بهترین مدرسه کرج از نظر محیط آموزشی
نوشته شده توسط : سام سنایی

ویژگی های بهترین مدرسه کارج

ماندگاران به عنوان بهترین مدرسه کرج تاکید خود را بر کسب موفقیت دانش آموز در طول دوره تحصیلی می گذارد. این مدرسه از امکانات آموزشی ویژه ای بهره مند شده است و از معلمین آگاه و متعهدی در امر تدریس سود می برد. در مدرسه ماندگاران است که دانش آموزان در خصوص رفتار و کاری که انجام می دهند مسئول هستند و مدیر و معاون مدرسه خطای یک دانش آموز را به پای دیگری نمی نویسند. در بهترین دبستان کرج، یعنی ماندگاران معلمان باید به عنوان الگوهای مناسبی در زمینه اخلاق و صداقت شناخته شوند. در ماندگاران، دانش آموز این فرصت را دارد که  با معلم خود تعامل خوبی برقرار کرده و مشکلاتش را مرتفع کند. در حقیقت زمان بسیار مناسبی در این رابطه وجود دارد که دو طرف می توانند به واسطه آن ارتباط نزدیکی با یکدیگر داشته باشند. در ادامه باید به این مسئله اشاره کرد که آموزگاران این مدرسه از رفتار مثبتی در مواجهه با دانش آموز برخوردارند و از شیوه های منسوخ تربیتی و آموزشی استفاده نمی کنند. روش هایی که اتخاذ آن ها در مدارس قدیمی موجبات ترس و اضطراب دانش آموز را فراهم می کند. در ماندگاران توانایی های کودک بارور می شود و کسی به خاطر ضعیف بودن در مهارتی مورد مقایسه با دیگری و همچنین شماتت قرار نمی گیرد.

بهترین دبستان کرج از نظر مدیریتی و آموزشی

مدیریت دبستان دخترانه ماندگاران از یک تقویم سالیانه که حاوی برنامه آموزشی در مدرسه است سود می برد. کادر آموزشی نیز از رفتار خوشایند و مطلوبی در برابر دانش آموز برخوردارند و دانش آموزان هم در کارهای گروهی مدرسه و همچنین فعالیت های آموزشی و تربیتی نظیر تشکیل شورای دانش آموزان، انجمن علمی و برپاداشتن نماز جماعت حضور پیدا می کنند. تمام معلمین و همه افرادیکه در کار آموزش و پرورش دانش آموزان دخیل هستند از سواد بسیار خوبی بهره مندند و با مسائلی که در ارتباط با تعلیم و تربیت محصل باشد آشنایی کامل دارند. مدیران و همچنین معلمین دبستان ماندگاران با اصول روانشناسی تربیتی به خوبی آشنا هستند و می توانند بر مبنای این مسئله با دانش آموزان رو به رو شوند. این مسئله را نیز باید ذکر کرد که تعامل بسیار ویژه ای بین مدرسه و اولیای دانش آموزان برقرار است و این مهم روز به روز بهتر نیز می شود.

شورای دبیران مدرسه هم به نحو ویژه ای فعال است و برنامه های آینده را به بحث و تبادل نظر می گذارد. این مدرسه با اداره آموزش و پروش استان و همچنین دیگر سازمان ها ارتباط خوبی دارد و توانسته تعامل ویژه ای با آن ها برقرار کند.

بهترین مدرسه کرج از نظر محیط آموزشی

فضای آموزشی دبستان ماندگاران به عنوان یک مدرسه برجسته در سطح شهر کرج متناسب با سن و همچنین پایه تحصیلی دانش آموز تعبیه شده است. در ادامه باید گفت که مدرسه ماندگاران از محیطی زیبا و دل انگیز شکل پیدا کرده است. در این مدرسه ابعاد کلاس های درس و ایضا صندلی ها و نیمکت ها بر مبنای سن دانش آموزان و همچنین پایه تحصیلی آن ها شکل یافته است. در ماندگاران کلاس ها به گونه ای ترتیب یافته است که نشستن در آن ها راحت باشد و سیستم های گرمایشی و

 همچنین سرمایشی به درستی کار کند. سرویس مدرسه هم در اختیار دانش آموزان است تا به راحتی از مدرسه به خانه و از خانه به مدرسه تردد کنند. مدرسه ماندگاران به بهداشت روحی محصلینی که در آن تحصیل می کنند توجه کم نظیری دارد و فضای خوبی را برای

 کتابخانه، آزمایشگاه ، سالن غذاخوری و… درنظر گرفته است. تجهیزات آزمایشگاهی در آزمایشگاه مدرسه نیز تکمیل است تا دانش آموزان بتوانند به سهولت تکالیف علمی خود را انجام دهند. کلاس های فوق برنامه  در مدرسه هوشمند ماندگاران نقش بسزایی در آموزش و پرورش محصلین دارد.

بسیاری از مهارت هایی که بچه ها در ادامه زندگی شان از آن ها بهره مند می شوند در این سنین یاد گرفته اند که چگونه از آن ها استفاده کنند. مدرسه ماندگاران نیز محمل خوبی برای یاد گرفتن مهارت های هنری و علمی است. شاکله اصلی شخصیت دانش آموز در مدرسه شکل می گیرد و اگر این فرایند به خوبی پیش برود، وی می تواند زندگی مناسبی در آینده داشته باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: