نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره روانشناسی آنلاین کرج: جای تعجب نیست که مشاوره روانشناسی آنلاین به اندازه حضوری کارآمد است. در ایران، شورای روانشناسی  عملکرد شرکت ها را در این بخش تجزیه و تحلیل و کنترل می کند، که باعث ایجاد اعتماد بیشتر مشتری می شود. وقتی صحبت از راحتی، دسترسی آسان و بهینه‌سازی زمان به میان می‌آید، می‌توانیم تفاوت این نوع حضوری و انلاین را ببینیم.اگر به دنبال یک مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین در کرج هستید، با ما تماس بگیرید.

مشاوره روانشناسی آنلاین کرج | روان درمانی | مرکز مشاوره تلاس

با مشاوره روانشناسی آنلاین دیگر نیازی نیست که بیمار برای دریافت راهنمایی به مطب روانشناسی مراجعه کند و همچنین اجباری نیست که درمان به دلیل تغییر آدرس یا سفر قطع شود. چندین احتمال با توسعه فناوری پدیدار شده است ، و مشاوره با متخصصان این منطقه کاملاً محرمانه باقی می‌ماند و بهتر از همه با ساعات کاری انعطاف‌پذیرتر است.

مرکز مشاوره تلاس

روان درمانی آنلاین چگونه کار می کند؟

اولین چیزی که باید بدانید این است که درمان آنلاین چگونه کار می کند، چیزی که بسیاری از مردم هنوز در مورد آن شک دارند. به طور کلی، روان درمانی در مطب ها انجام می شود، جایی که یک تعامل “رو در رو” بین بیمار و روان درمانگر وجود دارد که در زمان واقعی انجام می شود. با پیشرفت فناوری‌ها و اینترنت، این امکان برای مردم فراهم شد که در زمان واقعی از طریق ابزارهای دیجیتالی مانند رایانه و تلفن‌های همراه، حتی اگر کیلومترها دورتر هستند، صحبت کنند. این به مردم اجازه داد تا از اینترنت به عنوان یک کانال عالی برای چت بدون نزدیک بودن، با اهداف متنوع استفاده کنند. یکی از این اهداف دقیقاً پیگیری با یک روانشناس آنلاین است.مشاوره روانشناسی | روان درمانی آنلاین  | مرکز مشاوره تلاس

نتیجه درمان آنلاین

عملکرد درمان آنلاین با تماسی که از راه دور و از طریق اینترنت بین روان‌درمانگر و بیمار برقرار می‌شود، انجام می‌شود و اهدافی مشابه هر نوع درمانی که شخصاً انجام می‌شود، دارد. از طریق تماس‌های ویدیویی، که می‌تواند از طریق تلفن یا رایانه، با استفاده از ابزارهای خاص مانند Skype و Whatsapp انجام شود، کار می‌کند. درمان آنلاین شکلی از درمان درمانی با اهداف و فوایدی مشابه با مشاوره روانشناسی حضوری است، اما بسیار در دسترس مردم بدون افت کیفیت است. علاوه بر خود تماس‌های ویدیویی، بیمار همچنان می‌تواند تمام پشتیبانی ارائه شده توسط درمانگر را از طریق تبادل ایمیل یا پیام‌های متنی از طریق واتساپ  داشته باشد. یک جلسه روان درمانی آنلاین معمولا بین 45 دقیقه تا یک ساعت مانند مشاوره روانشناسی حضوری طول می کشد. زمان مشاوره را می توان در صورت لزوم به بیش از یک ساعت افزایش داد، زیرا بیمارانی هستند که به زمان طولانی تری نیاز دارند. خود متخصص زمان مناسب یک جلسه را برای اثربخشی کار خود تعیین می کند که بین درمانگر و بیمار توافق می شود. اولین جلسه روان‌درمانی آنلاین معمولاً به کار متخصص روان‌شناسی کمک می‌کند تا اطلاعاتی را در مورد بیمار جمع‌آوری کند و او را بیشتر بشناسد، علاوه بر آن تلاش می‌کند بفهمد دلایلی که او را به دنبال روان‌درمانی سوق داده است.

مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین

مزایا بسیار زیاد است، از جمله مهمترین آنها که توسط افرادی که به این روش خدمات داده شده یا می شوند عبارتند از: با قرار گرفتن در یک مکان ترجیحی، بیان خود را آسان تر می کند. تضمین آسایش افراد با محدودیت های جسمی می توانند در هر کجا که هستند تحت مراقبت قرار گیرند. حریم خصوصی: شما خود را در اتاق‌های انتظار اداری نشان نمی‌دهید. هزینه های سفر کمتر به دفتر؛ در دسترس بودن بیشتر و ساعات کاری انعطاف پذیر؛ از استرس ترافیک، از سفر به طور کلی تا دفتر – به ویژه در شهرهای بزرگ جلوگیری می کند. شما می توانید بدون نگرانی در مورد یافتن پزشک دیگری برای مراجعه به سفر یا تغییر شهرها، حتی کشورها. لازم نیست حرفه ای از شهر شما باشد تا به شما خدمت کند. مهم است که این موارد دیده شود: روانشناس آنلاین  یک فرد آموزش دیده در منطقه، دارای شغل و امنیت کامل در خدمات است. وقتی شرکت دارای مجوز از شورای روانشناسی کشور است، به این معنی است که افراد مسئول دارای صلاحیت هستند و متعهد به حفظ کیفیت و عالی بودن خدمات خود هستند، همانطور که برای آن هزینه دریافت می شود.

شیوه تماس برقرار کردن با مشاوره روانشناسی آنلاین کرج

مرکز مشاوره روانشناسی آنلاین ما در کرج تماس را می توان از طریق پیام، چت یا تماس ویدیویی برقرار کرد. انتخاب روشن یا روشن نشدن دوربین به ترجیح بیمار بستگی دارد. وقتی فردی که تحت درمان قرار می گیرد کمتر از 18 سال سن داشته باشد، مجوز والدین برای درمان مورد نیاز خواهد بود، همه این موارد طبق قانون تعیین شده است. در خدمت از طریق پیام، بیمار سوال مورد علاقه خود را مطرح می کند، روانشناس به آن پاسخ می دهد و بیمار حق پاسخگویی را خواهد داشت که در اسرع وقت در مهلت مقرر پاسخ داده خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره خانواده در کرج: خانواده درمانی به خانواده هایی که دچار تعارض یا استرس هستند کمک می کند دوباره هماهنگی پیدا کنند. گاهی اوقات روابط بین اعضای خانواده خوب پیش نمی رود. منظور از اقوام نه تنها خانواده هسته ای (پدر، مادر و فرزندان)، بلکه پدربزرگ و مادربزرگ، عمو، دایی، خانواده همسر و همه افرادی است که روابط فامیلی را تشکیل می دهند.

مشاوره خانواده در کرج | خانواده درمانی | مرکز مشاوره تلاس

درگیری ها ممکن است دلیل دقیقی نداشته باشند، مانند دعوا، ارث به دست نیاورده، دشمنی طولانی مدت، تغییر موقعیت جدید باشد. آنها ممکن است به سادگی از تفاوت در شخصیت ها و نظرات ناشی شوند. در این حالت آرام کردن طرفین درگیر دشوارتر است زیرا آنها همیشه قادر به دیدن رفتارهای مشکل ساز خود نیستند.

مرکز مشاوره تلاس

این نوع درمان پس از آن برای شناسایی نقاط اصطکاک در روابط بین اعضای خانواده و یافتن راه حل های چابک برای شادتر کردن زندگی همه پدیدار شد. اگر در خانواده شنا نیز تنش هایی ایجاد شده برای اینکه از بهترین مشاوره خانواده کمک بگیرید با موسسه ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره خانواده چگونه کار می کند؟

جلسات در یک گروه برگزار می شود و اعضای خانواده تشویق می شوند تا در مورد اختلالات خود صحبت کنند. گفت و گو ابزار اصلی مراقبت درمانی است. در حالی که یکی صحبت می کند، دیگری صبورانه گوش می دهد. تمرین همدلی تشویق می شود تا یکی دیدگاه دیگری را درک کند و بتواند رفتار خود را تغییر دهد . این جلسه را می توان روی صندلی هایی که به صورت دایره ای چیده شده اند یا روی یک مبل راحتی انجام داد. خانواده روشی را که برای تعامل بیشتر احساس راحتی می کنند، انتخاب خواهند کرد. در جلسه اول، درمانگر فقط عملکرد درمان را توضیح می دهد و انگیزه حضور هر یک از اعضای خانواده را زیر سوال می برد. سپس کار شروع می شود. به آرامی، خانواده شروع به باز شدن و به اشتراک گذاشتن ناامیدی ها، بن بست ها و خواسته ها می کند. برای بسیاری ترسناک است که آشکارا درباره مشکلات صحبت کنند، به خصوص با افرادی که درگیر آنها هستند یا حتی ممکن است علت ناراحتی عاطفی باشند. ترس و اضطراب می تواند مانعی برای گفتگوی صمیمانه باشد. این نگرانی یکی از ویژگی های رایج خانواده درمانی است که هدف اصلی آن کمک به افراد است که احساس راحتی بیشتری با خود و اعضای خانواده داشته باشند. هر فرد با درک نقش خود در ساختار خانواده می تواند مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرد.

چرا مشاوره خانواده نیاز است؟

برخی از خانواده ها ممکن است از قضاوت دیگران بترسند و از کمک خواستن منصرف شوند. کلمات بدی مانند “شما باید بتوانید از خانواده خود مراقبت کنید” یا “آنها یک مشت دیوانه هستند” اعتماد به نفس هر کسی را که به دنبال کمک حرفه ای است متزلزل می کند. مشاوره خانواده در کرج | خانواده درمانی | مرکز مشاوره تلاسهنوز این ایده وجود دارد که مشکلات خانوادگی باید در خانه حل شود. این گفته تا حدودی درست است. هیچ کس دوست ندارد حریم خصوصی خود را افشا کند، درست است؟ با این حال، وقتی خانواده نتواند زندگی عاری از بن‌بست را بسازد، قضیه جدی می‌شود. به احتمال زیاد مشکلات موجود در محیط خانواده امروزه ریشه در گذشته داشته باشد. اختلافاتی که سال ها ادامه داشت و زندگی مشترک را غیر قابل تحمل می کرد. غیرمعمول نیست که یکی از اقوام حاضر باشد دیگری را در پایان زندگی ببخشد . آیا ارزش اینقدر طولانی ماندن با کسی که باید صمیمی باشد را دارد؟ همه نمی توانند مشکلات موجود در حریم خصوصی خانه خود را حل کنند. برخی موقعیت ها افراطی و طاقت فرسا هستند و احساسات همه اعضای خانواده را متزلزل می کنند. چرا برای کاهش بار به دنبال کمک نیستید و همچنان راهی سالم برای مقابله با مشکل پیدا نمی کنید؟

مشاوره خانواده روابط را تقویت می کند

وقتی این فرصت را داریم که صادقانه در مورد آنچه در مورد نگرش دیگران ما را آزار می دهد صحبت کنیم، پیوند دوستی و محبت بیشتر می شود. ممکن است متناقض به نظر برسد، اما اینطور نیست. با گوش دادن به دیگران با ذهن و قلب باز، می‌توانیم سختی‌های دیگری را درک کنیم و آنها را بهتر درک کنیم. مرسوم است که کودکان رازهای خود را از والدین خود پنهان می کنند و بالعکس. اما برخی چیزها را نباید مخفی نگه داشت. برعکس، اگر احساس دخیل باشد، مهارت های ارتباط منسجم و گوش دادن بدون قضاوت باید به کار گرفته شود. با خانواده درمانی ، روابط تقویت می شود زیرا شفاف تر و قابل درک تر می شوند. اما برای رسیدن به این فلات، گفتگو می تواند دردناک و احساسی باشد. گامی ضروری برای رفع گرفتاری های خانوادگی است.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مشاوره تلفنی کرج: مشاوره از راه دور و تلفنی دیگر در روانشناسی چیز جدیدی نیست. بسیاری از متخصصان مراقبت از راه دور را ارائه کرده اند و استفاده از فناوری ثابت کرده است که هم برای روانشناسان و هم برای بیماران آنها بسیار مفید است.

مشاوره تلفنی کرج | مشاوره غیرحضوری با روانشناس | تلاس

با ورود کووید-۱۹ و شروع همه‌گیری در کشور، که در نهایت چالش‌هایی را برای عملکرد حرفه‌ای روان‌شناسی به همراه داشت،  مشاوره تلفنی بیش از پیش محبوب شد. نقش روانشناسان در این سناریوی جدید، به ویژه کمک به جامعه برای آگاهی از بحران و عملی ساختن اقدامات پیشگیرانه توصیه شده توسط وزارت بهداشت، ضروری می شود . به طور کلی، مراقبت های بهداشت روانی در سال های اخیر شواهد بیشتری به دست آورده است و تسهیل دسترسی به این متخصصان تنها راه پیشگیری از شیوع افسردگی و اضطراب است، مشکلاتی که به طور فزاینده ای رایج می شوند.

مرکز مشاوره تلاس

شورای فدرال روانشناسی در مورد مشاوره تلفنی چه می گوید؟

شورای فدرال روانشناسی (CFP) از همان ابتدا این نوآوری را پذیرفت، به ویژه برای پیشرفت ها و دستاوردهایی که برای همه، از جمله جمعیت نشان می دهد. اگرچه بسیاری از متخصصان احساس نگرانی می کنند، حقیقت این است که با تنظیم ابزارهای جدید می توان خدمات ایمن و مؤثر را تضمین کرد. لوگو تلاس | مشاوره خانواده | مرکز مشاوره تلاسدر حال حاضر درصد فراوانی از جمعیت جهان از افسردگی رنج می برند که بالاترین میزان در قاره آمریکای لاتین است. طبق گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، در دهه گذشته تعداد افراد مبتلا به افسردگی 18.4 درصد افزایش یافته است، بیش از 322 میلیون بیمار وجود دارد. وضعیت مشابهی در مورد اختلالات اضطرابی نیز اتفاق می افتد . این سناریو گواهی بر نیاز به گسترش دسترسی به متخصصان روانشناسی و اهمیت مراقبت از سلامت روان است. حقیقت این است که تنظیم خدمات مشاوره روانشناسی از طریق تلفن و اینترنت دسترسی همگان را به نوعی مراقبت که تا آن زمان برای بسیاری از افراد قابل دسترسی نبود، تسهیل می کند. CFP با آگاهی از اهمیت مشاوره روانشناختی، به گسترش و اکتشاف استفاده از فناوری‌های ارتباطی به عنوان راهی برای ارائه مراقبت‌های روان‌شناختی باکیفیت معتقد است و امروزه خدمات متعددی از طریق پزشکی تلفنی ارائه شده است .

خدمات مشاوره تلفنی

خدمات مشاوره روانشناسی را می توان هم بین متخصصان و هم برای یادگیری و هم برای مشاوره فردی انجام داد. این خدمات  می توانند همزمان یا ناهمزمان باشند، یعنی به ترتیب در زمان واقعی یا غیر واقعی، تا زمانی که منابع مورد استفاده الزامات امنیتی را برآورده کنند. خدمات مشاوره از راه دور اغلب از طریق تماس های ویدیویی با استفاده از راهبردهای مداخله روان درمانی انجام می شود: آموزش روانی، روان درمانی شناختی-رفتاری و روان درمانی بین فردی.

مقررات مشاوره تلفنی و راه دور

اگر چه شورای فدرال روانشناسی طرفدار مشاوره از راه دور و تلفنی است، اما این بدن از مسائل مربوط به این نوع خدمات آگاه است و نیاز به تعهد حرفه ای با مقررات دارد. همانطور که دیدیم، مراقبت های روانی از راه دور و تلفنی حتی قبل از همه گیری مجاز بود. با این حال، تأیید یک ثبت نام قبلی e-Psi مورد نیاز بود . در حال حاضر، اگرچه ثبت نام همچنان اجباری است، اما لازم نیست منتظر تایید باشید. این انعطاف پذیری قطعی نیست، اما باید پیاز دوران همه گیری نیز ادامه داشته باشد. در هر صورت باید به مقررات جاری برای ارائه این نوع خدمات توجه شود.

رازداری

طبق ماده 9 آیین نامه اخلاق حرفه ای روانشناس، این وظیفه روانشناس است که به رازداری حرفه ای احترام بگذارد، از حریم خصوصی مشتریان خود و همچنین گروه ها و سازمان هایی که با آنها کار می کنند، محافظت کند. صرف نظر از نوع سرویس مورد استفاده، رازداری و رازداری اساسی است و باید به بهترین شکل ممکن حفظ شود. چنین مواردی حتی در مداخلاتی که اساساً ماهیت بالینی ندارند نیز اعمال می شود.

کیفیت خدمات ارائه شده

این موضوع غیر قابل انکار است. کیفیت خدمات ارائه شده باید در طول مشاوره تلفنی با همان احتیاط شخصی حفظ شود. ببینید اصل ششم منشور اخلاق حرفه ای روانشناس چه می گوید: “روانشناس اطمینان می دهد که تمرین حرفه ای با وقار انجام می شود و موقعیت هایی را که در آن روانشناسی تحقیر می شود رد می کند.” کیفیت خدمات ارائه شده باید در طول مشاوره از راه دور حفظ شود. انجام این حرفه نیازمند تعهد و مسئولیت است که در ارائه خدمات آنلاین تفاوتی ندارد. انتخاب دستگاه های مناسب و اطمینان از کیفیت مراقبت باید از دغدغه های روانشناس باشد.

خدمات تنظیم شده

منشور اخلاق حرفه ای روانشناس نیز ارائه خدمات را تنظیم می کند. طبق ماده 2، «ارائه خدمات یا پیوند عنوان روانشناس به خدمات مراقبت روانشناختی که رویه‌ها، تکنیک‌ها و وسایل آن توسط این حرفه تنظیم یا به رسمیت شناخته نشده باشد، مجاز نیست».



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شماره مشاوره کرج: روان‌درمانی متشکل از یک متخصص و مشاوره روان‌شناسی است که به افراد کمک می‌کند تا با مشکلات عاطفی، روان‌شناختی و رفتاری مقابله کنند و از طریق این مداخله، ابزارهایی را در اختیار بیماران خود قرار دهند تا از آنچه برایشان اتفاق می‌افتد آگاه و تأمل کنند و علاوه بر آن بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشند.

شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

با این کار مشاور تغییرات عمیقی را در طرز تفکر ایجاد می کند، شخصیت را بازسازی می کند و کیفیت زندگی فرد را بهبود می بخشد. اگر به دنبال شماره مشاوره در کرج هستید می توانید ازطریق گوگل مراکز مختلفی را پیدا کنید. با شماره گیری شماره تلفن ما می توانید یک‌ نوبت حضوری یا آنلاین برای خود به راحتی رزرو کنید.

مرکز مشاوره تلاس

حمایت عاطفی با مشاوره روانشناسی

روان درمانی فقط یک مشاوره پزشکی نیست، بلکه شامل ایجاد رابطه اعتماد، همکاری و تفاهم بین متخصص و بیمار است. به این ترتیب فرد مبتلا می‌تواند با آزادی کامل خود را در مورد خود، نگرانی‌ها، احساسات، ترس‌ها، تجربیات، تجربیات سرکوب‌شده، باورها و هر موضوع دیگری که می‌خواهد به آن بپردازد بیان کند. بنابراین، زمانی که شروع به رها کردن بار عاطفی خود می کنید، احساس آرامش می کنید و روانشناس به شما کمک می کند تا استراتژی هایی را برای مقابله با مشکلاتی که بر شما غلبه کرده است ایجاد کنید. به عبارت دیگر، شما نه تنها متخصصی خواهید داشت که مایل به گوش دادن به شما است، بلکه یک متحد نیز خواهید داشت که در مواقع سخت به شما کمک خواهد کرد.شماره مشاوره کرج | مشاوره روانشناسی | مرکز مشاوره تلاس

ترویج  خودشناسی با کمک مشاوره روانشناسی

نگاه کارشناسانه روانشناس به بیمار کمک می کند تا جنبه هایی از خود را که نمی دانسته و یا از آنها بی اطلاع بوده است، بشناسد و کشف کند. با این کار می توانید او را به سوی خودشناسی سوق دهید تا مسیر واقعی و انگیزه های عمیق خود را بیابد و در نتیجه به دنبال ابزاری برای رسیدن به اهدافی باشید که در فراموشی رها کرده است. علاوه بر این، روان درمانی به فرد کمک می کند تا محدودیت ها، ضعف ها، نقاط قوت و فرصت های خود را بشناسد. پس اگر به دنبال تقویت شخصیت خود هستید با شماره مشاوره ما در کرج تماس بگیرید.

مشاوره ابزارهایی برای مدیریت تضادها فراهم می کند

هر فرد راه های خاصی برای رسیدگی و حل تعارض دارد. با این حال، یک روانشناس راهی برای توضیح مزایای در نظر گرفتن ابزارهای جدید برای مدیریت مناسب تعارض پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، هر مشکلی نیاز به راه‌حل‌ها و روش‌های متفاوتی دارد، بنابراین روان‌شناسی تکنیک‌های لازم را برای رسیدگی به هر یک از آن‌ها با توجه به پیچیدگی و اهمیت آن‌ها ارائه می‌دهد. بنابراین، یک مشاور در رشته روانشناسی به بیمار در سطح فردی و اجتماعی کمک می کند.

مشاوره به شما امکان می دهد برای مشکلات راه حل پیدا کنید

یکی از رایج ترین دلایل برای کمک گرفتن از حرفه ای، ندانستن چگونگی رهایی از موقعیت های ناامیدکننده و دردناک است. روان درمانی جایگزینی برای شکستن دیوارهای عاطفی و مشکلاتی می شود که از ادامه زندگی بیمار جلوگیری می کند. بنابراین، همانطور که قبلا توضیح دادیم، روان درمانی نه تنها ابزاری را برای حل مشکلات فراهم می کند، بلکه به ما امکان می دهد مسیری را پیدا کنیم که به بهترین وجه با شخصیت و نیازهای بیمار سازگار است.

مشاوره ما در کرج به رفع اختلالات احتمالی کمک می کند

بسیاری از ترس‌ها، نگرانی‌ها و تجربیات به اضطراب، استرس و حتی فوبیا تبدیل می‌شوند، اما اگر فرد به موقع به روان‌درمانی مراجعه کند، می‌توان از همه این‌ها اجتناب کرد یا حداقل به اصلاح آن کمک کرد. با کمک متخصص، بیمار می‌داند که چگونه احساسات خود را مدیریت کند و راه‌های جایگزینی برای بهبود وضعیت خود پیدا کند، مانند ورزش، مراقبه، خواندن کتاب یا هر فعالیتی که برای وضعیت مورد نظر مفید است.

مشاوره روانشناسی کیفیت زندگی را بهبود می بخشد

روانشناس همچنین ابزارهایی را در اختیار بیمار قرار می دهد تا خود را بپذیرد، برای خود ارزش قائل شود و اراده لازم برای تغییر را داشته باشد. به این ترتیب، سلامت روان شما به طور مثبتی تحت تأثیر قرار می گیرد و به شما این امکان را می دهد که آرامش ذهنی پیدا کنید و روی آنچه مهم است تمرکز کنید. بنابراین، به پیشرفت شما در محل کار نیز کمک می کند و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.

مشاوره با مرکز ما در کرج محرمانه است

طبق آیین نامه اخلاقی و اخلاقی کالج روانشناسان، متخصص باید حرفه ای بودن و محرمانه بودن کامل تمام موارد ذکر شده در مشاوره را تضمین کند. بنابراین، هر درمان روان‌شناختی رازی بین روان‌شناس و بیمار خواهد بود، که چارچوبی رابطه‌ای را فراهم می‌کند که در آن می‌توان آسیب‌ها، ترس‌ها و مشکلات بسیار صمیمی را بدون دروغ و آشکارا درمان کرد. پس برای بهره گیری از فواید مشاوره روانشناسی با شماره تلفن ما در کرج تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
بهترین مشاوره طلاق کرج: یافتن شخصی که مابقی عمر را با او زندگی کنیم باورنکردنی است و یکی کردن زندگی ما با آن شخص از طریق ازدواج یکی از اهداف زندگی بسیاری از افراد است.

بهترین مشاوره طلاق کرج | طلاق درمانی | مرکز مشاوره تلاس

با این حال، روابط زناشویی همیشه به خوبی به پایان نمی رسد و باید جدا شود، با هر آنچه که به دنبال دارد. طلاق تجربه ای است که اگر به خوبی مدیریت نشود، می تواند رنج و عواقب روانی زیادی را به همراه داشته باشد، به خصوص زمانی که دارایی های مادی در میان باشد یا جنگ حضانت کودک آغاز شود. به همین دلیل است که در بسیاری از موارد مراجعه به مشاوره طلاق بسیار مفید است . اگر به دنبال بهترین مشاوره طلاق در کرج هستید به مرکز مشاوره ما در کرج مراجعه کنید. مرکز مشاوره تلاس

طلاق درمانی: غلبه بر طلاق به لطف کمک روانشناسان

جدایی زوج ها باعث دردسرهای زیادی می شود، و حتی زمانی که طلاق اتفاق می افتد، دردسرهای زیادی ایجاد می کند. خوب، وقتی دو نفر با هم ازدواج می کنند، یک پروژه مشترک را شروع می کنند که در تئوری باید یک عمر طول بکشد. علیرغم این واقعیت که طلاق در حال حاضر بیشتر از گذشته است،  جدایی مرحله بسیار دشواری برای غلبه بر آن است، زیرا فرد یک روند سوگواری را تجربه می کند، که در آن باید به آن برسد. برای زندگی جدید جدا از فردی که لحظات زیادی را با او به اشتراک گذاشته است، عادت کرده است. غلبه بر رنجی که این مرحله به همراه دارد، گاهی اوقات به تنهایی امکان پذیر نیست و به همین دلیل، بسیاری از افرادی که از هم جدا می شوند به دنبال کمک حرفه ای به روانشناس می روند. روانشناس متخصص طلاق درمانی حرفه ای است که می تواند ابزارهای لازم را برای سازگاری موفقیت آمیز با این مرحله جدید زندگی در اختیار افراد مطلقه قرار دهد.مشاوره طلاق کرج | طلاق درمانی چیست | مرکز مشاوره تلاس

غلبه بر طلاق

غلبه بر طلاق کار آسانی نیست، زیرا فرد تحت تأثیر انتظارات آینده خود را با فردی که دوستش دارد ناامید می بیند . به خصوص در مواردی که موقعیت‌های متضاد وجود دارد (نبرد برای حضانت فرزند)، طلاق درمانی به غلبه بر این انتقال به روشی سالم کمک می‌کند و برای کسانی که تحت تأثیر قرار می‌گیرند، کلیدی است که بتوانند رفاه و شادی را پس از آن به دست آورند. از جمله عواطف و پدیده های روانی که فرد مطلقه می تواند احساس کند می توان به تحقیر، احساس آسیب، آزار روانی، احساس خیانت، حالت های خشم، افسردگی ، اعتماد به نفس پایین ، اضطراب و سایر مشکلات رفتاری اشاره کرد. علاوه بر این، باید اضافه کنیم که فرد احساس از دست دادن زیادی در نقش های خود در زندگی می کند ، که ممکن است نیاز به یادگیری مهارت های خودشناسی و مهارت های اجتماعی و ارتباطی داشته باشد تا بتواند با این وضعیت جدید روبرو شود. در این زمینه، کمک روانی کلیدی می شود. و حتی بیشتر از آن زمانی که اختلافات قانونی یا کودکان درگیر باشد. بازیابی تعادل عاطفی ممکن است، اما همیشه آسان نیست.

مزایای مشاوره طلاق

طلاق می‌تواند موقعیت‌هایی را به همراه داشته باشد که مدیریت آن‌ها بسیار دشوار است، زیرا وقتی فردی غرق در جدایی زندگی می‌کند، عزت نفس و تصور بسیاری از جنبه‌های زندگی آسیب می‌بیند. انطباق با یک زندگی روزمره جدید آسان نیست. بنابراین، کمک درمانی می تواند برای التیام زخم های عاطفی اولین لحظات جدایی، جایی که انکار یا خشم می تواند ظاهر شود، بسیار مفید باشد. آگاهی از مراحل طلاق برای مدیریت و مدیریت این لحظه تغییر ضروری است. مشاوره طلاق ابزارهای روانشناختی را برای افراد آسیب دیده فراهم می کند تا بتوانند تعادل عاطفی لازم برای داشتن روابط سالم در آینده را بازیابی کنند. به خاطر داشته باشید که رابطه با طلاق خاتمه نمی یابد (اگرچه ماهیت آن تغییر می کند) و حتی زمانی که هر دو نفر به طور کامل ارتباط خود را از دست می دهند، نحوه مدیریت این مرحله بر هر دوی آنها تأثیر می گذارد، زیرا در خاطرات او باقی می ماند و در نحوه ادراک او از خود . این مسئولیت شخصی است که در این مواقع سخت پیش بیایید، اما کمک روانشناس به عنوان یک راهنما کمک می کند تا بتوان آن را به سازگارترین روش انجام داد. پذیرش غم و اندوه ناشی از طلاق اولین قدم برای بهبودی است و با گذشت زمان و کمک صحیح می توان دوباره شادی را یافت.


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بهترین مشاوره خانواده کرج: در سالهای اخیر استفاده  از خانواده درمانی توسط روانشناسان، مشاوران، مددکاران اجتماعی و سایر متخصصان با هدف درمان اختلالات عاطفی یکی از اعضای خانواده ، بهبود ارتباطات و رفع تعارضات بسیار رایج شده است.

بهترین مشاوره خانواده کرج | خانواده درمانی چیست | تلاس

جلساتی که این درمان در آنها انجام می شود می تواند شامل همه اعضای خانواده یا فقط کسانی باشد که بیشتر مستعد یا علاقه مند به مشارکت آنها هستند. مرکز مشاوره تلاس

خانواده درمانی چیست؟

نکته اساسی خانواده درمانی این است که سعی می کند مشکلات رفتاری فردی (افسردگی، ناسازگاری با زندگی تحصیلی، اجتماعی یا کاری، عصیان و غیره) را از طریق تعاملات خانوادگی ، بررسی الگوهای ارتباطی بین اعضای مختلف به منظور حل مشکلات تجزیه و تحلیل کند.

چه زمانی مراجعه به روانشناس خانواده توصیه می شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است رفتن به یک سری جلسات خانواده درمانی راحت باشد، زیرا این روشی است که می تواند برای حل مشکلات گروهی و فردی مفید باشد . در سطح سازمان خانواده می توان از مشکلات اجرای قوانین همزیستی گرفته تا ارتباطات ناکافی یا مخدوش یا تعاملات سرد، دور و حتی خشونت آمیز خانوادگی را درمان کرد. مشکلات ماهیت فردی که می تواند به خانواده درمانی ارائه شود طیف گسترده ای را شامل می شود  که در آن موقعیت هایی وجود دارد که مستقیماً ناشی از مشکلات درون خانواده و همچنین خارج از آن است.مشاوره خانواده کرج | خانواده درمانی | تلاس

مزایای خانواده درمانی

فایده اصلی خانواده درمانی یا روانشناس خانواده این است که می تواند به بهبود ارتباط بین والدین و فرزندان و همچنین بین خواهر و برادر یا بین همسران کمک شایانی کند. از اینجا به تنهایی یا همراه با روش های دیگر می تواند کمک شایانی به حل مشکلات روانی یا رفتاری فردی کند . خانواده درمانی به ویژه زمانی مفید است که هدف بهبود توانایی اعضای خانواده برای حمایت از یکدیگر باشد. با استفاده کارآمدتر از منابع حمایتی، این نوع درمان می‌تواند کلیدی برای مدیریت رویدادهای استرس‌زای زندگی مانند: وضعیت قلدری در محیط مدرسه، مشکلات اعتیاد (مواد مخدر، الکل، بازی‌ها، فن‌آوری‌ها)، یک بیماری جدی یا مرگ عضوی از خانواده باشد. مزیت دیگر تقویت کارکرد تعلقی است که خانواده از قبل دارد . با یک درمانگر خوب متخصص در خانواده درمانی می توان به این تعلق معنای بیشتری بخشید و امکانات فردی کردن هر یک از اعضای آن را افزایش داد. این بدان معناست که فرد و به ویژه کودک یا نوجوان در چارچوب خانواده می آموزد که مستقل باشد، اعتماد به نفس داشته باشد و ابزارهای ضروری برای مقابله با مشکلات و بحران های زندگی را به دست آورد. برای درک دقیق اهمیت خانواده درمانی، نمی توان از این نکته غافل شد که خانواده در اکثر جوامع به عنوان مهم ترین رکنی که رشد و تکامل فردی فرد بر آن استوار است ، تلقی می شود.

مشکلات موجود در خانواده

در یک خانواده مشکلات متعددی می تواند بین زوج ها، فرزندان، فرزندان با والدین یا سایر اعضای خانواده ایجاد می شود. روانشناسی خانواده به تحلیل و رفع تعارضاتی می پردازد که در گروه خانواده به وجود می آید . در روان‌شناسی خانواده، خانواده‌ها به عنوان سیستم‌ها و رفتارها مورد بررسی قرار می‌گیرند، الگوهای ارتباطی و واکنش‌های عاطفی در بین اعضای گروه خانواده مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند. روانشناسی خانواده می تواند در موارد طلاق، مشکلات زوجین، مرگ یکی از اعضای خانواده و بسیاری از فرضیات مرتبط با محیط خانواده کمک کند. با این حال، نباید فراموش کنیم که خانواده به مجموعه ای از افراد گفته می شود که پیوند خویشاوندی دارند و بنابراین ممکن است موانع مختلفی ظاهر شود که بر خانواده درمانی تأثیر بگذارد. همه خانواده ها یکسان نیستند، هر کدام یک جهان هستند، بنابراین هر مورد خاص باید بسیار دقیق مطالعه شود. حریم خصوصی بسیاری از اسرار در خانواده ها نگهداری می شود که به سختی آشکار می شود. مسائلی مانند بدرفتاری یا بداخلاقی وجود دارد که خصوصی تلقی می شود و مطرح کردن آنها دشوار است. یک خانواده در طول زمان تغییرات زیادی می کند، بنابراین لازم است پیشرفتی را که برای رسیدن به وضعیت فعلی داشته است، تحلیل کرد. خانواده ها حس تعلق قوی ایجاد می کنند و اعضا احساس می کنند از طرف گروه حمایت می شوند.

روانشناسی خانواده برای چه مواردی استفاده می شود؟

خانواده درمانی می تواند به بهبود روابط زوجین یا مشکلات والدین با فرزندان کمک کند، اما در مواردی که مثلاً یکی از اعضای گروه خانواده اعتیاد یا بیماری روانی داشته باشد، می تواند از خانواده حمایت کند. جلسات خانواده درمانی بسته به مورد می تواند به صورت فردی یا گروهی برگزار شود. تعداد جلسات یا دفعات آن به نشانه های خانواده درمانگر بستگی دارد. خانواده درمانی معجزه نمی‌کند یا موقعیت‌های سخت را یک شبه حل نمی‌کند، بلکه به شناسایی مشکل کمک می‌کند، به اعضای خانواده کمک می‌کند تا دیدگاه دیگری را بشنوند که باعث می‌شود در زمان تعارض فکر کنند و یاد بگیرند که از مهارت‌های خاصی استفاده کنند.

فواید روانشناسی خانواده

روانشناسی خانواده از طریق درمان می تواند تعارضات موجود در خانواده را روی میز بگذارد، به همین دلیل است که مزایای زیر را ارائه می دهد: بهبود ارتباطات اینکه وجود مشکل در خانواده تشخیص داده می شود و در مورد آن صحبت می شود به این معنی است که ارتباط بین اعضای خانواده بهتر می شود. حمایت خانواده. از طریق خانواده درمانی، حمایت سایر اعضای خانواده برای یکی از بستگان خاص که مثلاً افسردگی، اعتیاد یا بیماری جدی دارد، انجام می شود. درمان مشکلات رفتاری. گاهی اوقات رفتار یکی از اعضای خانواده بر بقیه افراد تأثیر می گذارد و گروه را بی ثبات می کند. خانواده درمانی روی این مشکلات رفتاری کار می کند تا منشا آنها و نحوه درمان آنها را کشف کند. اگر به دنبال روانشناس خانواده در کرج هستید، مرکز مشاوره ما می تواند به شما یاری برساند.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بهترین روانشناس کرج: چگونه بفهمیم روانشناس خوب است؟ بهترین روانشناس کرج کیست؟  امروزه افراد زیادی هستند که به دنبال کمک روانشناسی هستند و مهم است که هنگام تصمیم گیری با متخصصان واقعی مشورت شود.

بهترین روانشناس کرج | مشاوره درمانی | مرکز مشاوره تلاس

بنابراین، ما این مطلب را منحصراً برای کمک به شما در شناخت خوب یا بد بودن یک روانشناس ایجاد کرده ایم. به این ترتیب انتخاب شما بسیار ساده خواهد بود و از مزایای روان درمانی کاملا بهره مند خواهید شد. هنگامی که شما یک بیمار هستید، ضروری است که برای کیفیت خدمات درمانی ارزش قائل شوید، زیرا کلید پیشرفت شماست. مرکز مشاوره تلاس

 چگونه روانشناس انتخاب کنیم؟

اگر در شرایطی هستید که فکر می کنید صحیح ترین کار کمک روانشناختی است، مهم است که برای انتخاب یک روانشناس خوب چندین فاکتور را در نظر بگیرید. به طور مشابه، اگر در حال حاضر درمان با این نکات را دریافت کرده اید، می دانید که آیا انتخاب خوبی داشته اید یا خیر:

معیارهای اطلاع رسانی

اول از همه، قبل از برنامه ریزی برای درمان با یک روانشناس، باید مطمئن شوید که او دارای مدرک روانشناسی است. گاهی اوقات، تعداد زیادی از متخصصان به عنوان مشاور، درمانگر و بسیاری موارد دیگر تبلیغ می کنند. و نه برای آن، به این معنی است که آنها در این مسابقه آموزش دیده اند. با این حال، مهم است که بدانید مدرک روانشناسی دارای موضوعاتی است که مکمل یکدیگر هستند. به این ترتیب روانشناس دارای مدرک دکترا در رشته بالینی برای درمان پرونده شما قابل اعتمادتر خواهد بود.

معیارهای قانونی

روانشناس برای اینکه بتواند به حرفه خود عمل کند، باید شرط اولیه عضویت را برآورده کند. به طور کلی، این اطلاعات در صورت وجود باید در وب سایت حرفه ای قابل مشاهده باشد. اگرچه همچنین، باید در فاکتورهای شما یا هر تبلیغات دیگری که انجام می دهید منعکس شود. این یک فرآیند قانونی است که باید توسط همه متخصصان روانشناسی بدون توجه به تجربه آنها انجام شود.روانشناس کرج | مشاوره درمانی چیست  | مرکز مشاوره تلاس

سال ها تجرب

منطقی است که سالها خدمت تجربه بیشتری را برای متخصصان روانشناسی به ارمغان بیاورد. با این حال، در بسیاری از موارد این نکته به احتمال زیاد تایید کننده کیفیت نیست. در واقع، اگر در حال حاضر در مورد هر مهارتی صحبت کنیم، معمولاً بعد از 10 سال تمرین یک موضوع می توان به برتری دست یافت.

مراجع حرفه ای

پیشرفت‌های فناوری در یافتن یک روانشناس خوب به ما مزیت بزرگی می‌دهد. در حال حاضر، بسیاری از آنها خدمات خود را در وب ارائه می دهند و در موتورهای جستجو مانند Google Maps ثبت شده اند. در این ابزار بیماران می توانند نظر خود را در مورد متخصصان بیان کنند و این می تواند راهنمایی برای آشنایی با کار یک روانشناس خاص باشد. علاوه بر این مرجع، آگاهی از نظر مستقیم یک بیمار نزدیک که در درمان روانشناسی شرکت کرده است بسیار کمک کننده است. این اطلاعات ارزش طلا خواهد داشت. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است استثناهایی وجود داشته باشد، زیرا چیزی که برای یک فرد مفید است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد.

جستجوی اینترنتی برای یافتن بهترین روانشناس در کرج

همانطور که در نکته قبل گفتیم فناوری بسیار ارزشمند است زیرا اینترنت را در اختیار ما قرار داده است. از طریق این ابزار می توانیم جستجوی بهترین روانشناسان را در کرج یا شهر دیگری را آغاز کنیم. برای انجام این کار، در نوار جستجوی گوگل می توانید کلمه “روانشناسان” و سپس شهر محل زندگی خود را قرار دهید. اولین نتایجی که ظاهر می‌شوند می‌توانند به شما در رمزگشایی محتوای مرتبط با آن کمک کنند. وقتی صفحه ای قابل مشاهده است به این دلیل است که افراد زیادی از آن بازدید کرده اند. یعنی ممکن است یک روانشناس حرفه ای در آن سایت منتظر شما باشد. توصیه ما این است که زمان کافی را صرف کنید تا بتوانید هر حرفه ای، سال های تمرین و نوع درمانی که انجام می دهد، مقایسه کنید. بنابراین، اگر مشکل اضطراب دارید، حرفه‌ای ایده‌آل را پیدا خواهید کرد تا به شما کمک کند که متناسب با نیاز شما باشد.

 چه چیزی یک روانشناس خوب را در درمان نمایان می سازد؟

اکنون، ما قبلاً به شما گفته ایم که چه نکاتی را باید توضیح دهید تا بدانید آیا روانشناس شما بد است یا خیر. اکنون، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید در جلسات درمانی در نظر بگیرید تا مشخص شود که آیا با یک متخصص سر و کار دارید یا خیر:

سوالاتی که می پرسید باید هدف درمانی داشته باشد.

صحبت کردن با یک درمانگر مثل صحبت کردن با دوستتان نیست. از آنجایی که یک روانشناس فقط سوالاتی را می پرسد که برای شناخت وضعیت عاطفی و سایر جنبه های بیمار ضروری است. یک روانشناس ممکن است از شما در مورد تصمیمی که گرفته اید، مانند شغل یا حرفه تان، یا اینکه آیا فعالیت خاصی انجام می دهید، بپرسد. اینها نکاتی هستند که می توانند به عنوان سرنخ هایی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی شما باشند و ممکن است برای کمک به شما ضروری باشند. معمول نیست که یک درمانگر در مورد خودش صحبت کند. برای اینکه شما به عنوان یک بیمار شرایطی را درک کنید، نیازی نیست که درمانگر همیشه مثال بزند یا نه. در واقع قهرمان درمان نباید روانشناس باشد، بلکه باید بیمار باشد.

کمک نباید شامل مشاوره درمانی باشد

وظیفه درمانگر این است که به شما کمک کند بهترین گزینه را برای حل مشکلاتی که شما را آزار می دهد کشف کنید، اما آنها به شما نمی گویند که چه کاری انجام دهید. روانشناس همراهی است که از شما حمایت می کند تا دستورالعمل هایی را برای تنظیم احساسات خود برای خودتان کشف کنید.

درمانگر نباید از اطلاعات بیرونی در درمان استفاده کند

بیایید یک مثال بزنیم. روانشناسی که برای جلسه درمانی انتخاب کرده اید یکی از دوستان یا اعضای خانواده را می شناسد و بدون اینکه به آنها گفته باشد چیزی در مورد شما یاد گرفته است. درمانگر تحت هیچ شرایطی مجاز به اشتراک گذاری چنین اطلاعاتی نیست. درمان خارج از درمان رایج نیست این احتمال وجود دارد که پس از صرف زمان زیاد، رابطه بین روانشناس و بیمار نزدیکتر شود زیرا اعتماد بیشتری وجود خواهد داشت. با این حال، یک قاعده بی طرفی وجود دارد که باید توسط متخصصان روانشناسی رعایت شونیس بنابراین نباید از آن خط مهربانی عبور کرد تا رابطه حرفه ای کاهش نیابد.

 بهترین روانشناسان را در کرج و در نزدیکی خود بیابید

بیایید چند نکته را مرور کنیم که می تواند به شما کمک کند بفهمید آیا او روانشناس خوبی است یا خیر : بهترین شنونده برای گوش دادن به احساسات شما خواهد بود. با پیشرفت درمان، اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. هرگز مشکلات شما را به حداقل نمی رساند. اطلاعات شخصی شما را به اشتراک نخواهد گذاشت. این باعث نمی شود که شما احساس قضاوت کنید. او برای ارائه درمان مناسب به سوالات شما پاسخ خواهد داد. مهم نیست که قبلاً تجربه بدی با یک درمانگر داشته اید. با توصیه‌های این پست، می‌دانید چگونه روان‌شناسی را انتخاب کنید که به دلیل حرفه‌ای بودن خود برجسته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

فیلتر میکرونی چیست: شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود در زمینه ارائه دستگاه های تصفیه آب صنعتی

و تجهیزات آن فعالیت می کند. که در این نوشته قصد دارد به موضوع فیلتر میکرونی چیست بپردازد با ما همراه باشید.

تجهیزات دستگاه تصفیه آب صنعتی شامل فیلتر میکرونی ، فیلتر شنی ، فیلترهای الیافی، هوزینگ ، سختی گیر

، فیلتر ممبرین ، پیش تصفیه، سیستم اسمز معکوس می باشد.

برای اطلاعات از نوع سفارش خود با شماره های دفتر تهران ۰۲۱-۲۶۷۶۰۱۶۹ و ۰۲۱-۲۶۰۷۶۰۱۷۷ و

دفتر کرج ۰۲۶-۳۴۴۲۲۴۳۴ و ۰۲۶-۳۴۴۷۴۳۷۳ با کارشناس فروش ما تماس نمایید.

فیلتر میکرونی چیست

فیلترهای الیافی که نوعی از فیلتر های میکرونی می باشد دارای کیفیت بسیار بالایی دارد.

فرقی که بین فیلترهای الیافی با فیلترهای ۵ میکرون دارد در مقدار جذب ذرات معلقی که در آب وجود دارد و سایز منافذ می باشد.

با توجه به اینکه فیلترهای یک میکرون میتوانند ریزترین و کوچک ترین ذرات را جذب کنند به همین دلیل آنها را فیلتر پیش تصفیه می نامند.

فیلترهای الیافی کارایی بسیار مفیدی در از بین بردن آلودگی های موجود در آب را دارند.

البته فقط موادی که بیشتر از پنج میکرون هستند.به این صورت که روی فیلترهای الیافی سوراخ هایی

پتعبیه شده است که سایز آنها برابر با ۵ قطر می باشندو از جنس پروپیلن می باشد. این فیلترها به عنوان فیلتراولیه

در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی به کار برده می شوند.

روش های فهمیدن گرفتگی فیلترهای میکرونی

روش اول شفاف بودن هوزینگ است. اگر هوزینگ فیلتر میکرونی شفاف باشد گرفتگی آن خیلی راحت معلوم است.

روش دوم نصب کردن فشار سنج در اول و آخر فیلتر میکرونی می باشد و همچنین اختلاف فشاری که در قبل و بعد از فیلتر جمع آوری می کنند.

روش سوم بر اساس اندازه گیری دبی که همان حجم ورودی آب می باشد صورت می گیرد به این صورت که

دبی پیش و پس از هوزینگ فیلتر میکرونی را اندازه گیری می کنند.

و ازآنجایی که اگر مقدار دبی کاهش یابد می فهمیم که فیلتر دچار گرفتگی شده است.

آب شیرین کن

حال بپردازیم به این که چطوری این گرفتگی فیلتر را از بین ببریم؟

شرکت آریا عمران به دلیل اینکه حوضحه کاری شان در زمینه تصفیه آب های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد

پپس ما در مورد همین دستگاه ها توضیحات لازم را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

در دستگاه های آب شیرین کن صنعتی می توانند با بک واش کردن فیلترهای میکرونی با حجم آب ورودی

که دو برابر از حجم دبی می باشد گرفتگی فیلتر ها را از بین ببرید.

فیلتر میکرونی , فیلتراسیون / انواع فیلتر

کاربرد فیلتر میکرونی استنلس استیل

کاربرد این نوع از فیلتر میکرونی ها که از جنس استنلس استیل می باشند در صنعت های مختلفی همچون غذایی، دارویی، دفاعی

و نظامی به کار برده می شود که فیلترهای میکرونی استنلس استیل ۳۱۶ و ۳۰۴ خیلی معروف و پرطرفدار می شود.

فیلترهای میکرونی که همان میکروفیلترها می باشند دارای یک فیلتر هستند که آن فیلتر دارای سوراخ هایی می باشد

که بر اساس سایز سوراخ آلودگی های آب را از آب می گیرد. که این سایزها از یک تا ده میکرومتر می باشند.

این فیلترها از روند های بسیار بااهمیت غشایی هستند و املاحی که در آب وجود دارند

مانند میکروارگانیسم ها ،جلبک ها ،ذرات معلق ، لجن ها و باکتری ها و مواد پلیمری و سایر آلودگی ها را در آب از بین می برند،

که این آلودگی ها در این فرایند جداسازی فیزیکی صورت می گیرد.

واحد فیلتر میکرونی

فیلترهای میکرونی بر اساس سایز منافذی که روی آنها وجود دارد ذرات را از بین میبرند به این صورت که ذرات معلق موجود در آب

در سایزهای مختلف بر اساس منافذ روی فیلتر از بین می روند هرچه سایز منافذ روی فیلترهای میکرونی ریز ترفیلتر میکرونی 20 اینچ  اسلیم | فروش فیلتر میکرونی | فیلتراسیون تصفیه آب

باشد ذرات معلقی که در آب وجود دارند را به مقدار بیشتری حذف می کند زیرا اجازه عبور به آنها نمی دهد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تصفیه آب: فاضلاب صنعتی یکی از بزرگترین منابع آلودگی آبزیان است. به طور همزمان ، محیط و اکوسیستم های اطراف را به خطر می اندازد. برای درست کردن اشتباه ، هر چه بیشتر قوانین و مقررات جهانی و محلی زیست محیطی ظاهر می شوند. برای انطباق با این مقررات و استانداردهای دقیق ، راه حل های ابتکاری ضروری است.

تصفیه آب | خرید دستگاه تصفیه آب | شرکت آریا عمران

LiqTech یک تأمین کننده آب شیرین کن صنعتی است که راه حل های آب شیرین کن پیشگامانه ای را ارائه می دهد که حتی با دقیق ترین مقررات نیز مطابقت دارند سیستم های تصفیه آب صنعتی را برای انطباق در آیندهو تولید پایدار ارایه می دهیم.

واحدهای تصفیه فاضلاب صنعتی تقاضای جداسازی پیچیده و تصفیه آب را دارند. تصفیه فاضلاب صنعتی می تواند پیچیده باشد.

حتی اگر کاملاً فیلتر شود ، فاضلاب می تواند به حدی تمیز شود که بتوان دوباره مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال ، جریان های فاضلاب اغلب برخی از چالش های قابل توجه فیلتراسیون را قبل از استفاده مجدد برای اهداف دیگر و یا انتشار در محیط زیست بدون هیچ گونه آسیب زیست محیطی ایجاد می کنند.

شرکت آریا عمران شریف

تصفیه آب صنعتی

ما در LiqTech بیش ترین تجربه را  در زمینه فیلتر کردن انواع فاضلاب و لجن داریم. راه حل های آب شیرین کن صنعتی ما مبتنی بر پیشرفته ترین فناوری غشایی ما است که می تواند مواد مضر را از فاضلاب صنعتی حذف کند ، از جمله:

  1. مواد جامد
  2. روغن
  3. گریس
  4. میکروب ها
  5. فلزات سنگین
  6. و خیلی بیشتر

هنگامی که این مواد مضر از فاضلاب خارج شد ، می توان از آب برای اهداف مختلف استفاده مجدد کرد یا با خیال راحت و پایدار به محیط زیست تخلیه می شود. از آنجا که دنیا کمبود آب تمیز دارد ، ضروری است که با احترام و مراقبت از آنچه در اختیار داریم رفتار کنیم. این یک راه حل تصفیه آب صنعتی سازگار و پایدار است ، که می تواند با امکان استفاده مجدد از آب ، به کاهش فاصله شدید کمبود آب کمک کند.خرید تصفیه آب | فروش دستگاه تصفیه آب | شرکت آریا عمران

فیلتراسیون آب

به فرآیند واحد جداسازی جامدات در یک سوسپانسیون گفته می شود.

فیلتراسیون فرآیندی است که در آن ذرات جامد موجود در یک مایع توسط یک محیط فیلتر کننده یا فیلتر از هم جدا می شوند ، که باعث می شود سیال از آن عبور کند ، اما ذرات جامد را در خود نگه می دارد.

گاهی اوقات جالب است که مایعات را جمع کنیم. برخی دیگر ، ذرات جامد و در بعضی موارد هر دو.

در تصفیه آب ، فیلتراسیون به دنبال کاهش ذرات معلق ، مانند ضایعات شن و ماسه ، زمین ، فلزات سنگین و غیره است. که باعث تولید بوی بد ، کدورت ، مشکلات سلامتی می شود.

برای هر نوع مشکل یک محیط فیلتر برای استفاده وجود دارد (مثالها: کربن فعال ، ماسه سبز ، شن کوارتز).

کارشناسان نظافت آب صنعتی

در LiqTech ، ما توانایی های داخلی حتی برای چالش برانگیزترین نیازهای تصفیه آب صنعتی را داریم.

مهندسان و متخصصین فرآیند بسیار ماهر ما همیشه آماده اند تا در مورد چگونگی بهره مندی شما از داشتن سیستم آب شیرین کن صنعتی، صنعتی غشایی و نحوه شخصی سازی آن متناسب با عملکرد خاص سطح کیفی آب مطلوب ، به شما کمک کنند.

ما راه حل های تمیز کردن آب صنعتی با کلید در دست را به چندین شرکت بین المللی و رهبران صنعت اختصاص داده ایم که به دلیل استانداردها و الزامات بالا برای ماشین آلات تولید با دوام و کارآمد شناخته می شوند. همانطور که با صنایع مختلف کار کرده ایم ، می دانیم که چگونه حتی پیچیده ترین انواع فاضلاب و لجن را تصفیه می کنیم.

راه حل های فیلتراسیون سفارشی

دو کاربرد تصفیه آب صنعتی یکی نیستند. اگر به سیستم تصفیه فاضلاب سفارشی نیاز دارید ، ما آماده کمک به شما هستیم.

تصفیه آب صنعتی می تواند پیچیده باشد و ممکن است نیاز به راه حل های سفارشی برای حذف کلیه مواد جامد و مضر برای رسیدن به کیفیت آب مطلوب داشته باشد.

سیستم های تصفیه آب اسمز معکوس

تأمین آب تصفیه نشده می تواند بسیاری از بیماری های جدی را به خانه شما وارد کند.

فیلتراسیون اب آشامیدنی می تواند راه حل باشد اما تنها در صورتی که قادر به از بین بردن انواع آلودگی ها مانند باکتری ها ، مواد شیمیایی ، نمک ها و حتی ذرات فلزی باشد.

اسمز معکوس آب خالص تنها پاسخ درست است. گسترده ترین آلودگی را در آب از بین می برد و این امر آن را به بهترین سیستم تصفیه خانه تبدیل می کند.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سختی گیر: زمانی که آب دارای کاتیون هایی زیادی مانند منیزیم و کلسیم و… باشد این آب دارای سختی می باشد،

وجود این مواد باعث سخت شدن آب می شود. منیزیم و کلسیم دو عنصر مهم در تشکیل رسوبات موجود در آب می باشند.

آبی که سختی داشته باشد آسیب زیادی به تجهیزات تاسیسات برودتی و حرارتی می رساند. که این نوع سختی را سختی کل می نامند.

سختی گیر

یه سری ترکیباتی از جنس آهک در زمین وجود دارد که زمانی که آب با آنها برخورد دارد

سختی به داخل آب وارد می شود. یک مثال ساده :در مدت زمانی که آب داخل کتری به مرحله جوشیدن می رسد

اطراف کتری سفیدک می بندد که این سفیدک همان سختی آب می باشد.

هر چقدر که مقدار کلسیم و منیزیم آب بیشتر باشد سختی اب نیز بالاتر می باشد.

سختی گیر , کاربرد سختی گیر , فروش سختیگیر

فرایند تشخیص سختی در آب به چه صورت می باشد؟

اساسی ترین و بااهمیت ترین روشی که میتوان به وجود سختی در آب پی برد آزمایش کردن آب است.

این آزمایش ها شامل این است که آب را بجوشانید و آهک ته نشینی کند، زمانی که صابون کف نکند،

در سر شیر سفیدک ببندد.در آزمایشگاه با آنالیز کردن ۱ لیتر آب میتوان به سختی کل آب رسید و مقدار سختی موجود در آب را فهمید.

زمانی که شما از مواد شوینده مانند صابون و شامپو و… استفاده می کنید و متوجه می شوید

که کف زیادی تشکیل نشد این بدان معنا است که آب دارای سختی می باشد.

     آریا عمران شریف

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات آب شیرین کن و مشاوره گرفتن برای خرید بهتر

با شماره کارشناسان ما با دفتر تهران ۲۶۷۶۰۱۶۹-۰۲۱ و ۲۶۷۶۰۱۷۷-۰۲۱ دفتر کرج ۳۴۴۲۲۴۳۴-۰۲۶ و ۳۴۴۷۴۳۷۳-۰۲۶ تماس حاصل نمایید. 

آب های دارای PH:

  • آب نرم

زمانی که حدود ۱ تا  پی پی ام۱۷٫۱ سختی در آب موجود باشد این آب آب نرم می باشد

زیرا سختی موجود در آن زیاد نیست. این آب سختی دارد ولی به مقدار کم، آب هایی که سختی نداشته باشند

آب مقطر یا آب خالص نام دارند.

آب های مقطر کاربرد بسیاری در صنایع دارویی، باطری سازی ،

شستشوی تجیزات بیمارستانی و آزمایشگاهی دارد.

  • آب دارای PH کم

زمانی که حدود ۱۷٫۱ تا ۶۰ پی پی ام سختی در آب وجود داشته باشد این آب را آب اندکی سخت می نامند.

  • آب دارای PH متوسط 

زمانی که حدود ۶۰ تا ۱۲۰ پی پی ام سختی در آب وجو داشته باشداین آب را آب متوسط سخت می نامند.

  • آب دارای PH

زمانی که حدود ۱۲۲۰ تا ۱۸۰ پی پی سختی در آب وجود داشته باشد این آب را آب سخت می نامند.

  • آب دارای PH بالا

زمانی که سختی آب از مقدار ۱۸۱ پی پی ام بالاتر باشداین آب را آب خیلی سخت می نامند.

مقدار کلسیم و منیزیم در آب فرق می کند به صورتی که آب هایی که کلسیم آن بیشتر یعنی حدود دو برابر منیزیم آن باشد همان آب های طبیعی می باشند. و زمانی که منیزیم پنج برابر کلسیم آب باشد همان آب دریاها و اقیانوس ها می باشد.

سختی گیر چیست , دستگاه سختی گیر , سختی گیری

سختی موجود در آب به دو دسته تقسیم می شوند:

  1. PH موقت
  2. PH دائم

حال بپردازیم به این موضوع که سختی آب را چگونه از بین ببریم؟!!!

سیستم هایی که برای سختی گیری آب وجود دارند شامل سه دسته می باشند.

  1. فیلتر رزینی
  2.  مغناطیسی
  3.  الکترومغناطیسی

کارایی این سیستم های سختی گیری دارای سه مدل می باشد:

  1. دستی
  2. نیمه اتوماتیک
  3. اتوماتیک

فیلتر رزین دستی: در این سیستم همه مراحل اعم از شستشو معکوس،سرویس دستگاه ها و احیا به وسیله شیر دستی صورت می گیرد.

فیلتر رزین نیمه اتوماتیک: در این سیستم همه مراحل به شکل ساده ای انجام می شود.

فقط کافیست یک نفر اهرم شیر سختی گیر را در یکی از سه وضعیتی که وجود دارد قرار دهد.

این سه وضعیت شامل شستشوی معکوس، سرویس دستگاه و احیا می باشد.

سختی گیر اتوماتیک: در این سیستم همه مراحل به صورت اتوماتیک و برقی انجام می شود.

سختی گیر رزینی

یکی از سیستم های بسیار پرطرفدار و بااهمیت در زمینه سختی گیری آب استفاده از سیستم سختی گیر رزینی می باشد.

از کارایی های دستگاه سختی گیر رزینی میتوان به موارد زیر اشار کرد:

  1. برای نرم سازی آبی که داخل دیگ های بخار موجود هستند به کار برده می شود.
  2. به جهت از بین بردن سختی که در برج های خنک کننده و برودتی وجود دارد به کار برده می شود.
  3. برای از بین بردن سختی آب های لب شور، سطحی و چاه به کار برده می شود.
  4. از بین بردن سختی آب مورد استفاده در صنعت های رنگ رزی
  5. و….

در مطالب آینده به کاربردهای بیشتر این سیستم می پردازیم.

 بهترین و پرکاربردترین سختی گیر مورد مصرف مردم سختی گیر رزینی می باشد. در این سختی گیر فرایند به این صورت می باشد

که در آب هایی که سختی زیادی دارند یون های سخت منفی را به جای اتم سدیمی که در رزینی که در آب وجود دارد قرار می دهد.

خرید سختی گیر

رزین ها باید به نوبت و مدام احیا شوند احیا شدن رزین باعث می شود که از رسوب و نشست مواد معدنی سخت ممانعت کند.

کارایی رزین سختی به این صورت است که سختی گیر را از مدار بیرون می کند و نمک های محلول را به آب وارد می کند

و در زمانی که رزین در حال احیا شدن می باشد آبی که در داخل دستگاه سختی گیر می باشد از داخل سیستم خارج می شود.

سپس در این مدت آبی که در مدار وجود دارد بدون سختی گیری به سیستم وارد می شودتا اینکه فرایند شستشو به پایان برسد.

به جهت اینکه آب بدون سختی گیر از سیستم بیرون رود ، ۲ مخزن سختیگیر به نام سختیگیر دوبلکس را به کار میبرند.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تصفیه فاضلاب: امروزه روش MBR , MBBR از روش های نوین در تصفیه فاضلاب محسوب می شوند.

پیش از این روش سنتی تصفیه فاضلاب تشکیل شده از حوضچه ها با کارایی متفاوت،

از قبیل حوضچه لجن فعال حوضچه ته نشین ، حوضچه هوادهی و …

دلیل اشغال فضای زیاد از معایب روش سنتی در این دستگاه به شمار می آید.

اما این موضوع با روش های نوین برطرف شد و امروز می توان با حداقل فضای ممکن به اندازه ۱۵ متر مکعب یک پکیج تصفیه ساخت.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

تصفیه فاضلاب | دستگاه تصفیه | ارسال به سراسر ایران

آب مایه حیات است ، درمصرف آن صرفه جویی کنیم

آب خام نیازمند طی نمودن مراحل مختلفی است تا به کیفیت موردنظر جهت کاربری به عنوان آب آشامیدنی برسد .

به عنوان مثال : لخته سازی – زلال سازی – حذف آهن و منگنز- فیلتراسیون – تنظیم PH– گندزدایی – کنترل طعم وبو .

هدف از تصفیه آب :

هدف از تصفیه آب حذف آلاینده ها و ارتقاء کیفیت آن است و مهمترین پارامتر تعیین کننده کیفیت کدورت می باشد .

کدورت در آب عموما توسط مواد معلقی مثل خاک وگل ولای ، مواد آلی و معدنی ریز ، ترکیبات آلی رنگی محلول و پلانکتونها

و سایر میکرواورگانیسم ها ایجاد می شود .

کدورت آب را با کدورت سنج که میزان پراکندگی و جذب نور حاصل از منبع نوری حین عبور از محلول را اندازه می گیرد

و با واحد NTU گزارش می کند ، می سنجند .

کدورت آب تصفیه شده بعنوان یک پارامتر مهم در تعیین کیفیت آب در کلیه تصفیه خانه ها اندازه گیری می شود ،

اما در سال های اخیر علاوه بر کدورت ، شمارش ذزات نیز به عنوان یک پارامتر کیفی آب در کنار کدورت مطرح گردیده است .

انواع فرآیند در تصفیه فاضلاب :

فرایندهایی که در تصفیه فاضلاب وجود دارد عبارتند از :

۱-فرآیند انعقاد ولخته سازی

۲-فرآیند جذب سطحی

۳-فرآیند غشایی

۴-فرآیند تبادل یونی

۵-فرآیند اکسیداسیون شیمیایی

۶-فرآیند بیولوژیکی

۱) فرآیند انعقاد و لخته سازی

یکی از فرآیندهایی که در تصفیه فاضلاب صورت می گیرد فرآیندی به نام انعقاد ولخته سازی می باشد

که این فرآیند برای حذف ذرات کلوئیدی می باشد که ذرات کلوئیدی باعث بوجود آمدن کدورت در آب میشوند.

یکی از بهترین روشهای راهبری صحیح تصفیه خانه و خصوصا فرآیند اختلاط و انعقاد ، مدیریت تزریق مواد شیمیایی است .

مدیریت تزریق منعقدکننده ها یک مسئله جهانی است که معیاری برای رسیدن به کدورت کم در هر تصفیه خانه می باشد

و شامل تعیین نوع مواد شیمیایی ، میزان تزریق ، روش کاربرد مواد و… می باشد .

۱-۱ ) مواد شیمیایی

تزریق ماده شیمیایی مناسب معیاری برای بهینه کردن عملیات لخته سازی و ته نشینی است.

سه نوع ماده شیمیایی متداول برای آب خام به کار می رود که شامل منعقد کننده ، کمک منعقد کننده و ماده کنترل کننده pHمیباشد.

۱-۱-الف ) منعقد کننده ها :

منعقد کننده ها مواد شیمیایی هستند که برای جذب کدورت و مواد آلی از آب خام به کار می روند

و باکتری ها ، جلبک ها، رنگ ، اکسید آهن ، اکسید منگنز، کربنات کلسیم و خاک رس را حذف می کنند .

دو نوع از متداولترین منعقدکننده ها نمکهای فلزی و پلیمرها هستند

که از متداولترین نمکهای فلزی میتوان آلوم ( زاج سفید ) و کلرور فریک را نام برد .

توجه ) برای انتخاب منعقد کننده از آزمایش استاندارد جارتست که تاثیر نسبی منعقد کننده ها بر آب خام را نشان می دهد ، استفاده میشود.

آزمایش جار برای نشان دادن تاثیر مواد شیمیایی ، در تصفیه خانه ها طراحی شده است .

این آزمایش یک روش عمومی برای ارزیابی انعقاد ، لخته سازی و ته نشینی در تصفیه خانه می باشد .

آزمایش جار در واقع یک مدل کوچک از واحد های اختلاط سریع ، انعقاد وته نشینی در تصفیه خانه است

که در این روش افزودن مواد شیمیایی خصوصا موادی مثل آلوم , کلرور فریک , پلیمرها

که برای کاهش کدورت آب استفاده می شوند را می توان در مقیاس آزمایشگاهی ارزیابی نمود .

پس آزمایش جار به سه دلیل میباشد :

۱)کدام نوع مواد منعقد کننده لازم است

۲)آیا مواد منعقد کننده لازم است

۳)چه میزان مواد منعقد کننده لازم است .



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

آب شیرین کن :  تمام دنیا با مشکل کمبود آب مواجه است . تنها کاری که می توان برای رفع این مشکل کرد آبهای سطحی را تصفیه کنیم.

که برای این کار از ذستگاهی به نام تصفیه آب یا همان آب شیرین کن استفاده می کنیم. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که در ادامه به شرح آن می پردایم.

آب شیرین کن | خرید آب شیرین کن | آریا عمران

انواع دستگاه آب شیرین کن:

  • صنعتی
  • نیمه صنعتی
  • خانگی

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات آب شیرین کن و مشاوره گرفتن برای خرید بهتر با شماره کارشناسان ما با دفتر تهران

۲۶۷۶۰۱۶۹-۰۲۱ و ۲۶۷۶۰۱۷۷-۰۲۱ دفتر کرج ۳۴۴۲۲۴۳۴-۰۲۶ و ۳۴۴۷۴۳۷۳-۰۲۶ تماس حاصل نمایید. عملکرد آب شیرین کن های

صنعتی و نیمه صنعتی با فرایندهای مختلفی انجام می شود که این فرایند ها عبارتند از:

  • فرایند غشایی
  • روش تقطیری
  • فرایند فیزیکی
  • فرایند غشایی

نام دیگر این فرایند ، سیستمRO یا همان اسمز معکوس می باشد.

این روش پرکاربردترین و کم هزینه ترین روش نسبت به فرایندهای دیگر می باشد.

دلیل اسم گذاری فرایند غشایی به این دلیل است که در این روش از یک غشا به نام غشای نیمه تراوا استفاده می شود.

که این غشا به صورت ورقه ای بسیار نازک می باشد و فقط به مولکول های آب اجازه می دهد

که از آن عبور کنند. و سایر املاح و ذرات معلق موجود در آب در پشت غشا جمع می شوند.

آب چیست؟اسمز معکوس , فرایند اسمز معکوس , سیستم RO

آب یک نوع مولکولی می باشد که بسیار قطبی است. با جدا شدن مولکول های آب از هم بار الکتریکی ای با شدت بسیار

قوی ایجاد می شود.وقتی که یک اتم اکسیژن و دو اتم هیدروژن با همدیگر ترکیب شوند مولکول آب را به وجود می آورند.

هیدروژن ها به صورت مجزا الکترون خود را با آن یک اتم اکسیژن در میان می گذارند. زمانی که این کار صورت می گیرد از

لحاظ انرژی اتم هیدروژن پایدارتر می شود. و برعکس هم به همین صورت می باشد زمانی که اکسیژن از دو اتم هیدروژن

الکترون می گیرد در حالت پایدارتری قرار میگیرد.

اسمز معکوس در دستگاه آب شیرین کن صنعتی چیست؟

اسمز نوعی فرایند طبیعی می باشد که محلول از سمت رقیق به سمت غلیظ تمایل دارد.

در سیستم اسمز معکوس این فرایند برعکس می شود یعنی محلول از سمت غلیظ به رقیق می رود.

و در زمانی که محلول از سمت محلول غلیظ به سمت محلول رقیق می آید

از غشای نیمه تراوا عبور می کند و املاح و ذرات موجود در اب در پشت غشا جمع می شوند.

غشای نیمه تراوا غشایی آب دوست می باشد این به آن معنی می باشد

که مولکول های آب به ساختمان شیمیایی غشا جذب می شوند.

سیستم RO یک سیستمی است که در آن فرایند جداسازی فیزیکی صورت می گیرد

که در این سیستم آب به دو دسته آب تصفیه شده و پساب تقسیم می شوند.

زمانی که در دستگاه آب شیرین کن صنعتی با سیستم RO فشار مابین محلول های رقیق

و غلیظ یکنواخت شود باید توسط پمپ های فشار قوی فشاری را که شدت آن از فشار اسمزی بیشتر باشد

به یکی از محلول ها وارد کنیم تا مجددا اختلاف فشاری به وجود بیاید و آب از غشا عبور کند و تصفیه شود.

فشار اسمزی چیست؟

اسمز همانطور که در بالا اشاره کردیم یک پدیده طبیعی می باشد که در فرایندهای مختلف بیولوژیکی اتفاق می افتد.

جداره های سلول، به دیگر سلول های مغذی اجازه عبور می دهند و دیگر مواد را از خود دفع می کند.

در این حالت جداره های سلول مانند غشای نیمه تراوا عمل می کنند. اختلافی که در دو محلول

غلیظ و رقیق وجود دارد سبب به وجود آمدن اختلاف فشار خالص مابین محلول دو طرف غشا نیمه تراوا می شود.

نام این اختلاف فشار ، فشار اسمزی می باشد.

فشار اسمزی , فشار اسمزی چیست , فشار

آب شیرین کن صنعتی

این دستگاه نخستین بار در سال ۱۷۴۸ میلادی به وجود آمد که مخترع آن شخصی به نام آنتونی نولت

بود. وقتی این دستگاه را اختراع کردند تا مدت های زیادی حدودا ۲۰۰ سال فقط و فقط در مقیاس های

آزمایشگاهی از آن استفاده می کردند. که بعد ها در سال ۱۹۴۹ دانشگاهی در لس آنجلس به نام

کالیفرنیا از این دستگاه به جهت تصفیه آب شور در یا استفاده کرد. محقق های دانشگاه فلورایدا به

همراه دانشگاه کلیفرنیا از این روش استفاده کردند و آب آشامیدنی را به وجود آوردند. این کار با

مشکلاتی نظیر سرعت خیلی کم و همچنین هزینه گزاف انجام می شد تا اینکه محققان

دانشگاه کلیفرنیا و سازمان تحقیقاتی ملی کشور کانادا دستگاه آب شیرین کن با سیستم

RO را در اندازه های تجاری و بزرگ ساختند که این دستگاه را دستگاه آب شیرینکن صنعتی می نامند.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

هوزینگ :در عملکرد دستگاه های تصفیه آب صنعتی به آن پوشش یا محفظه ای که فیلترمیکرونی را در بر میگیرد هوزینگ می گویند.

و نقش آن محافظ از فیلتر های میکرونی می باشد.

Housing ها در سایز های تک المانه تا چند المانه وجود دارند که بر حسب دبی آب که اگر کم باشد از تک المانه و اگر دبی آب دارای حجم بیشتری باشد Housing های چند المانه را به کار میبرند.

هوزینگ | تجهیزات دستگاه آب شیرین کن | آریا عمران

Housing های دستگاه های تصفیه آب صنعتی به دلیل اینکه جنس بدنه آنها با هم متفاوت است به سه دسته تقسیم می شود:

  • Housing استیل
  • هوزینگ پی وی سی

هوزینگ استیل

این Housing در دستگاه های تصفیه آب صنعتی به کار برده می شود. درپوشی که برای این نوع هوزینگ استفاده می کنند به دو صورت است که یا پیچی است یا کلمپی که این درپوش ها به دو صورت دنده ای و فلنچی متصل می شوند. این هوزینگ ها می توانند تا دوازده بار را متحمل شوند.

فروش هوزینگ UPVC

این نوع هوزینگ های تصفیه آب صنعتی از جنس پلاستیک فود گرید می باشند و به دلیل اینگه اگر از Housing استفاده نشود و آب داخل آن بماند و نور خورشید هم به آن نتابد جلبک می بندد و به همین دلیل از این Housing استفاده می کنند.

در دستگاه های تصفیه اب ساختمان ها از این نوع Housing به کار میبرد.

Housing ها صنعتی در سایزهای ۳۰ تا ۴۰ اینچ وجود دارد .

Housing های یو پی وی سی  که در بالا به تشریح آن پرداختیم بیشتر تک المانه مورد استفاده قرار می گیرد.

در مورد هوزینگ های استیل دستگاه تصفیه آب صنعتی باید گفت که این Housing ها سه نوع مختلف دارند.

هوزینگ تصفیه آب | هوزینگ صنعتی | شرکت آریا عمران

  • Housing 304
  • Housing استیل SS  ۳۱۶
  • L 316 SS

Housing های استیل دستگاه تصفیه آب صنعتی در سایزهای ۲۰ تا ۴۰ اینچ و همچنین شمار  المنت آن از ۵ تا ۴۲ المان می باشند.

فروش هوزینگ تصفیه آب

شرکت آریا عمران با سابقه درخشان خود آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش Housing تصفیه آب با کارشناس فروش با شماره ۰۲۱-۲۶۷۶۰۱۶۹ و ۰۲۱-۲۶۷۶۰۱۷۷ و دفتر کرج ۰۲۶-۳۴۴۲۲۴۳۴ و ۰۲۶- ۳۴۴۷۴۳۷۳ تماس حاصل نمایید.

کاربرد هوزینگ های دستگاه های نیمه صنعتی

  • Housing های پکیج های بنا
  • هوزینگ مصرفی به جهت تولید آب گرم
  • Housing های مصرفی ضد جلبک
  • هوزینگ های مصرفی دستگاه ماشین لباسشویی

کاربرد HOUSING استیلقیمت هوزینگ | هوزینگ صنعتی | هوزینگ

  •  سیستم RO
  •  آب آشامیدنی
  •  آب سطحی
  •  برج خنک کن و بولیرها
  •  بطری پرکن و فرایندی

هوزینگ فیلتر میکرونی

جایگاه جمعی از مخازن استوانه ای و عمودی شکل و همچنین فیلتر میکرونی می باشد. که در مرحله پیش تصفیه در دستگاه آب شیرین کن صنعتی با سیستم RO به کار برده می شود. و ذرات معلقی که در آب وجود دارد را در آب از بین میبرد.

هوزینگ تک المانه

در تولید این Housing های صنعتی از جنس یو پی وی سی و استیل استفاده می شود که در بالا توضیحات کامل را داده ایم.

در درون این هوزینگ ها یک Housing وجود دارد که Housing از آن نگهداری می کند.

هوزینگ چند المانه

با لحاظ کردن حجم ورودی آب و محیطی که برای این دستگاه اشغال می شود، نیاز به استفاده از تعداد بیشتری از فیلتر میکرونی داریم و در ین شرایط از Housing چند المانه استفاده می کنیم.

در این نوع از Housing ها برای بدنه از استیل استفاده می کنند. و انواع مختلفی دارد که در مطالب بالا به آن پرداختیم:

  • Housing 304
  • Housing استیل SS  ۳۱۶
  • L 316 SS


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

فیلتر ممبرین: قلب یک سیستم تصفیه آب فیلتر ممبرین آن است. اصلی ترین قسمت دستگاه که عمل تصفیه آب رخ می دهد فیلتر ممبرین است. این فیلترها دارای انواع گوناگون هستند. که برحسب میزان میزان مقاومت در برابر میکرب ها، PH ، اسیدی یا باز و TDS  دسته بندی می شوند.  

فیلتر ممبرین | انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب صنعتی | آریاعمران

در سیستم اسمز معکوس غشاء مهمترین و حساس ترین قسمت دستگاه می باشد. زیرا فشار عملیاتی مورد نیاز ارتباط مستقیم با ضخامت غشاء و قطر سوراخ های آن دارد. همچنین غشاء به علت تماس مداوم با مواد شیمیایی افزوده شده به آب، بایستی مقاوم بوده و با مواد بازدارنده و ضد رسوب گذار و زیست کش ها (Biocides) واکنش ندهد.

آب شیرین کن

ممبران SPIRAL WOUND

ممبران اسمز معکوس لایه ای نازک است که اجازه عبور یون های خاصی را از غشا خود نمی دهد. طبق توانایی ممبرین در حذف یون ها از محلول ها، کاربرد اصلی آن در حذف نمک از محلول های آبی می باشد. قبل از سال ۱۹۹۰ از سلولوز استات در ساخت ممبران استفاده می شده است اما بعدها با ترکیبات پلی آمیدی تعویض شد، زیرا پلی آمید دارای قابلیت حذف نمک بالاتر با مصرف انرژی کمتر می باشد. به دلیل قابلیت حذف یون های غیر محلول از محلول بدون تغییر فاز از این غشا جهت حذف نمک و TDS آب استفاده می شود.فیلتر ممبرین , فیلتراسیون , فیلتر ممبرانعوامل مؤثر در مقایسه غشاء ها عبارتند از:

  1. قطر سوراخ ها
  2. ضخامت
  3. مقاومت در مقابل مواد شیمیایی
  4. قیمت
  5. افت فشار
  6. شرکت سازنده

شرکت آریا عمران به عنوان نماینده انحصاری ممبران های csm  کره در ایران  می باشد و تمامی ممبرین ها دارای گارانتی می باشند. علاوه بر ممبران های CSM کره، آریا عمران واردکننده ممبران های Filmtec  آمریکا، Hydranautics، Toray و  koch می باشد. اهمیت سلامت این فیلترها در نگهداری سیستم تصفیه آب به حدی است که باید عملیات و پیش تصفیه به درستی انجام شود. قیمت بالای این فیلترها می تواند هزینه نگهداری آن ها و تعویض شان را برای مصرف کننده توجیه نکند. پس بهتر آنکه در نگهداری آن ها بیشترین تلاش و جدیت صورت پذیرد. شرکت آریا عمران عرضه کننده فیلتر ممبرین در سراسر ایران می باشد. برای اطلاعات از خرید فیلتر ممبرین های این شرکت با مدیر فروش ما با شماره های ۰۲۱_ ۲۶۷۶۰۱۶۹ و ۰۲۱_۲۶۷۶۰۱۷۷ و دفتر کرج ما با شماره های ۰۲۶_۳۴۴۲۲۴۳۴ و ۰۲۶_ ۳۴۴۷۴۳۷۳ تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نیاز گسترده و روزافزون جامعه در زمینه ی فناوری ساختمان و ضرورت هوشمند سازی آن در جهت ایجاد امنیت در عصر حاضر بحثی بسیار حائز اهمیت در صنعت ساخت و ساز به شمار میرود. از این رو شرکت مهندسی درسان با بیش از ۱۰ سال سابقه پایدار و درخشان در زمینه ی تولید و عرضه دوربین های مداربسته و اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای با برند درسان و نصب و راه اندازی درب ها و کرکره های برقی، انواع جک های پارکینگی، درب های اتوماتیک شیشه ای، آیفون های تصویری ، دوربین های مدار بسته و سقف متحرک به صورت کاملا گسترده و حرفه ای در سطح تمامی استان ها از جمله : تهران، البرز (کرج)، قزوین، مازندران، زاهدان ، اهواز ، اراک و … در حال فعالیت می باشد. گروه مهندسی درسان با برخورداری از متخصصین و کارشناسان مجرب فنی و با دارا بودن امتیاز نمایندگی رسمی دوربین های مدار بسته سیماران و جک پارکینگی روماک عرضه اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای سسامو، انواع جک برقی ایتالیایی و ایرانی، آیفون تصویری تکنما، آیفون تصویری سیماران و آیفون تصویری آلدو و آیفون تصویری سوزوکی توانایی پشتیبانی و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان محترم را دارا می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

دوربین مدار بسته چیست: اگر به دنبال امنیت منزل و محل کار خود هستید بهتر است هرچه زودتر اقدام به نصب دوربین مدار بسه نمایید تا با خیال راحت بتوانید منزل خود را ترک کنید. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین مداربسته و انواع آن،مزیت های استفاده از این سیستم بپردازیم.

دوربین مدار بسته چیست | آیفون تصویری کرج | شرکت درسان

وسیله ای است که می تون با استفاده از آن به ضبط تصاویر برای اهداف نظارتی اقدام کنید . برای اولین بار کشور آلمان در سال1942 برای نظارت بر پرتاب موشک از دوربین مداربسته استفاده کرد. در سال 1949 آمریکا اولین دوربین خود را با نامvericonبه بازار عرضه نمودکه  برای نصب نیازی به مجوز دولت تداشت.

شرکت مهندسی درسان

دوربین ها انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را براساس مدل و ویژگی که دارند تقسیم کرد.

دوربین ها را براساس تکنولوژی که بدر ساخت آن ها به کار رفته است به سه مدل

  • دوربین مدار بسته آنالوگ معمولی
  • دوربین مدار بسته آنالوگ با وضوح بالا
  • دوربین مداربسته تحت شبکه

دوربین مداربسته تحت شبکه

از اولین دوربین هایی که وارد بازار شد و قیمت مناسبی نسبت به مدل اچ دی و تحت شبکه دارد و می توان آن ها را برای منازل استفاده کرد دوربین مداربسته آنالوگ معمولی بود.

این دوربین ها از یک یا چند عدد دوربین آنالوگ و یک دستگاه برای ضبط دیجیتال تصاویر و کابل هایی برای نصب دوربین ها به Dvr تشکیل شده است. تصاویری که ضبط می شوند از طریق دوربین به دستگاه DVR ارسال می شود و بعد از پردازش هایی که درون آن انجام می شود به تصاویر دیجیتال تبدیل می شوند و نسبت به مدل های پیشرفته تر آن کیفیت کمتری دارند.

دوربین های HD

دوربین های HD دارای کیفیت و وضوح بالاتصاویر است هنگام استفاده از این دوربین ها می توان به راحتی چهره افراد را تشخیص داد و برای مراکز بزرگ و معتبر بیشتر از این مدل استفاده می شود قیمت کم و کیفیت بالایی که دارند می تواند انتخاب مناسبی نسبت به مدل های معمولی باشد و در منازل و محیط های تجاری می توان از دوربین های آنالوگ اچ دی استفاده کرد که در مواقع سرقت بتوان از آن به عنوان مدرک جرم استفاده کرد.

دوربین های اینترنتی

دوربین های اینترنتی ویا همان دوربین مدار بسته تحت شبکه به گونه ای طراحی شده اند که با تنظیم آدرس آی پی از طریق اینترنت  و فعال کردن سوئیچ شبکه می توان تصاویر و فیلم ها ی محیط کار و زندگی خود را  به صورت آنلاین مشاهده کنید.و اجزای تشکیل دهنده این مدل از دوربین مداربسته می توان به لنز، سنسور و پردازشگر تصویر،حسگر نور ، لامپ مادون قرمز

هنگام خرید دوربین مداربسته باید به نکات مهمی که در زیر به آن ها اشاره شده است توجه کنید

  1. برند و شرکت تولید کننده دوربین مدار بسته
  2. نوع لنز به کار رفته در آن
  3. جنس بدنه
  4. سنسورهایی که در آن تعبیه شده است
  5. امکان وصل شدن به شبکه وای فای را داشته باشد
  6. کیفیت تصویر برداری در آن بالا باشد
  7. علاوه بر فیلم برداری بتواند صدا ها را ذخیره کند

انواع لنز به کار رفته در دوربین مدار بسته

لنز فیکس(ثابت)

این لنزها امکان تصویر برداری در جهت های مختلف را ندارد و فقط مکان ثابتی را می تواند ضبط کند.

لنز های متغیر،می توان با استفاده از این لنز بعد از نصب کردن آن در محیط فاصله را در مکان تنظیم کرد

نوع دیگری از لنزها که جهات مختلفی را فیلمبرداری می کنند و به لنزهای موتور دار در بازار معروف هستند.

به چه دلیل توصیه می شود که در یک مکان اداری و یا زندگی از دوربین مدار بسته استفاده کرد.

بسیار از مجرمین که عملیات مربوط به سرقت را انجام می دهند هنگامی نصب دوربین در یک مکان مطمئن شوند از این کار سر باز می زدند زیرا می دانند که در صورت هرگونه سرقت شناسایی می شوند بهتراست فروشگاه ها و یا مراکز خرید ازدوربین های مداربسه جهت اطمینان استفاده کنند.

در محل های اداری یک رئیس برای آنکه بتواند بر رفتار کارکنان خود نظارت داشته باشد می تواند از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده کنند که در هر زمان بتوانند رفتار آن ها را کنترل کنند و در صورت بروز هر گونه خطا و یا مشکلی خود را به آنجا برسانند.

برای آنکه از وقوع جنایات در سطح شهر جلوگیری شود بهتر است از دوربین های مداربسته استفاده شود.

درواقع می توان گفت دوربین ها می توانند در برخی از مواقع نگهبان جان و مال افراد باشند.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کرکره برقی کرج: تاریخچه و استفاده از درب های اتوماتیک به دوران رسانس بازمی گردد ، زمانی که مردم توجه بسیاری  به پیشرفت و تکنولوژی داشتند، اولین شرکت کرکره برقی در آمریکا  تاسیس شد. مارا در این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات مفیدی درباره کرکره برقی، نحوه کار کردن، اجزا تشکیل دهنده و مزایایی که  این درب ها دارند را در اختیار شما کاربران محترم قرار دهیم.

کرکره برقی کرج | کرکره اتوماتیک | شرکت مهندسی درسان

یکی از ضروریاتی که باید در امر  ساختمان سازی و مراکز تجاری، پارکینگ ها به آن توجه داشت

مسئله امنیت است، درب های کرکره ای با توجه به پیشرفتی از که از زمان قدیم تا کنون داشته اند

توانسته اند محبوبیت چشمگیری در میان مردم پیدا کنند

اطلاعاتی کامل درباره کرکره برقی

کرکره برقی از اتصال نوارهای عایق به هم متصل که جنس عمده آن آلومینیوم بوده ساخته می شود.

علاوه بر امنیت بالا ظاهر و نمایی زیبا را نیز به محیط می دهد.

این درب های برقی توسط یک موتور هدایت می شوند که بدون دخالت دست باز و بسته می شوند.

چگونه کار کردن کرکره برقی

تنها با فشردن یک دکمه از ریموت  کنترل، که باعث بالا و پایین شدن تیغه های درب می شوند.

هنگام بالا رفتن لایه های مختلف روی هم قرار میگیرند و جمع می شوند و زمان پایین آمدن هیچ فضای بازی وجود ندارد

و تا کف زمین کیپ می شود و همین امر سبب امنیت بالادر این گونه درب ها می شود.

کرکره برقی کرج | کرکره اتوماتیک | شرکت مهندسی درسان 

شرکت مهندسی درسان

کرکره ها اجزای مختلفی دارند که به اختصار به توضیح آن می پردازیم:

اجزای مختلفی که هرکدام نقش مهمی را در ساختار درب های اتوماتیک  به عهده گرفته اند

و عملکرد خاصی را انجام می دهند از اصلی ترین اجزای آن تیغه است که از آلومینیوم ساخته می شود

که با به هم وصل شدن این تیغه ها کرکره برقی ساخته می شود.موتور از دیگر اجزایی است

که مسئول حرکت و بالا و پایین شدن خودکار درب می باشد، که در قسمت بالای آن قرار دارد

و انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد.رسیور یا همان گیرنده ای که به فرمان های ریموت عمل می کنند.

تمسه و فولی ، چشمی از اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی هستند.

سایبان کرج

در کرکره برقی چند چشم یا حسگر به کار رفته است؟

دو چشم مادون قرمز آشکار ساز که دربالای درب قرار دارد و

دوچشم که داخل فریم درب برای محافظت که کسی لای کرکره  نماند.

مزایای استفاده از درب های برقی نسبت به سایر درب ها

کرکره های قدیمی( دستی) به صورت یک پارچه بودن و  دلیل وزن بسیار بالایی که داشتند

علاوه بر انرژی بسیاری که از فرد در هنگام باز و بسته شدند می گرفت.اما در کرکره های برقی نیازی به نیروی انسانی نیست

در مدل برقی سر و صدا کم است اما در نمونه های قدیمی سرو صدای بالا باعث آلودگی صوتی می شود

کرکره های قدیمی امنیت کمتری نسبت به مدل های برقی داشته زیرا با شکستن و باز کردن قفل ها به راحتی کرکره را باز و بسته کرد.

راهکارهایی برای استفاده از کرکره برقی هنگام قطعی برق

استفاده از اهرم دستی برای باز و بسته شدن درب ها

استفاده از باطری ها با ولتاژ بالا

نمونه ای از موتور کرکره برقی که در بازار موجود هستند

ذکر این نکته ضروری است  که  موتور از اصلی ترین قطعات درب بوده و نقش بسیار مهمی در کارایی صحیح آن دارد.

که برای نصب کرکره های  برقی در مکان هایی که امکان تردد در آن بسیاراست

از موتورهای با کیفیت تری استفاده شود. در اینجا به نمونه ای از موتور برای درب های برقی اشاره می کنیم:

  1. موتور ساید
  2. موتور توبلار


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نحوه کار آرام بند: آرام بند درب  به هر وسیله مکانیکی اطلاق می شود که پس از باز شدن درب به صورت کنترل شده درب را می بندد یا به طور خودکار باز می کند تا از بسته شدن  آن با صدای محکم جلوگیری کند.

نحوه کار آرام بند | نرده شیشه ای کرج | درسان

هنگامی که در باز می شود، می توان آن را فشرده و رها کرد تا درب به طور آرام و  خودکار بسته شود. این تبزار مانند یک درب فنری عمل می کند و اطمینان می دهد که درب به طور دقیق و به موقع پس از باز شدن به موقعیت اولیه و بی صدا بسته می شود.

دو نوع اصلی آرام بند وجود دارد: پنوماتیک و هیدرولیک. آرام بندهای  پنوماتیک معمولاً برای درب‌های سبک‌تر (تا 20 کیلوگرم) و درب‌های هیدرولیک برای درب‌های سنگین (تا 35 کیلوگرم) استفاده می‌شوند.

آرام بند کرج

نحوه کار آرام بند

اجزای ضروری آرام بندهای های هیدرولیک شامل راهنماهای نگهدارنده، چرخ دنده های انتقال، فنرهای برگشتی، شیرهای یک طرفه، پیستون های قفسه ای، هسته ها و محفظه های دریچه گاز، درپوش های انتهایی، حلقه های آب بندی و میله های اتصال می باشد. پوسته و شاتون نقش بستن درب و اتصال لنگه در و چارچوب در را ایفا می کنند

آرام بند وسیله ای مکانیکی است که درب را به آرامی و محکم می بندد تا بسته شود. با استفاده از کشش فنر تنظیم شده توسط روغن هیدرولیک به دست می آید. هنگامی که کاربر در را باز می کند، سیال هیدرولیک از یک مخزن به مخزن دیگر جریان می یابد.

روغن هیدرولیک از طریق دریچه های کنترل سرعت به آخرین مخزن باز می گردد زیرا فنر در را مجبور به بسته شدن می کند.

مزایای آرام بند چیست؟

هدف از آرام بند  درب بسته شدن خودکار و بی صدا درب  و محافظت از چارچوب و بدنه (بسته شدن نرم) است. مهمتر از آن، بسته شدن درب به بخش مهمی از مدیریت هوشمند ساختمان مدرن تبدیل شده است.

آرام بند ها عمدتاً در ساختمان های تجاری و عمومی  استفاده می شوند، اما در منازل نیز کاربرد دارند. کاربردهای زیادی دارند که مهمترین آنها بستن درب با صدای آرام است و علاوه بر این اگر بعد از هر ورود و خروج فراموش می کنید درب را ببندید ،خیالتان از بسته ماندن آن راحت می شود.

مزایای کلی آرام بند عبارتند از :

ساده و کاربردی

حفظ حریم خصوصی

کاهش خطر گرفتاری انگشتان میان درب

کنترل صدا و نویز

1، حفاظت در برابر آتش

انواع آرام بند درب

درب هیدرولیک نزدیکتر

درب های هیدرولیک به طور کلی به آرام بندهای درب اطلاق می شود. آرام بند یک وسیله هیدرولیک فنر مانند بر روی سر در است. هنگامی که در باز می شود، می توان آن را فشرده و رها کرد تا درب به طور خودکار بسته شود. به عنوان یک درب فنری عمل می کند و می تواند اطمینان حاصل کند که درب به طور دقیق و به موقع در موقعیت اولیه باز می شود.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

سایبان کرج: از تجهیزات جدیدی که امروزه وارد بازار شده است و بسیاری از افراد تمایل دارند که از آن برای محل کار و زندگی خود از آن استفاده کنند سایبان برقی می باشد. استفاده از سایبان از گذشته های دور در میان مردم رواج داشته و امروز شکل جدید تری را به خود اختصاص داده است و این امکان را برای افراد به وجود آورده است که هر زمان که تمایل داشتند از آن استفاده نمایند و یا آن را جمع کنند بدون آن که باز و بسته شدن آن برای افراد دردسری را به دنبال داشته باشد .

سایبان کرج | نصب سایبان برقی | شرکت مهندسی درسان

سایبان برقی انواع مختلفی دارند که بسته به محیط مورد نظر خود می توانید از آن ها استفاده نمایید.

استفاده از سایبان برقی برای پارکینگ ،مغازه ، پنجره و.. کاربرد بسیاری دارد و حمایت کاملی از فضای مورد نظر دارد.

در تولید سایبان های برقی از پارچه هایی استفاده می شود که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و شرایط آب و هوایی دارد

و همچنین برای نگه داشتن آن ها از فلزهایی که مانند پایه عمل می کنند استفاده می شود .

شرکت درسان

بهتر است که بدانید این سایبان ها می توانند به مانند بنرهای تبلیغاتی معرف محصول و یا خدمات شما باشند

و دیگر هزینه ای را برای تبلیغات پرداخت نکنید.

برای باز و همچنین جمع کردن سایبان  برقی می توان آن ها را به صورت دستی و یا اتوماتیک و تنها با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد .

بهتر است در زمان خرید سایبان برقی به نمایندگی مجاز آن در کرج مراجعه فرمایید .

سایبان برقی در کرج همان طور که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردم

انواع مختلفی دارند که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

سایبان برقی بازویی

که در طراحی آن دو یا چند بازو وجود دارد که با استفاده از یراق آلات به قسمت اصلی آن متصل می شود و امکان باز و بسته شدن آن به راحتی انجام می شود .

سایبان برقی چتری

سایبان برقی برای مغازه | کرکره برقی کرج | شرکت درسان

یک ستون که در مرکز وجود دارد و توسط تسمه هایی حرکت می کند و همانند

چتر باز و بسته می شود اما کارکرد آن نیز مشابه با دیگر سایبان ها می باشد .

سایبان برقی کرکره ای ، عملیات باز و بسته شدن آن ها به مانند کرکره می باشد و دلیل نامگذاری

آن ها نیز به همین دلیل است هنگام نصب این سایبان ها دیگر نور خورشید مزاحمتی برای افراد ندارد

سایبان برقی به دو مدل ثابت و متحرک تقسیم می شوند. سایه بان متحرک خود در دو مدل دستی

و برقی دسته بندی می شود .جنس پارچه ای که در سایبان به کار می رود می تواند برزنتی ، فلکسی، ترانزیتی باشد که به توضیح هر کدام از آن ها می پردازیم:

سایبان ثابت

در زمان نصب این سایبان ها آن ها را به وسیله جوش به هم دیگر نصب کرده اند

و امکان حرکت آن وجود ندارد و نصب آن به صورت دائمی می باشد . این سایبان ها می توانند

دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و محفاظت کاملی از محیط در برابر شرایط جوی داشته باشند

و از ورود هر گونه گرد و خاک به داخل منزل از طریق درب و پنجره جلوگیری می کند.

سایبان متحرک

این دسته از سایبان ها را می توان بسته به شرایط آب و هوایی به صورت دستی و یا اتوماتیک باز و بسته کرد

و بیشترین کاربرد را برای استخرهای سرباز و حیاط ها و یا پارکینگ هایی که مسقف نیستند دارند

و از ماشین و دیگر وسایلی که در مکان آزاد وجود داردمحافظت کاملی می کند.

سایبان تاشو

از این سایبان می توان برای هر محیطی استفاده کرد و مزیتی که این مدل از سایبان برقی

نسبت به دیگر سایبان ها دارد میزان باز شدن آن به دلخواه می باشد.

مزیت استفاده از سایبان برقی در کرج

نیروی مختصصی که در این نمایندگی ها وجود دارد می تواند شما را در انتخاب بهترین سایبان راهنمایی کنند .

نصبی آسان و راحت دارد

می توان از سایبان های برقی برای همه محیط ها استفاده کرد اما بهتر است نمونه ای را انتخاب کنید که با محیط شما هم خوانی داشته باشد.

استفاده از سایبان پنجره می تواند از ورود نور خورشید به داخل منزل جلوگیری کند و عمر وسایل برقی چون تلویزیون و یخچال نیز بیشتر می شود

می توان با استفاده از ریموت کنترل آن در هر زمان که نیاز بود از آن استفاده کرد



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

تعمیر درب اتوماتیک کرج: هنگامی که به تعمیر درب پارکینگ در شهر کرج  و اطراف ان نیاز دارید، انتخاب آسان است. فقط کافی است با شرکت ما با تیم متخصص و مجرب اش در کرج تماس بگیرید. وقتی به ما نیاز دارید اینجا هستیم این یکی از راه هایی است که ما نسبت به سایر شرکت ها برتری داریم.

تعمیر درب برقی کرج | نصب کرکره برقی | شرکت درسان

با تیمی دوستانه از تکنسین ها که به صورت حرفه ای رفتار می کنند و در تعمیر و سرویس درب پارکینگ پیشرفت می کنند.

خدمات تعمیر درب برقی پارکینگ ما درکرج

در طول سال ها، پیشرفت های فنی درب های پارکینگ  برقی شده اند.  این روزها درب های برقی گاراژ می توانند بسیار بیشتر از باز و بسته کردن درب های گاراژ انجام دهند.

از طریق مهندسی نوآورانه، درب های برقی گاراژ می توانند بخشی از سیستم امنیتی شما باشند، حتی زمانی که کیلومترها دورتر هستید در دسترس شما قرار گیرد.

تعمیرات ما در کرج  خدمات کامل را برای تعمیر و سرویس درب برقی پارکینگ به شما ارائه می دهد. ما تیمی از تکنسین های خبره داریم که می توانند به شما در رفع تمام نیازهای درب برقی گاراژ کمک کنند.

ما فروش، نصب، تعمیر و سرویس انواع درب برقی  پارکینگ با برندهای مختلف را انجام می دهیم.

شرکت مهندسی درسان

درب های برقی پارکینگ

درب های برقی پارکینگ در درجه بندی های مختلف قدرت، از جمله ¼ اسب بخار، 1/3 اسب بخار، ½ اسب بخار، ¾ اسب بخار، 1 اسب بخار، 1 ¼ اسب بخار در دسترس هستند.

هر چه قدرت بیشتر باشد، وزن بیشتری می توانید بلند کنید.

به عنوان مثال، اگر یک درب پارکینگ تجاری بزرگ دارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که یک درب بازکن 1/3 اسب بخاری بتواند روز به روز درب را باز کند.

تعمیر درب اتوماتیک کرج | نصب کرکره برقی | شرکت درسان

در عوض، برای انجام کار به یک درب بازکن قوی‌تر، مانند یک اسب بخار ¾ نیاز است. هنگامی که درب بازکن مناسب گاراژ را برای انجام کار انتخاب می کنید، می توانید انتظار چندین دهه خدمات با کیفیت را داشته باشید.

انواع شیشه برای نرده شیشه ای

زیرا دو نوع مختلف شیشه ایمنی وجود دارد. هر کدام ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف خود را دارند.

نرده شیشه ای چند لایه

نرده های شیشه ای چند لایه در بازار وجود دارد. این لعاب ایمنی است که از دو جداره منفرد به هم متصل شده اند، اما توسط دو لایه پلاستیکی از هم جدا شده اند .

در صورت شکستن لعاب، قطعات شیشه خرد نمی شوند، بلکه به لایه های پلاستیکی چسبیده می مانند.

بنابراین سد تقریباً دست نخورده باقی می ماند و احتمال آسیب کاهش می یابد که در مورد شیشه معمولی صدق نمی کند.

بنابراین، نرده شیشه ای چند لایه ترجیح داده می شود، زیرا حتی زمانی که می شکند، همچنان نقش محافظتی خود را ایفا می کند.

نرده شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نیز نامیده می شود ، شیشه سکوریت از یک لایه شیشه تشکیل شده است.

نام آن از این واقعیت گرفته شده است که تحت درمان خاصی به نام ”  کوئنچ ” قرار گرفته است.

در طی این فرآیند، شیشه های معمولی تا دمای نسبتاً بالا، حدود 700 درجه سانتیگراد گرم می شوند، سپس دمای آن تا 300 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

افزایش استحکام، پنج برابر شیشه های معمولی، از این خنک کننده ناشی می شود.

تنها اشکال این درمان این است که بعد از آن نمی توان اندازه شیشه را تغییر داد.

همچنین باید به خاطر داشت که وقتی شیشه سکوریت می شکند، به قطعات ریز تقسیم می شود

که احتمال آسیب دیدن آن وجود ندارد. شیشه سکوریت برای نرده هایی که ارتفاع افت بیش از 1 متر باشد توصیه نمی شود.

نرده شیشه ای چند لایه

شیشه لمینت سکوریت مشابه شیشه لمینت است، فقط در اینجا دو شیشه سکوریت وجود دارد که توسط دو فیلم PVB به هم وصل شده و از هم جدا می شوند.

مقاومت آن به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

این نوع شیشه اغلب بر روی نرده های تمام شیشه ای استفاده می شود

که موانع محافظ بدون پایه و بدون ساختار قابل مشاهده را تشکیل می دهند.

شیشه سکوریت در ضخامت های مختلف استفاده می شود.

موارد استفاده از نرده شیشه ای

نرده شیشه ای از  خانواده نرده ها،  در فضای باز، در سطح بالکن یا پله استفاده می شود.

در داخل ساختمان، می توان آن را در سطح نیم طبقه نصب کرد .

بنابراین , می توان نرده پله شیشه ای یا نرده بالکن شیشه ای پیدا کرد .

نرده شیشه ای برای نمای بیرونی مناسب ترین است، زیرا به هیچ وجه منظره تراس را خراب نمی کند.

نرده شیشه ای برای استخرهای شنا بسیار خوب است.

نقش اول آن بالاتر از هر چیز امنیت است. علاوه بر این، طبق قانون، هر صاحب استخر باید یک وسیله ایمنی نصب کند.

این اقدام حفاظتی را نباید نادیده گرفت حتی اگر کودکی در اطراف نباشد.

همه نوع برای حفاظت از استخر وجود دارد. نصب آنها بسیار ساده است، زیرا پاها روی کاشی کاری حوضچه ثابت می شوند.

اگر قصد نصب نرده شیشه ای پیرامون استخر یا تراس خود را دارید، با تیم پشتیبانی ما در کرج تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی
  • نگهداری و تعمیرات غلطک
  • تعمیر و تعویض موتور
  • رگلاژ کرکره برقی
  • تعمیر و تعویض شفت ، رسیور و فتوسل
  • بررسی سوراخ تهویه و پرده کرکره برقی

تعمیر کرکره برقی



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

بالکن شیشه ای: بالکن از مورد هایی است که  بسیاری از مردم هنگام خرید ویا اجاره منزل به آن توجه خاصی دارند، علت علاقه مردم به نصب بالکن های شیشه از کجا نشات می گیرد؟علاوه بر مزایایی که درسطرهای پایین به آن اشاره می کنیم داشتن بالکنی که انسان فارغ از همه جا هنگام خستگی های روزانه  به آن مراجعه کند و از نمای زیبای بیرون در فصل های مختلف لذت ببرد جز دلایلی است که مردم به این مدل از بالکن ها علاقمند هستند.

بالکن شیشه ای کرج | شیشه تاشو | شرکت مهندسی درسان

بالکن های شیشه ای نوعی پوشش برای تراس به حساب می آید که امروزه استفاده از آن بسیار رایج بوده

و به دلیل ظاهری شیک و جذاب که به محیط می دهد از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است.

موردی که باید هنگام انتخاب بالکن های از جنس شیشه باید به آن توجه کردوزن شیشه استفاه شده می می باشد.

شرکت مهندسی درسان

مزایای استفاده از بالکن های شیشه ای

  1. زیبا سازی فضا و محیط
  2. از ورود گردو خاک جلوگیری می کند
  3. نصبی بسیار آسان دارد
  4. به دلیل نشکن بودن جنس شیشه از امنیت بالایی برخوردار است
  5. نوعی عایق صدا به حساب می آید
  6. از ورود سرما و خروج گرما جلوگیری می کند
  7. از بیرون دید ندارد
  8. شستتشوی بسیار آسانی دارد
  9. عمر طولانی
  10. نمایی یکدست از شیشه

معایب استفاده از بالکن از جنس شیشه

خصوصیات این مدل از بالکن ها آنقدر زیاد است که اگرعیب و ایرادی هرچند کم هم داشته باشد به چشم نمی آید .

اگر برای استفاده، از شیشه های معمولی و نازک استفاده کنید خطر شکستگی را به همره دارد.

انواع شیشه برای بالکن های شیشه ای

شیشه بالکن فریم لس(بدون قاب): نمونه ای ازبالکن ها هستند که تنها یک صفحه دارند و می توان به راحتی فضای بیرونی را مشاهده کرد

شیشه بالکن ریلی: از چند صفحه هم اندازه ساخته می شود،که این صفحه ها به صورت عمودی نصب می شود و هنگام باز و بسته شدن شیشه به صورت ریلی می باشد.

مناسب رستوران ها و سفره خانه ها است.

سایبان کرج

مزایای استفاده از بالکن از جنس شیشه ریلی:

  • فضایی دلنشین و ایده آل
  • سهولت در باز و بسته شدن
  • عدم ورود سرما و گردو غبار
  • برای هر نوع بالکن با فضایی مناسب است

شیشه بالکن پنجره ای:

هنگام باز و بسته شدن به مانند پنجره است.

بالکن شیشه ای کرج | شیشه تاشو | شرکت مهندسی درسان

شیشه بالکن تاشو:

همانطور که از نام این مدل برمی آید پنل ها(صفحه) هنگام باز شدن بر روی هم قرار می گیرند و جمع می شوند.

ویژگی شیشه بالکن تاشو:

  • دارای رنگ های متنوع
  • ایمنی زیاد
  • استفاده مطلوب از تمام فضا
  • نصب آسان

قیمت شبشه برای بالکن های شیشه ای

  • قیمت شیشه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد چون:
  • اندازه شیشه برای بالکن
  • نوع شیشه که استفاده می شود
  • جنس شیشه
  • ضخامت(هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد، به دلیل نشکن بودن آن امنیت بالایی دارد)
  • تعداد صفحات ،پروفیل و یراق آلات

برای نصب بالکن های از جنس شیشه باید قبل از نصب چه کارهایی انجام دهید؟

طول و عرض آن را به صورت دقیق اندازه گیری کنید

در صورتی که دربالکن مواردی چون آب گرم کن،پکیج،باربیکیو وجود دارد با کارشناس مربوط هماهنگ کنید

ضخامت شیشه های مورد استفاده در بالکن های شیشه ای

شیشه ای با ضخامت8میل نوع استانداردی است که برای نصب شیشه های بالکن استفاده می شود.

حفاظ شیشه ای برای بالکن

افزایش ایمنی در تراس آپارتمان ها از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه کرد،

برای ایمنی می توان هم از بالکن از جنس شیشه استفاده کرد و هم از حفاظ از جنس شیشه

که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند،در حافظ های شیشه ای برای تراس

از شیشه سکوریت10میل و میله های استیل آبکاری شده استفاده می شود

و از سقوط اشیا و یا افراد به سطح زمین جلوگیری می کند.حفاظ ها نسبت

به بالکن تمام شیشه قیمت مناسب تری دارند و در تمامی نقاط جغرافیایی می توان از آن ها استفاده کرد.

در چه مکان هایی امکان نصب نرده از جنس شیشه وجود دارد

  • استخرهای
  • تراس
  • راه پله
  • پشت بام ها

برای حفاظ ها و بالکن ها از چه نوع شیشه ای می توان استفاده کرده و عمده تفاوت آن ها در چیست؟

شیشه سکوریت و لمینت در بالکن و حفاظ هاییی از جنس شیشه استفاده می شود

و بارزترین تفاوت آن ها در قیمت و نوع یراقی است که  برای آن استفاده می شود.

مدل لمینت نسبت به سکوریت از قیمت بالاتری برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شیشه سکوریت کرج: امکان داردقبلا اسم این مدل از شیشه ها به گوشتان خورده باشد. اما معنی دقیق این مدل از شیشه را می دانید؟ از کاربرد های آن تا چه میزان اطلاع دارید؟علت تمایز این مدل از شیشه چه می تواند باشد؟ با ما همراه باشید تا در مورد این شیشه ،کاربرد و مزایا آن  و نحوه تولید آن اطلاعاتی را در اختیارشما قرا ر دهیم.

شیشه سکوریت کرج | کاربرد شیشه میرال | شرکت مهندسی درسان

شیشه های سکوریت به دلیل مقاومت بالایی که نسبت به انواع دیگر شیشه ها دارند امروزه بیشترین استفاده را در درب های وردی مراکز و حتی فروشگاه ها دارند. این مدل از شیشه در اماکن عمومی و خصوصی هم توانسته جایگزین مناسبی به جای شیشه های معمولی باشد

تعریفی از شیشه سکویت

شیشه سکوریت در ضخامت های گوناگون در اختیار خریدران قرار می گیرد .

محصولی نشکن که مقاومتی بیشتر از نوع معمولی شیشه دارد طبق آزمایش های انجام شده مقاومت آن برابر بیشتر می باشد.

این مدل از شیشه ها تنها زمانی شکسته می شوند که ضربه شدیدی به آن ها وارد شودو بعد از آن هم به قطعات ریزی که برنده نیستند

تبدیل می شوند.شیشه های سکوریت در دمای700 درجه سانتی گرادتولید می شود باید زمان خروج دمای آن سرد شود

در غیر این صورت نمی توان از آن استفاده کرد زیرا عملیات تولید آن ناقص می باشد.

شرکت مهندسی درسان

بهتر است این مدل از شیشه ها را از فروشگاه هایی که در این زمینه تخصص لازم را دارند خریداری نماییدشیشه های سکوریت در کرج با بهترین مواد تولید شده اند.

شیشه سکوریت کرج | کاربرد شیشه میرال | شرکت مهندسی درسان

مزیت های استفاده از شیشه سکوریت

شیشه های سکوریت ضخامتی یکسان با شیشه های معمولی دارند اما مقاومت بیشتری را در ضربه از خود نشان می دهند.

هنگام شکستن این مدل آسیب به اطرافیان وارد نمی کند زیرا به قطعات کوچک و بی خطری تبدیل می شوند.

شیشه های سکویت بیشتر برای چه مکان هایی کاربرد دارد؟

در مکان هایی که ایمنی در آن از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا این شیشه ها مقاومت بالایی در محیط های که حرارت بسیار باشد دارد.

صنعت خودرو سازی

در ساختمان سازی در قسمت هایی که شدت آسیب به فرد  را همراه داشته باشد بیشترین استفا د دارد

بانک ها و فروشگاه های بزرگ

تراس ها، ویترین مغازهپارتیشین شیشه ای و…. بیشترین کاربرد را دارد.

تفاوت میان شیشه های معمولی وسکوریت

مهمترین تفاوت آن ها در مقاومت و استحکام آن ها می باشد. شیشه های سکوریت از مقاومت بالایی نسبت به شیشه های معمولی برخوردار هستند.

در سطرهای هالا به بحث امنیت این دو مدل از شیشه پرداختیم

  • مقا.مت در برابر حرق و حرارت

این مدل از شیشه ها مقاومت بالاای در برابر آتش دارندو می توانند سه برابر از مدل شیشه ای حرارت را بیشتر تحمل کنند.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

 

جک پارکینگی

 
جک پارکینگی

جک پارکینگی چیست: هنگامی که زمان تعویض درب پارکینگ فرا می رسد، نه تنها مسئولیت انتخاب درب جدید با ارتقاء برتر و پرداخت های مدرن را بر عهده خواهید داشت، بلکه باید عملکرد درب جدید خود را با درب بازکن به روز شده پارکینگ بهینه کنید. با جدیدترین پیشرفت‌های صنعت، طیف گسترده‌ای از مدل‌های بازکن جدید در سبک‌های مختلف موجود است – صاحبان خانه‌ها باید همه انواع مختلف را بشناسند و بدانند که هر کدام چگونه می‌توانند برای خانه و انتظارات عملکرد بلندمدت شما مفید باشند.

جک پارکینگی چیست | آرام بند کرج | شرکت مهندسی درسان

در چند سال گذشته، درب بازکن های جک  برای بسیاری از صاحبان خانه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به طور سنتی در اماکن تجاری رایج است، بازکن های جک دارای عملکرد بهبود یافته و ویژگی های کارآمد برای استفاده استثنایی مسکونی هستند.

درب بازکن جک چگونه کار می کند؟

درب بازکن های دیواری پارکینگ که اغلب به عنوان در بازکن جک میل از آن یاد می شود، یک سبک ماشین منحصر به فرد است که در سمت چپ یا راست درب بازکن پارکینگ نصب می شود. بازکن های جک میل به میله پیچشی درب گاراژ متصل می شوند تا درب را بالا و پایین کنند.

این سیستم برای هر نوع درب پارکینگی اعم از بالابر کامل عمودی، بالابر استاندارد و درب بالابر مناسب است. درب بازکن‌های  جک با طراحی عالی خود بسیار بی‌صدا هستند و برای پارکینگ هایی که در نزدیکی فضای نشیمن قرار دارند، مناسب هستند.

جک پارکینگی کرج

مدل‌های جک های پارکینگی

مدل‌های جک های پارکینگی  می‌توانند روی درب‌های گاراژ بزرگی که تا ارتفاع 14 فوتی می‌رسند تعبیه شوند و دارای ظرفیت‌های عملیاتی مشابه با اپراتورهای واگن برقی، از جمله فرآیندهای نصب، طول عمر، ظرفیت عملکرد سنگین و ضمانت‌ها هستند. در حالی که هزینه نصب درب بازکن‌های میل جک معمولاً کمی بیشتر از مدل‌های جایگزین تسمه یا درب بازکن‌های زنجیره‌ای است، طیف وسیعی از مزایای بازکن میل جک، هزینه‌های اولیه  را جبران می‌کند.

مزایا در بازکن جک

در حالی که مدل‌های درب بازکن میل جک دیواری ممکن است در مقایسه با گزینه‌های سربار استاندارد غیرعادی و ترسناک به نظر برسند، بسیاری از صاحبان خانه‌ها باید به دلیل مزایای بی‌نظیر آن، به ارتقای این نوع ماشین‌ها فکر کنند. اگر مطمئن نیستید که بازکن جک میل شما می تواند برای خانه شما مفید باشد، مزایای زیر را در نظر بگیرید:

فضای ذخیره سازی بهبود یافته

به دلیل نصب در کنار درب پارکینگ شما در مقابل سربار، صاحبان خانه می توانند فضای سقف پارکینگ را بیشتر در اختیار داشته باشد، که اغلب برای نگهداری وسایل بزرگ یا نامناسب مانند دوچرخه و سایر اقلام بزرگ از استفاده می شود. سیستم‌های ریلی مورد استفاده در بازکن‌های زنجیری و تسمه‌ای، مقدار فضای سقف موجود را محدود می‌کنند، در حالی که بازکن‌های میل جک ناحیه بسیار مورد نیاز را ایجاد می‌کنند. از این طرح می توان برای درب های پارکینگ بالابر نیز استفاده کرد و نیاز به نصب پنل کاذب را برطرف کرد.

گزینه‌های نصب متغیر

پارکینگ هایی با سقف‌های بسیار بلند یا کم می‌توانند از نصب درب بازکن در کنار درب بهره ببرند. درب بازکن های گاراژ با ریل به حداقل 48 اینچ فاصله بالای سر در بالای درهای گاراژ نیاز دارند که بسیاری از خانه ها نمی توانند آن را در خود جای دهند. در این موارد خاص، بازکن های جک میل یک جایگزین بازکن کارآمد و قابل اعتماد ارائه می کنند.

ویژگی های ایمنی بهتر

با درب بازکن های میل جک مدرن، می توانید خیالتان راحت باشد که خانه شما به آخرین پیشرفت های ایمنی از جمله سیستم های برگشت ایمنی و سنسورها دسترسی دارد. بسیاری از مدل‌های بازکن میل جک را نیز می‌توان برای داشتن یک چراغ 200 واتی برای ایمنی و راحتی بیشتر ارتقا داد.

پیشرفت‌های امنیتی بیشتر

درب بازکن‌های قدیمی پارکینگ از یک کد فرکانس بازکن برای باز و بسته کردن درب پارکینگ استفاده می‌کنند – این یک کد به راحتی می‌تواند به یک کنترل از راه دور دیگر کپی شود و به عنوان راهی برای ورود به خانه شما استفاده شود. جدیدترین مدل‌های درب بازکن پارکینگ – از جمله مدل‌های میل جک – دارای کدهای درب کرکره ای هستند که هر بار که در باز می‌شود کدهای منحصربه‌فرد درب برای جلوگیری از کپی کردن دارند



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قفل برقی چیست: قفل برقی درب یک راه جدید و بهبود یافته برای حفظ امنیت خانه شما است. آنها جایگزین  کلیدهای شما  میشوند یا با آنها کار می کنند. هنگامی که شما قفل الکترونیکی درب دارید، می توانید از راه دور درب ها را قفل و باز کنید و همچنین قفل بودن یا نبودن آنها را کنترل کنید. برای باز کردن قفل آنها می توانید از یک جا کلیدی، ماشین خود، یک برنامه تلفن همراه یا یک کد کلید استفاده کنید. 

قفل برقی چیست | نصب انواع قفل اتوماتیک کرج | درسان

اینها ابتدا در اتومبیل ها یافت شدند، اکنون در خانه ها و آپارتمان ها نیز موجود هستند.برای هر نوع قفل در، به یک نوع کلید برای ورود به آن نیاز دارید. با این حال، کلیدها همیشه کارآمد نیستند زیرا نیاز به استفاده از دستان شما دارند

(اگر مجبور هستید چیزی را در دست تان به داخل  حمل کنید یا اینکه پاکت های بزرگی دارید و مبتلا به آرتروز هستید)،

باید آنها را حمل کنید (همینطور برای کودکانی که مستعد گم کردن اشیا هستند مناسب نیست)، در شرایط جوی بد

(اگر هوا بد است یا در یک منطقه خطرناک زندگی می کنید خوب نیست).

عملکرد سیستم قفل برقی

سیستم قفل برقی درست مانند یک قفل سنتی – با یک چفت و یک پیچ کار می کند. به طور سنتی، کلیدها با یک سیستم پین و لیوان کار می کنند که در آن سیلندر قفل در جای خود قرار می گیرد و کلید آنها را می چرخاند و قفل را در فاصله مشخصی حرکت می دهد – به اندازه ای که اجازه می دهد در باز شود.

 راه‌های دیگری برای باز کردن این موضوع وجود دارد، اما اغلب مهارت و زمان زیادی را می‌طلبد.

قفل های برقی درب از چیزی به نام محرک استفاده می کنند که پیچ قفل را در جای خود حرکت می دهد تا درب باز شود. 

شما به سادگی باید محرک را فعال کنید و درب شما باز می شود.

شرکت مهندسی درسان

مزایای قفل برقی

صفحه کلید دیجیتال

 آل برای شرکت های بزرگ و کوچک بسیار ایده آل است، کدهای ورودی را می توان تنظیم و بین کارکنان توزیع کرد تا از دسترسی اعضای خارج از سازمان جلوگیری شود.

دکمه های باز کردن درب

لوازم جانبی کنترل دسترسی مانند دکمه های باز کردن درب  Press to Exitرا می توان در داخل ساختمان نصب کرد تا در مواقع اضطراری تخلیه ساختمان آسان شود.

دسترسی به درب کلید

یکی از بزرگترین مزایای قفل برقی دسترسی به این مورد است که در صورت نیاز به لغو دسترسی افراد، فوب ها را می توان بدون نیاز به حذف قفل برقی درب دوباره برنامه ریزی کرد.

قفل برقی

معایب استفاده از قفل برقی  

هر کالایی در کنار مزایای فراوان ای ادعایی نیز دارد و قفل های برقی از این قاعده مستثنی نیستند.

ایراد اصلی این درب ها این است که توسط یک کارت که امکان خراب شدت گم شدن و جابجا شدن آن وجود دارد باز و بسته میشوند.

و در صورت مفقود شدن یا خرابی کارت دیگر امکان تردد به محل کار یا منزل را ندارید

و از طرفی نیاز به مجدد ان است که هزینه زیادی را در پی دارد.

ایراد دیگر  آن این است روی هر دری نصب نمیشوند. برای درهایی با چارچوب آلومینیومی

ایده آل نیست زیرا برای نصب به یک در با ضخامت بالا نیاز است.

قفل برقی برای درهای توخالی کارا مد نیست زیرا درون این درها با گچ ور میشود که برای نصب قفل باید مواد میانی آن خالی شود.
ویژگی های قفل برقی مناسب

بیشتر قفل های برقی عرضه شده  در ایران از قفل سیزا ایتالیا اقتباس شده اما فرق انها

ساخت قفل های برقی در کمپانی های تولیدی مرغوبیت قطعات به کار رفته در این قفل ها است.

کیفیت در مواردی چون آبکاری اجزا مورد استفاده، نوع رنگ کاری، بهره گیری از قطعات

مرغوب می باشد که این موارد از ظاهر بیرونی بعضی از اجزا قفل برقی قابل تشخیص است.

به غیر از این شرکت هایی که  محصول مطمئن و باکیفیت می سازند، قفل های برقی خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند .

ولی باید از این مساله آگاه باشید که گارانتی تعویض علتی بر کیفیت بالا نیست،

به این دلیل که بیشتر مصرف کنندگان برای تعویض به مشکل می خورند و نمی توانند قفل را از درب باز کنند.

دلیل اهمیت نصب قفل های برقی در درب های پارکینگی

از جک های پارکینگی برای باز و بسته کردن درب باید استفاده کرد و این جک ها هیچ ایمنی را ندارند

به این دلیل که در صورت فشار آوردن به درب گیربکس آن صدمه می بیند و درب باز می شود .

حتما  در زمان نصب جک پارکینگی از قفل برقی استفاده نمایید.

 نصب قفل های برقی

برای ممانعت از برهم خوردن تنظیم قفل های برقی باید پایه آن به درب جوش شود

به این دلیل که اگر جوشکاری نشود، باید پیچ های متفرقه خودکار برای نصب ان بت کار گرفت،

که به تدریج این پیچ ها شل میشود و کارایی قفل را از بین می برد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

کاربرد نرده شیشه ای: منظره ی نفس گیر از تراس دشت های طولانی و باغ سرسبز، یا از بالکن زندگی شلوغ شهری یا بازی بچه ها… همه ما از رفاه یک منظره زیبا خبر داریم. افکار ما آرامش پیدا می کنند و کیفیت زندگی به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

اما وقتی باد صندلی ها را فرو می ریزد، باران تراس را شلاق می زند یا رهگذران هنگام عبور از آنجا دید واضحی از حریم خصوصی شما دارند، خوب نیست.

خوشبختانه ما راه حل داریم: نرده های شیشه ای !اگر می خواهید باد را بدون محدود کردن دید رام کنید، انتخاب خوبی است.

حقایق جالب در مورد نرده های شیشه ای

نرده های شیشه ای برای تراس یا بالکن – در خانه یا شرکت – راه حلی زیبا و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری است.

با یک نرده شیشه ای از مزایای بسیاری بهره می برید، اما همچنین نرده ای متناسب با دکوراسیون و سبک زندگی مدرن دریافت می کنید.

نرده های شیشه ای انواع مختلفی دارند و ما اغلب سوالاتی مانند:

کدام حصار شیشه ای را انتخاب کنم؟ حصار WPC با شیشه، حصار شیشه ای مات، حصار با شیشه شفاف یا شاید نرده شیشه ای با پانل های مات؟

نرده شیشه ای کرج

چرا نرده های شیشه ای را انتخاب کنیم؟

به طور کلی در مورد نرده های شیشه ای می توان گفت:

نیاز به حداقل تعمیر و نگهداری دارند،و در صورت لزوم می توان با آب و صابون این نرده ها را بشویید.

با وجود باد و آب و هوا ظاهر خود را برای سالها حفظ می کنند

به زیبایی با محیط اطراف ترکیب می شود.

در بیان ساده و مدرن هستند

راه حلی بی انتها و ایمن در برابر باد، حفظ حریم خصوصی و سقوط هستند

کاربرد نرده شیشه ای | سایبان کرج | شرکت مهندسی درسان

کدام نوع شیشه را انتخاب کنیم؟

نرده جدید شما در سه نوع مختلف موجود است: شیشه شفاف، شیشه مات و شیشه با پانل های مات. در زیر می توانید در مورد انواع مختلف اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نکته! قبل از تصمیم گیری در مورد نرده شیشه ای برای پاسیو، ایوان یا بالکن خود، به هدف و عملکرد نرده فکر کنید. آیا فقط باید برای محافظت در برابر باد و سقوط از ارتفاع استفاده شود یا باید از حریم خصوصی نیز محافظت کند؟ همچنین به این فکر کنید که چه چیزی با خانه و محیط بهتر می شود. به عنوان مثال، حصار شیشه ای مات کاربردی است، اما همچنین می تواند تصور کلی را خراب کند.

نرده شیشه ای با شیشه شفاف

هیچ خطری وجود ندارد که نرده تصور کلی را از بین ببرد. با انتخاب غنی از پست ها، می توانید راه حل حصار خود را بیشتر تقویت کنید،

جزئیات خانه را برجسته کنید و حصاری برای اندازه گیری خود تهیه کنید.

به عنوان مثال،  نصب آن با پایه های سیاه ساخته شده از فولاد یا WPC چقدر موثر است.

در اینجا بر بیان مدرن تأکید می شود. بیان واضح تری با نرده های شیشه ای شفاف و قاب فولادی به دست می آید.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، نرده شیشه‌ای شفاف چیزی جز محافظت در برابر باد و آب و هوا ارائه نمی‌کند

و از شما در برابر افتادن از حیاط مرتفع محافظت می‌کند.

به یاد داشته باشید که یک حصار نرده ای شفاف، مانند پنجره های شما، نیاز به تمیز کردن منظم دارد.

سایبان کرج

شیشه مات

این نوع شیشه ای اغلب اولین انتخاب برای سایه زدن در اطراف بالکن ها، پاسیوهای مرتفع و ایوان ها است.

در مناطقی که دید واضحی از خیابان، رهگذران یا موارد مشابه از شما وجود دارد، بدیهی است که باید کم نور باشد.

حصار شیشه ای مات در اینجا بسیار مؤثر است و حریم خصوصی فوری و فضایی آرام را در منطقه غربال شده ایجاد می کند.

نرده شیشه ای با شیشه مات نیز به عنوان جداکننده اتاق یا در ترکیب با نرده چوبی بسیار مفید است.

با ترکیب آن با پانل‌های حصار چوبی یا WPC و شیشه‌ای، می‌توانید نورهای مختلف را تحت تأثیر قرار دهید

و در عین حال محلول حصار خود را سبک‌تر و ظریف‌تر کنید.

نرده شیشه ای با پنل مات

نرده های شیشه ای با پانل های مات یک مرحله میانی بین شیشه مات و شفاف است.

شیشه با پانل های مات یک روش چاپ چینی باستانی است که شیشه را با طرح تزئین می کند.

با ما، این میدان‌های مربعی کوچک هستند که نور را از خود عبور می‌دهند،

اما آنقدر چشم را پریشان و منحرف می‌کنند که دیدن آن را دشوارتر می‌کند.

اگر شیشه‌های مات را خیلی حجیم می‌دانید، اما همچنان می‌خواهید راه‌حلی چشم نوازتر از شیشه شفاف داشته باشید،

شیشه‌های با پانل‌های مات انتخاب خوبی هستند.

 لوازم جانبی و پایه ها را انتخاب کنید

که بر اساس عملکرد و بیان مورد نظر در مورد نوع شیشه خود تصمیم گرفتید، نوبت به انتخاب پایه های مناسب می رسد.

شما به راحتی می توانید راه حل و پایه های نرده را طراحی کنید تا به ظاهر کلی کاملی که مناسب خانه و محیط اطراف است برسید.

شما همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا شیشه باید یک قاب فولادی گالوانیزه داشته باشد

یا شاید نرده باید با یک دروازه شیشه ای ترکیب شود و به یک نرده مجهز شود.

نکته! هنگام انتخاب پایه ها و نرده ها، به این فکر کنید که آیا می خواهید بر چیزی در مورد خانه خود تأکید کنید یا خیر.

شاید مواد مشابهی وجود داشته باشد که بتوانید برجسته کنید؟ و همچنین اینکه آیا می خواهید

حصار جدید محتاطانه، شفاف یا بسیار آشکار باشد.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شرکت پنجره دلوین به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و شایسته تر به مشتریان عزیز، در تمام نقاط استان های ایران آماده اجرا می باشد.

ما در استان البرز به فروش مدل های مختلف از پنجره های دو جداره UPVC ویستابست ، وین تک و هافمن با قیمت کارخانه ای آماده همکاری هستیم.

اگر قصد دارید که منزل و محیط کار خود را بهتر بسازید و همچنین در انرژی صرفه جویی نمایید و  مهم تر از آن از آلودگی های صوتی به دور باشید میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.شرکت دلوین ارسال به سراسر نقاط ایران دارد.

تولید انواع پنجره

این شرکت انواع درب و پنجره های دو و سه جداره UPVC را تولید میکند.شما بسته به سلیقه خود می توانید درب و پنجره مورد نظر خود را به کارشناسان ما سفارش دهید و ما در سریع ترین زمان ممکن به نصب درب و پنجره های UPVC مورد نظر شما میپردازیم.

شرکت ما در پروژه های کوچک و بزرگ در کنار شما عزیزان خواهد بود و قادر به همکاری و مشارکت با شما عزیزان می باشد.

در اخر خیال خود خود را بابت خرید محصولی اورجینال همراه با گارانتی راحت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره های دوجداره در البرز کرج: پنجره های یو پی وی سی جزئی از مهم ترین اجزاء ساختمان ها هستند و با وجود درب و  پنجره های دوجداره افراد داخل خانه احساس آرامش و امنیت نسبت به عوامل بیرونی میکنند . حالا منظور ازعوامل بیرونی  وجود گرد و غبار و خاک و وجود حشرات ریز موجود در هوای بیرون و موجودات آسیب رسان و اذیت کننده مثل سوسک و پشه و مگس همچنین ذرات قطرات باران و یا دانه ها ی برف میباشد.

قیمت پنجره دوجداره کرج | نصب درب UPVC | دلوین

با عوض کردن پنجره های یک جداره ساختمان خود و نصب کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی جلوگیری از ورود آب باران و موجودات آزار دهنده و گرد و خاک میشود . همچنین از نظر هزینه ای پنجره های دوجداره از پنجره های یک جداره  قیمت بالایی دارند و با مزیت هایی که دارد بنابراین به صرفه هستند

پنجره دوجداره از پروفیل باکیفیت و جنس مرغوب ساخته شده است . ما با عرضه کردن پنجره های دوجداره یو پی وی سی این دغدغه را رفع کرده ایم .در محیط بیرون از منزل شما یعنی در محیط شهر میزان سروصدا  ۶۰ الی ۷۰ دسیبل میباشد .که با تعویض پنجره های قدیمی و عدم عایق و مصرف این نوع پنجره ها  میزان صدا  ۲۰ الی ۳۰ دسیبل کاهش میابد.

مورد استفاده قرار دادن پنجره های دوجداره یو پی وی سی و نصب ان ها در خانه هایتان موجب هرگونه عایق بندی میشود و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .در ادامه مطلب به برخی از مزیت های پنجره یو پی وی سی اشاره میکنیم.

شرکت دلوین

مزایای پنجره UPVC

۱_ عایق بندی کامل در برابر رطوبت

۲_ ضد آب بودن و ضد سرقت

۳_ نصب سریع و راحت

۴_ عایقبندی در برابر شرایط محیط بیرونی

۵_ مقاومت در برابر آتشسوزی و حریق

۶_ مناسب همه ی محیط و شرایط آب و هوا

۷_ دارای تنوع در طرح و رنگ بندی زیاد

۸_ دارای مدل های زیاد و متناسب با هرفضا

۹_ ماندگاری بالایی دارند

۱۰_ قیمت مناسبی دارند

۱۱_ وزنی سبک را دارا هستند

راهکاری مفید در صرفه جویی قیمت و هزینه های پنجره های دوجداره یو پی وی سی  :

حذف کتیبه های موجود یا به حداقل رساندن آن ها

کاهش تعداد بازشوهای پنجر ه ها

به جای استفاده از بازشو کشویی و دوحالته از پنجره دوجداره تک حالته استفاده شود

طوری طراحی شود که میزان پروفیل مصرف شده در پنجره ها کمتر باشد قیمت و هزینه آن نیز کاهش میابد

اهدافی که باعث ساخت پنجره های دوجداره شده اند شامل :تفکیک فضای بیرونی و داخلی و عایق حرارتی و تبادل حرارتی فضاهاست.

تنوع انواع برند های مختبف انتخاب را برای مشتریان سخت کرده است . کیفیت پنجره های دوجداره تاحدی وابسته به برند میباشد .

برندها از نظر کیفیتی به ترتیب میتوان گفت : پنجره ویستابست _  پنجره وین تک _ پنجره هافمن و … همه ی برند ها دارای کیفیتی

استاندارد میباشند .از قابلیت های یو پی وی سی میتوان به عایق بودن آن در مجاور سرما و گرما و همچنین ظاهری شیک

و انواع رنگ ها مثل طرح چوب و سفید و شامپاینی و غیره نیز اشاره کرد.

قیمت شیشه پنجره



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

پنجره دوجداره وین تک کرج: شركت دلوین براي توليد محصولات خود، از پروفيل    Wintech  استفاده مي كند. محصولات وين تك با بيش از ۳۰ سال سابقه توليد، با توجه به كيفيت بالا و رعايت استانداردهاي لازم در مراحل توليد، به بيش از ۶۰ كشور صادر مي شود. اين مجموعه جهت سرويس دهي مطلوب به مشتريان خود، علاوه بر كارخانجات توليدي خود در كشور تركيه (شهر آنتاليا)، در شش كشور آلمان، روسيه، اوكراين، هندوستان، آذربايجان و تونس (و اخيراً ايران) كارخانجات توليدي ايجاد كرده و در ۵۴ كشور دفاتر فروش، انبارهاي محصولات و شبكه هاي نمايندگي فروش داير كرده است. پنجره دو سه جداره وین تک

پنجره دوجداره وین تک کرج | انواع درب UPVC | دلوین

طراحي پروفيل هاي پنجره دو سه جداره وین تک امكان نصب انواع يراق آلات و ايجاد بازشوهاي متنوع را در سيستم هاي درب و پنجره uPVC فراهم مي كند. استفاده از يراق آلات استاندارد در ارتقاء كيفي درب و پنجره های upvc  موثر بوده و رعايت نكات فني و پهناي بازشو، وزن شيشه هاي لنگه بازشوها در انتخاب نوع يراق آلات از نكات حائز اهميت است.

پنجره دو سه جداره وین تک

وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي

قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و

گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و

گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند.

متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم،

دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.

شرکت دلوین

اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري

خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي

دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.

 

پنجره دو سه جداره وین تک

خاصيت اين نوع محصولات مقاومت بالاي آنها در برابر آب و رطوبت است.

نوع ساخت آنها به نحوي است كه فاصله يا ترك براي نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت.

همچنين اين محصولات خصلت ضدآب بودن را نيز دارا هستند كه در شرايط آب و هوايي خاص بهترين انتخاب محسوب مي شوند.

نمایندگی ویستابست در کرج

 

درب و پنجره هاي “يو پي وي سي” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند.

در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي

خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش

و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.

در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود.

در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات

از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.

پنجره دوجداره وین تک در کرج

اگرفکر به عوض کردن پنجره های قدیمی ساختمان خود و نصب پنجره های دوجداره وینتک هستید

باید بدانید که برای عوض کردن پنجره های خود و تبدیل کردن آن ها به دوجداره هیچ تخریب و بهم ریختگی خانه شما ایجاد نمیکند

در زمان کوتاهی انجام میشود و نصب سریع و آسانی دارند ولی همچنین باید به دست متخصص آن انجام شود و کار هرکسی نیست

بنابراین برای نصب و تعویض پنجره های خود شرکت پنجره دلوین پاسخگو شما خواهد بود و باتوجه به نیازشما عزیزان شمارا راهنمایی کرده



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

شرکت دلوین یکی از نمایندگان رسمی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست در کرج میباشد.این شرکت با کارشناسان متخصص خود توانسته در زمینه تولید و نصب درب و پنجره دوجداره ویستابست رضایت مشتریان خود را جلب کند.برای دریافت لیست قیمت ها و اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های این شرکت تماس حاصل فرمایید.شرکت دلوین با تولید درب و پنجره های دوجداره ویستابست کمک بزرگی به شما عزیزان در صرفه جویی هزینه های اقتصادی خانواده ها و جلوگیری از هدر رفتن انرژی میکند.

لیست نمایندگان پنجره ویستابست در کرج

تعویض پنجره آهنی با دوجداره ویستابست

امنیت بالای درب و پنجره یو پی وی سی ویستابست در برابر سرقت

درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ویستابست بر خلاف ظاهر ظریف و زیبایی که دارند در برابر سرقت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. و علت ان هم در ساختار یراق آلات این درب و پنجره هاست. این نوع درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی از سه طرف دارای قفل و بست است.

ضد زنگ بودن درب و پنجره دوجداره ویستابست

متریالی که در پنجره های یو پی وی سی استفاده شده است زنگ نمی زند و دچار فرسودگی هم نمیگردد و طول عمر بسیار بالایی دارند.

لیست نمایندگان پنجره ویستابست در کرج

نصب پنجره دوجداره ویستابست در کرج بدون هیچ تخریبی و با قرار گیری بر روی قاب فریم کاملا محکم در زمانی کوتاه انجام میشود. پنجره های دوجداره  یو پی وی سی ویستابست در کرج از نفوذ آلودگی های صوتی به داخل جلوگیری میکند و محیطی ارام را برای شما مهیا میکند.همچنین عایق بسیار مناسبی در مقابل نفوذ اب باران به داخل میحط است. و از دیگر مزایای این درب و پنجره های دوجداره غیر قابل اشتعال بودن انهاست.در حال حاضر با این افزایش قیمت ها استفاده از درب و پنجره های دوجداره ویستابست یکی از راههای کنترل هزینه های خانواده ها محسوب میشود.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

انواع پنجره کشویی upvc و آلومینیومی کرج: پنجره کشویی آلومینیومی و upvc از محبوب ترین و پر طرفدارترین مدل های پنجره دوجداره UPVC است که بیشترین طرفداران پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی دارای فریمی با جزیی پلاستیکی به عنوان گرمابند یا حرارت شکن و غیر فلزی است که از لحاظ فیزیکی بخش داخلی پنجره را از قسمت بیرونی جدا می کند.

پنجره دوجداره آلومینیومی کرج | نصب درب UPVC | دلوین

در پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی از نوارهای پلی آمیدی با ۲۵% فایبر گلاس که به صورت مکانیکی به قاب داخلی و خارجی

فلزی متصل شده اند، استفاده می شود. در واقع ایده پنجره آلومینیومی ترمال بریک کشویی مشابه با عملکرد شیشه های دو جداره است

و باعث ایجاد یک سد حرارتی برای مقابله با اتلاف حرارت که با استفاده از ماده ای با هدایت حرارتی پایین در سیستم اتفاق می افتد.

در پانل های شیشه ای عایق مانند شیشه های دو جداره این امر به وسیله گاز پرکننده و میله های جداکننده اتفاق می افتد.

در حالیکه در ساختار پنجره آلومینیومی ترمال بریک این امر(ایجاد عایق حرارتی) به وسیله مواد ترمال بریک (گرمابند) انجام می پذیرد.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای افزایش و حفظ حرارت داخل فضا طراحی شده اند.

در ماه های گرمتر این پنجره ها به طور موثری از ورود گرما به داخل جلوگیری میکند.

شرکت دلوین

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

پروفیل پنجره کشویی دوجداره

انواع پنجره کشویی UPVC و آلومینیومی

در و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک و یو پی وی سی تولید شده با توجه به شکل قرار گیری پروفیل آلومینیومی و upvc در کنار هم و

یراق آلات مختلفی که می توان در ایجاد بازشو ها استفاده نمود دارای تنوع در نحوه بازشو و کاربرد می باشد که هر یک می تواند بر

اساس نیاز و سلیقه افراد به کار گرفته می شود.

انواع پنجره کشویی upvc و آلومینیومی کرج

انواع مختلف در و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVC :

  • پنجره دو حالته
  • پنجره تک حالته
  • پنجره دو جداره کشویی
  • پنجره کشویی عایق
  • پنجره دو لنگه کشویی
  • در و پنجره فولکس واگنی

در حالت اول پنجره دو حالته مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود

و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود

تک حالته یا پنجره بازشو به بغل با قرار گرفتن لولا و یراق آلات آن در سمت راست و یا چپ پروفیل امکان باز شدن

این پنجره ها به هر دو سمت و یا حتی به سمت بیرون و یا داخل را امکان پذیر می کند.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج, نصب پنجره ترمال بریک نیازمند بررسی و مطالعه موارد زیر است بطور کلی نصب تمامی پنجره ها از اصول یکسانی پیروی میکنند ولی در جزییات با یکدگر تفاوت دارند مهمترین مرحله نوع و شیوه اندازه گیری جهت ساخت می باشد که در هنگام نصب، تیم نصب با مشکل مواجه نگردد.به شکل مرسوم و نه استاندارد فواصل عرضی و ارتفاعی اندازه گیری شده و کمترین مقدار به عنوان اندازه انتخاب و از آن بادخور کسر میگردد.

نحوه نصب پنجره ترمال بریک در کرج

برای نصب پنجره‌های معمولی از روش‌های استانداردی استفاده می‌شود.

استفاده از این روش برای نصب خودتان مناسب نیست و درصورت استفاده از این روش پنجره ترمال بریک به درستی در جای خود قرار نمی‌گیرد. این امر موجب می‌شود قسمت داخلی قاب پنجره دوجداره ترمال بریک همچنان با هوای بیرون در تماس باشد که به این معناست که اتلاف حرارت و انرژی همچنان رخ می‌دهد. اما درصورتی که به هر دلیلی شما قصد دارید نصب را خود انجام دهید ما در مجموعه در و پنجره دوجداره روماپن به صورت گام به گام روش نصب آن را برای شما توضیح خواهیم داد.

نصب پنجره ترمال بریک چگونگی و روش

قبل از آماده شدن پنجره یک قاب آهنی یا آلومینیومی توسط کارفرما به عنوان “کادر” داخل دیوار قرار می گیرد.

به طوری که پس از نصب پنجره دیگر قابل رؤیت نخواهد بود.

باید توجه داشته باشید که درهنگام نصب، این قاب آهنی کاملا صاف و عاری از هرگونه کثیفی و نخاله های ساختمانی باشد.

در صورتی کشویی بودن درب و پنجره های ترمال بریک، شیشه های دوجداره میتواند در داخل کارخانه و یا در محل نصب توسط تیم نصاب بر روی لنگه پنجره نصب گردد.

اما در صورت بازشو بودن پنجره های ترمال بریک، شیشه ها نیز همراه با درب و پنجره به محل نصب مورد نظر برده می شوند تا پس از اتمام فرایند نصب، بر روی آن نصب گردند.

توجه داشته باشید که نصب این شیشه ها بر روی درب و پنجره باید توسط تکنیسین های باتجربه انجام شود در غیر این صورت ممکن است شیشه ها به درستی در جای خود قرار نگرفته باشند و همین امر سلامت ساکنین را به خطر بیاندازد.

مراحل را به شکل زیر اجرا نمایید:

۱- قرار گیری پنجره در قاب آهنی

۲- نصب موقت توسط پیچ های نصب و زیر سری های لازم جهت تراز کردن پنجره

حتما به تراز بودن پنجره توجه ویژه ای نمایید چرا که پنجره اگر تراز نباشد در هنگام رگلاژ شما را دچار مشکل میکند.

۳- نصب کامل پیچ ها

۴-قرارگیری شیشه درون آلومینیوم

۵-رگلاژ نمودن بازشو و شیشه

۶-لاستیک کشی



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب ویلا:انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب برای ویلا دیزاین و دکوراسیون خانه از دغدغه های بیشتر مردم است، برای اینکه بهترین مدل پنجره را برای ویلا خود بتوانید انتخاب کنید بهترین راه این است که در این بخش از پنجره ماندگار با انواع مدل پنجره آشنا شوید تا بتوانید انتخاب اصولی و صحیحی داشته باشید. چگونگی انتخاب مدل پنجره برای منزل به خیلی چیزها بستگی دارد از جمله محل قرارگیری آن، شکل و اندازه، عملکرد و مواد تشکیل دهنده آن .

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب ویلا

مدل پنجره

  • مدل پنجره مناسب برای دکوراسیون پذیرایی
  • انواع مدل پنچره برای منزل
  • پنجره کشویی
  • پنجره حفاظی
  • پنجره لولا دار
  • پنجره قیفی
  • پنجره کشویی

مدل پنجره کشویی جدید

ویژگی اصلی پنجره های کشویی این است که بصورت افقی باز و بسته میشوند و برای خانه هایی که به شکل افقی هستند مناسب است مانند خانه های روستایی. در پنجره های کشویی با حرکت دادن پنجره به سمت دیگر می توانید آن را باز کنید. پنجره های کشویی برای موقعیت هایی که به دنبال یک ورقه شیشه ای یکسان هستید مناسب نیستند.

پنجره حفاظی

پنجره های حفاظی با کمک دستگیره های خود عملکردی مکانیکی دارد و برعکس پنجره های کشویی از بالا باز میشود. از پنجره های حفاظی میتوانید در دکوراسیون های مدرن و سنتی استفاده کنید، یکی از ویژگی های جالب پمجره های حفاظی این است که شما می توانید در روزهای بارانی هم پنجره را باز کنید زیرا از بالا و به سمت بیرون باز می شود.

پنجره لولا دار

پنجره های لولا دار جزو رایج ترین و پرطرفدارترین پنجره ها بین معماران است زیرا این نوع پنجره ها یک قاب دارند که به دو طرف باز می شود. برای متصل شدن پنجره و قاب از لولا استفاده میشود که پنجره های لولا دار فقط به سمت بیرون باز می شوند؛ پس بهترین کار این است که این پنجره در فضایی به دور از شلوغی نصب شود زیرا احتمال دار با باز کردن این پنجره بر کسی ضربه ای وارد شود.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن : در مبحث قیمت پنجره دوجداره عوامل متعددی دخیل است که در این نوشته به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت: یکی از عمده موضوعاتی که برای مردم حائز اهمیت است مبحث قیمت محصول و ارزش بهره وری آن است که در پنجره دوجداره نیز این امر حس میشود.همان طور که در قسمت مزایای پنجره upvc ذکر کردیم،یکی از با اهمیت ترین مزایای درب و پنجره upvc کاهش هزینه ها و همچنین کم کردن اتلاف انرژی است و شاید به جرات می توان گفت با اهمیت ترین مزیت این محصول می باشد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن

پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

امروزه در صنعت درب و پنجره upvc وین تک شرکت های بسیاری در حال عرضه پروفیل هستند ولی هر کدام پارامترها و خصوصیات خاص خود را دارند اما در کل یک هدف را دنبال میکنند.در اینجا به چک کردن یکی از پروفیل های پرمصرف در تولید درب و پنجره upvc وین تک می پردازیم:

این سری از پروفیل ها طبق استاندارد های رده اول این صنعت بوده با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و ساخته شده است.و نیز در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب،به آسانی امکان پذیر می کند.

مزایا پروفیل پنجره دوجداره UPVC وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

با توجه به معرفی و خصوصیات این پروفیل، باید توجه کنید که علاوه بر دارا بودن مزیت های زیادی در مبحث قیمت نیز مناسب بوده و دارای خصوصیات منحصر به فردی نیز می باشد، و درب و پنجره های upvc که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند متناسب با قیمت و مزایا عرضه میشوند.

برای ساخت پنجره upvc وین تک انواع پروفیل به کار برده میشود از جمله:پروفیل فریم،پروفیل لنگه،پروفیل T یا مولیون و…که هر یک قیمت خود را دار می باشد.و در زمان حساب کردن قیمت پنجره upvc وین تک ،جداگانه محاسبه می شوند و در پایان جمع بسته می شوند. هنگامی که بحث قیمت و هزینه مطرح است باید توجه کنید که درست است در اول امکان دارد برای خرید پنجره upvc وین تک با پروفیل با استاندارد مناسب هزینه بیشتری پرداخت کنید ولی آرامش شما را تضمین کرده و از به بار اوردن هزینه های بعدی مثل تعمیرات و رگلاژ ممانعت می کند.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

 
 

عوامل موثر بر قیمت تولید توری پنجره دوجداره upvc : یکی از بهترین راه های کاهش مصرف انرژی در فصل گرما باز نگهداشتن پنجره ها در طول شب است. ولی این کار با حمله پشه ها و شب پره ها به منزل و مختل شدن خواب شما منجر خواهد شد. نصب توری از قدیم و در گذشته یکی از راه حل های راحت برای جلوگیری از این مسئله بوده است. اگر می خواهید توری پنجره را تعویض کنید یا توری جدید برای در بالکن یا پنجره خانه نصب نمایید بدانید که بر عکس ظاهر ساده اش اگر این کار را یک متخصص ماهر انجام ندهد حاصل کار تر و تمیز و دل چسب از آب در نمی آید. برای این کار چند راه هست. هم می شود از پنجره های توری دار پیش ساخته که به حالت کشویی نصب می شوند به کار برد.

عوامل موثر بر قیمت تولید توری پنجره دوجداره UPVC

البته این در حالتی است که ابعاد پنجره شما با استاندارد توری بخواند. در غیر این حالت بعد از اندازه گیری به وسیله متخصص، پنجره توری بر اساس ابعاد پنجره با بکارگیری از آلومینیوم در کارگاه تولید می شود. این کار راه حل نسبتا ارزان و فوق العاده کارسازی است جهت ممانعت از نفوذ حشرات به محل کار یا زندگی شما است.

انواع توری پنجره دوجداره upvc

  1. توری دوجداره UPVC
  2. توری آلومینیومی
  3. توری پلیسه ای
  4. توری مش اکریلیک
  5. توری آهنربایی
  6. توری پنجره گالوانیزه
  7. توری فایبرگلاس
  8. توری حصاری


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل حرارت و گرما استحکام بیشتری نسبت به پنجره آلومینیومی دارد و کمتر صدمه میبیند.
برای عایق بودن پنجره های دوجداره یو پی وی سی از پروفیل چند حفره ای در تولید انها به کار برده میشود تا از هدر رفتن انرژی ممانعت شود. این حفره ها را از عایق های مخصوص پر میکنند. ولی در تولید پنجره های دوجداره آلومینومی جهت ممانعت از هدر رفتن انرژی از ماده ی ترمال بریک به کار میبرند . این ماده عایق خیلی مناسبی در مقابل حرارت میباشد.

در مراحل تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی هیچگونه ماده شیمیایی ساخته نمیشود ولی در مراحل تولید آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی ساخته میشود که سرطان زا هستند و سبب آلودگی محیط زیست میشوند. بهتر است در تولید پنجره دوجداره از انواع یو پی وی سی به کار ببریم.

به علت تغییرات دما و اختلاف دمای بین درون و خارج ساختمان، روی پروفیل های آلومینیومی میعان اتفاق می افتد و در طول زمان سبب بروز صدمه و خرابی میشود. ولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی این اتفاق نمی افتد چونکه انها خود عایق حرارت هستند. و نیز سبب طول عمر بیشتر پنجره ها میشود.
در مقایسه بین این دو نوع پنجره متوجه شده اند که پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوایی دارند و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند. ولی در برابر پروفیل های آلومینیومی مقاومت کمتری در مقابل تغییرات آب و هوا دارند و در گذر زمان سبب خوردگی و پوسیدگی می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

خرید پنجره دوجداره نیم دایره با کیفیت در مشهد:یکی از عوامل مهم  در زیباسازی ساختمان علاوه بر طراحی و نوع سنگ بکار رفته در آن، مدل پنجره می باشد. از این رو تولیدکنندگان پنجره دوجداره سعی در تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره نیم دایره نموده اند. همان گونه که می دانید پنجره دوجداره از پروفیل UPVC ساخته می شود. پروفیل  دارای مزیت فراوانی است که یکی از مزایای آن قابلیت شکل پذیری پروفیل بوده که باعث تولید پنجره دوجداره در اشکال گوناگون هندسی خواهد شد. امروزه روز از درب های نیم دایره نیز تولید شده و در بالکن و ورودی برخی از مجتمع ها استفاده می شوند. پنجره دوجداره نیم دایره، پنجره قوس دار یا کمانی نیز خوانده می شود.

خرید پنجره دوجداره نیم دایره با کیفیت در مشهد

مزایای پنجره های دوجداره نیم دایره

دارای مقاومت بسیار بالا در برابر شرایط جوی مختلف
جلوگیری از اتلاف انرژی گرمایش و سرمایش
نصب آسان راحت
شکل دادن به پنجره و خم کردن آن توسط دستگاه بصورت اتوماتیک، استفاده از این روش پرهزینه بوده و پنجره دارای عایق بندی پایینی می باشد.
طراحی قسمت نیم دایره بطور جداگانه و قرار دادن آن بالای پنجره، بکاربردن این روش مقرون به صرفه تر می باشد و پنجره از عایق بندی بهتری نیز برخوردار خواهد بود

پنجره دوجداره نیم دایره در چه مکان هایی بکار برده می شود؟

  • هتل ها
  • رستوران های سنتی
  • مساجد و حسینه ها
  • ساختمان هایی که دارای سبک و معماری سنتی باشند

پنجره نیم دایره دوجداره upvce به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مصرف کنندگان  اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره  از جمله پنجره فولکس واگنی ، پنجره کشویی ، پنجره انگلیسی ، پنجره فرانسوی ، پنجره دو حالته ، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی ، درب دو حالته ، درب سرویس بهداشتی ، درب سرویس ، درب کشویی ، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت ، درب و پنجره لمینت ماه گونی ، درب و پنجره لمینت ماهاگونی ، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با شماره  ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید و یا به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در کرج است

 
 

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی در مشهد : در سال های گذشته و برای ترمیم چنین تصوری شرکت های سازنده درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی و نیز شرکت های سازنده پروفیل upvc ویستابست با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روش ها و ماشین آلات به خصوصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه ساخت پروفیل upvc در سایز های گوناگونی ممکن شده است. همچنین ماشین آلات مخصوصی برای ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف تولید شده اند.

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی در مشهد

انعطاف پذیری در طراحی درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی با شکل های خاص تنها به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی برای تولید انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی و با شکل های مخصوص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مقاوم می شوند.

خرید درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی:

در خرید پنجره دوجداره ویستابست باید به چند نکته اساسی  و با اهمیت دقت کرد که در حالت رعایت این ۵ نکته ،هزینه را که برای خرید این پنجره ها انجام داده اید ظرف سه سال برگشت پذیر خواهد بود .در حقیقت درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی استاندارد ، پنجره های می باشند که هزینه خرید خود را با صرفه جویی در هدررفت انرژی ،جبران خواهند کرد. در حقیقت شما هزینه نمی کنید بلکه پس انداز می کنید .

چند نکته اساسی خرید پنجره دوجداره ویستابست

۱-انتخاب پروفیل upvc پنجره دوجداره ویستابست کاملا استاندارد برای شرایط آب و هوایی منطقه نصب درب و پنجره دوجداره خلیجی

۲-انتخاب نوع یراق آلات مصرفی بسته به کارایی و وزن لنگه ها و میزان تردد.

۳-بکارگیری ازشیشه درب و پنجره دوجداره خلیجی صنعتی که به طور کامل به حالت استاندارد ساخته شده باشد و گاز آرگون به مقدار لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره ویستابست را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت بسیاری کرد تا به طور کامل استاندارد و به حالت صنعتی ساخته شده باشد.

۴-ساخت استاندارد درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی که باید به وسیله استاد کار متخصص و ماشین آلات استاندارد ساخته شود. در غیر این حالت حتی با انتخاب پروفیل، یراق و شیشه دوجداره استاندارد در حالتی که ساخت خوبی نداشته باشید پنجره شما هرگز عایق نخواهد بود و از بین بازشوها هدررفت انرژی امکان می پذیرد.

۵-نصب استاندارد درب و پنجره دوجداره ویستابست خلیجی که باید مطابق با استاندارد های نصب همراه با پیچ های بولدکس ،چسب های سیلی کون و فوم های پلی ارتان باشد ،اگر نصب به طور مطلوبی انجام نشود ازبین فریم اصلی پنجره دوجداره ،هدررفت انرژی ممکن میشود.

 
 

کاربرد درب دوجداره UPVC ضدسرقت باکیفیت در مشهد :شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به موضوع کاربرد درب دوجداره UPVC برای شما عزیزان بپردازد چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار در مشهد آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۷۲۹۸۰۸۶ تماس بگیرید شرکت پنجره ماندگار تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با بالا ترین کیفیت ، بهترین طراحی و بهترین ضمانت و پشتیبانی در مشهد است

کاربرد درب دوجداره UPVC ضدسرقت باکیفیت در مشهد

بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی و نصب آن‌ها هم برای خارج از ساختمان و هم برای درون ساختمان امکان‌پذیر است. این نوع درب‌ها به دلیل داشتن استحکام بالا در عین سبکی و علت قیمت مقرون به صرفه، جهت نصب در منازل انتخاب خوبی محسوب میشود.

درب یو پی وی سی برای تراس یا بالکن:

تراس و بالکن آپارتمان‌ها، محلی برای عبور و مرور هوا، تفریح و استراحت و حتی بکارگیری از باربیکیو یا انجام آشپزی است و باید غیرقابل نفوذ باشد. و نیز به دلیل امکان ورود و خروج انسان از آن،‌ مخصوصا بین طبقات یا در طبقات پایینی، باید به طور کامل امن باشد. بنابراین بکارگیری از این نوع درب برای تراس و بالکن مناسب‌ترین گزینه است.

همچنین درب‌های دوجداره یو پی وی سی با داشتن رنگ‌ها و طرح‌های متنوع، می‌تواند یکی از ارکان اصلی طراحی داخلی ساختمان شما رو شامل شود، بنابراین بکارگیری از آن‌ها می‌تواند انتخاب خوبی برای دربی که در درون ساختمان قرار گرفته محسوب شود.

درب UPVC برای حیاط:

اگر منزل ویلایی داشته باشید، بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی برای ورودی حیاط شما به درون منزل خیلی گزینه مناسبی است. از آنجا که این مدل از درب‌ها در انواع و مدل‌های گوناگونی ساخته می‌شود، به عنوان درب حیاط قابل بکارگیری است.

درب دوجداره یو پی وی سی برای راهروها و راه‌پله‌ها:

از آنجا که راهروها و راه‌پله‌ها محل عبور و مرور هوا هستند و با اهمیت ترین مسیر برای به هدر رفتن انرژی می‌باشد، بنابراین بکارگیری از درب‌های دوجداره یو پی وی سی برای این قسمت خیلی کاربردی و مناسب است. اگر می‌خواهید مسیر هدر رفتن حرارت و انرژی از راهروها و راه‌پله‌ها را به صورت مطمئن ببندید و خیال‌تان از این بابت راحت و آسوده باشد، بهتر است این نوع درب‌ها را برای نصب انتخاب کنید.

 
 

قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن : در مبحث قیمت پنجره دوجداره عوامل متعددی دخیل است که در این نوشته به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت: یکی از عمده موضوعاتی که برای مردم حائز اهمیت است مبحث قیمت محصول و ارزش بهره وری آن است که در پنجره دوجداره نیز این امر حس میشود.همان طور که در قسمت مزایای پنجره upvc ذکر کردیم،یکی از با اهمیت ترین مزایای درب و پنجره upvc کاهش هزینه ها و همچنین کم کردن اتلاف انرژی است و شاید به جرات می توان گفت با اهمیت ترین مزیت این محصول می باشد.

قیمت پنجره دوجداره UPVC وین تک عوامل تاثیرگذار بر آن

پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

امروزه در صنعت درب و پنجره upvc وین تک شرکت های بسیاری در حال عرضه پروفیل هستند ولی هر کدام پارامترها و خصوصیات خاص خود را دارند اما در کل یک هدف را دنبال میکنند.در اینجا به چک کردن یکی از پروفیل های پرمصرف در تولید درب و پنجره upvc وین تک می پردازیم:

این سری از پروفیل ها طبق استاندارد های رده اول این صنعت بوده با رعایت سلایق لطیف و ظریف در معماری ایرانی طراحی و ساخته شده است.و نیز در این سری با توجه به وجود پروفیل های خاص بازسازی قابلیت تعویض پنجره های قدیمی را بدون تخریب،به آسانی امکان پذیر می کند.

مزایا پروفیل پنجره دوجداره UPVC وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

در و پنجره دوجداره upvc وین تک

با توجه به معرفی و خصوصیات این پروفیل، باید توجه کنید که علاوه بر دارا بودن مزیت های زیادی در مبحث قیمت نیز مناسب بوده و دارای خصوصیات منحصر به فردی نیز می باشد، و درب و پنجره های upvc که با پروفیل ویستابست ساخته می شوند متناسب با قیمت و مزایا عرضه میشوند.



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه پنجره وینتک با ویستابست و پنجره هافمن: شرکت پنجره دلوین در این نوشته قصد دارد در مورد مقایسه پنجره وین تک با ویستابست و پنجره هافمن بپردازد با ما همراه باشید شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه پنجره وینتک با ویستابست و پنجره هافمن

در زمان عوض کردن پنجره قدیمی با پنجره دوجداره از کدام پنجره استفاده کنیم؟ پنجره وین تک، پنجره ویستابست و یا پنجره هافمن؟

متفاوت بودن برندها در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی سبب سخت شدن انتخاب در زمان خرید شده است. اینکه پنجره دوجداره شما از کدام کارخانه خریداری شود در کیفیت بی اثر نیست. در این مقاله پروفیلی را مورد چک کردن قرار می دهیم که در بیشتر پروژه های عوض کردن پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره بدون تخریب از آن به کار برده می شود. در این نوشته چگونگی عوض کردن پنجره قدیمی با دوجداره با این روند بیشتر آشنا خواهید شد.

تفاوت پنجره وین تک، پنجره ویستابست و هافمن

در اول این را لحاظ بگیریدکه هر سه کارخانه پروفیل پنجره نام برده شده، در ایران بوده و محصولی با کیفیت ارائه می دهند . برای مقایسه موردی، فقط پروفیل بازسازی یا پروازی مورد چک قرار می گیرد.

مقایسه پنجره وین تک، پنجره هافمن و ویستابست

  • استاندارد رآل RAL آلمان: پنجره وین تک و پنجره ویستابست
  • ضخامت دیواره خارجی پروفیل: ویستابست > هافمن = وین تک
  • بالاترین سطح مقطع پروفیل بازسازی: وین تک
  • بالاترین تعداد حفره پروفیل یو پی وی سی: وین تک
  • بالاترین وزن مترطول پروفیل: ویستابست
  • مقایسه قیمت: به علت تغییرات روزانه و بیش از حد قیمت، از شرح قیمت ها معذوریم.

پروفیل یو پی وی سی یکی از سه جزء اصلی و اساسی درب و پنجره دوجداره می باشد و کیفیت آن نقش با اهمیت و موثری در کیفیت پنجره یو پی وی سی دارد. از طرف دیگر مواردی مثل کیفیت یراق آلات مصرفی، کیفیت شیشه دوجداره یا چند جداره، کیفیت ساخت و چگونگی نصب نیز به همان اندازه پروفیل تاثیر گذار است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع مقایسه پنجره وین تک با ویستابست و پنجره هافمن با کارشناسان فروش شرکت پنجره ماندگار در کرج و تهران تماس بگیرید تا به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ دهند.شرکت پنجره ماندگار آماده خدمت رسانی به شما بزرگواران است.

 
 

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست:قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با دقت به ماندگاری وعمر این گونه از پنجره ها خیلی مناسب میباشد. برای برآورد قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست میتوانید با شرکت پنجره ماندگار نماینده رسمی ویستابست تماس بگیرید.

قیمت انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست

قیمت پنجره دوجداره ویستابست  با دقت به معیار های گوناگونی برآورد میشود ازجمله بااهمیت ترین معیارها می توان به چند مورد زیر اشاره کرد :

  • عرض و ارتفاع پنجره
  • نوع یراق مورد استفاده
  • پروفیل به کار رفته مثل پروفیل وین تک ، پروفیل ویستا بست ، پروفیل هافمن ، پروفیل سیندژ
  • نوع پنجره

چگونگی محاسبه  قیمت پنجره دوجداره ویستابست

نخست پیش از اینکه بخواهید با یک دفتر نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی تماس بگیرد ارتفاع و عرض پنجره را با استفاده از متر روی یک کاغذ بنویسید بعد با تماس با دفتر نصب پنجره آنها را در اختیار کارشناسان ما قرار دهید کارشناسان پنجره ماندگار با دقت به اندازه هایی که شما در اختیارشان قرار می دهید و همچنین محل مورد نصب به شما قیمت پنجره دوجداره ویستابست  را ارائه می دهند.

فروش در و پنجره دوجداره ریلی ویستابست

فروش در و پنجره دوجداره ریلی ویستابست

آیا نوع پروفیل نیز می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد ؟

حتما . قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست با قیمت پنجره دوجداره ویستابست و همچنین قیمت پنجره دوجداره آلومنیومی کاملا مختلف می باشد. قطعا شما با توجه به سوالات که از کارشناس ما خواهید پرسید و همچنین جستجو هایی که کرده اید میتوانید گونه پرفیل را انتخاب نمایید . قیمت پنجره دوجداره ویستابست با توجه به نوع پروفیل هایی که دارد گوناگون می باشد همچنین قیمت پنجره دوجداره ویستابست نیز با توجه به مدل های گوناگونی که دارد متفاوت می باشد.

آیا نوع پنجره دوجداره یو پی وی سی می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد ؟

بله . انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی قطعا پروفیل مصرفی متفاوتی را نیز می خواهند خیلی از اشخاص برا این تفکر هستند که یک پنجره با طول و عرض مشخص در نمونه های گوناگون پنجره دوجداره دارای مقدار مصرفی یکسانی از پروفیل می باشد در صورتی که این گونه نمی باشد مثلا امکان دارد  پنجره یو پی وی سی  شما در نوع ثابت دو متر پروفیل بخواهد اما در حالت بازشو چهار متر پروفیل مصرفی لازم داشته باشد. پس قیمت پنجره دوجداره ویستابست بر پایه نوع و پروفیل مصرفی مختلف است.

آیا نوع یراق آلات نیز در قیت پنجره دوجداره یو پی وی سی ویستابست موثر است ؟

بله ، در زمان نصب ، نصاب پنجره دوجداره یو پی وی سی انواع متفاوتی از یراق آلات را به صورت نمونه در اختیار شما قرار می دهد. این نوع یراق آلات در نمونه های درونی و بیرونی می باشد که به طور کلی نمونه های درونی دارای قیمت بیشتری می باشد پس میتوان گفت نوع یراق آلات پنجره دوجداره یو پی وی سی نیز می تواند در قیمت پنجره دوجداره ویستابست موثر باشد.

 
 

قیمت پنجره سه جداره ویستابست upvc در مشهد: اگر میخواهید پنجره دوجداره یا سه جداره بخرید قطعا قیمت تمام شده آن برای شما بسیار مهم است چرا که یکی از موارد مهم برای خرید هر کالایی قیمت آن می باشد . قیمت پنجره سه جداره ویستابست به موارد مختلفی بستگی دارید به عبارت دیکر انواع مختلفی از پنجره وجود دارد که هر کدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود می باشد و قطعا اگر شما هزینه بیشتری را در قبال خرید پنجره پرداخت کنید می تواند یک پنجره مناسبتر خریداری نمایید .

قیمت پنجره سه جداره ویستابست UPVC در مشهد

به طور کلی قیمت پنجره سه جداره ویستابست به موراد زیر بستگی دارد

نوع پروفیل :پروفیل قسمت اصلی بدنه و قاب پنجره را تشکیل میدهد که از باکیفیت ترین پروفیل ها میتوان به ویستابست اشاره کرد

طرح پنجره سه جداره : پنجره دارای طرح های مختلفی می باشد و هر نوع مدل پنجره می تواند برای یک مکان از منزل شما مفید باشد از مهمترین طرح های پنجره سه جداره می توان به کشویی ، لولایی اشاره کرد

یراق مورد استفاده : یراق مورد استفاده نیز می تواند در قیمت پنجره سه جداره تاثیر گذار باشد . یراق مورد استفاده می تواند ایرانی و خارجی باشد که معمولا یراق های خارجی از کشور ترکیه وارد می شود و نسبت به نمونه های ایرانی دارای قیمت بالا تری می باشد

نوع شیشه مورد استفاده : شیشه نیز به عنوان بخشی از پنجره سه جداره می تواند در قیمت پنجره سه جداره تاثیر گذار باشد . شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشد که معمولا از شیشه ای معمولی برای ساخت پنجره upvc  استفاده می شود اما در برخی موارد از شیشه های دیگر مثل سکوریت ، رفلکس و.. نیز استفاده می شود.

پنجره ویستابست کشویی

پنجره ویستابست کشویی

قیمت پنجره سه جداره ویستابست

نوع یراق

در هنگام خرید پنجره سه جداره ویستابست به خاطر داشته باشیداز مراکز خرید معتبر برای خرید پنجره استفاده نماییددر هنگام خرید و نصب پنجره حتما از فروشنده گارانتی برای نصب پنجره دریافت نمایید. قیمت پنجره سه جداره یو پی وی سی ارزان در بازار به معنی نامرغوب بودن برخی از یراق و پروفیل می باشد.

شرکت تولید پنجره ماندگار ؛ تولید کننده درب و پنجره دوجداره UPVC ، نماینده رسمی پروفیل های ویستا بست در مشهد ، با استفاده از محصولات اصلی برای تولید پنجره دوجداره ویستا بست ، آماده ارائه کلیه خدمات فروش ، تولید و نصب محصولات دوجداره UPVC می باشد .برای مشاهده محصولات اعم از پنجره ویستا بست ، درب ویستا بست و … میتوانید به بخش محصولات وبسایت مراجعه نمایید .

 
 

قیمت درب پنجره ویستابست بهترین کیفیت ماندگار : شرکت تولیدی پروفیل درب و پنجره دوجداره  ویستابست در سال ۱۳۸۲ شروع به فعالیت حرفه ای کرد. ویستابست یکی از بهترین تولید کنندگان پروفیل upvc اشکاال سه محفظه و پنج محفظه ای در ۵ رنگ لمینیت در ایران می باشد. گروه پنجره ماندگار در راستای سیاست های استفاده از برندهای شناخته شده و با بهترین کیفیت در صنعت یو پی وی سی و اجرای پروژه های خود با کیفیت های مورد تایید و استاندارد های موجود ، اقدام به استفاده از محصولات ویستابست نموده تا هدف نهایی ما که ارایه محصولی با کیفیت و استاندارد می باشد را اجرا نموده باشیم.

قیمت درب پنجره ویستابست بهترین کیفیت ماندگار

آیتم های متعددی در قیمت درب و پنجره های دوجداره ویستا بست تاثیر گذار میباشد که دراین مقاله به آنها اشاره شده است

نوع پروفیل upvc استفاده شده:

شرکت پنجره ماندگار بصورت تک پروفیله در تمام محصولات درب و پنجره دوچداره یو پی وی سی خود از پروفیل ویستابست استفاده می کند که هم دارای استاندارد RAL و SKZ آلمان می باشد. پروفیل ویستابست در دو نوع سری ۶۰ و سری ۷۰ موجود می باشد که با توجه به ابعاد پنجره و محل نصب آن نوع پروفیل بنا به تشخیص واحد فنی مهندس تعیین می گردد. نوع پروفیل UPVC مهمترین عامل و تاثیر گزار ترین عامل در تولید پنجره دوجداره می باشد.

نوع یراق آلات و تاثیر آن بر قیمت درب و پنجره UPVC:

کشویی ویستابست

کشویی ویستابسویستابست

نوع یراق و انتخاب مناسب یراق تاثیر بسزایی در عایق صوت و انرژی پنجره UPVC دارد و بعد از پروفیل در رتبه دوم تاثیر گزاری بر قیمت درب و پنجره UPVC می باشد.

نوع شیشه دوجداره:

سومین عامل تاثیر گزار بر قیمت درب و پنجره UPVC دوجداره قیمت هر مترمربع شیشه دوجداره می باشد. با توجه به اینکه ۷۰ درصد یک پنجره را شیشه دوجداره تشکیل می دهد ، شیشه دوجداره نقش مهمی در عایق سرما و گرما و کصوت یک پنجره یو پی وی سی  دارد ، سعی شود حتما از شیشه های دوجداره استاندارد و دارای سوپاپ گاز در گوشه ها استفاده شود .

قیمت درب پنجره ویستابست بهترین کیفیت

کیفیت تولید و نصب از دیگر پارامتر های تاثیر گزار بر قیمت درب و پنجره های دوجداره می باشد. تولیدات شرکت پنجره ماندگار دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست صورت می پذیرد. بصورت کاملا استانداد و اصولی.

نصب پنجره UPVC هم توسط پیچ های ۸ سانتی بولدکس و چسب سلیکون و ماستیک صورت می پذیرد. در نهایت پنجره تولید شده و نصب شده به مدت ۱۰ سال شامل ضمانت نامه بیمه ای صادر شده از طرف ویستابست می گردد.

 
 

پنجره تک حالته ارزان ویستابست دارای شکل ساده ای از بازشو بوده و همانند پنجره های مدل استاندارد بر روی محور عمودی دارای بازشوی ۱۸۰ درجه می باشد. بازشوی پنجره تک حالته نسبت به بازشوهای دیگر دارای مکانیسم ساده تری می باشد. این پنجره تک حالته یو پی وی سی ارزان ویستابست دارای بازشو بوده و شمای کامل و استانداردی از پنجره دوجداره را نمایش می دهد. ولی در عین حال هزینه خرید مناسبی نیز نسبت به مدلهای سایر بازشوها دارا می باشد و این به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت تمام شده این نوع پنجره می باشد.

پنجره تک حالته ارزان یو پی وی سی به معنای این است که پنجره مورد نظر شما فقط قادر است در حالت افقی حرکت کند و شما در یک حالت (افقی) می توانید ان را باز و بسته کنید.



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مهمترین مسئله در شناخت پروفیل بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ ویستابست بدون گالوانیزه ۱۳۸۰ گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود ۸۵۰ گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود.

همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.

استفاده از لاستیک هایی که در محل کارخانه ساخت درب و پنجره بر روی پروفیل ها بصورت دستی نصب می شوند یکی دیگر از موارد بسیار مهم در انتخاب برند پروفیل می باشد. این روش ای پی دی ام (EPDM) نام دارد. در روش دیگر لاستیک درزگیر در کارخانه ساخت پروفیل در هنگام تولید پروفیل به پروفیل تزریق می شود. لاستیک درزگیر در روش آی پی دی ام (EPDM) از ارتجاع بالایی برخوردار می باشد.

این لاستیک ها تا ۱۰ سال در مقابل سرما و گرما و فشار مقاومت داشته و در صورت نیاز به تعویض به راحتی لاستیک قدیمی و لاستیک جدید حتی توسط فردی غیر کارشناس تعویض میگردد ولی لاستیک ها تزریقی یو پی وی سی در گرما و سرما و فشار مقاومت لازم را نداشته و بعد از یک دور سرما و گرما حالت ارتجاعی نداشته و خشک شده و پنجره از وکیوم خارج می گردد.

پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد.

در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی: جهت تولید درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی میتوان از انواع گوناگون متریال به کار برد ولی پر کارایی ترین آنها آلومینیوم و یو پی وی سی است که در این نوشته به مقایسه آنها میپردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس فروش شرکت پنجره دلوین با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید.

مقایسه قیمت پنجره آلومینیومی با یو پی وی سی

یکی از پر کارایی ترین متریال مورد به کارگیری در صنعت درب و پنجره سازی است. آلومینیوم به علت وزن سبک و استحکام زیادی که دارد نسبت به آهن بهتر است و بیشتر مورد به کار گیری قرار میگیرد. و نیز این نوع پنجره ها خیلی متفاوت هستند و میتوان آنها را در انواع بازشو و سایزها تولید کرد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی چیست؟

این مدل متریال از پلاستیک تولید شده است و در تولید آن از یک نوع روان کننده برای مقاومت آن به کار رفته است. پنجره های دوجداره یو پی وی سی خیلی مستحکم هستند و در مقابل رطوبت، مواد شیمیایی، نور آفتاب، تغییرات آب و هوا و … مستحکم است.

مقایسه پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC

پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل حرارت و گرما استحکام بیشتری نسبت به پنجره آلومینیومی دارد و کمتر صدمه میبیند.
برای عایق بودن پنجره های دوجداره یو پی وی سی از پروفیل چند حفره ای در تولید انها به کار برده میشود تا از هدر رفتن انرژی ممانعت شود. این حفره ها را از عایق های مخصوص پر میکنند. ولی در تولید پنجره های دوجداره آلومینومی جهت ممانعت از هدر رفتن انرژی از ماده ی ترمال بریک به کار میبرند . این ماده عایق خیلی مناسبی در مقابل حرارت میباشد.

در مراحل تولید پنجره های دوجداره یو پی وی سی هیچگونه ماده شیمیایی ساخته نمیشود ولی در مراحل تولید آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی ساخته میشود که سرطان زا هستند و سبب آلودگی محیط زیست میشوند. بهتر است در تولید پنجره دوجداره از انواع یو پی وی سی به کار ببریم.

به علت تغییرات دما و اختلاف دمای بین درون و خارج ساختمان، روی پروفیل های آلومینیومی میعان اتفاق می افتد و در طول زمان سبب بروز صدمه و خرابی میشود. ولی در پنجره های دوجداره یو پی وی سی این اتفاق نمی افتد چونکه انها خود عایق حرارت هستند. و نیز سبب طول عمر بیشتر پنجره ها میشود.
در مقایسه بین این دو نوع پنجره متوجه شده اند که پنجره های دوجداره یو پی وی سی مقاومت و استحکام بالاتری در مقابل تغییرات آب و هوایی دارند و دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شوند. ولی در برابر پروفیل های آلومینیومی مقاومت کمتری در مقابل تغییرات آب و هوا دارند و در گذر زمان سبب خوردگی و پوسیدگی می شوند.

قیمت پنجره دوجداره آلومینومی و upvc

جهت استعلام قیمت انواع پنجره ها دوجداره یو پی وی سی با شماره ۰۹۱۲۴۶۲۰۴۷۳ تماس بگیرید و به طور رایگان از مشاوران ما مشاوره بگیرید.

برچسب ها: 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سام سنایی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات با کیفیت: برای تعین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی باید وزن آلومینیوم مصرفی، نوع یراق آلات  و رنگ یا آنادایز بودن پنجره آلومینیومی مشخص گردد. بطور حدود هر متر مربع پنجره آلومینیوم آلومینیومی به طور حدودی از ۸۵۰ هزار تومان شروع میشود تا بالا .بسته به نوع آلومینیوم که ایرانی ترک و یا آلمانی باشد و هنچنین وزن مقطع که بسیار تعیین کننده می باشد. قیمت یراق آلات به صورت هر دست بسته به وزن بازشو ها در پنجره آلومینیومی محاسبه می گردد. تقریبا از هر دست ۴۵۰۰۰۰ تومان شروع می شود تا به بالا حهت یراق آلات آلمانی و ترک و ایرانی .

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات با کیفیت

پنجره آلومینیومی دارای پیشینه بالایی در در ساختمان ها است . رفته رفته این محصول دچار تغییراتی شده است و تکامل بیشتری یافته است. نسل قدیمی این پنجره های آلومینیومی که با میلگرد به یکدیگر متصل می شوند یا پنجره های کشویی آلومینیومی که به نام اس تی مطرح می باشند.

رفته رفته تمام معایب اینگونه پنجره ها برطرف شده و به نسل پنجره آلومینیومی رسیده است که امروزه یکی از شکیل ترین و مقاوم ترین نوع پنجره هاست. پنجره آلومینیومی نسبت به نسل های دیگر پنجره آلومینیومی دارای نقاط قوت بسیاری است از جمله عایق بودن آن در برابر حرارت. پنجره آلومینیومی به علت خواص ذاتی خود انتقال دهنده سرما و گرماست اما در پنجره آلومینیومی اینگونه نخواهد بود.

پنجره آلومینیومی توسط لایه های پلی آمید که در میان مقطع قرار گرفته اند باعث عدم انتقال سرما و گرما به داخل ساختمان خواهد شد. در پنجره آلومینیومی بحث آب بندی و فیتینگ نسبت به نسل های قدیمی مقاوم تر شده است.پنجره های آلومینیومی جدید قابلیت اجرا در انواع طرح ها و رنگ ها و انواع بازشوها را دارد. موارد یاد شده می تواند عللی برتفاوت قیمت پنجره آلومینیومی با سایر پنجره های آلومینیومی دیگر باشد.

برای محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی باید به موارد زیر را بررسی و محاسبه کرد:

بیلت آلومینیوم پنجره آلومینیومی Billet Aluminium

اصلی ترین متریال مورد مصرفی در پنجره آلومینیومی، پروفیل آلومینیومی آن می باشد.

عموماً قیمت آلومینیوم خام که با شیوه اکسترود تبدیل به پروفیل آلومینیومی می شود به علت نوسانات ارزی متغییر بوده و می تواند علت تغییر قیمت پنجره آلومینیومی در مدت زمان می باشد. همین کیفیت بیلت آلومینیومی جهت تولید پروفیل پنجره آلومینیومی، بر روی قیمت نهایی پنجره تأثیرگذار خواهد بود.

لایه پلی آمید-Poly amide

نوع ، ضخامت  و کیفیت لایه پلی آمیدی که در میان پروفیل پنجره آلومینیومی قرار می گیرد تا باعث کاهش اتلاف انرژی گردد.

لاستیک آب بندی در پنجره آلومینیومی

کیفیت لاستیک های آب بندی و هوابندی در پنجره آلومینیومی متفاوت است .در پنجره آلومینیومی می توان از لاستیک های EPDM و PVC استفاده کرد که هر کدام می تواند با توجه به کیفیت و طول عمر قیمت متفاوتی داشته باشد. قویترین و پایدارترین نوع لاستیک های آب بندی و هوابندی نوع EPDM  می باشد که در مدت زمان کیفیت خود را از دست نداده و تازگی و طراوت خود را حفظ می نماید.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیوم همراه یراق آلات

قیمت یراق آلات پنجره آلومینیومی

امروزه تنوع زیادی از انواع یراق آلات در پنجره آلومینیومی وجود دارد. در پنجره آلومینیومی می توان از انواع یراق آلات آلمان، ترک، چینی و … استفاده کرد. همچنین از نظر فنی می توان تفاوت فنی زیادی میان مکانیزم یکسان از ۲ برند متفاوت که در بالا اشاره شد باشد.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()