دوام مبل راحتی نیلپر

مبل راحتی با متریال مختلفی پر می شود.  پرکننده لاستیکی فوم گزینه ارزان تری است

که در استفاده زیاد دوام نخواهد آورد. فوم پلی اورتان آنالوگ لاستیک فوم است،

اما در هنگام کار بسیار دوام بالایی  دارد. گران ترین، اما با کیفیت ترین پرکننده لاتکس است

که بسیار الاستیک است و به طور کامل شکل کانتور یک فرد را تکرار می کند.

بلوک های فنری بسیار راحت، بادوام و مقاوم در برابر سایش هستند،

اما باید از فنرهای باکیفیت استفاده کرد. مبل راحتی نیلپر با مواد با کیفیتی چون لاتکس و‌فوم پلی اورتان پر شده است.

  روکش مبل راحتی نیلپر

راحتی مبل راحتی کاملاً به روکش آن  بستگی دارد. در اینجا ارزش آن را دارد که از علایق و  سلیقه خود شروع کنید:

چرم طبیعی و مصنوعی  سطح صاف و لغزنده ای دارد. به راحتی با وسایل مخصوص پاک می شود.

روکش مخمل لذت بخش است، اما در صورت کثیفی تمیز کردن ان دشوار است.

معمولا بعد از 5-7 سال بعد از عمل ظاهر خود را از دست می دهد.

روکش پارچه ای تنوع زیادی در کیفیت، طرح و دوام دارد.

شما می توانید مبل  نیلپر را نه تنها از نمایندگی های آن در سطح شهرهای مختلف ،

بلکه از طریق منابع اینترنتی نیز خریداری کنید، جایی که انتخاب بسیار گسترده است.

بنابراین، ما یک کاتالوگ از فروشگاه آنلاین خود را ارائه می دهیم که مطمئناً مبل رویاهای خود را در آن پیدا خواهید کرد.

در پایان

خرید مبل راحتی  برای خانه کاری مسئولیت پذیر و گاهی سخت است.

امروزه صدها مدل مبل مورد توجه مصرف کنندگان قرار می گیرد که به نظر می رسد

هر کس مبل مورد علاقه خود را پیدا می کند. در چنین شرایطی، بسیار مهم است

که در انتخاب اشتباه نکنید، زیرا مبل باید نه تنها از نظر ظاهری زیبا، بلکه راحت نیز باشد.

مبل راحتی نیلپر  نه تنها سال ها به شما خدمت می کند، بلکه به مکان مورد علاقه شما برای استراحت در خانه نیز تبدیل خواهد شد.

امروزه مبل های راحتی و چند منظوره در بین مصرف کنندگان تقاضای زیادی دارند،

زیرا بسیار مهم است که مبل دارای طراحی مدرن و در عین حال استفاده آسان باشد.

هنگامی که برای خرید مبل منزل خود به فروشگاه نیلپر  می روید، آماده باشید تا سطح راحتی آن را امتحان کنید.

برای این کار در فروشگاه ها به مشتریان اجازه داده می شود روی مبل بنشینند و حتی دراز بکشند

تا خریدار از راحتی یک مدل مبل خاص  راضی باشد .اگر مبل راحتی  بسیار نرمی را انتخاب کرده اید

زیرا هنگام فرود زیاد خم می شود، لطفاً توجه داشته باشید که وقتی از مبل بلند می شوید

باید به راحتی به حالت اولیه خود برگرددو  این چیزی  است که در مبلمان نیلپر دیده می شود

و از  کیفیت  خوب مبلمان راحتی نیلپر صحبت می کند.

خرید مبل راحتی

در خرید مبل راحتی به  جزئیات توجه کنید. به عنوان مثال، اگر از علاقه مند به دراز کشیدن

روی مبل و خواندن یک کتاب هستید ، به تکیه گاه ها توجه ویژه ای داشته باشید.

تکیه‌گاه‌ها باید تا حد امکان نرم و راحت باشند تا سر در حالت خمیده باشد.

اگر قصد دارید از مبل به عنوان تختخواب استفاده کنید، به قسنت تاشوی آن توجه کنید.

در این حالت، مبل باید به راحتی باز شود و به همان سرعت و راحتی تا شود.

مبلمان نیلپر تمام گزینه های مد نظر شما را در حالت استاندارد و با کیفیت بالا ارایه می دهد‌



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نیلپر: برند نیلپر کرج  با فعالیت در زمینه ی محصولات خانگی با چندین سال سابقه و اعتبار در این زمینه همراه شما خریداران محصولات خانگی با کیفیت می باشد

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

معتبر ترین برند در زمینه ی تولید و فروش محصولات خانگی می باشد

این محصولات خانگی با بالاترین کیفیت طراحی و تولید می شوند همچنین مصولات ما با بالا ترین کیفیت به فروش میرسد

شما با هر میزان بودجه میتوانید از محصولات ما همراه با کیفیت بسیار بالایی که ارائه می شود سفارش و خریداری کنید

نیلپر چه خدماتی ارائه می دهد؟

بسیاری از محصولات لازم و ضروری خانگی با استفاده از مواد درجه یک با برند نیلپر تولید می شود این برند دارای نمایندگی های بی شماری در سراسر کشور می باشد

خدماتی که در نیلپر تولید می شود مشمول : مبلمان ها و صندلی های راحتی خانگی  ،

مبل  ها و صندلی های راحتی اداری ، میز و صندلی کودک و نوجوان ، میز نهار خوری ،

میز های اداری ، عسلی برای کنار مبل ها ، میز تلویزیون ، کنسول هایی از جنس ام دی اف و …

فروشگاه رابو

جنس محصولات نیلپر

  • تمامی محصولات با به کار گیری مواد درجه یک و مقاوم تولید میشود.
  • جنس پایه های مبل ها و صندلی های برند نیلپر عمدتا از جنس چوب و ام دی اف و چوب راش می باشد.
  • به دلیل تولید پایه های مبل و صندلی ها از جنس درجه یک چوب راش این محصولات مقاومت و طول عمر بسیار بالایی نسبت به محصولاتی از برند های دیگر می باشند یکی از امتیازات برند نیلپر این است که بسیاری از مواد درجه یک اولیه را در شرکت خودش طراحی و تولید می کند.
  • جنس رویه مبل ها و صندلی ها از پارچه و چرم می باشد متناسب با خواست شما
  • دارای تنوع رنگ های بسیار زیاد در طرح ها متنوع
  • نیلپر برای هر سلیقه ای یک محصول تولید کرده است همچنین مبل های راحتی نلیپر به دلیل سادگی و زیبایی که دارند برای تمامی سبک های دکوراسیون مناسب می باشند.
  • با به کار گیری جنس پارچه ی برزنتی در قسمت کف و زیری این مبل ها مقاومت مبل را بسیار بالا برده و پس از هر بار استفاده از مبل ، مبل به حالت اولیه خودش باز میگردد.

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

شروع فعالیت نیلپر

نیلپر فعالیت خودش را با صندلی های راحتی اداری شروع کرده و همچنین این برند با اختلاف زیاد بهترین برند تولیدات صندلی راحتی می باشد

نیلپر صندلی های چرخ دار با طرح های بسیار زیاد برای میز جلوی رایانه تولید کرده است

همچنین صندلی هایی معروف به صندلی گیم طراحی و تولید شده است

مزایای نیلپر

  • کیفیت بالا
  • بیشترین مقاومت در بین تمامی برند های محصولات خانگی و  اداری
  • استفاده از مواد درجه یک
  • دارای بیش از صد شعبه در سراسر کشور
  • وجود نمایندگی در تمامی شهر ها
  • داشتن پشتیبانی قوی
  • امکان خرید آنلاین و اینترنتی از برند نیلپر
  • معتبر ترین برند با اختلاف زیاد و کسب امتیاز های بالای رضایت مشتریان
  • دارای تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ
  • تولید و فروش مبل ها و صندلی های خانگی و اداری

صندلی های کارمندی نیلپر چیست ؟

با ظهور تکنولوژی های جدید و ورود رایانه به بازار کار ایران باعث پدید آمدن نیاز های جدید و تازه ای در افراد شد نیاز هایی مثل وجود یک صندلی راحت برای کار و فعالیت با رایانه و نشستن های طولانی مدت

شرکت نیلپر پاسخ مناسبی به نیاز های بشر بود این شرکت با طراحی و تولید صندلی های راحتی برای استفاده از رایانه با رعایت اصول در قالب های استاندارد نیاز های تمامی افراد را در این زمینه فراهم نمود

همچنین با در نظر گرفتن رعایت تمامی استاندارد های این صندلی ها با توجه به قرار گیری درست فرم ستون فقرات بدن و گردن نگرانی های افراد را برای نشستن های طولانی مدت را بر طرف کرده است

مهمترین ویژگی  های صندلی های کارمندی نیلپر

یک صندلی عالی باید از مواد اولیه با دوام ساخته شود جنس رویه کار و همچنین قسمت پشتی صندلی که با بدن در تماس است باید از مواد درجه یک و مرغوب استفاده شده باشد جنس این قسمت ها باید به گونه ای باشد که هوا در آن جریان داشته باشد و رطوبت را به خود جذب نکند

دسته های صندلی

برای کاهش فشار بر روی کمر دسته های صندلی بسیار تاثیر گذار می باشند اگر به گونه ای باشد که عرض و ارتفاع دسته قابل تنظیم شدن باشد این صندلی ها علاوه بر فعالیت با رایانه برای مطالعه و نوشتن نیز مناسب می شود

متحرک بودن صندلی ها

این صندلی ها دارای چرخش 360 درجه می باشند و در قسمت پایه های این صندلی ها چرخ های کوچکی قرار دارد که حمل و نقل صندلی را بسیار آسان نموده است



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نمایندگی نیلپر کرج: نمایندگی رسمی مبل های نیلپر در کرج با بیش از 20 سال فعالیت در زمینه تولید و فروش مبل ها و صندلی های راحتی با رعایت تمامی استاندارد ها در تولیدات و فروش همراه شما عزیزان می باشد.

نمایندگی نیلپر کرج | قیمت مبل پذیرایی | فروشگاه رابو

معتبر ترین برند در تولیدات مبل ها و صندلی های راحتی نیلپر می باشد

نمایندگی نیلپر در کرج با ارائه انواع محصولات نیلپر به شما عزیزان در خدمت می باشد

محصولات نیلپر

برند نیلپر بهترین تولید کننده مبل راحتی در کشور می باشد فعالیت بسیار بالای این شرکت باعث شده که بیشتر مبل ها و صندلی های راحتی به این برند اختصاص داده شوند و اغلب افراد برای انتخاب مبل و صندلی این برند را انتخاب می کنند بسیاری از مواد اولیه ساخت این مبل ها و صندلی ها در خود شرکت طراحی و تولید می شوند یکی دیگر از امتیازات برند نیلپر این است که تمامی محصولات اولیه مورد نیاز برای تولیدات مبل و صندلی را خودش تولید می کند.

فروشگاه رابو

شرکت نیلپر دارای شعبه ها و نمایندگی های بی شماری در منطقه های کرج و تهران می باشد

البته نمایندگی شرکت نیلپر در شهر ها و استان های دیگر نیز موجود است

فروش محصولات

نیلپر سال های زیادی را به تولیدات لوازمی مثل : میز ، صندلی و مبل در حال فعالیت می باشد و به طور مدام محصولات در حال بروزرسانی می باشند همچنین این محصولات بر اساس خواست متقاضیان این برند صورت می گیرد در این قسمت به معرفی تعدادی از محصولات و فعالیت های نیلپر در شعبه نمایندگی کرج می پدازیم

مبلمان نیلپر ( مبل های رستوران ها ، اداری ، و خانگی )

میزهای نیلپر ( رستورانی ، نهارخوری ، اداری و میز تلویزیون )

انواع صندلی ها ( صندلی های کودک ، اداری ، آموزشی ، صنعتی ، آزمایشگاهی و همچنین رستورانی )

تمامی این محصولات قابل سفارش از برند نیلپر می باشد با بیش از هزاران طرح و رنگ های متنوع متناسب با خواست و سلیقه شما

نیلپر | فروش انواع مبلمان خانگی در کرج | فروشگاه رابو

نمایندگی محصولات اداری

محصولاتی شامل مبل های اداری ، میز های اداری ، صندلی های اداری از محصولات تولیدی نیلپر هستند تمامی وسایل های سازمانی و خانگی از این قبیل را می توانید با برند نیلپر تهیه کنید با توجه به هر میزان بودجه ای که دارید می توانید محصولاتتان را با بهترین و بالا ترین کیفیت از نیلپر تهیه کنید

خدمات

انواع صندلی اداری : کارمندی ، کنفرانسی ، صندلی انتظار ، ویزیتوری و مدیریتی

میز های اداری : میز کنفرانس ، میز کتابخانه و فایتینگ ، میز های کارمندی ، میز های میدیریتی و میز های کارشناسی

میز جلومبلی اداری : اغلب جلوی میز و مبل ها قرار می گیرد

مبل های اداری نیلپر : مبل های اداری نیلپر  در دو جنس چرم و پارچه تولید می شوند در دو قالب تک نفره و دو نفره

نمایندگی محصولات خانگی نیلپر در کرج

عمده ترین محصولاتی که در نیلپر ساخته و تولید می شود انواع مبلمان های خانگی می باشند مبلمان خانگی نیلپر که تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند و در مدل های مختلف و زیادی تولید می شوند مثل: مبلمان ال ، مبل های راحتی ، مبل های اداری و..

محصولاتی نظیر میز و صندلی مخصوص کودک و نوجوان از دیگر محصولات خانگی تولید شده برند نیلپر می باشند

میز نهار خوری : ست نهار خوری نیلپر دارای مدل های زیاد متناسب با هر سلیقه ای

مبل های راحتی : مبل های راحتی نیلپر دارای بیش از هزاران مدل ، طرح و رنگ می باشند

عسلی : عمدتا در کنار مبل های راحتی یا صندلی های راحتی قرار می گیرد برای راحتی بیشتر مهمان ها و در کنار این موضوع زیبایی به فضای خالی کنار مبل ها و صندلی ها می بخشد

میز تلویزیون : میز های تلویزیون و کنسول ها که از جنس ام دی اف می باشند

نمایندگی قیمت محصولات

برای برخی از افراد پیش آمده که جنسی را با توجه به هزینه ی کم خریداری کرده اند اما این اجناس کیفیت نداشته و خیلی زود از بین رفته اند

نیلپر این فرصت را برای تمامی خریداران فراهم کرده که بتوانید با هر میزان بودجه ای که دارید محصولاتتان را با بالا ترین کیفیت و کارایی و با طول عمر طولانی با برند نیلپر خریداری کنید کیفیت بالای محصولات نیلپر باعث شده این شرکت معتبر ترین برند در کل کشور باشد و اعتبار و ارزش ما اعتماد و رضایت مشتری می باشد

برای تهیه محصولات مورد نیازتان از نیلپر کافیست به نمایندگی های نیلپر در شهر خودتان مراجعه کنید



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبلمان کرج: برای کامل کردن و زیبایی بخشیدن به دکوراسوین و دیزاین داخلی هر خانه ای وجود مبلمان الزامی می باشد. برای انتخاب مبلمان باید دقت زیادی به خرج دهید  و سبک مبلمان تان را متناسب با سبک کلی دکوراسیون داخلی انتخاب نمایید. برای اطلاعات از مبلمان کرج با ما همراه باشید.

مبلمان کرج | فروش محصولات خانگی نیلپر | فروشگاه رابو

قبل از تصمیم به خرید مبلمان باید در نظر داشته باشید که از این مبل ها برای کدام یک از بخش های خانه یا محل کارتان قرار است استفاده کنید.

مبلمانی که قرار است در اتاق نشیمن، اتاق کار یا اتاق مطالعه که قطعا در جنس، رنگ، و شکلی که مد نظرتان است از آن استفاده کنید با مبلمانی که در قسمت پذیرایی، استفاده می شود تفاوت های بسیار زیادی دارد.

در هنگام خرید حتما می بایست از مبل استفاده کرده و اجزای آن و فنر های به کار رفته در مبلمان را تست کنید.

فنر های استاندارد باید به گونه ای باشد که نه آنقدر نرم باشد که شکل بدنتان را به خود بگیرد نه آنقدر سفت باشد که فنر و چوب داخل مبل را حس کنید. بهتر است که فضای پشت مبل تو خالی نباشد.

مهم ترین اصل یک مبل روکش آن است. مبلمان شما باید حتما از روکش های درجه یک و مقاوم با یک برند معتبر تولید شده باشد.

فروشگاه رابو

رنگ و طرح مبلمان را می توانید با دیوارها و رنگ و مدل پرده ها و یا فرش ها هماهنگ سازید. برای اینکه در خریدتان بهترین انتخاب را داشته باشید می توانید قبل از خرید مبلمانتان کمی مطالعه داشته و یا از ما مشاوره بگیرید.

دسته بندی مبلمان

مبل ها بر اساس ساختار و سبک به سه دسته تقسیم می شوند:

  • تمام راحتی،  که در بین انواع دیگر مبلمان ها بسیار پرطرفدار تر می باشد
  • نیمه استیل که هم به عنوان مبل راحتی است و هم چوب استیل در آن به کار رفته شده
  • کلاسیک یا آوانگارد
  • استیل یا سلطنتی

مبلمان استیل

در ساخت اسکلت مبل ها باید از مواد مستحکمی برای استحکام بالا و طول عمر مبل ها استفاده شود.

لازم به ذکر است که نوع جنس چوبی که در مبلمان استیل به کار رفته است با مبلمان راحتی تفاوت های بسیار زیادی دارد.

برای خرید مبلمان استیل باید توجه داشته باشید که این مبلمان سبک، راحت و قابل حمل و نقل باشند. سنگین بودن مبلمان دلیل بر کیفیت عالی آن نمی باشد.

مبل نیلپر | فروش محصولات خانگی نیلپر کرج | فروشگاه رابو

مبلمان کلاسیک

در این مبلمان چوب و پارچه ی کمتری به کار رفته است. همین

امر باعث شده این مبل قیمت کمتری نسبت به سایر مبلمان

دیگر داشته باشد. طور مثال مبلمانی که از چوب راش برای

ساخت آن استفاده شده است به مراتب گرانتر از مبلمان راحتی

است که در آن از چوب سفید استفاده شده است. چوب سفید

چوب کاج می باشد. از چوب های مرغوب که منبت را به خوبی روی خود نشان دهد

می توانیم به چوب گردو اشاره کنیم. اما بعضی از چوب ها هستند که در حین انجام کار منبت دچار شکستگی یا پیچ و تاب می شوند.

استفاده از چوب سفید برای مبلمان استیل اصلا خوب نیست و پیشنهاد می شود از این چوب برای ساخت مبلمان استیل استفاده نکنید.

انتخاب رنگ و چیدمان مبلمان

این امر کاملا سلیقه ای بوده و به خواست و سلیقه ی شما بستگی دارد.

اما با استفاده از بعضی از رنگ ها یا چیدمان شما می توانید فرم و مدل خانه تان را تغییر داهید

برای مثال: رنگ های روشن مانند رنگ کرم و سفید، باعث می شود فضای خانه یا محل کارتان بزرگ تر و زنده تر به نظر آید.

برای جلوگیری از فضای اشغال شده می بایست مبل ها را کامل را دیوار بچسبانید این امر باعث می شود فضای آزاد تری داشته باشید.

چیدمان مدرن

از سبک مدرن معمولا در خانه ها یا مکان هایی که با کمبود فضا مواجه هستند استفاده می شود اما بسته به خواست یا سلیقه شما، میتوانید از این سبک استفاده کنید اگر که به دنبال سادگی و زیبایی هستید.

چیدمان اریب

در این چیدمان شما میتوانید فضایی صمیمی و دوستانه داشته باشید. در این سبک شما مبلمان را به صورت کج قرار می دهید که باید دقت داشته باشید میز جلو مبلی را نیز مانند مبل ها به صورت کج قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مبل نیلپر: یکی از مهم ترین عوامل برای زیبایی دکوراسیون داخلی منزل شما وجود مبل در خانه است همچنین مبل ها باید موجبات استراحت و تایم آرامش و ریلکس کردن افراد خانه را فراهم کنند وجود مبل در خانه بسیار ضروری است اما به انتخاب مبل مناسب با کیفیت و میزان راحتی که به فرد می دهد نیز باید توجه شود برای انتخاب یک مبل مناسب و کارامد برای منزلتان با ما همراه باشید

مبل نیلپر | فروش محصولات خانگی نیلپر کرج | فروشگاه رابو

کیفیت یک مبل با مواد اولیه که برای ساخت آن به کار می رود محاسبه می شود

انواع زیادی از مبل ها با لوازم به کار رفته شده مثل : MDF چوب های سخت و فشرده شده

و همچنین فلز موجود است به صورت کلی مواد اولیه به کار رفته شده مبل در همه ی عناصر

غریزی مبل تاثیر بسیار زیادی  دارد و داشتن قاب مستحکم و قوی مبل اهمیت زیادی دارد.

فروشگاه رابو

برای همه ی خریداران مبل مهم است که بدانند مبلی که انتخاب کرده اند تا چه میزان

محکم است و مقاومت دارد آیا مبل میتواند وزن زیادی بیشتر از میزان استاندارد تحمل کند ؟

مبل های نیلپر که از چوب راش ساخته شده اند دارای بالاترین استحکام می باشند

پایه های این مبل که از چوب راش ساخته شده اند کمک زیادی به مقاومت مبل می کنند

مهم ترین ویژگی های مبل نیلپر

قسمت پشت مبل باید ارتفاعی داشته باشد که محافظ گردن و شانه ها باشد

مبل باید دارای پشتی راحتی باشد

ارتفاع مبل از زمین باید به  اندازه ای باشد که موقع نشستن پاها خم نشوند

تمامی قطعات مبل باید استاندارد باشد

با توجه به این موضوع که مبل باید استحکام بالایی داشته باشد باید وزن سبکی نیز داشته باشد

جنس مبل باید جوری باشد که بعد از چندین بار استفاده باز هم به حالت اولیه خود بازگردند

جنس مبل های نیلپر

دو عامل مهم برای مبل ها پایه ها و کیفیت لوازم به کار رفته در مبل است استحکام

مبل به پایه های آن وابسته است چرا که پایه ها باید انقدر مقاومت داشته باشند

که وزن افراد سنگین وزن را هم به آسانی تحمل کنند

برای مقاومت پایه ها جنس پایه مبل یا باید چوب با کیفیت مثل چوب راش

یا پایه های فلزی باشد. نکته ی بعد که در میزان مقاومت یک مبل تاثیر دارد جنس دسته مبل و رویه آن است

رویه مبل به دلیل استفاده زیاد و طولانی مدت به مرور زمان ممکن است تغییر حالت دهد

یا فرسوده شود اگر برای به کار گیری رویه مبل از جنس درجه یک و با بالا ترین کیفیت

موجود در بازار استفاده و تولید شود عمر مبل طولانی تر و مقاومت آن بیشتر می شود

مبل های نیلپر با استفاده از رویه های درجه یک و دارای بالاترین کیفیت به طول عمر

مبل اضافه کرده و شما با خیال راحت میتوانید برای سال های طولانی مبل را با همان

کیفیت و ظاهر روز اول در اختیار داشته باشید

تنوع رنگ در مبل های نیلپر

دارای رنگ های بسیار متنوع می باشد متناسب با هر سلیقه ای رنگ ها شامل :

آبی ، مسی ، سبز، زرد ، ذغالی، آجری ، قرمز طوسی و …

بررسی مبل نیلپر از نظر فنی

با بروز ترین ظاهر طراحی و تولید شده

متناسب برای خانه های کوچک و متوسط

بدنه تولید شده از ابر گرم و پشتی مناسب استراحت

استفاده از پایه های مقاوم و جنس چوب راش

استفاده از کف های برزنتی برای افزایش مقاومت و راحتی مبل

متناسب برای دفتر کاری و اداره

مبلمان نیلپر | فروش محصولات نیلپر در کرج | فروشگاه رابو

یکی از خصوصیات این مبل این است که در کنار ظاهر زیبا و در عین حال شیک بودن مبل شما میتوانید با تمامی سبک های دکوراسیون  ترکیب کنید متناسب با انواع سبک ها می باشد

مبل ها به دلیل ظاهری که دارند برای قرار دادن در دفتر های کاری یا اداره ها نیز مناسب می باشند و شما می توانید با قرار دادن مبل نیلپر در دیزاین دفتر یا اداره خود به زیبایی و گیرایی دکوراسیون اضافه کنید

تولید مبل و صندلی های نیلپر

برند نیلپر با شروع فعالیت از سال 1371 در کنار مبلمان منزل و مکان های عمومی در تولیدات صندلی های راحتی نیز فعالیت دارد

برای ساخت یک اتاق زیبای مدیریتی با پرستیژ بالا صندلی راحتی نیلپر برای قرار گیری برای صندلی مدیر مناسب ترین گزینه است

همچنین قرار دادن صندلی ها به دور میز برای برگزاری یک جلسه

صندلی های نیلپر همچنین برای افرادی که مدت زمان زیادی پشت رایانه هستند نیز بسیار مناسب می باشد

این صندلی ها با ابعاد و اندازه های استاندارد طراحی و تولید می شوند



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شرکت مهندسی درسان

ارائه دهنده انواع درب های اتوماتیک ،سیستم ریلی بالکن شیشه ای ، کرکره برقی ، سایبان برقی ، دوربین مدار بسته ، جک پارکینگی ، سقف متحرک ، آیفون تصویری ، شیشه سکوریت ،  د

نیاز گسترده و روزافزون جامعه در زمینه‎ی فزد گیرناوری ساختمان و ضرورت هوشمندسازی آن در جهت ایجاد امنیت در عصر حاضر بحثی بسیار حائز اهمیت به شمار می‌رود.

شرکت مهندسی درسان با بیش از 10 سال سابقه پایدار و درخشان در زمینه ی نصب و راه اندازی کرکره برقی، جک‌های پارکینگی، درب اتوماتیک شیشه‌ای،بالکن تاشو، دوربین مداربسته و دستگیره دیجیتال، در سطح استان‌هایی همچون: تهران، البرز، قزوین، مازندران، زاهدان و … در حال فعالیت است.

گروه مهندسی درسان با متخصصین و کارشناسان مجرب فنی، با امتیاز نمایندگی برندهای معتبر در زمینه دوربین‌های مداربسته امگا، اپراتور درب شیشه‌ای سسامو، جک برقی ایتالیایی، جک پارکینگی ایرانی، پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش مشتریان محترم را به انجام ‌ می‌رساند.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

هزینه دوربین مداربسته کرج: در میان راه حل های ایمن سازی خانه، اجازه دهید دوربین مدار بسته را بررسی کنیم. اطمینان از نظارت محیطی و حجمی از طریق دوربین مدار بسته امنیت سطح بالایی است! تا زمانی که منافذ شما امن باشد، می توانید آرام بخوابید. روی دوربین ها زوم کنید!

هزینه دوربین مداربسته کرج | کاربرد قفل برقی | درسان

دوربین مدار بسته یک دستگاه امنیتی کاربردی و موثر

دوربین مدار بسته  شبکه ای متشکل از دوربین هایی است که به طور عاقلانه به یک مرکز ضبط (در خانه) یا به یک نمایشگر نمایشگر برای نظارت بر نقاط عبور و مرور کالاهایی که ارزش دارند یا نیاز به نظارت دارند ( منافذ ، باغ ، وسیله نقلیه و غیره) متصل و نصب می شوند. یک دروازه اینترنتی از طریق جعبه اینترنت یا یک کلید 3G امکان مشاوره از راه دور را توسط خودتان یا یک شرکت امنیتی فراهم می کند.

قفل برقی کرج

انتخاب فاصله کانونی مناسب برای دوربین مدار بسته

بسته به مکان دوربین شما، انتخاب فاصله کانونی تعیین کننده است زیرا این است که منطقه تحت پوشش را تعیین می کند . ویژگی های زیر را برای فاصله کانونی به خاطر بسپارید:

2.1 میلی متر صحنه ای به عرض 14 متر از فاصله 6 متری را فیلمبرداری می کند.

2.8 میلی متر صحنه ای به عرض 14 متر از فاصله 8 متری را فیلمبرداری می کند.

3.6 میلی متر صحنه ای به عرض 14 متر از فاصله 10 متری را فیلمبرداری می کند.

6 میلی متر صحنه ای به عرض 14 متر از فاصله 18 متری را فیلمبرداری می کند.

12 میلی متر صحنه ای به عرض 10 متر از فاصله 24 متری را فیلمبرداری می کند.

هزینه دوربین مداربسته کرج | کاربرد قفل برقی | درسان

توجه داشته باشید که فاصله‌های کانونی متغیری وجود دارد ، حتی اگر از مقصد دوربین مطمئن نیستید، اگر مجبور به تغییر مکان آن هستید یا اگر می‌خواهید ناحیه نظارتی خود را تغییر دهید، بهتر است، آخرین مورد را انتخاب کنید.

تفسیر ارقام برای آگاهی از درجه حفاظت دوربین مدار بسته

تمام تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در نظر گرفته شده برای استفاده در فضای باز دارای کد IP و دو رقمی هستند. اعداد پشت این دو حرف نشان دهنده درجه ای از محافظت در برابر آب و هوای بد است که تابلو در معرض آن قرار می گیرد. برای خواندن این درجه، فقط باید دو عدد را تفسیر کنید:

اولین

0، بدون حفاظت؛

1، محافظت در برابر هر جسم جامد بزرگتر از 50 میلی متر؛

2، محافظت در برابر هر جسم جامد بزرگتر از 12.5 میلی متر؛

3، محافظت در برابر هر جسم جامد بزرگتر از 2.5 میلی متر؛

4، محافظت در برابر هر جسم جامد بزرگتر از 1 میلی متر؛

5، حفاظت از گرد و غبار؛

6، محافظت در برابر هر گونه گرد و غبار.

دومین

0، بدون حفاظت؛

1، حفاظت از تراکم؛

2، محافظت در برابر مقدار کمی قطره آب که تا 15 درجه از عمودی سقوط می کند.

3، محافظت در برابر باران تا 60 درجه از عمودی.

4، محافظت در برابر پاشش آب از هر جهت.

5، محافظت در برابر هر جت آب؛

6، حفاظت در برابر هر گونه پاشش آب ؛

7، محافظت در برابر غوطه ور شدن کوتاه مدت؛

8، محافظت در برابر غوطه ور شدن دائمی.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که این دو تعریف را با هم ترکیب کنید تا از میزان محافظت دوربین خود – و هر تجهیزات الکتریکی مطلع شوید!

دوربین مداربسته سیمی یا بی سیم را انتخاب کنید؟

برخی از دوربین ها تصاویر را از طریق یک شبکه سیمی ارسال می کنند در حالی که برخی دیگر بی سیم هستند .

دوربین مداربسته کرج

اولی قابل اعتمادترین هستند اما ممکن است به کار نصب سنگین نیاز داشته باشند.

ثانیه ها دارای حداکثر محدوده ای هستند که فراتر از آن سیگنال بیش از حد ضعیف می شود تا نقش خود را ایفا کند. این محدوده برای فضایی بدون موانع نشان داده شده است ، با وجود دیوارها، به ویژه دیوارهایی که در بتن مسلح یا ضخیم ترین سازه های قدیمی هستند ، می توان آن را تا حد زیادی کاهش داد .

دوربین آنالوگ یا دوربین IP

دوربین های آنالوگ   قدیمی ترین هستند. آنها  تصاویر را همانطور که هست به واحد مرکزی می فرستند  که آنها را ضبط می کند.

دوربین های IP (پروتکل اینترنت) در فرمت دیجیتال فشرده فیلم می گیرند که از طریق یک شبکه اترنت (کابل کامپیوتر متشکل از چهار جفت سیم پیچ خورده) یا از طریق Wifi به مرکز نظارت یا ضبط ارسال می شود . در صورت دسترسی به اینترنت، این تصاویر را می توان از راه دور نیز مشاهده کرد.

سپس میدان دوربین های موتوردار را می توان به دلخواه تنظیم کرد و تا زمانی که یک میکروفون یکپارچه داشته باشند، حتی می توان آنچه را که در خانه اتفاق می افتد شنید . دوربین هایی وجود دارند که مستقیماً مشاهده از راه دور را ارائه می دهند . نگران نباشید، این نوع دستگاه ایمن است تا خود به خود جاسوسی نکنید! برخی از دوربین ها دارای پورت هایی برای قرار دادن کارت SD هستند. بنابراین چنین دوربینی می تواند تصاویر را به طور مستقل ضبط کند .

توجه داشته باشید که یک مرکز ضبط آنالوگ دارای تعداد محدودی پورت دوربین است و بنابراین باید یکی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد حداقل تعداد دوربین هایی را که برای نصب آنالوگ خود در نظر گرفته اید متصل کنید. در مورد آن فکر کنید!

این محدودیت در یک مرکز ضبط IP کمتر است زیرا می توانید بسیاری از دوربین های IP را به شبکه ای به همین نام متصل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کرکره برقی کرج: کرکره برقی امروزه یکی از المان‌های پارکینگ‌ها، درب‌های ورودی حیاط دار و فروشگاه‌ها است که همه افراد با آن آشنایی دارند.‌ کرکره برقی نسل جدید کرکره‌های دستی هستند که دارای یک موتور و درایو برقی است و با یک کلید یا کنترل از راه دور به آسانی بازو بسته ‌می‌شود.

کرکره برقی کرج | تعمیر انواع کرکره | شرکت مهندسی درسان

شیوه کارکرد کرکره برقی: کرکره‌های برقی با استفاده از نوار‌های پهن فولادی ضخیم تولید شده‌اند. تیغه‌های کرکره‌ برقی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارند. از کرکره‌های برقی در بخش مسکونی، تجاری و صنعتی بسیار استفاده ‌می‌شود زیرا در این مکان‌ها یک یا چندین درب بزرگ و سنگین برای ورود و خروج وجود دارد که با استفاده از آهن ضخیم و یا ورق‌های گالوانیزه ساخته شده اند.

شرکت مهندسی درسان

کرکره برقی فوم دار

جنس این نوع از کرکره‌ها از ترکیب منیزیم و یک لایه فوم ‌می‌باشد. کرکره برقی با تیغه فوم دار مقاومت کمتری نسبت به مدل‌های آهنی و آلومینیو‌می‌دارد زیرا از الیاژ نازک منیزیم ساخته شده است. کرکره برقی فوم دار هنگام باز و بسته شدن بسیار کم صدا است. همینطور این کرکره عایق مناسبی در برابر گرما و رطوبت است. استفاده از کرکره برقی فوم دار برای  ساختمان‌هایی با جهت  جنوبی بسیار ایده آل است.

کرکره‌های شفاف یا پلی کربنات

این مدل از کرکره‌ها  در انواع و رنگ‌های مختلفی طراحی شده اند و همانطور که از نامش پیداست جنس آنها ازپلی کربنات است . برخی از این کرکره‌های شیشه ای برای بالا بردن امنیت  ضد گلوله و ضد ضربه هستند  و برای جواهرفروشی‌ها و طلا فروشی‌ها از این نوع استفاده ‌می‌شود. اگر به دنبال امنیت بالا در فروشگاه خود هستید و مایل به دیده شدن ویترین جواهر فروشی خود در تمام ساعات روز هستید این نوع کرکره را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در همه‌ی کرکره‌های برقی موتور‌هایی وجود دارد که بسته به نوع کرکره و مقاومت آن ‌می‌توان از موتور قوی تری برای آن استفاده کرد و دو موتور که از همه رایج تر ‌می‌باشند موتور ساید و توبلار ‌می‌باشد.

وزن درب کرکره برقی و میزان تردد از آن  تعیین کننده نوع موتور است. موتمر ساید قدرت بالاتری از موتور توبلار دارد.‌این نوع موتور اغلب در فضاهایی با تردد زیاد همانند اماکن اداری یا تجاری استفاده می‌شود. برای منازل مسکونی که تیغه‌ها سبک تر است و میزان تردد کم است موتور توبلار را انتخاب کنید. متور توبلار قیمت پایین تری ازموتور ساید دارد و خرید آن برای اماکن مسکونی به صرفه تر است.

مزایای استفاده از کرکره‌های برقی

امروزه مردم به دنبال راه کارهایی هستند که راحتی و آسایش بیشتری را برای آن‌ها ایجاد کند. کرکره‌های برقی از عناصری هستند که راحتی، آسایش و امنیت را برای مالکین به ارمغان آورده‌اند. این سه عامل را ‌می‌توان مهمترین مزیت کرکره برقی دانست. کرکره برقی برخلاف کرکره دستی بدون صرف نیرو و تنها با یک ریموت از دور باز و بسته ‌می‌شود. از دیگر مزایای کرکره برقی عبارتند از:

  • عدم نیاز به فضای وسیع برای باز و بسته شدن
  • سر و صدای کم در زمان باز و بسته شدن
  • کنترل از راه دور از طریق مدارهای مخصوص یا ریموت
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  • مجهز به باتری اضطراری در زمان قطع برق
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان ‌می‌توانید با کارشناسان شرکت مهندسی درسان تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر آرام بند کرج: آرام بند درب مکانیزمی است که به شما امکان می دهد از دست دادن گرمای اتاق که به دلیل باز بودن مداوم درها رخ می دهد ، کاهش دهید.

استفاده از آن در بسیاری از موارد از ورود افراد غیرمجاز به محل جلوگیری می کند؛ در سیستم های کنترل از راه دور برای درب ها بر اساس استفاده از قفل های الکترومغناطیسی ضروری است. تیم تخصصی نصب ،تعمیر آرام بندهای درب ما در کرج شما را نحوه نصب و تعمیرات آرام بند بیشتر آشنا می کند.

تعمیر آرام بند کرج | نصب درب اتوماتیک | شرکت درسان

برای اینکه بدانید چگونه  آرام بند  درب را تعمیر کنید، باید اصل عملکرد آن و همچنین دستگاه آن را به وضوح درک کنید.

اکثر مدل های پیشنهادی با وجود برخی تفاوت های ظاهری از یک نوع هستند.

تعمیر آرام بند کرج

در یک محفظه فلزی پر از روغن، مکانیزمی وجود دارد که از طریق یک اهرم تاشو، نیروی بسته شدن درب را به فنری منتقل می کند

که در صورت فشرده شدن، انرژی لازم برای بستن درها جمع می شود. فشرده سازی فنر به صورت زیر انجام می شود.

به وسیله چرخ دنده و قفسه پیستونی به حرکت در می آید که روی فنر عمل می کند. روغن از طریق شیارهای داخلی پیستون

به قسمت آزاد شده بدنه می ریزد. سرعت بسته شدن با تنظیم سرعت حرکت روغن از طریق کانال ها برای جریان معکوس محدود می شود.

این، به طور کلی، کل اصل کار است، یک طراحی نسبتا ساده، که باید قابلیت اطمینان دستگاه و قابلیت نگهداری خوب را تضمین کند.

درب اتوماتیک کرج

درچه صورت تعمیر آرام بند امکان پذیر است

متأسفانه، به نظر می رسد تولید کنندگان علاقه زیادی به فرصتی برای مقرون به صرفه ساختن تعمیر آرام بند ندارند.

این امر توسط تعدادی از مشاهدات، به عنوان مثال، یک بدنه تمام آلیاژی تحریک می شود.

اگر مشکلاتی در رابطه با نشت روغن وجود داشته باشد، جایگزینی درزگیرهای روغنی که نشتی دارند،

تعمیر آرام بند کرج | نصب درب اتوماتیک | شرکت درسان

انجام هیچ اقدامی غیر از خرید یک بسته جدید منطقی نیست.

کرکره برقی کرج

بنابراین تنظیم آرام بند درب و همچنین نصب صحیح آن نقش بسزایی در دوام دارد. در حین کار،

نیازی به ثابت کردن درب در حالت باز با کمک وسایل بداهه نیست، این بر دستگاه تأثیر منفی می گذارد.

برای چنین اهدافی، بهتر است یک آرام بند با عملکرد مسدود کردن در هنگام باز شدن بیشتر از 900 خریداری کنید.

از آنجایی که سیال هیدرولیک استفاده شده به تغییرات دمای هوای بیرون (که ویسکوزیته سیال را تغییر می دهد) حساس است،

سرعت پایان کار را در طول تغییر فصل تنظیم کنید. تیم تخصصی ما در کرج تا حد امکان سعی می کنند ارام بند شما را تعمیر کند تا تعویض !

عیب یابی آرام بند

شایع ترین علت خرابی  بازوی تاشو است، این مشکل اصلی برای درب های  نصب شده در اتاق های راهرو است.

همچنین، بارهای شوک مکرر، مانند وزش باد، بازدیدکنندگان نامتعادل، به شکست کمک می کند؛

نمی توان این عنصر در را  پنهان کرد، بنابراین اغلب قربانی خرابکاری می شود.

تغییر شکل اهرم نیز مشکل دیگر است، پیچ خوردگی آن، اغلب باعث می شود که میله به درب یا خود نزدیکتر شود.

چنین نقص هایی به راحتی با جوشکاری برطرف می شوند، در موارد شدید، می توانید یک مجموعه اهرمی خریداری کنید،

آنها به صورت تجاری در دسترس هستند. حتی می توانید از میله های سایر تغییرات استفاده کنید، مشروط بر اینکه پایه با دستگاه سازگار باشد.

مشکلاتی که به خودی خود برطرف می شوند شامل نقض سرعت بسته شدن و اتمام است.

این تخلفات با تنظیم پیچ های مربوطه برطرف می شود، اما به یاد داشته باشید که تغییر موقعیت پیچ های تنظیم

بیش از دو دور از موقعیت اولیه مجاز نیست.

از موارد فوق، می توانیم نتیجه بگیریم که از  قوانین مربوط به کار کردن آرام بند آگاه  شوید، بسته به وزن برگ درب،

مدلی را انتخاب کنید که با آن همخوانی داشته باشد، سپس دستگاه برای مدت طولانی به طور قابل اعتماد خدمت می کند.

یک عنصر بسیار مفید و تقریباً نامحسوس بسته شدن درب اتوماتیک است.

در یک خانه خصوصی در ورودی با دستان خود، به ندرت نصب می شود، اما برای مؤسسات صنعتی و عمومی

که تعداد زیادی از مردم از آنجا عبور می کنند، یک آرام بند برای درب گذرگاه نصب می شود.

تیم ما در سریع ترین زمان و به بهترین نحو آرام بندهای شما را تعمیر می کند.‌



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سایبان کرج: از تجهیزات جدیدی که امروزه وارد بازار شده است و بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن برای محل کار و زندگی خود از آن استفاده کنند سایبان برقی می باشد. استفاده از سایبان از گذشته های دور در میان مردم رواج داشته و امروز شکل جدید تری را به خود اختصاص داده است و این امکان را برای افراد به وجود آورده است که هر زمان که تمایل داشتند از آن استفاده نمایند و یا آن را جمع کنند بدون آن که باز و بسته شدن آن برای افراد دردسری را به دنبال داشته باشد .

سایبان کرج | نصب سایبان برقی | شرکت مهندسی درسان

سایبان برقی انواع مختلفی دارند که بسته به محیط مورد نظر خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. استفاده از سایبان برقی برای پارکینگ ،مغازه ، پنجره و.. کاربرد بسیاری دارد و حمایت کاملی از فضای مورد نظر دارد. در تولید سایبان های برقی از پارچه هایی استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی دارد و همچنین برای نگه داشتن آن ها از فلزهایی که مانند پایه عمل می کنند استفاده می شود .

شرکت درسان

بهتر است که بدانید این سایبان ها می توانند به مانند بنرهای تبلیغاتی معرف محصول و یا خدمات شما باشند و دیگر هزینه ای را برای تبلیغات پرداخت نکنید. برای باز و همچنین جمع کردن سایبان  برقی می توان آن ها را به صورت دستی و یا اتوماتیک و تنها با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد . بهتر است در زمان خرید سایبان برقی به نمایندگی مجاز آن در کرج مراجعه فرمایید . سایبان برقی در کرج همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردم انواع مختلفی دارند که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سایبان برقی بازویی

که در طراحی آن دو یا چند بازو وجود دارد که با استفاده از یراق آلات به قسمت اصلی آن متصل می شود و امکان باز و بسته شدن آن به راحتی انجام می شود .

سایبان برقی چتری

سایبان برقی برای مغازه | کرکره برقی کرج | شرکت درسانیک ستون که در مرکز وجود دارد و توسط تسمه هایی حرکت می کند و همانند چتر باز و بسته می شود اما کارکرد آن نیز مشابه با دیگر سایبان ها می باشد . سایبان برقی کرکره ای ، عملیات باز و بسته شدن آن ها به مانند کرکره می باشد و دلیل نامگذاری آن ها نیز به همین دلیل است هنگام نصب این سایبان ها دیگر نور خورشید مزاحمتی برای افراد ندارد سایبان برقی به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می شوند. سایه بان متحرک خود در دو مدل دستی و برقی دسته بندی می شود .جنس پارچه ای که در سایبان به کار می رود می تواند برزنتی ، فلکسی، ترانزیتی باشد که به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم:

سایبان ثابت

در زمان نصب این سایبان ها آن ها را به وسیله جوش به هم دیگر نصب کرده اند و امکان حرکت آن وجود ندارد و نصب آن به صورت دائمی می باشد . این سایبان ها می توانند دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و محفاظت کاملی از محیط در برابر شرایط جوی داشته باشند و از ورود هر گونه گرد و خاک به داخل منزل از طریق درب و پنجره جلوگیری می کند.

سایبان متحرک

این دسته از سایبان ها را می توان بسته به شرایط آب و هوایی به صورت دستی و یا اتوماتیک باز و بسته کرد و بیشترین کاربرد را برای استخرهای سرباز و حیاط ها و یا پارکینگ هایی که مسقف نیستند دارند و از ماشین و دیگر وسایلی که در مکان آزاد وجود داردمحافظت کاملی می کند.

سایبان تاشو

از این سایبان می توان برای هر محیطی استفاده کرد و مزیتی که این مدل از سایبان برقی نسبت به دیگر سایبان ها دارد میزان باز شدن آن به دلخواه می باشد.

مزیت استفاده از سایبان برقی در کرج

نیروی مختصصی که در این نمایندگی ها وجود دارد می تواند شما را در انتخاب بهترین سایبان راهنمایی کنند .

نصبی آسان و راحت دارد

می توان از سایبان های برقی برای همه محیط ها استفاده کرد اما بهتر است نمونه ای را انتخاب کنید که با محیط شما هم خوانی داشته باشد. استفاده از سایبان پنجره می تواند از ورود نور خورشید به داخل منزل جلوگیری کند و عمر وسایل برقی چون تلویزیون و یخچال نیز بیشتر می شود می توان با استفاده از ریموت کنترل آن در هر زمان که نیاز بود از آن استفاده کرد با استفاده از سایبان برقی می توان محیطی را در حیاط منزل طراحی کرد و بدون دغدغه ساعتی را در هوای آزاد به سر ببرید.

قیمت سایبان برقی

قیمت این محصولات با توجه به متراژ و نمونه انتخابی می تواند متغیر باشد .



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر درب اتوماتیک کرج: هنگامی که به تعمیر درب پارکینگ در شهر کرج  و اطراف ان نیاز دارید، انتخاب آسان است. فقط کافی است با شرکت ما با تیم متخصص و مجرب اش در کرج تماس بگیرید. وقتی به ما نیاز دارید اینجا هستیم این یکی از راه هایی است که ما نسبت به سایر شرکت ها برتری داریم.

تعمیر درب برقی کرج | نصب کرکره برقی | شرکت درسان

با تیمی دوستانه از تکنسین ها که به صورت حرفه ای رفتار می کنند و در تعمیر و سرویس درب پارکینگ پیشرفت می کنند.

خدمات تعمیر درب برقی پارکینگ ما درکرج

در طول سال ها، پیشرفت های فنی درب های پارکینگ  برقی شده اند.  این روزها درب های برقی گاراژ می توانند بسیار بیشتر از باز و بسته کردن درب های گاراژ انجام دهند.

از طریق مهندسی نوآورانه، درب های برقی گاراژ می توانند بخشی از سیستم امنیتی شما باشند، حتی زمانی که کیلومترها دورتر هستید در دسترس شما قرار گیرد.

تعمیرات ما در کرج  خدمات کامل را برای تعمیر و سرویس درب برقی پارکینگ به شما ارائه می دهد. ما تیمی از تکنسین های خبره داریم که می توانند به شما در رفع تمام نیازهای درب برقی گاراژ کمک کنند.

ما فروش، نصب، تعمیر و سرویس انواع درب برقی  پارکینگ با برندهای مختلف را انجام می دهیم.

شرکت مهندسی درسان

درب های برقی پارکینگ

درب های برقی پارکینگ در درجه بندی های مختلف قدرت، از جمله ¼ اسب بخار، 1/3 اسب بخار، ½ اسب بخار، ¾ اسب بخار، 1 اسب بخار، 1 ¼ اسب بخار در دسترس هستند.

هر چه قدرت بیشتر باشد، وزن بیشتری می توانید بلند کنید.

به عنوان مثال، اگر یک درب پارکینگ تجاری بزرگ دارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک درب بازکن 1/3 اسب بخاری بتواند روز به روز درب را باز کند.

تعمیر درب اتوماتیک کرج | نصب کرکره برقی | شرکت درسان

در عوض، برای انجام کار به یک درب بازکن قوی‌تر، مانند یک اسب بخار ¾ نیاز است. هنگامی که درب بازکن مناسب گاراژ را برای انجام کار انتخاب می کنید، می توانید انتظار چندین دهه خدمات با کیفیت را داشته باشید.

انواع شیشه برای نرده شیشه ای

زیرا دو نوع مختلف شیشه ایمنی وجود دارد. هر کدام ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

نرده شیشه ای چند لایه

نرده های شیشه ای چند لایه در بازار وجود دارد. این لعاب ایمنی است که از دو جداره منفرد به هم متصل شده اند، اما توسط دو لایه پلاستیکی از هم جدا شده اند .

در صورت شکستن لعاب، قطعات شیشه خرد نمی شوند، بلکه به لایه های پلاستیکی چسبیده می مانند.

بنابراین سد تقریباً دست نخورده باقی می ماند و احتمال آسیب کاهش می یابد که در مورد شیشه معمولی صدق نمی کند.

بنابراین، نرده شیشه ای چند لایه ترجیح داده می شود، زیرا حتی زمانی که می شکند، همچنان نقش محافظتی خود را ایفا می کند.

نرده شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نیز نامیده می شود ، شیشه سکوریت از یک لایه شیشه تشکیل شده است.

نام آن از این واقعیت گرفته شده است که تحت درمان خاصی به نام ”  کوئنچ ” قرار گرفته است.

در طی این فرآیند، شیشه های معمولی تا دمای نسبتاً بالا، حدود 700 درجه سانتیگراد گرم می شوند، سپس دمای آن تا 300 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

افزایش استحکام، پنج برابر شیشه های معمولی، از این خنک کننده ناشی می شود.

تنها اشکال این درمان این است که بعد از آن نمی توان اندازه شیشه را تغییر داد.

همچنین باید به خاطر داشت که وقتی شیشه سکوریت می شکند، به قطعات ریز تقسیم می شود

که احتمال آسیب دیدن آن وجود ندارد. شیشه سکوریت برای نرده هایی که ارتفاع افت بیش از 1 متر باشد توصیه نمی شود.

نرده شیشه ای چند لایه

شیشه لمینت سکوریت مشابه شیشه لمینت است، فقط در اینجا دو شیشه سکوریت وجود دارد که توسط دو فیلم PVB به هم وصل شده و از هم جدا می شوند.

مقاومت آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

این نوع شیشه اغلب بر روی نرده های تمام شیشه ای استفاده می شود

که موانع محافظ بدون پایه و بدون ساختار قابل مشاهده را تشکیل می دهند.

شیشه سکوریت در ضخامت های مختلف استفاده می شود.

موارد استفاده از نرده شیشه ای

نرده شیشه ای از  خانواده نرده ها،  در فضای باز، در سطح بالکن یا پله استفاده می شود.

در داخل ساختمان، می توان آن را در سطح نیم طبقه نصب کرد .

بنابراین , می توان نرده پله شیشه ای یا نرده بالکن شیشه ای پیدا کرد .

نرده شیشه ای برای نمای بیرونی مناسب ترین است، زیرا به هیچ وجه منظره تراس را خراب نمی کند.

نرده شیشه ای برای استخرهای شنا بسیار خوب است.

نقش اول آن بالاتر از هر چیز امنیت است. علاوه بر این، طبق قانون، هر صاحب استخر باید یک وسیله ایمنی نصب کند.

این اقدام حفاظتی را نباید نادیده گرفت حتی اگر کودکی در اطراف نباشد.

همه نوع برای حفاظت از استخر وجود دارد. نصب آنها بسیار ساده است، زیرا پاها روی کاشی کاری حوضچه ثابت می شوند.

اگر قصد نصب نرده شیشه ای پیرامون استخر یا تراس خود را دارید، با تیم پشتیبانی ما در کرج تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

 تعمیر کرکره برقی کرج: کرکره های برقی  مدرن از مواد بسیار بادوام و بادوام ساخته شده اند. کرکره های برقی اغلب گارانتی چند ساله دارند که در صورت مشکل از خریدار پشتیبانی می کنند .  با این حال، موارد نادری وجود دارد که کرکره های برقی درگیر مشکل می شوند یا اصلاً باز یا بسته نمی شوند‌

 تعمیر کرکره برقی کرج | مزایای استفاده از کرکره | درسان

هنگامی که کرکره های برقی به درستی کار نمی کند، دو گزینه وجود دارد: می توانید خودتان عیب را برطرف کنید یا با یک متخصص تماس بگیرید. استفاده از راهکار دوم در طول دوره گارانتی محصول توصیه می شود. هنگامی که نقص جزئی است، ارزش انتخاب اولین راه حل را دارد، فقط باید یک عنصر جایگزین شود، و سازنده نیز قطعات یدکی را ارائه می دهد.

شرکت مهندسی درسان

چرا کرکره های برقی دست از کار کشیدند؟

بیشتر اوقات، ایرادات ناشی از استفاده نادرست از کرکره غلتکی برقی است ، به عنوان مثال، تلاش برای باز کردن آن در زمستان، زمانی که پرده یخ زده است، یا بارگذاری پرده با وزن اضافی که با قدرت موتور تنظیم نشده است. بسیاری از ایرادات نیز ناشی از نصب نادرست کرکره یا موتور و آسیب مکانیکی به یکی از قطعات است، به عنوان مثال لایه های زرهی خمیده که از بالا و پایین رفتن آن جلوگیری می کند. یک مشکل مکرر نیز اتصال نادرست موتور به منبع برق است.

چه عناصری از کرکره های برقی بیشتر خراب می شوند؟

اکثر متخصصان در نصب و سرویس کرکره می توانند به سرعت نوع عیب را تشخیص دهند. این به دلیل ساخت کرکره های برقی است که برخی از عناصر در معرض استفاده مداوم و برخی دیگر کمتر هستند. رایج ترین عیوب ذکر شده توسط تکنسین های خدمات در زیر توضیح داده شده است.

آسیب ناشی از استفاده طولانی مدت

چیزی جز فرسودگی برخی عناصر نیست. لغزنده ها، آویزها و یاتاقان ها اغلب و سریعتر فرسوده می شوند. تعمیر آنها کار سختی نیست ، اما با توجه به ویژگی های کرکره های برقی، ارزش دارد که از یک متخصص یا تکنسین خدمات کمک بگیرید.

براکت های نصب آسیب دیده

کرکره در حین کار صدا ایجاد می کند یا لرزش ناراحت کننده ای دارد؟ باید  براکت های مورد استفاده برای نصب پوشش دقیق تر بررسی شود، زیرا ممکن است فقط نیاز باشد که پیچ ​​ها را سفت کنید. اما اگر یکی از دسته ها آسیب دیده باشد، باید با دسته جدید تعویض شود.

جمع کننده، بند یا خط آسیب دیده

عناصر کنترل دستی، یعنی کشنده و نوار یا خط متصل به آن نیز به سرعت فرسوده می شوند. آسیب اغلب ناشی از نقص در ساخت، مونتاژ معیوب یا استفاده نادرست است. بسته به مدل، لازم است کل مجموعه یا یک عنصر جایگزین شود.

مکانیزم کنترل کرکره

نقص در موتور و اجزای متصل به مکانیسم کنترل گران ترین هستند، اما جایگزینی آنها چندان پیچیده نیست. موتور خراب به احتمال زیاد باید تعویض شود و اتصال موتور جدید باید توسط متخصص خبره انجام شود. با این حال، قبل از جدا کردن آن، ارزش دارد که از یک متخصص بخواهید که به پرده غلتکی نگاه کند – ممکن است معلوم شود که خطا ناشی از اتصال کوتاه یا شل شدن کابل ها است و تعویض آن ضروری نخواهد بود.

چگونه می توان رترکتور را در کرکره برقی تعمیر کرد؟

اگر می خواهید به این سؤالات پاسخ دهید که چرا کرکره به آرامی بالا یا پایین نمی رود، ارزش دارد که برای تشخیص مشکل یک بررسی اولیه انجام دهید. پس از حذف عناصر خم شده که مانع حرکت آزاد زره می شوند، محتمل ترین سناریو آسیب به جمع کننده یا رشته خواهد بود. برای تعویض آنها، لازم است خود غلتک و کل کرکره غلتکی را جدا کرده و دریچه بازرسی را باز کنید.

برای رسیدن به چرخ سیم پیچ، ابتدا زره دارای آویز جدا می شود، سپس محوری که زره روی آن پیچیده شده و آداپتور و درایور به آن متصل می شود. چرخ سیم پیچ با ریسمان در پشت صفحه محافظ قرار خواهد گرفت. پس از پیچیدن نوار یا رشته جدید، همه عناصر را دوباره نصب کنید، پوشش بیرونی را بپیچید و یک کشنده جدید نصب کنید.

تعمیر پایه های نصب

نصب صحیح محصولی مانند کرکره اکسترنال تضمینی برای عملکرد بدون خرابی برای سال هاست. زمین ناهموار، پیچ های شل یا راهنماهای کمی خم شده می توانند باعث شوند که کرکره فقط پس از چند هفته یا چند ماه استفاده به طور کامل پایین نیاید یا صدای زیادی ایجاد کند. برای جلوگیری از این نوع مشکل، ارزش دارد هر از چند گاهی تمام براکت هایی که کرکره غلتکی را به دیوار یا پنجره می بندند، بررسی کنید. نصب اغلب با پیچ ها و رولپلاک های مناسب برای بستر  انجام می شود. در حین کار کرکره ، کل محصول کمی لرزش دارد، بنابراین در حین بازرسی ارزش دارد که مطمئن شوید که همه پیچ ها به خوبی سفت شده اند و فضای اطراف آنها خرد نمی شود یا ترک نمی خورد.

تمام بست هایی که به نظر فرسوده، خیلی شل یا شکسته به نظر می رسند باید با بست های جدید تعویض شوند.

هنگام بررسی براکت های نصب، ارزش دارد دریچه بازرسی را باز کنید و به آویزهایی که زره روی آنها آویزان است نگاه کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از آنها شل یا خم نشده اند. شل شدن را می توان بدون استفاده از تجهیزات اضافی اصلاح کرد، اما آویز خم شده باید با آویز جدید جایگزین شود.

تعویض آویز بسیار ساده است، اما نیاز به برداشتن کامل پرده یا حداقل کل پرده دارد. آویز آسیب دیده باید از اولین ریل پرده جدا شود و آویز جدیدی در جای خود قرار گیرد و سپس آویزهای دارای زره ​​باید دوباره به محور سیم پیچی متصل شوند. برای این مراحل به غیر از پیچ گوشتی یا پیچ گوشتی نیازی به ابزار اضافی نخواهید داشت.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بالکن شیشه ای:بالکن از مورد‌هایی است که  بسیاری از مردم هنگام خرید و یا اجاره منزل به آن توجه خاصی دارند. علاقه مردم به نصب بالکن‌های شیشه‌ای از کجا نشات‌‌می‌گیرد؟ علاوه بر مزایایی که درسطرهای پایین به آن اشاره می‌کنیم، داشتن بالکنی که انسان فارغ از همه جا هنگام خستگی‌های روزانه  به آن مراجعه کند و از نمای زیبای بیرون در فصل‌های مختلف لذت ببرد جز دلایلی است که مردم به این مدل از بالکن‌ها علاقمند هستند.

بالکن شیشه ای کرج | شیشه تاشو | شرکت مهندسی درسان

بالکن‌های شیشه ای نوعی پوشش برای تراس به حساب می‌آید که امروزه استفاده از آن بسیار رایج بوده و به دلیل ظاهری شیک و جذاب که به محیط‌می‌دهد از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است. موردی که هنگام انتخاب بالکن‌های از جنس شیشه باید به آن توجه کرد جنس یراق آلات استفاه شده است.

شرکت مهندسی درسان

مزایای استفاده از بالکن‌های شیشه‌ای

  • زیبا سازی فضا و محیط
  • جلوگیری از ورود گردو خاک
  • نصب بسیار آسان
  • امنیت بالا در برابر ضربه
  • عایق بودن صدا
  • جلوگیری از ورود سرما و خروج گرما
  • تمیزی و شستشوی بسیار اسان
  • نمایی یکدست از شیشه

معایب استفاده بالکن از جنس شیشه

خصوصیات این مدل از بالکن‌ها آنقدر زیاد است که اگر عیب و ایرادی هرچند کم هم داشته باشد به چشم نمی‌آید .اگر برای بالکن‌ها از شیشه‌های معمولی و نازک استفاده کنید خطر شکستگی را به همره دارد.

انواع شیشه برای بالکن‌های شیشه ای

شیشه بالکن فریم لس(بدون قاب) : نمونه ای ازبالکن‌ها هستند که تنها یک صفحه دارند و‌می‌توان به راحتی فضای بیرونی را مشاهده کرد.

شیشه بالکن ریلی: از چند صفحه هم اندازه ساخته شده است که  صفحه‌ها به صورت عمودی در فضای مورد نظر  نصب‌می‌شوند . همانطور که از نام آن پیداست باز و بسته شدن آن به صورت ریلی است.

مزایای استفاده از بالکن از جنس شیشه ریلی:

  • فضایی دلنشین و ایده آل
  • سهولت در باز و بسته شدن
  • عدم ورود سرما و گردو غبار
  • مناسب برای هر نوع بالکن با هر فضایی

شیشه بالکن پنجره ای:

باز و بسته شدن این نوع مانند  پنجره است.

شیشه بالکن تاشو:

همانطور که از نام این مدل بر‌می‌آید پنل‌ها(صفحه) هنگام باز شدن بر روی هم قرار ‌می‌گیرند و جمع ‌می‌شوند.

ویژگی شیشه بالکن تاشو:

  1. دارای رنگ‌های متنوع
  2. ایمنی زیاد
  3. استفاده مطلوب از تمام فضا
  4. نصب آسان

قیمت شیشه برای بالکن‌های شیشه ای

قیمت شیشه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد چون:

  • اندازه شیشه برای بالکن
  • نوع شیشه
  • جنس شیشه
  • ضخامت(هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد، به دلیل نشکن بودن آن امنیت بالایی دارد)
  • تعداد صفحات ،پروفیل و یراق آلات

برای نصب بالکن‌های از جنس شیشه باید قبل از نصب چه کارهایی انجام دهید؟

طول و عرض آن را به صورت دقیق اندازه گیری کنید

در صورتی که دربالکن مواردی چون آب گرم کن، پکیج و باربیکیو وجود دارد به کارشناس مربوطه اطلاع دهید.

ضخامت شیشه‌های مورد استفاده در بالکن‌های شیشه ای

شیشه ای با ضخامت 8 میلی متر نوع استانداردی است که برای نصب شیشه‌های بالکن استفاده ‌می‌شود.

نرده  شیشه ای برای بالکن

افزایش ایمنی در تراس آپارتمان‌ها از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه کرد. بدیهی است که نرده بالکن در ارتفاع و ساختار مناسب امنیت بالکن را بالا می‌برد. نرده‌های بالکن را ‌می‌توان ازمتریال مختلف از جمله شیشه حرارت دیده ساخت. معمولا  نرده‌های شیشه ای بالکن را از قاب آلومینیو‌می‌و شیشه سکوریت ۱۰ میلیمتری ‌می‌سازند.

نرده‌های شیشه ای بالکن در برابر سرما ، گرما و سایر شرایط جوی مقاوم هستند ازاین رو ‌می‌توان آنها را درهر اقلیمی ‌نصب کرد.

در چه مکان‌هایی امکان نصب نرده از جنس شیشه وجود دارد:

  • استخرها
  • تراس
  • راه پله
  • پشت بام‌ها

انواع شیشه برای بالکن و نرده

همانطور که تا به اینجای مطلب متوجه شده‌ اید، برای بالکن و نرده‌های شیشه ای ن‌می‌توان شیشه‌های معمولی و مقاوم نشده را انتخاب کرد‌. برای ساخت این سازه‌ها اغلب از نوع خاصی  از شیشه حرارت دیده و مقاوم به نام‌های لمینت یا سکوریت استفاده  ‌می‌شود.  شیشه لمینت و سکوریت در شیوه ساخت، میزان مقاومت و قیمت تفاوت‌های جزیی با هم دارند و انتخاب هر یک از آنها  به بودجه و انتظار شما از سطح  امنیت شیشه بستگی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان ‌می‌توانید با کارشناسان شرکت مهندسی درسان تماس حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شیشه سکوریت کرج: امکان داردقبلا اسم این مدل از شیشه ها به گوشتان خورده باشد. اما معنی دقیق این مدل از شیشه را می دانید؟ از کاربرد های آن تا چه میزان اطلاع دارید؟علت تمایز این مدل از شیشه چه می تواند باشد؟ با ما همراه باشید تا در مورد این شیشه ،کاربرد و مزایا آن  و نحوه تولید آن اطلاعاتی را در اختیارشما قرا ر دهیم.

شیشه سکوریت کرج | کاربرد شیشه میرال | شرکت مهندسی درسان

شیشه های سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که نسبت به انواع دیگر شیشه ها دارند امروزه بیشترین استفاده را در درب های وردی مراکز و حتی فروشگاه ها دارند. این مدل از شیشه در اماکن عمومی و خصوصی هم توانسته جایگزین مناسبی به جای شیشه های معمولی باشد

تعریفی از شیشه سکویت

شیشه سکوریت در ضخامت های گوناگون در اختیار خریدران قرار می گیرد .

محصولی نشکن که مقاومتی بیشتر از نوع معمولی شیشه دارد طبق آزمایش های انجام شده مقاومت آن برابر بیشتر می باشد.

این مدل از شیشه ها تنها زمانی شکسته می شوند که ضربه شدیدی به آن ها وارد شودو بعد از آن هم به قطعات ریزی که برنده نیستند

تبدیل می شوند.شیشه های سکوریت در دمای700 درجه سانتی گرادتولید می شود باید زمان خروج دمای آن سرد شود

در غیر این صورت نمی توان از آن استفاده کرد زیرا عملیات تولید آن ناقص می باشد.

شرکت مهندسی درسان

بهتر است این مدل از شیشه ها را از فروشگاه هایی که در این زمینه تخصص لازم را دارند خریداری نماییدشیشه های سکوریت در کرج با بهترین مواد تولید شده اند.

شیشه سکوریت کرج | کاربرد شیشه میرال | شرکت مهندسی درسان

مزیت های استفاده از شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت ضخامتی یکسان با شیشه های معمولی دارند اما مقاومت بیشتری را در ضربه از خود نشان می دهند.

هنگام شکستن این مدل آسیب به اطرافیان وارد نمی کند زیرا به قطعات کوچک و بی خطری تبدیل می شوند.

شیشه های سکویت بیشتر برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟

در مکان هایی که ایمنی در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا این شیشه ها مقاومت بالایی در محیط های که حرارت بسیار باشد دارد.

صنعت خودرو سازی

در ساختمان سازی در قسمت هایی که شدت آسیب به فرد  را همراه داشته باشد بیشترین استفا د دارد

بانک ها و فروشگاه های بزرگ

تراس ها، ویترین مغازهپارتیشین شیشه ای و…. بیشترین کاربرد را دارد.

تفاوت میان شیشه های معمولی وسکوریت

مهمترین تفاوت آن ها در مقاومت و استحکام آن ها می باشد. شیشه های سکوریت از مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی برخوردار هستند.

در سطرهای هالا به بحث امنیت این دو مدل از شیشه پرداختیم

  • مقا.مت در برابر حرق و حرارت

این مدل از شیشه ها مقاومت بالاای در برابر آتش دارندو می توانند سه برابر از مدل شیشه ای حرارت را بیشتر تحمل کنند.

در شیشه های معمولی قابلیت تغییر سایز و برش مجدد  شیشه وجود دارد این درحالی است که در مدل سکوریت باید قبل از سفارش اندازه مورد نیاز برای برش،سوراخ کاری،لول زنی بر روی آن انجام شود.

هزینه ای که باید برای خرید هر کدام انجام داد.

قیمت شیشه های سکوریت بخاطر عملیات برش و لولا زنی ،ضخامت و اندازه آن بیشتر از شیشه های معمولی می باشد.

بهتر است برای خرید شیشه های سکوریت کرج را انتخاب کنید

شباهت هایی که این دو مدل شیشه با هم دارند در چیست؟

  • وزن
  • شفافیت
  • ضخامت

به نظر شما می توان شیشه های معمولی را به مدل سکوریتی تبدیل کرد؟

شاید این سوال هم برای شما به وجود آمده باشد.شیشه ها در ابتدا از ماسه،آهک و کربنات کلسیم تولید می شدند

اما با حرارت بر روی  شیشه های معمولی تبدیل به سکوریت می شوند و این آخر تعییری است که می توان بر روی شیشه ها انجام داد.

آیا می توان با برش شیشه های سکوریتی اندازه آن را تغییر داد؟

همانطور که گفتیم مرحله سکوریت کدن آخرین عملیاتی است که می تون بر روی آن ها انجام داد چس هنگام سفارش به اندازه آن توجه داشته باشید.

آیا شیشه های سکوریت هم تنوع در رنگ دارند؟

بله این شیشه ها می توان در رنگ های سبز،آبی،دودی،بی رنگ،سغید بسته به محیط مورد نظر خریداری کرد.

ولی مدل بی رنگ آن  طرفدار بسیاری دارد. توجع داشته بشید که رنگ انتخابی بر قیمت آن تاثیر گذار است.

مدل بی رنگ آن بیشتر بری طراحی های داهل  که نیاز جداسازی دارند بیشترین استفاده را ارد.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

جک پارکینگی: هنگامی که زمان تعویض درب پارکینگ فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ارتقاء برتر و پرداخت های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده پارکینگ بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های بازکن جدید در سبک‌های مختلف موجود است – صاحبان خانه‌ها باید همه انواع مختلف را بشناسند و بدانند که هر کدام چگونه می‌توانند برای خانه و انتظارات عملکرد بلندمدت شما مفید باشند.

جک پارکینگی| آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در چند سال گذشته، درب بازکن های جک  برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی در اماکن تجاری رایج است، بازکن های جک دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده استثنایی مسکونی هستند.

جک پارکینگی چگونه کار می کند؟

درب بازکن های دیواری پارکینگ که اغلب به عنوان در بازکن جک میل از آن یاد می شود، یک سبک ماشین منحصر به فرد است که در سمت چپ یا راست درب بازکن پارکینگ نصب می شود. بازکن های جک میل به میله پیچشی درب گاراژ متصل می شوند تا درب را بالا و پایین کنند.

این سیستم برای هر نوع درب پارکینگی اعم از بالابر کامل عمودی، بالابر استاندارد و درب بالابر مناسب است. درب بازکن‌های  جک با طراحی عالی خود بسیار بی‌صدا هستند و برای پارکینگ هایی که در نزدیکی فضای نشیمن قرار دارند، مناسب هستند.

شرکت مهندسی درسان

مدل‌های جک های پارکینگی

مدل‌های جک های پارکینگی  می‌توانند روی درب‌های گاراژ بزرگی که تا ارتفاع 14 فوتی می‌رسند تعبیه شوند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. در حالی که هزینه نصب درب بازکن‌های میل جک معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است، طیف وسیعی از مزایای بازکن میل جک، هزینه‌های اولیه  را جبران می‌کند.

مزایا

در حالی که مدل‌های درب بازکن میل جک دیواری ممکن است در مقایسه با گزینه‌های سربار استاندارد غیرعادی و ترسناک به نظر برسند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها باید به دلیل مزایای بی‌نظیر آن، به ارتقای این نوع ماشین‌ها فکر کنند. اگر مطمئن نیستید که بازکن جک میل شما می تواند برای خانه شما مفید باشد، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

فضای ذخیره سازی بهبود یافته

به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما در مقابل سربار، صاحبان خانه می توانند فضای سقف پارکینگ

را بیشتر در اختیار داشته باشد، که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب

مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ از استفاده می شود. سیستم‌های ریلی مورد استفاده

در بازکن‌های زنجیری و تسمه‌ای، مقدار فضای سقف موجود را محدود می‌کنند، در حالی

که بازکن‌های میل جک ناحیه بسیار مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. از این طرح می توان برای

درب های پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.

گزینه‌های نصب متغیر

پارکینگ هایی با سقف‌های بسیار بلند یا کم می‌توانند از نصب درب بازکن در کنار درب بهره ببرند. درب بازکن های گاراژ با ریل به حداقل 48 اینچ فاصله بالای سر در بالای درهای گاراژ نیاز دارند که بسیاری از خانه ها نمی توانند آن را در خود جای دهند. در این موارد خاص، بازکن های جک میل یک جایگزین بازکن کارآمد و قابل اعتماد ارائه می کنند.

ویژگی های ایمنی بهتر

با درب بازکن های میل جک مدرن، می توانید خیالتان راحت باشد که خانه شما به آخرین پیشرفت های ایمنی از جمله سیستم های برگشت ایمنی و سنسورها دسترسی دارد. بسیاری از مدل‌های بازکن میل جک را نیز می‌توان برای داشتن یک چراغ 200 واتی برای ایمنی و راحتی بیشتر ارتقا داد.

جک درب برقی کرج | نصب کرکره برقی پارکینگ | درسان

پیشرفت‌های امنیتی بیشتر

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده می‌کنند – این یک کد به راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به عنوان راهی برای ورود به خانه شما استفاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ – از جمله مدل‌های میل جک – دارای کدهای درب کرکره ای هستند که هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند.

قابلیت‌های راحتی به‌روز شده

جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ نه تنها بهترین ویژگی‌های ایمنی و امنیتی را دارند، بلکه به‌روزرسانی‌های ارتباطی متعددی از جمله اتصال Wi-Fi و کنترل تلفن هوشمند را نیز دارند. برخی درب بازکن های جک میل  دارای MyQ هستند – یک برنامه رایگان برای دستگاه اپل یا اندروید شما – که به صاحبان خانه امکان می دهد هشدارهای لحظه ای دریافت کنند، درب پارکینگ خود را از هر کجا کنترل کنند و درب را با سایر دستگاه های امنیتی خانه همگام کنند.

زمان انتخاب جک

از آنجایی که جک های پارکینگ به طور سنتی برای مصارف تجاری طراحی شده اند، چرا صاحبان خانه های بیشتری ترجیح می دهند به این مدل ارتقا دهند؟

درب بازکن های پارکینگ جک شفت،درب بازکن  انعطاف پذیرتر و قابل اعتمادتری را به صاحبان خانه ارائه می دهد.

شما می توانید آنها را برای هر نوع عملیات درب پارکینگ استفاده کنید، آنها همچنین برای شرایط زیر مناسب هستند:

سقف های بلند گاراژ

درب های استاندارد پارکینگ یک یا دو اتومبیل تقریباً هشت فوت ارتفاع دارند، اما سقف خانه های جدیدتر ممکن است تا 12 فوت هم برسد.

این فضای در دسترس اغلب برای نگهداری اقلام بزرگ مورد نیاز است و سیستم ریلی که توسط تسمه یا زنجیر بازکن‌های محرک استفاده می‌شود ممکن است فضای بالای سر موجود شما را محدود کند – با یک بازکن میل جک می‌توانید از تمام فضای موجود استفاده کنید.

سقف های شیبدار

اگر پارکینگ شما دارای سقف شیبدار است، نصب درب بازکن سقفی پارکینگ بسیار دشوار خواهد بود. با سبک جک میل، می توانید به راحتی بدون سردرد نصب، عملیات روانی داشته باشید.

عمق محدود پارکینگ

برای درب بازکن سقفی، باید حداقل 48 اینچ فاصله در دسترس باشد. اغلب، یک دیگ بخار، لوله کشی یا وسایل دیگر می تواند میزان عمق در دسترس گاراژ را محدود کند و درب بازکن میل جک را برای نصب دیواری مناسب ترین گزینه تبدیل کند.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سیستم قفل برقی

سیستم قفل برقی درست مانند یک قفل سنتی – با یک چفت و یک پیچ کار می کند. به طور سنتی، کلیدها با یک سیستم پین و لیوان کار می کنند که در آن سیلندر قفل در جای خود قرار می گیرد و کلید آنها را می چرخاند و قفل را در فاصله مشخصی حرکت می دهد – به اندازه ای که اجازه می دهد در باز شود.

قفل برقی چیست؟

اخت قفل های برقی در کمپانی های تولیدی مرغوبیت قطعات به کار رفته در این قفل ها است.
کیفیت در مواردی چون آبکاری اجزا مورد استفاده، نوع رنگ کاری، بهره گیری از قطعات
مرغوب می باشد که این موارد از ظاهر بیرونی بعضی از اجزا قفل برقی قابل تشخیص است.

مزایا قفل برقی

یکی از بزرگترین مزایای قفل برقی دسترسی به این مورد است که در صورت نیاز به لغو دسترسی افراد، فوب ها را می توان بدون نیاز به حذف قفل برقی درب دوباره برنامه ریزی کرد.

قفل برقی چیست: قفل برقی درب یک راه جدید و بهبود یافته برای حفظ امنیت خانه شما است. آنها جایگزین  کلیدهای شما  میشوند یا با آنها کار می کنند. هنگامی که شما قفل الکترونیکی درب دارید، می توانید از راه دور درب ها را قفل و باز کنید و همچنین قفل بودن یا نبودن آنها را کنترل کنید. برای باز کردن قفل آنها می توانید از یک جا کلیدی، ماشین خود، یک برنامه تلفن همراه یا یک کد کلید استفاده کنید.

قفل برقی چیست | نصب انواع قفل اتوماتیک کرج | درسان

اینها ابتدا در اتومبیل ها یافت شدند، اکنون در خانه ها و آپارتمان ها نیز موجود هستند.برای هر نوع قفل در، به یک نوع کلید برای ورود به آن نیاز دارید. با این حال، کلیدها همیشه کارآمد نیستند زیرا نیاز به استفاده از دستان شما دارند

(اگر مجبور هستید چیزی را در دست تان به داخل  حمل کنید یا اینکه پاکت های بزرگی دارید و مبتلا به آرتروز هستید)،

باید آنها را حمل کنید (همینطور برای کودکانی که مستعد گم کردن اشیا هستند مناسب نیست)، در شرایط جوی بد

(اگر هوا بد است یا در یک منطقه خطرناک زندگی می کنید خوب نیست).

عملکرد سیستم قفل برقی

سیستم قفل برقی درست مانند یک قفل سنتی – با یک چفت و یک پیچ کار می کند. به طور سنتی، کلیدها با یک سیستم پین و لیوان کار می کنند که در آن سیلندر قفل در جای خود قرار می گیرد و کلید آنها را می چرخاند و قفل را در فاصله مشخصی حرکت می دهد – به اندازه ای که اجازه می دهد در باز شود.

 راه‌های دیگری برای باز کردن این موضوع وجود دارد، اما اغلب مهارت و زمان زیادی را می‌طلبد.

قفل های برقی درب از چیزی به نام محرک استفاده می کنند که پیچ قفل را در جای خود حرکت می دهد تا درب باز شود.

شما به سادگی باید محرک را فعال کنید و درب شما باز می شود.

شرکت مهندسی درسان

مزایای قفل برقی

صفحه کلید دیجیتال:

 آل برای شرکت های بزرگ و کوچک بسیار ایده آل است، کدهای ورودی را می توان تنظیم و بین کارکنان توزیع کرد تا از دسترسی اعضای خارج از سازمان جلوگیری شود.

دکمه های باز کردن درب:

لوازم جانبی کنترل دسترسی مانند دکمه های باز کردن درب  Press to Exitرا می توان در داخل ساختمان نصب کرد تا در مواقع اضطراری تخلیه ساختمان آسان شود.

دسترسی به درب کلید:

یکی از بزرگترین مزایای قفل برقی دسترسی به این مورد است که در صورت نیاز به لغو دسترسی افراد، فوب ها را می توان بدون نیاز به حذف قفل برقی درب دوباره برنامه ریزی کرد.

قفل برقی

قفل برقی

معایب استفاده از قفل برقی

هر کالایی در کنار مزایای فراوان ای ادعایی نیز دارد و قفل های برقی از این قاعده مستثنی نیستند.

ایراد اصلی این درب ها این است که توسط یک کارت که امکان خراب شدت گم شدن و جابجا شدن آن وجود دارد باز و بسته میشوند.

و در صورت مفقود شدن یا خرابی کارت دیگر امکان تردد به محل کار یا منزل را ندارید

و از طرفی نیاز به مجدد ان است که هزینه زیادی را در پی دارد.

ایراد دیگر  آن این است روی هر دری نصب نمیشوند. برای درهایی با چارچوب آلومینیومی

ایده آل نیست زیرا برای نصب به یک در با ضخامت بالا نیاز است.

قفل برقی برای درهای توخالی کارا مد نیست زیرا درون این درها با گچ ور میشود که برای نصب قفل باید مواد میانی آن خالی شود.
ویژگی های قفل برقی مناسب

بیشتر قفل های برقی عرضه شده  در ایران از قفل سیزا ایتالیا اقتباس شده اما فرق انها

ساخت قفل های برقی در کمپانی های تولیدی مرغوبیت قطعات به کار رفته در این قفل ها است.

کیفیت در مواردی چون آبکاری اجزا مورد استفاده، نوع رنگ کاری، بهره گیری از قطعات

مرغوب می باشد که این موارد از ظاهر بیرونی بعضی از اجزا قفل برقی قابل تشخیص است.

به غیر از این شرکت هایی که  محصول مطمئن و باکیفیت می سازند، قفل های برقی خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند .

ولی باید از این مساله آگاه باشید که گارانتی تعویض علتی بر کیفیت بالا نیست،

به این دلیل که بیشتر مصرف کنندگان برای تعویض به مشکل می خورند و نمی توانند قفل را از درب باز کنند.

دلیل اهمیت نصب قفل های برقی در درب های پارکینگی

از جک های پارکینگی برای باز و بسته کردن درب باید استفاده کرد و این جک ها هیچ ایمنی را ندارند

به این دلیل که در صورت فشار آوردن به درب گیربکس آن صدمه می بیند و درب باز می شود .

حتما  در زمان نصب جک پارکینگی از قفل برقی استفاده نمایید.

 نصب قفل های برقی

برای ممانعت از برهم خوردن تنظیم قفل های برقی باید پایه آن به درب جوش شود

به این دلیل که اگر جوشکاری نشود، باید پیچ های متفرقه خودکار برای نصب ان بت کار گرفت،

که به تدریج این پیچ ها شل میشود و کارایی قفل را از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کاربرد نرده شیشه ای: منظره ی نفس گیر از تراس دشت های طولانی و باغ سرسبز، یا از بالکن زندگی شلوغ شهری یا بازی بچه ها… همه ما از رفاه یک منظره زیبا خبر داریم. افکار ما آرامش پیدا می کنند و کیفیت زندگی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

اما وقتی باد صندلی ها را فرو می ریزد، باران تراس را شلاق می زند یا رهگذران هنگام عبور از آنجا دید واضحی از حریم خصوصی شما دارند، خوب نیست.

خوشبختانه ما راه حل داریم: نرده های شیشه ای !اگر می خواهید باد را بدون محدود کردن دید رام کنید، انتخاب خوبی است.

حقایق جالب در مورد نرده های شیشه ای

نرده های شیشه ای برای تراس یا بالکن – در خانه یا شرکت – راه حلی زیبا و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

با یک نرده شیشه ای از مزایای بسیاری بهره می برید، اما همچنین نرده ای متناسب با دکوراسیون و سبک زندگی مدرن دریافت می کنید.

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند و ما اغلب سوالاتی مانند:

کدام حصار شیشه ای را انتخاب کنم؟ حصار WPC با شیشه، حصار شیشه ای مات، حصار با شیشه شفاف یا شاید نرده شیشه ای با پانل های مات؟

نرده شیشه ای کرج

چرا نرده های شیشه ای را انتخاب کنیم؟

به طور کلی در مورد نرده های شیشه ای می توان گفت:

نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند،و در صورت لزوم می توان با آب و صابون این نرده ها را بشویید.

با وجود باد و آب و هوا ظاهر خود را برای سالها حفظ می کنند

به زیبایی با محیط اطراف ترکیب می شود.

در بیان ساده و مدرن هستند

راه حلی بی انتها و ایمن در برابر باد، حفظ حریم خصوصی و سقوط هستند

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

کدام نوع شیشه را انتخاب کنیم؟

نرده جدید شما در سه نوع مختلف موجود است: شیشه شفاف، شیشه مات و شیشه با پانل های مات. در زیر می توانید در مورد انواع مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته! قبل از تصمیم گیری در مورد نرده شیشه ای برای پاسیو، ایوان یا بالکن خود، به هدف و عملکرد نرده فکر کنید. آیا فقط باید برای محافظت در برابر باد و سقوط از ارتفاع استفاده شود یا باید از حریم خصوصی نیز محافظت کند؟ همچنین به این فکر کنید که چه چیزی با خانه و محیط بهتر می شود. به عنوان مثال، حصار شیشه ای مات کاربردی است، اما همچنین می تواند تصور کلی را خراب کند.

نرده شیشه ای با شیشه شفاف

هیچ خطری وجود ندارد که نرده تصور کلی را از بین ببرد. با انتخاب غنی از پست ها، می توانید راه حل حصار خود را بیشتر تقویت کنید،

جزئیات خانه را برجسته کنید و حصاری برای اندازه گیری خود تهیه کنید.

به عنوان مثال،  نصب آن با پایه های سیاه ساخته شده از فولاد یا WPC چقدر موثر است.

در اینجا بر بیان مدرن تأکید می شود. بیان واضح تری با نرده های شیشه ای شفاف و قاب فولادی به دست می آید.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، نرده شیشه‌ای شفاف چیزی جز محافظت در برابر باد و آب و هوا ارائه نمی‌کند

و از شما در برابر افتادن از حیاط مرتفع محافظت می‌کند.

به یاد داشته باشید که یک حصار نرده ای شفاف، مانند پنجره های شما، نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

سایبان کرج

شیشه مات

این نوع شیشه ای اغلب اولین انتخاب برای سایه زدن در اطراف بالکن ها، پاسیوهای مرتفع و ایوان ها است.

در مناطقی که دید واضحی از خیابان، رهگذران یا موارد مشابه از شما وجود دارد، بدیهی است که باید کم نور باشد.

حصار شیشه ای مات در اینجا بسیار مؤثر است و حریم خصوصی فوری و فضایی آرام را در منطقه غربال شده ایجاد می کند.

نرده شیشه ای با شیشه مات نیز به عنوان جداکننده اتاق یا در ترکیب با نرده چوبی بسیار مفید است.

با ترکیب آن با پانل‌های حصار چوبی یا WPC و شیشه‌ای، می‌توانید نورهای مختلف را تحت تأثیر قرار دهید

و در عین حال محلول حصار خود را سبک‌تر و ظریف‌تر کنید.

نرده شیشه ای با پنل مات

نرده های شیشه ای با پانل های مات یک مرحله میانی بین شیشه مات و شفاف است.

شیشه با پانل های مات یک روش چاپ چینی باستانی است که شیشه را با طرح تزئین می کند.

با ما، این میدان‌های مربعی کوچک هستند که نور را از خود عبور می‌دهند،

اما آنقدر چشم را پریشان و منحرف می‌کنند که دیدن آن را دشوارتر می‌کند.

اگر شیشه‌های مات را خیلی حجیم می‌دانید، اما همچنان می‌خواهید راه‌حلی چشم نوازتر از شیشه شفاف داشته باشید،

شیشه‌های با پانل‌های مات انتخاب خوبی هستند.

 لوازم جانبی و پایه ها را انتخاب کنید

که بر اساس عملکرد و بیان مورد نظر در مورد نوع شیشه خود تصمیم گرفتید، نوبت به انتخاب پایه های مناسب می رسد.

شما به راحتی می توانید راه حل و پایه های نرده را طراحی کنید تا به ظاهر کلی کاملی که مناسب خانه و محیط اطراف است برسید.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا شیشه باید یک قاب فولادی گالوانیزه داشته باشد

یا شاید نرده باید با یک دروازه شیشه ای ترکیب شود و به یک نرده مجهز شود.

نکته! هنگام انتخاب پایه ها و نرده ها، به این فکر کنید که آیا می خواهید بر چیزی در مورد خانه خود تأکید کنید یا خیر.

شاید مواد مشابهی وجود داشته باشد که بتوانید برجسته کنید؟ و همچنین اینکه آیا می خواهید

حصار جدید محتاطانه، شفاف یا بسیار آشکار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

آیفون تصویری چیست: امروزه با نام هایی چون زنگ درب تصویری، اینترکام تصویری، مانیتور امنیتی درب، زنگ درب امنیتی هوشمند، آیفون تصویری، در باز کن تصویری دز میان محصولات امنیتی خانگی بر می خوریم، که واقعاً همگی همان عملکردهای هوشمند  امنیتی خانه را با فناوری پیشرفته  توصیف می‌کنند!

آیفون تصویری چیست | دور مدار بسته کرج | شرکت درسان

نام محصول هر چه که باشد، در کل یک محصول صوتی و تصویری هوشمند زنگ در را به شما ارائه می دهد که می توانید آن را به تنظیمات امنیتی خانه خود اضافه کنید. بنابراین، چگونه می توانید بهترین محصول را برای خانه خود انتخاب کنید

آیفون تصویری چگونه کار می کند؟

آیفون های تصویر ی، محصول نهایی زنگ در هستند: آنها به شما اجازه می‌دهند قبل از اینکه به درب نزدیک شوید، افراد خارج از خانه را مشاهده کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید.

در زیر به جزئیات بیشتری در مورد مشخصات محصول خواهیم پرداخت – کافی است بگوییم که ایفون های تصویری برای امنیت خانه بسیار مفید هستند.

شرکت مهندسی درسان

آیفون  تصویری سیمی یا بی سیم؟

سیستم های آیفون تصویری سیمی، مانیتور داخلی و بخش خارجی محصول را از طریق سیم به یکدیگر متصل می کنند. بنابراین، باید سیستم ایفون تصویری را به برق سیمی خانه خود وصل کنید.

با سیستم های اینترکام بی سیم، نیازی به سیم کشی این قسمت های محصول نخواهید داشت. در عوض، آنها از طریق امواج رادیویی ارتباط برقرار می کنند. فقط باید اطمینان حاصل کنید که محصول دارای اتصال قوی به شبکه وای فای خانگی شما است، با سیگنالی که توسط هیچ دیوار ضخیم یا موانع دیگری مسدود نمی شود.

محصولات امنیتی بی‌سیم به شما انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری را می‌دهند و اگر  بودجه شما  اجازه می‌دهد آیفون تصویری بیسیم را به سیستم امنیتی خانه‌تان اضافه کنید.

آیفون تصویری باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟

ویدئو

فیلم امنیتی – هم به صورت زنده و هم ضبط شده، بسته به قابلیت های آیفون تصویری در خانه شما – افرادی که به درب خانه شما مراجعه می کنند و به دوربین یکپارچه زنگ در نزدیک می شوند، را مشاهده کنید. ترجیحا به دنبال آیفون تصویری  با کیفیت بالا باشید، زیرا اگر از آن به عنوان مدرک در تحقیقات جنایی یا ادعای بیمه خانه استفاده کنید، باید تصاویر ان تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

اینترکام

مراقب کیفیت صفحه نمایش اینترکام و میکروفون، از جمله اندازه صفحه نمایش باشید. اگر به فکر نصب آیفون  تصویری در خانه‌ای با ساکنین مسن هستید، تصویر و صدا با کیفیت بالا و تفسیر آسان از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

زنگ در

صدای زنگ در اصلی خود را حفظ کنید (زنگ در که می خواهید آن را با یک محصول جدید و جذاب ویدیویی جایگزین کنید)، یا صدای زنگ درب جدیدی را برای خانه خود انتخاب کنید.

دوربین امنیتی

به دنبال کیفیت بالا بروید تا مطمئن شوید که فیلم امنیتی آیفون تصویری شما تا حد امکان قابل اعتماد است. اگر می‌خواهید امنیت خانه‌تان را در شبانه‌روز افزایش دهید، مطمئن شوید که آیفون تصویری شما دارای فناوری دید در شب مادون قرمز است. به‌علاوه، بررسی کنید که آیا آیفون  تصویری شما بسته به نیاز شما، فیلم‌های رنگی یا سیاه و سفید می‌گیرد یا خیر.

فیلم امنیتی

برای مثال، بسیاری از محصولات  آیفون تصویری، گزینه‌های ذخیره‌سازی ویدیوی رایگان را از طریق Cloud ارائه می‌کنند. با استفاده از گزینه‌های هوشمند مشابه، فیلم‌های ویدیویی خود را ایمن و آسان ذخیره کنید، و همیشه اطمینان حاصل کنید که نحوه ذخیره فیلم‌های ویدیویی امنیتی شما با مقررات حفاظت از داده‌های موجود مطابقت دارد.

تکنولوژی تشخیص حرکت

جدیدترین محصولات آیفون تصویری احتمالاً از فناوری تشخیص حرکت استفاده می کنند. به محض اینکه یک بازدیدکننده از خانه شما حسگرهای حرکتی را خاموش کند، به شما اطلاع داده می شود و به شما امکان می دهد آنها را روی صفحه نمایش مانیتور داخلی مشاهده کنید.

عملکرد دید در شب

این می تواند یکی از ویژگی های جدایی ناپذیر دوربین امنیتی زنگ درب شما باشد. با دید در شب، امنیت خانه خود را در شبانه روز افزایش دهید، به شما امکان می دهد چهره های شناخته شده را بشناسید – و از چهره های ناشناخته جلوگیری کنید – حتی در طول شب.

مانیتور داخلی

اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن برای همه ساکنان خانه، از جمله کودکان خردسال و بستگان مسن، آسان خواهد بود.

قابلیت های بی سیم

همانطور که در بالا دیدیم، نصب سیستم های سیمی ممکن است گران تر باشد، بنابراین ممکن است بخواهید گزینه های بی سیم را در نظر بگیرید.

اتصالات بی سیم سیستم امنیتی خانه شما را تقویت می کند. زنگ ویدیوی خود را از راه دور از طریق برنامه ای در دستگاه های هوشمند خود کنترل کنید و به شما کنترل کامل و آرامش خیال می دهد.

مقاومت در برابر آب و هوا

یک بخش از آیفون های تصویری در خارج از خانه قرار می گیرد، بنابراین مطمئن شوید که در مقابل شرایط جوی بادوام است.

عملکردهای ضد وندالیسم

اگر می خواهید آیفون تصویری شما در برابر دستکاری خرابکاران یا مزاحمان احتمالی مقاوم باشد. باید آیفون شما دارای این قابلیت باشد.

در نهایت ایفون تصویری هوشمند مناسب را برای خود انتخاب کنید و از فناوری تشخیص حرکت یکپارچه برای باز کردن خودکار درها و دروازه های اطراف خانه خود استفاده کنید.

حسگرهای حرکتی از فناوری مادون قرمز برای تسهیل عملکرد خودکار استفاده خواهند کرد. به‌علاوه، با محصول مناسب آیفون تصویری هوشمند، می‌توانید این عملکردهای باز کردن را از راه دور کنترل کنید، در حالی که فعالیت‌ها را از طریق فیلم‌های امنیتی در صفحه نمایش مانیتور خانه خود مشاهده می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دستگیره دیجیتال چیست: شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که تمایل داشته باشد برای باز کردن درب های ورودی خود بجای استفاده از کلید آن را با کارت و یا اثر انگشت خود باز کنید.در عصر جدید با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگیره هایی طراحی شده اند که با استفاده از آن ها می توانید امنیت را برای خود به وجود بیاورید.

دستگیره دیجیتال چیست | آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در گذشته به جای استفاده از دستگیره های دیجیتال از نمونه های قدیمی استفاده می کردند که برای باز شدن به کلید نیاز داشتید و این قفل کردن درب ها هم نمی توانست آنچنان که باید امنیت را به شما هدیه کنند.

شرکت مهندسی درسان

دستیگره دیجیتال

راه کاری مناسب برای کنار گذاشتن دستگیره های قدیمی و دسته کلید ها می باشدکه می توانید از راه دور درب را باز و بسته کنید. استفاده از این قفل ها در ابتدا برای اتومبیل ها کاربرد داشت ولی امروزه با توجه به اهمیت امنیت و راحتی استفاده از دستیگیره های دیجیتال گسترش بسیاری پیدا کرده است.

این قفل ها دارای زبان هایی برای قفل کردن درب می باشند برای آنکه بتوانند در میان چهارچوب قرار بگیرند استفاده می شوند.این زبانه ها با قرار گرفتن کلید در آن و حرکات چرخشی می توان موجب باز و بسته شدن درب شود.

مدل های دیجیتالی نیز از این قاعده به دور نیستند ولی به جای استفاده از قفل بایدبرای باز شدن درب ها از اثر انگشت استفاده کرد.

البته برای آن ها کلیدهای مکانیکی نیز طراحی شده اند که در مواقع ضروری و زمان اتمام شارژ دستگیره کلید را جایگزین کرد. این موارد در صورتی قابل اجرا هستند که دستگیره دارای مغزی الکترونیکی باشد.

مزایای استفاده از دستگیره دیجیتال

هرکدام از دستگیره های جدید و قدیمی دارای مزایا و معایب مخصوص به خود بودند که ما در این مقاله سعی داریم برخی از مزیت های استفاده دستگیره های دیجیتال را برای شما بازگو کنیم

برای باز شدن قفل دستگیره های قدیمی و جدید باید از کلیدهایی مخصوص آن استفاده کرد برای این کار کافی است کلید را بعد از وارد شدن به قفل از شیارهای مخصوص عبور کند و عملیات باز شدن انجام می گیرد

استفاده از رمزهای عبور که از ساده ترین روش ها برای باز کردن درب های دیجیتالی می باشد که باید برای آن رمز مخصوصی را انتخاب کنید توجه داشته باشید که این کد را در اختیار هر کسی قرار ندهیدچرا که این کد جایگزین همان کلید است .

از دیگر راه های باز شدن این درب ها می توان به کارت هایی اشاره کرد که هنگام باز و بسته شدن می توانید از آن استفاده نمایید و درصورت گم شدن آن می توانید آثار آن را از حافظه دستگیره پاک کنید

در برخی از این دستگیره ها مجهز به سیستم وای فای و یا بلوتوث هستند که بتوانید از راه دور درب ها را نیز باز کنید. برای باز شدن درب از طریق بلوتوث کافی است گوشی موبایل خود را به درب نزدیک کنید که باعث می شود درب به صورت خودکار باز شود و……

دستگیره های دیجیتال انواع مختلفی دارند

دستگیره دیجیتال اثر انگشتی

این درب ها که به دلیل جنس آن ها (فولاد ضد زنگ) از مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانندظاهری زیبا را محیط بدهد همانطور که از نام آن ها مشخص است با استفاده از اثر انگشت می توانید آن را باز و بسته کنید. کار کردن با این مدل بسار راحت می باشد وقابلیت این را دارد که اثر انگشت افراد بسیاری را در حافظه خود ثبت کند.

دستگیره دیجیتال اسکن کف دست

از مدل های پر طرفداری است که دارای قابلیت های فراوانی است که ما به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

در مواقع آتش سوزی سنسورهای آن فعال می شوند

تنظیمات بسیار راحتی دارد

دارای قفل امنیتی درب بیرونی و داخلی است

در مواقع اضطراری که شارژ آن رو به اتمام است علاوه بر هشدار های لازم دارای منابع تغذیه است

می توان از طریق گوشی های هوشمند آن ها را کنترل کرد

دستگیره دیجیتال تشخیص چهره

نسبت به دو مدل قبل دارای امنیت بیشتری است و بیشترین کاربرد را در مکان های مسکونی و تجاری دارد که کار کردن با آن بسیار راحت است از مزیت های استفاده از دوربین مداربسته تشخیص چهره می توان به:

استاندارد های بین المللی در آن  رعایت شده است و همین امر سبب امنیت بالا در آن می شود

می تواند میزان تردد افراد را ذخیره کند

این دستگیره توسط باتری های قلمیAAتغذیه می شوند و در زمان اتمام شارژ آلارم آن فعال می شود



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر کرکره برقی در کرج: اگر صاحب یک ملک تجاری مانند یک انبار یا حتی یک فروشگاه هستید،  درب های کرکره ای  یکی از بهترین راه ها برای بهبود امنیت آن هستند. در واقع، آنها همچنین یک انتخاب محبوب برای کاربردهای خانگی مانند درب های گاراژ هستند. درب های کرکره ای به عنوان بسیار کارآمد، بادوام و مهمتر از همه استفاده بسیار آسان شناخته شده اند.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اما در حالی که آنها مزایای زیادی را ارائه می دهند، ساختار مکانیکی آنها به این صورت است که آنها مرتباً با تعدادی از مشکلات روبرو می شوند. معمولاً برای مشکلات جدی به کمک حرفه ای نیاز است. با این حال، تعدادی از مشکلات رایج وجود دارد که ممکن است بتوانید خودتان آنها را حل کنید.

تیم تعمیر و خدمات ما در کرج تعدادی از مشکلات رایج درب های کرکره ای و رفع آن را برای شما بیان می کند.

تعمیر کرکره برقی کرج

در کرکره ای باز / بسته نمی شود

رایج ترین مشکل  کرکره های امنیتی تجاری یا خانگی  این است که درها باز یا بسته نمی شوند. اگرچه ممکن است دلایل مختلفی برای این وجود داشته باشد، اما مشکل می تواند به سادگی از دست دادن قدرت باشد. اگر کرکره برقی دارید، منبع برق آن را بررسی کنید.

اگر از قبل روشن است، آن را خاموش و دوباره روشن کنید. بعد از انجام این کار از گیت استفاده کنید و ممکن است مانند قبل شروع به کار کند. در غیر این صورت متوجه خواهید شد که مشکل به منبع برق مربوط نمی شود.

سایبان برقی کرج

درب کرکره ای فقط تا نیمه باز/بسته شود

این مشکل معمولا در کرکره گاراژ و مغازه رخ می دهد. اینها معمولاً دریچه های خودکار با استفاده از سنسورهای مجاورت هستند. برای عملکرد کامل درب، سنسورها باید در یک راستا باقی بمانند. اگر  کرکره‌های جلوی فروشگاه  فقط تا نیمه باز/بسته می‌شوند، مطمئن شوید که سنسور مجاورت آن در جای درست و تراز قرار گرفته است.

تعمیر کرکره برقی در کرج | سایبان برقی | شرکت درسان

اغلب سنسورها کثیفی و زباله را نیز جمع می کنند که می تواند بر عملکرد درب های کرکره ای نیز تأثیر بگذارد. بنابراین، سعی کنید سنسور را تمیز کنید و بررسی کنید که آیا درب به درستی کار می کند.

سایبان کرج

درب کرکره گیر یا گیر کرده است

اگر درب کرکره گیر کرده باشد، گیر کرده باشد، یا حرکت کند و ناهموار داشته باشد و به نیروی دستی اضافی برای باز/بستن نیاز داشته باشد، ممکن است به کمی روغن کاری نیاز داشته باشد. حتی اگر کرکره صدای زیادی ایجاد کند، روغن کاری آن می تواند به رفع مشکل کمک کند.

در حال حاضر انواع مختلفی از روان کننده های اسپری موجود است. کافی است مقداری از این محلول را روی خطوط شاتر اسپری کنید و ببینید که آیا با این کار مشکل برطرف می شود.

درب کرکره خیلی آهسته/سریع حرکت می کند

اگر درب کرکره خیلی کند حرکت می کند، ممکن است مشکل از فنر آن باشد. اگرچه چندین دلیل دیگر وجود دارد که بر سرعت درب های کرکره ای تأثیر می گذارد، اغلب فنر آسیب دیده مقصر است.

به همین ترتیب، اگر درب خیلی سریع حرکت می کند، ممکن است به دلیل شکستن کابل یا فنر باشد. هر چه زودتر آن را توسط یک متخصص تعویض کنید، زیرا این یک مشکل جدی است که می تواند منجر به تصادف شود.

برخی از دلایل دیگر که باعث می شود کرکره های کرکره ای کار نکنند

اگر  درهای ورودی کرکره ای  شما اصلاً کار نمی کند، در اینجا دلایل رایج دیگری وجود دارد که می تواند باعث ایجاد مشکل شود:

گرم شدن بیش از حد

یکی دیگر از دلایل بسیار رایج که چرا درب کرکره ای ممکن است اصلاً کار نکند گرم شدن بیش از حد است. اگر در مدت زمان کوتاهی از شاتر استفاده کرده اید، ممکن است موتور آن بیش از حد گرم شده باشد. کمی صبر کنید و قبل از استفاده مجدد از درب اجازه دهید موتور خنک شود تا ببینید آیا مشکل حل شده است یا خیر.اگر حل نشد با تیم متخصص ما در کرج تماس بگیرید.

کرکره آسیب دیده

در صورتی که درب کرکره ای در محیط های تجاری مانند انباری که جابجایی ماشین آلات و وسایل نقلیه زیادی دارد نصب شود، دست انداز و دست انداز رایج خواهد بود. اگرچه تصادفات جزئی واقعاً بر عملکرد درب های کرکره ای تأثیر نمی گذارد، حوادث جدی می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. در صورت آسیب جدی به کمک حرفه ای ما در کرج نیاز خواهید داشت.

تضاد کد

اکثر کرکره های گاراژ مبتنی بر کد هستند. بنابراین کاملاً ممکن است که همسایه شما اخیراً یک درب کرکره ای مشابه نصب کرده باشد و همان کد شما را انتخاب کرده باشد. این ممکن است به مشکل در تضاد کد منجر شود و صفحه شما به طور کلی کار نمی کند. برای حل این مشکل باید با یک نصاب حرفه ای تماس بگیرید.

مشکلات رایج درب کرکره ای را حل کنید

اگر درب های کرکره ای شما آنطور که باید کار نمی کنند، ممکن است یکی از دلایل ذکر شده در بالا باشد. اگر نمی توانید مشکل را پیدا کنید یا اگر مشکل جدی است، همیشه مطمئن شوید که یک تعمیرکار حرفه ای کرکره برای این کار استخدام کنید. تیم خدمات و تعمیر ما در کرج می تواند مشکل درب کرکره ای شما را سریع تشخیص دهد و با مهارت تمام و زمان کم حل کند.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

ورق گالوانیزه: ورقی است که سطح آن توسط یک فلز دیگر (معمولا فلز روی) پوشانده شده است تا مانع زنگ زدگی یا خوردگی آن شود. از این ورق در محیط های بیرونی یا رطوبتی استفاده میشود و به علت خاصیت ضد زنگی که دارد فروش بسیار بالایی در بازار آهن دارد.

ورق گالوانیزه | فروش انواع آهن آلات ساختمانی | آهن ربات

براساس ظاهر ورق های گالوانیزه به سه دسته زیر تقسیم میشوند:

  • بدون گل
  • گل ریز
  • گل درشت

دسته بندی بالا از نظر شکل گیری کریستال(گل) گالوانیزه بر روی سطح ورق است که شکل‌گیری کریستال ها با توجه به سرعت سرد شدن و میزان فلز روی بکار رفته شده در فرایند گالوانیزاسیون متفاوت است.

سایز بندی

ورق گالوانیزه در سایز ها ٠/٥ ميليمتر – ٠/٦ميليمتر – ٠/٧ ميليمتر – ٠/٨ ميليمتر – ٠/٩ ميليمتر – ١ ميليمتر – ١/٢٥ميليمتر – ١/٥ميليمتر – ٢ ميليمتر – ٣ ميليمتر – ٤ ميليمتر – ٥ ميليمتر به بازار عرضه میشود.

کارخانه های تولیدی

ناودانی های موجود در آهن ربات توسط کارخانه های اميركبير كاشان، شهركرد خودرويی، تاراز و هفت الماس تولید میشوند.

فروشگاه آهن ربات

قیمت ورق گالوانیزه

قیمت این محصول مدام درحال بروزرسانی است و به همین علت امکان درج قیمت دقیق در سایت امکان پذیر نیست.

جهت اطلاع از قیمت این ورق در انواع و سایز های مختلف با شماره های آهن ربات تماس حاصل فرمایید.

این محصول به صفحه فولادی با لایه ای از روی ، روی سطح ان اشاره دارد. گالوانیزه یک روش اقتصادی و موثر برای جلوگیری از زنگ زدگی فولاد است و اغلب مورد استفاده قرار می گیرد. حدود نیمی از تولید روی در جهان در  فرآیند گالوانیزه استفاده می شود.

ورق گالوانیزه چیست؟

این محصول با یک لایه فلز روی بر سطح ورق فولادی پوشانده شده است تا از خوردگی سطح ورق فولادی جلوگیری کرده و عمر مفید آن را افزایش دهد. به این نوع ورق فولادی گالوانیزه می گویند.

با توجه به روش های تولید و فرآوری می توان آن را به دسته های زیر تقسیم کرد:

صفحه فولادی گالوانیزه گرم: ورق فولادی در حمام روی مذاب غوطه ور می شود تا لایه ای از روی به سطح آن بچسبد.

در حال حاضر، فرآیند گالوانیزه مداوم به طور عمده مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی صفحه فولادی نورد شده به طور مداوم در حمام ذوب روی غوطه ور می شود تا ورق فولادی گالوانیزه ساخته شود.

ورق فولادی گالوانیزه آلیاژی: این نوع ورق فولادی نیز به روش غوطه وری داغ ساخته می شود، اما بلافاصله پس از بیرون آمدن از شیار تا حدود ۵۰۰ درجه سانتیگراد گرم می شود تا یک لایه آلیاژی از روی و آهن تشکیل شود . این نوع این محصول چسبندگی پوشش و جوش پذیری خوبی دارد.

ورق فولادی الکترو گالوانیزه:

ورق فولادی گالوانیزه تولید شده توسط آبکاری از عملکرد خوبی برخوردار است.

با این حال، پوشش نازک است و مقاومت در برابر خوردگی به خوبی این محصول گرم نیست.

ورق فولادی گالوانیزه یک‌طرفه: ورق فولادی گالوانیزه یک طرفه، یعنی فقط یک سطح فلز  گالوانیزه شده است.

نسبت به ورق دو طرفه در جوشکاری، پوشش دهی، جابجایی و پردازش ضد زنگ سازگاری بهتری دارد.

برای غلبه بر مضرات عدم پوشش روی در یک طرف، نوع دیگری از این محصول که در طرف دیگر با یک لایه نازک روی پوشانده شده است، یعنی یک سطح گالوانیزه ضعیفی دارد.

ورق فولادی گالوانیزه کامپوزیت:  این آلیاژی است که از روی و سایر فلزات مانند آلومینیوم، سرب و روی و حتی یک صفحه فولادی کامپوزیت ساخته شده است. این نوع ورق فولادی نه تنها عملکرد عالی ضد زنگ دارد، بلکه عملکرد پوشش خوبی نیز دارد.

علاوه بر پنج مورد فوق، ورق فولادی گالوانیزه رنگی، با روکش چاپ، این محصول چند لایه پی وی سی و غیره وجود دارد. با این حال، صفحه گالوانیزه گرم هنوز رایج ترین است.

ویژگی ظاهری

وضعیت سطح: به دلیل روش های مختلف پرداخت در فرآیند پوشش، وضعیت سطح این محصول نیز متفاوت است.

استاندارد آلمانی نیز درجه سطح ورق را بر اساس پوشش مشخص می کند.

ظاهر خوبی دارد و دارای عیوب مضر مانند عدم آبکاری، سوراخ، ترک، لجن، ضخامت بیش از حد آبکاری، خراشیدگی، خاک اسید کرومیک، زنگ سفید، و غیره، برای استفاده از محصول نخواهد بود.

اندازه

سایز استاندارد سایزی است که معمولاً برای نشان دادن ضخامت لایه روی یک این محصول استفاده می شود.

واحد اندازه این محصول گرم بر متر مربع است. مفاد استانداردهای ژاپن، آمریکا و آلمان در مورد اندازه گالوانیزه ورق فولادی گالوانیزه با هم تفاوت دارد.

برای آگاهی از وزن و سایز ورق این محصول بهتر است جداول سایز شرکت تولید کننده را بررسی کنید.

ترکیب شیمیایی

الزامات ترکیب شیمیایی بستر این محصول در استانداردهای ملی متفاوت است. به طور کلی، استانداردهای ملی و بین المللی مواد شیمیایی  کربن، منگنز، فسفر، گوگرد و سیلیکون را مجاز می‌دانند.

کاربرد ورق گالوانیزه

محصولات نوار فولادی این محصول عمدتاً در صنایع ساختمانی، صنایع سبک، خودروسازی، کشاورزی، دامپروری، ماهیگیری، تجارت و سایر صنایع استفاده می شود.

صنعت ساخت و ساز عمدتا برای تولید پانل های سقف ضد خوردگی و مش سقف ساختمان های صنعتی و عمرانی استفاده می شود.

صنایع سبک از آن برای تولید پوسته های لوازم خانگی، دودکش های عمرانی، لوازم آشپزخانه و غیره استفاده می کنند. صنعت خودرو عمدتاً برای تولید قطعات خودرو و غیره که در برابر خوردگی مقاوم هستند استفاده می شود.

کشاورزی، دامپروری و شیلات عمدتاً به عنوان تجهیزات ذخیره و حمل غلات، فرآوری گوشت منجمد و محصولات آبزی و غیره استفاده می شود. تجارت عمدتاً به عنوان ذخیره و حمل و نقل مواد، تجهیزات بسته بندی و غیره استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

ورق سیاه: ورق نورد گرم یا همان ورق سیاه طی فرایند نورد گرم Hot Rolling با دمایی بالای 930 درجه سانتی گراد تولید میشود که باعث میشود فرم پذیری آن بهینه شود.

ورق سیاه | فروش انواع آهن آلات ساختمانی | آهن ربات

این ورق یک محصول جانبی است که از آن برای تولید محصولات دیگر استفاده میشود مانند قوطی، پروفیل z، نبشی و ناودانی، سپری، گاردریل، تانک و مخازن ذخیره سازی و…

انواع

این محصول براساس کاربرد و ترکیب فولادی به دو دسته تقسیم میشود:

  • صنعتی
  •  معمولی

طبق استاندارد ST52 ساخته میشود که درصد کربن بالایی دارد و برای صنایع سنگین استفاده میشود. اما این محصول به صورت معمولی

طبق استاندارد ST37 ساخته میشود و درصد کربن کمتری دارد و باعث شده سختی کمتری هم داشته باشد و برای صنایع کاربرد سبک مثل ساختمان مناسب باشد.

فروشگاه آهن ربات

سایز بندی

این محصول در سایز های ٢ ميل – ٣ ميل – ٤ ميل – ٥ ميل – ٦ ميل – ٨ ميل – ١٠ ميل – ١٢ ميل – ١٥ ميل – ٢٠ ميل – ٢٥ ميل – ٣٠ ميل – ٣٥ ميل – ٤٠ ميل – ٤٥ ميل – ٥٠ ميل – ٦٠ ميل – ٧٠ ميل – ٨٠ ميل – ١٠٠ ميل بهب بازار عرضه میشود.

ورق ۲ میل

ورق سیاه ۲ میل نازک ترین ورق موجود در بازار است که کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد و همین امر باعث شده است

که تقاضا برای این محصول بشدت زیاد تر از سایر سایز های این محصول باشد.

کارخانه های تولیدی

ورق سیاه های موجود در آهن ربات تولید کارخانه های فولاد مباركه، فولاد اكسين، فولاد كاويان، قطعات فولادي و خرم آباد تولید میشود.

قیمت ورق سیاه

قیمت این محصول مدام درحال بروزرسانی است و به همین علت امکان درج قیمت دقیق در سایت امکان پذیر نیست. جهت اطلاع از قیمت این محصول در انواع و سایز های مختلف با شماره های آهن ربات تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()