صندلی همایش
نوشته شده توسط : سام سنایی

صندلی سینمایی - صندلی همایش - صندلی آمفی تئاتر

صندلی آمفی تئاتر ، سینمایی و همایشی دارای ویژگی ها و استاندار های خاصی هستند که باید در زمان طراحی و ساخت به آن توجه کافی را داشت. در زمان خرید صندلی آمفی تئاتر باید به نوع پارچه و دسته های آن توجه نمود. صندلی های آمفی تئاتر در سالن های آمفی تئاتر ، سینما و همایش مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه صندلی های همایشی در طرح و اندازه های متنوع طراحی و تولید می گردد.

در زمان خرید صندلی های همایشی و آمفی تئاتر با دانستن یک سری نکات مهم می توانید راحت تر انتخاب را انجام دهید. اینکه صندلی های سینمایی در چه طرح هایی تولید می گردد ، تنوع دسته های به چه شکل است و نکات ساختاری مانند عرض و نوع کف و پشتی که انتخاب را دقیق تر می نماید. شما می توانید ضمن تماس با تیم نوین چیر از مشاوره تخصصی در این زمینه بهرهمند گردید.

این نوع صندلی ها با دسته های متنوعی طراحی و تولید می گردند. دسته های معمولی و پاپ کرن و تحریر برای نیازها و کاربری های گوناگون طراحی شده اند. صندلی های همایشی و آمفی تئاتر متفاوت با صندلی های سینمایی هستند . در صندلی های سینمایی می توان از صندلی هایی با دسته پاپ کرن استفاده نمود. صندلی های دسته تحریر می توانند در سالن های همایش و آمفی تئاتر استفاده شوند. و در انتها صندلی هایی با دسته معمولی قابلیت اجرا در هر سه سالن را دارا می باشد.

متریال دسته به صورت ام دی اف (MDF) یا انتگرال می باشد. این بخش متناسب با ظاهر صندلی می باشد. عموما صندلی های آمفی تئاتری که دارای پشتی و کف وکیوم هستند دارای دسته های انتگرال می باشند. قیمت دسته های انتگرال در مقایسه با دسته ام دی اف بیشتر می باشد.  صندلی های سینمایی بعضا دارای دسته های پاپ کرنی برای قرار دادن بطری و بسته های خوراکی می باشد در حالی که این ویژگی ممکن است در صندلی های آمفی تئاتر و همایشی وجود نداشته باشد.

کف و پشتی صندلی های سینمایی می توانند وکیوم یا ام دی اف باشند. تفاوت این نوع متریال جدا از قیمت بستگی به سلیقه و تناسب صندلی با دکوراسیون سالن دارد. رنگ پارچه متناسب با سلیقه مشتری و بسته با تناسب دکوراسیون انتخاب می گردد و نوع آن نیز می تواند با توجه به تنوع کیفی مشخص گردد.

عرض این صندلی ها هم متناسب با نوع دسته و کاربری آن تغییر می کند. عموما صندلی های VIP دارای عرض بیشتری می باشند. همچنین صندلی های دسته تحریر نیز دارای عرض بشتری می باشند.

شرکت تیوان با تجربه چندین ساله در طراحی و تولید صندلی های آمفی تئاتر می باشد که توانسته صندلی های متنوع همایشی و سینمایی را تولید نماید. شما کاربران محترم می توانید ضمن مشاهده صندلی های تولید شده در این صفحه با متخصصین ما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهرمند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 اسفند 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: