طراحی سایت ساده
نوشته شده توسط : سام سنایی

دسترسی کاربران

از دیگر عوامل مهم و حیاتی برای سئو سایت می توان به دسترسی کاربران اشاره کرد در واقع مهم است که تمامی کاربران بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند.
این روزها مرورگرهای بسیاری وجود دارد و از سیستم های مختلفی برای خواندن وب سایت استفاده می کنند به همین دلیل اگر سایت شما به صورت اصولی بهینه سازی نشده باشد این امکان وجود دارد که مرورگرها به درستی آن را شناسایی نکنند.
در طراحی و سئو سایت، واکنش گرایی اهمیت بسیار زیادی دارد و سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که در رایانه و تلفن همراه برای شما بازشود و به اندازه دستگاه دربیاید، درصورتی که در زمان طراحی به ریسپانسیو توجه نشده باشد کاربران نمی توانند به سایت مورد نظر دسترسی پیدا کنند.
ریسانسیو اهمیت بسیار زیادی در بهینه سازی سایت دارد و یکی از الگوریتم های گوگل به شمار می آید.

طراحی سایت ساده

یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت می توان به طراحی ساده و قابل فهم آن اشاره کرد که کار کردن با آن را برای کاربران راحت کرده است.
همان طور که در ابتدای کار نیز اشاره کردیم هدف از طراحی سایت فروش کالا و برقراری ارتباط با مشتریان است و در صورتی که طراحی شما کاربرپسند نباشد و نمی توانند به درستی با آن تعامل کنند در نتیجه کاربران نمی توانند به آن چه که می خواهند برسند و به سرعت سایت شما را ترک می کنند که نتیجه منفی را برای سایت شما به همراه دارد.
از دیگر نکات مهم در طراحی سایت می توان به انتخاب رنگ ها اشاره کرد، شما باید از رنگ هایی استفاده کنید که ارتباط مستقیمی با کسب وکار شما و همچنین خلق و خوی مشتریان دارد، انتخاب صحیح رنگ ها می تواند توجه بسیاری از مخاطبین را به کسب و کار شما جلب کند.

استفاده از ابزارهای کاربردی

برای طراحی و سئوسایت در کرج میتوان از ابزارهای بسیاری استفاده کرد که کار را برای افراد راحت کرده است و با کمک آن ها می توان سایتی کاربر پسند را طراحی کرد.

روش های مختلف طراحی و سئوسایت در کرج

سئوسایت به روش های مختلفی از قبیل سئو کلاه سفید، سئوکلاه سیاه و سئو کلاه خاکستری اشاره کرد که در میان آنها سئوکلاه سفید روشی بسیار مطمئن و سالم برای طراحی سایت شما به شمار می آید و سئوکلاه سیاه با توجه به روش های ناسالم و غیر اصولی که برای سئو سایت در آن استفاده شده است تاثیر بسیار منفی را بر روی امتیاز سایت شما دارد.
به جهت تماس با کارشناسان مجموعه ماهور مارکتینگ با شماره 09126942637 تماس حاصل نمایید. ارزان ترین و با کیفیت ترین طراحی و سئو سایت را تنها از ما بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: