مزایای استفاده از کرکره‌های برقی
نوشته شده توسط : سام سنایی

کرکره برقی کرج: کرکره برقی امروزه یکی از المان‌های پارکینگ‌ها، درب‌های ورودی حیاط دار و فروشگاه‌ها است که همه افراد با آن آشنایی دارند.‌ کرکره برقی نسل جدید کرکره‌های دستی هستند که دارای یک موتور و درایو برقی است و با یک کلید یا کنترل از راه دور به آسانی بازو بسته ‌می‌شود.

کرکره برقی کرج | تعمیر انواع کرکره | شرکت مهندسی درسان

شیوه کارکرد کرکره برقی: کرکره‌های برقی با استفاده از نوار‌های پهن فولادی ضخیم تولید شده‌اند. تیغه‌های کرکره‌ برقی در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارند. از کرکره‌های برقی در بخش مسکونی، تجاری و صنعتی بسیار استفاده ‌می‌شود زیرا در این مکان‌ها یک یا چندین درب بزرگ و سنگین برای ورود و خروج وجود دارد که با استفاده از آهن ضخیم و یا ورق‌های گالوانیزه ساخته شده اند.

شرکت مهندسی درسان

کرکره برقی فوم دار

جنس این نوع از کرکره‌ها از ترکیب منیزیم و یک لایه فوم ‌می‌باشد. کرکره برقی با تیغه فوم دار مقاومت کمتری نسبت به مدل‌های آهنی و آلومینیو‌می‌دارد زیرا از الیاژ نازک منیزیم ساخته شده است. کرکره برقی فوم دار هنگام باز و بسته شدن بسیار کم صدا است. همینطور این کرکره عایق مناسبی در برابر گرما و رطوبت است. استفاده از کرکره برقی فوم دار برای  ساختمان‌هایی با جهت  جنوبی بسیار ایده آل است.

کرکره‌های شفاف یا پلی کربنات

این مدل از کرکره‌ها  در انواع و رنگ‌های مختلفی طراحی شده اند و همانطور که از نامش پیداست جنس آنها ازپلی کربنات است . برخی از این کرکره‌های شیشه ای برای بالا بردن امنیت  ضد گلوله و ضد ضربه هستند  و برای جواهرفروشی‌ها و طلا فروشی‌ها از این نوع استفاده ‌می‌شود. اگر به دنبال امنیت بالا در فروشگاه خود هستید و مایل به دیده شدن ویترین جواهر فروشی خود در تمام ساعات روز هستید این نوع کرکره را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که در همه‌ی کرکره‌های برقی موتور‌هایی وجود دارد که بسته به نوع کرکره و مقاومت آن ‌می‌توان از موتور قوی تری برای آن استفاده کرد و دو موتور که از همه رایج تر ‌می‌باشند موتور ساید و توبلار ‌می‌باشد.

وزن درب کرکره برقی و میزان تردد از آن  تعیین کننده نوع موتور است. موتمر ساید قدرت بالاتری از موتور توبلار دارد.‌این نوع موتور اغلب در فضاهایی با تردد زیاد همانند اماکن اداری یا تجاری استفاده می‌شود. برای منازل مسکونی که تیغه‌ها سبک تر است و میزان تردد کم است موتور توبلار را انتخاب کنید. متور توبلار قیمت پایین تری ازموتور ساید دارد و خرید آن برای اماکن مسکونی به صرفه تر است.

مزایای استفاده از کرکره‌های برقی

امروزه مردم به دنبال راه کارهایی هستند که راحتی و آسایش بیشتری را برای آن‌ها ایجاد کند. کرکره‌های برقی از عناصری هستند که راحتی، آسایش و امنیت را برای مالکین به ارمغان آورده‌اند. این سه عامل را ‌می‌توان مهمترین مزیت کرکره برقی دانست. کرکره برقی برخلاف کرکره دستی بدون صرف نیرو و تنها با یک ریموت از دور باز و بسته ‌می‌شود. از دیگر مزایای کرکره برقی عبارتند از:

  • عدم نیاز به فضای وسیع برای باز و بسته شدن
  • سر و صدای کم در زمان باز و بسته شدن
  • کنترل از راه دور از طریق مدارهای مخصوص یا ریموت
  • مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  • مجهز به باتری اضطراری در زمان قطع برق
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و بازدید رایگان ‌می‌توانید با کارشناسان شرکت مهندسی درسان تماس حاصل نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: