کیفیتی بی عیب و نقص تدریس در دبستان ماندگاران
نوشته شده توسط : سام سنایی

موسسه دانش ماندگار البرز فعالیت خود را از سال تحصیلی 92-1391 با عنایت به لطف پروردگار و استقبال پرشور اولیاء محترم و با تکیه بر چهار رکن اساسی دانش نوین، بینش مناسب، روش خلاق و پویا و منش و رفتار صحیح در فضایی متناسب با گروه سنی و پایه ی تحصیلی دانش آموزان و با بهره مندی از کلیه تجهیزات و امکانات آموزشی نوین آغاز نمود.
شماره تلفن: 02634235501 , 02634235703
شماره همراه: 09126468507
آدرس: استان البرز، مهر ویلا به سمت درختی، بعد از بانک ملت، مدرسه ماندگاران

کیفیتی بی عیب و نقص تدریس در دبستان ماندگاران

این شعار نیست و کاملا درست است. دبستان ماندگاران معلمان بسیار ماهر را استخدام می‌کند. آنها موفقیت دانش آموزان را در مطالعه موضوعات مختلف تضمین می کنند. ویژگی اصلی دبستان ماندگاران «تدریس حرفه ای» است. در اینجا، موضوعات مختلف مانند زبان انگلیسی و چرتکه نه تنها توسط معلمان، بلکه توسط  افراد حرفه ای در یک زمینه خاص از دانش و فعالیت تدریس می شود.
چرتکه در مدرسه توسط مربیان حرفه ای، خوشنویسی وسفالگری توسط هنرمندان ماهر و زبان انگلیسی توسط مربیان موسسه زبان نصیر به کودکان آموزش داده می شود. افراد حرفه ای که قادر به ایفای نقش معلم هستند برای کار در موسسات آموزشی معتبر ماندگاران استخدام می شوند.
یکی دیگر از ویژگی های دبستان ماندگاران در کرج نگرش معلمان به دانش آموزان است. در اینجا تعامل بین معلمان و دانش آموزان به دقایقی در کلاس ختم نمی شود. معلمان به زندگی فوق برنامه کودکان علاقه مند هستند، زمان زیادی را با آنها می گذرانند. معلمان اطمینان حاصل می کنند که دانش آموزان مهارت های اجتماعی مهمی را کسب می کنند. در مدرسه ماندگاران در شهر کرج ، کودک نه تنها در موضوعات درسی دانش دریافت می کند، بلکه برای زندگی آینده و مستقل آماده میشود و این از شایستگی کادر آموزشی است.
دبستان کرج

مزایای دبستان ماندگاران بهترین مدرسه کرج

سیستم دبستان ماندگاران بسیار متفاوت از موسسات آموزشی دولتی و خصوصی کشور  است. در این دبستان کودک را به طور همه جانبه رشد میدهند. این تا حد زیادی از طریق فعالیت های فوق برنامه متعدد به دست می آید. دبستان ماندگاران دارای استخر، کارگاه کامپیوتر، آزمایشگاه های خلاق ،کلاس های هنری چون سفالگری و خوشنویسی ،کلاس چرتکه ،کلاس زبان انگلیسی و ... است.


 مدرسه دخترانه کرج | بهترین دبستان غیرانتفاعی مهرویلا کرج | ماندگاران


علاوه بر این مهارت ها در دبستان ماندگاران، به کودکان آموزش داده می شود که مستقل باشند، مسئولیت پذیر باشند، به آنها مهارت های ارزیابی انتقادی از موقعیت ها و رویدادها آموزش داده می شود. دانش آموزان دبستان  ماندگاران از بیان آشکار افکار و دفاع از دیدگاه خود ترسی ندارند. آنها به اندازه کافی با انتقاد به عنوان یک عنصر سازنده در حال توسعه برخورد می کنند. مربیان این دبستان معتقدند که کسب مهارت های اجتماعی به اندازه کسب دانش آکادمیک مهم است.

محیط راحت دبستان ماندگاران

یکی دیگر از مزایای تحصیل در دبستان ماندگاران، امکان تحصیل در محیطی راحت است. کلاس های این دبستان مملو از بچه ها نیست. کلاس ها در گروه های کم برگزار می شود. این به شما امکان می دهد تا روش ارتباطی آموزش را به طور کامل پیاده سازی کنید. در این دبستان ، هر دانش آموز مورد توجه معلمان لازم برای پیشرفت تحصیلی موثر قرار می گیرد.

شیوه آموزش دبستان ماندگاران

آموزش در این دبستان عمدتاً تعاملی است. در کنار درس های کلاسیک، کلاس های خلاقیت و بحث و گفتگو در مدرسه برگزار می شود و کار گروهی روی پروژه ها تمرین می شود.  این به شما امکان می دهد تا کودکان را در زندگی واقعی مشارکت دهید.
بهترین مدرسه کرج
همینطور آزمون های ورزشی ، هنری ،ادبی و علمی در دبستان برگزار می شود که سبب می شود کودکان شنا روی مهارت های خود بیشتر تمرکز کنند و در یک رقابت سالم آنها را پرورش دهند . این دبستان دارای تمام امکانات برای آموزش و برگزاری رقابت ها می باشد ، اگر فرزند شما در شنا مهارت دارد ، می تواند در استخر مجهز و ایمن مدرسه زیر نظر مربی مجرب تمرین کند . علاوه بر استخر باشگاه های ورزشی دیگری نیز بر اساس استاد و علاقه فرزند شما دارد . در دبستان ماندگاران هیچ حرفی شعار نیست همه چیز با تمام امکانات برای کودکان شما وجود دارد.

بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج

فرزندان خود را در بهترین دبستان غیر انتفاعی کرج به نام ماندگاران ثبت نام کنید ،تا آنها  در کامپیوتر، ورزش، هنر، ادبیات، زبان انگلیسی، ریاضیات ،چرتکه و  بسیاری چیزهای دیگر مهارت کسب کنند.
در این مقاله شما را ۵ مزیت دبستان غیر انتفاعی ماندگاران کرج آشنا خواهیم کرد.


 بهترین مدرسه کرج | دبستان غیرانتفاعی مهرویلا کرج | ماندگاران
بهترین مدرسه مهرویلا کرج

مزایای دبستان غیر انتفاعی ماندگاران

مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران زبان انگلیسی را نیز آموزش می دهد، بنابراین فرزند شما این فرصت را خواهد داشت که زبان دیگری را یاد بگیرد، صحبت کند و حتی تسلط پیدا کند.
در  مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران فرزند شما می‌تواند مهارت‌ها و تجربه‌ای در هنر، ورزش و فناوری کسب کند. دبستان خصوصی ماندگاران به عنوان بخشی از کلاس های فوق برنامه خود، شنا، چرتکه ، کامپیوتر و سایر رشته های هنری و ورزشی را آموزش می‌دهد. این دبستان تمام امکانات همانند استخر ، کارگاه کامپیوتر ، کلاس چرتکه را در محل مدرسه دارد و نیازی نیست به محل دیگری برای این کلاس ها تردد کنید.
مشاوره شخصی بخشی مهم از مدراز غیرانتفاعی ماندگاران کرج است، بنابراین یادگیری و رشد فرزند شما همیشه مورد حمایت قرار می گیرد.
خیالتان راحت باشد زیرا امکانات و کلاس های درس در این دبستان غیر انتفاعی در شرایط خوبی است. علاوه بر این، بسیار محتمل است که کودک شما در نشستن بر صندلی ها، دیدن تخته درس و قسمت های مشترک در شرایط عالی احساس راحتی کند.
در مقایسه با یک مدرسه دولتی و حتی مدارس خصوصی، دبستان ماندگاران دارای خدمات انحصاری مانند کتابخانه ای با ده هزار جلد کتاب ، کارگاه خلاقیت و سالن غذاخوری است.  در این دبستان برای رشد خلاقیت فرزند خود نیاز نیست مدام در تردد و به دنبال بهترین مربیان و موسسه ها باشید ، دبستان غیر انتفاعی ماندگاران بهترین امکانات و مربیان را گرد آوری کرده است و فرزند شما از آموزش آنها در رشته های مختلف بهره مند خواهداشت.
سیستم دبستان غیر انتفاعی ماندگاران انعطاف پذیر و پویا است. این دبستان سنت دیرینه و نوآوری را ترکیب می کند. این دبستان مجهز به سیستم‌های هوشمند می باشد . مزیت این سیستم این است که دانش آموز در صورت غیبت یا یادگیری ناکافی در کلاس درس می تواند با مراجعه به سامانه دبستان درس ها را از نو مرور کند.
علاوه بر این مزیت ها که فرزند شما از آن استفاده خواهد کرد، خواهید دید که با گذشت زمان آنها تحصیلات خود را بهبود می بخشند و رشد شخصی و حرفه ای خواهند داشت.
اکنون که برخی از مزایای مدرسه غیر انتفاعی ماندگاران  آشنا شدید، فرزندان خود را در مدرسه ای همانند این دبستان ثبت نام کنید که انتظارات و آرزوهای شما را برآورده کند.


 دبستان غیرانتفاعی کرج | مدرسه دخترانه | ماندگاران


به  دبستان دخترانه ما در مهرویلا شهر کرج بیایید و اجازه دهید با شما در میان بگذاریم که ما چه کسی هستیم و چرا مدرسه ما یکی از بهترین ها در استان البرز و حتی کشور است.
چه چیزی دبستان ماندگاران را متفاوت می می کند؟
 علاوه بر امکانات و مزایای گفته شده اگر هنوز به دنبال تفاوت های این دبستان با سایر موسسات آموزشی هستید در زیر شما را با این تفاوت ها آشنا خواهیم کرد:
1.    امنیت داخلی و مدرسه پشت درهای بسته؛
2.    خدمات پزشکی؛
3.    انواع کارگاه های عصرگاهی( چرتکه ، شنا، انواع رشته های ورزشی ، خوشنویسی، سفالگری، زبان انگلیسی و ...)
4.    اتاق ها و مبلمان در شرایط عالی،
5.    کتابخانه با آرشیو ده هزار جلدی کتاب،
6.    ناهارخوری،
7.    اتاق کامپیوتر،
8.    باشگاه ورزشی، 
9.    معلمان با تجربه،
10.    برگزاری رقابت های سالم علمی و فرهنگی بین دانش اموزان،
11.    تجهیزات علوم،
12.    سطح عالی انگلیسی.
شما می توانید ما را در کرج ، مهر ویلا ، خیابان درختی ، میدان مادر،نرسیده به مدرسه معلم به آسانی پیدا کنید.

دبستان کرج

وقتی صحبت از آموزش پایه فرزندانمان می شود، همیشه این سوال مطرح می شود که بهترین مدرسه کدام است؟  در این مقاله ما با دلایلی به شنا بهترین دبستان کرج را معرفی خواهیم کرد. بهترین دبستان کرج دبستان دخترانه ماندگاران نام دارد که به دلیل امکانات رفاهی و آموزشی بالا ازسایر مدارس متمایز شده است. این دبستان دارای تمام امکانات آزمایشگاهی مانند اتاق علوم‌ ، فناوری نوین مانند اتاق کامپیوتر ، ورزشی مانند استخر و باشگاه ورزشی و سایر مهارت هاست . اما امکانات و مزایای این دبستان به همین جا ختم نمی سود، با ما باشید تا با بهترین دبستان کرج یعنی دبستان ماندگاران آشنا شوید.

زیرساخت دبستان ماندگاران کرج

این شاید یکی از مزیت های اصلی موسسه آموزشی ماندگاران باشد. این دبستان تمام تجهیزات را در زیر بنای مدرسه گرد آوری کرده است. فرزند شما هر استعدادی که دارد، یک مکان در مدرسه به آن اختصاص داده شده است. این دبستان برای آموزش هوشمند مجهز به وای فای می باشد و تمام امکانات کلاس های فوق برنامه را دارد.


  دبستان دخترانه کرج | بهترین مدرسه غیرانتفاعی کرج | ماندگاران

فضا دبستان ماندگاران

 طبق قانون، میانگین فاصله بین دانش آموزان باید 1.20 متر مربع باشد، با این حال، این شرط اغلب برای مدارس دولتی یا سایر مدارس خصوصی با فضای کوچک  که از ازدحام بیش از حد رنج می برند صدق نمی کند.

منابع و فناوری مدرسه ماندگاران

دبستان ماندگاران با اتاق کامپیوتر و وسایل الکترونیکی مانند صفحه نمایش های چند رسانه ای، بیشتر روی فناوری سرمایه گذاری می کند. به طور کلی، این مدرسه دارای طیف وسیع تری از منابع و زیرساخت ها، مانند آزمایشگاه های علوم، زمین های ورزشی ، لابراتوار زبان انگلیسی و حتی کتابخانه ها است.

مراقبت و خدمات شخصی مدرسه ماندگاران

دانش آموزان دبستان ماندگاران کلاس های اضافی، گروه های مطالعه و فعالیت های فوق برنامه دارند، خدماتی که همیشه در مدارس دیگر در دسترس نیست. علاوه بر این، خدمات ارائه شده به خانواده ها با جلسات دوره ای و نظارت دقیق بر دانش آموزان و رشد دانش آموزان آنها شخصی تر است.

معلمین دبستان ماندگاران

تیم مدیریت ماندگاران در انتخاب معلمان بسیار سختگیر هستند. بنابراین، آنها سرمایه گذاری می کنند تا دانش آموزان بهترین کادر آموزشی را با بهترین آموزش ها داشته باشند. علاوه بر کلاس های فوق برنامه برای کلاس های اصلی از بهترین مربیان بهره می گیرد.معلمین زبان انگلیسی این دبستان، استادان موسسه زبان انگلیسی نصیر می باشند ، راجع به سایر فعالیت ها همانند ورزش ، چرتکه، هنر و ... نیز به همین اندازه حساسیت دارند و از بهترین مربیان کلانشهر کرج بهره می‌گیرند.
علاوه بر این، مهم است که تأکید شود که در دبستان ماندگاران، معلمان تمایل دارند روش‌های خلاقانه‌تری را برای جلب توجه دانش‌آموزان در کلاس به کار ببرند. با این حال، واضح است که این با مشخصات هر حرفه ای بسیار متفاوت است.

تعداد دانش آموزان در دبستان ماندگاران

مدیران این دبستان به تعداد کم دانش‌آموز در کلاس‌های درس ارزش می‌دهند تا معلمان بتوانند توجه لازم را به همه داشته باشند. به این ترتیب طبق اعلام کمیسیون آموزش، فرهنگ و ورزش، حداکثر تعداد درسی که در کلاس های درس در نظر گرفته شده، 25 دانش آموز برای هر معلم در مقطع ابتدایی است.

آموزش زبان انگلیسی در دبستان ماندگاران

می دانیم که در بازار کار، بسیاری از شرکت ها به افراد حرفه ای نیاز دارند که به زبان انگلیسی تسلط دارند. با توجه به اهمیت زبان انگلیسی، نیم مدیریت مدرسه ماندگاران، از  کلاس هایی به زبان انگلیسی را ارائه می دهند.
همچنین، یادگیری یک زبان دیگر برای تمرین هوش کودکان مهم است. طبق مطالعه موسسه فناوری ماساچوست (MIT) که در سال 2018 با بیش از 500000 نفر انجام شد، سن ایده آل برای یادگیری آسان انگلیسی تا 18 سالگی است. با این حال، کارشناسان پیشنهاد می کنند که برای مسلط بودن، سن ایده آل تا 10 سالگی است.

فعالیت های فوق برنامه دبستان ماندگاران کرج

 فعالیت های فوق برنامه به آماده سازی کودکان و نوجوانان برای چالش های زندگی بزرگسالی کمک می کند و یادگیری آنها را بیشتر بهبود می بخشد.
بنابراین، فعالیت های فوق برنامه مانند ورزش، هنر، خوشنویسی، چرتکه، زبان انگلیسی،  کامپیوتر و ... ابزار بسیار خوبی برای تضمین رشد دانش آموزان هستند. کلاس های چرتکه فرزند شما را برای آزمون های بزرگی چون کنکور آماده می کند.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: